abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67863372
Had afgelopen maandag mijn totaal nieuwe pc opgehaald voor ruim 800 euro en door hun in elkaar laten zetten. Dus ik vet blij naar huis met mijn nieuwe pc Windows erop hoppa niks aan de hand. Volgende dag na het werk weer achter de pc en oeps na 5 min valt die uit en dood al na 2 uur in totaal aan te hebben gestaan is de pc al stuk. Ik als ICTér ga eens ff kijken wat er mis kan zijn hebben ze de Voedingskabel zo strak over de videokaart gespannen dat mijn videokaart op een 45graden hoek staat en mijn moederbord zo hard aangedrukt hebben dat er een barst in zit :S.
Ik die dag erna terug verhaal gedaan en geeist dat als het weer gebeurd binnen een week na de reparatie dat ik mijn geld terug wil. Die gast begint me toch uit te vallen nou zo ga je niet met klanten om.

Maar hij is nu ter reparatie dus ik wacht af.

Klacht:
1. 2 uur een nieuwe pc en dan al stuk
2. Door hun in elkaar laten zetten voor 30 euro en dan bijna alle onderdelen stuk
3. Gast die uitvalt tegen klanten.
4. (ts kan slecht nederlands) want dit hoor ik vaker
pi_67863415
Wat?
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
  donderdag 9 april 2009 @ 14:22:46 #3
3185 Adelante
To let it go now
pi_67863426
Ze zijn wel goedkoop die Duitsers.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 9 april 2009 @ 14:23:55 #4
188686 keienlegger
Hey, ik ben Sinterklaas niet!
pi_67863474
Mjah, das mooi kut.
pi_67863517
2003 belde, ze wilden hun gistron terug
  donderdag 9 april 2009 @ 14:27:07 #6
3185 Adelante
To let it go now
pi_67863620
Even zo maar: waarom laat een ICT-er zijn pc door anderen in elkaar zetten?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_67863757
Knokploeg er op afsturen! Heeft Fok! eigenlijk een vaste knokploeg?
pi_67863760
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:27 schreef Adelante het volgende:
Even zo maar: waarom laat een ICT-er zijn pc door anderen in elkaar zetten?
Heb er geen tijd voor werk te veel dus laat ik door mensen doen die toch ook professioneel te werk gaan.
Nou kennelijk heb ik me daar vreselijk in vergist.
  donderdag 9 april 2009 @ 14:31:35 #9
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_67863790
waar zegt hij tegen jou "zo ga je toch niet met klanten om" als jij de klant bent
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_67863819
Moeten ze bij mij niet flikken. Niets daarvan laten repareren. Geef me geld maar terug en ik bestel die pc gewoon opnieuw. Weet jij veel wat ze wel en niet gaan repareren en waar nog schade kan zitten.
pi_67863832
je verwacht professionaliteit van ict'er in een winkel. ik denk dat je goed moet nadenken wat voor soort lui daar werkt.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_67863842
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:31 schreef genakt het volgende:
waar zegt hij tegen jou "zo ga je toch niet met klanten om" als jij de klant bent
Dat is mijn klacht ook hij ging zo slecht met mij om hij fel tegen mij uit. Dus daarop zeg ik zo ga je toch niet met klanten om. De klant is nog altijd koning.
pi_67863874
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:32 schreef TheClown1 het volgende:
je verwacht professionaliteit van ict'er in een winkel. ik denk dat je goed moet nadenken wat voor soort lui daar werkt.
Ik heb zelf stage gelopen in een ICT winkel maar heb daar toch altijd goed werk geleverd, er was maar 1x een probleempje bij alle pc's die ik in 20 weken tijd daar in elkaar gezet heb en dat waren er wel 3 a 4 per dag.
pi_67864081
maar ja de tegenwoordige MBO'er wil zo snel mogelijk uit zijn handen kwijt om iets anders te doen dus wordt er niet altijd kwaliteit werk geleverd. erg jammer naar de klant toe. succes.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_67864447
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:40 schreef TheClown1 het volgende:
maar ja de tegenwoordige MBO'er wil zo snel mogelijk uit zijn handen kwijt om iets anders te doen dus wordt er niet altijd kwaliteit werk geleverd. erg jammer naar de klant toe. succes.
Bedankt voor de steun teminste nog iemand die gevoel heeft hier op fok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')