Verkapt ik-voel-me-aangesproken-en-dat-vind-ik-niet-leuk post.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:06 schreef genakt het volgende:
ik weet wel zeker dat ik meer leef als jou
quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:26 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Verkapt ik-voel-me-aangesproken-en-dat-vind-ik-niet-leuk post.
P.S het is: DAN jou.
Kankerhuilie met je DANquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:26 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Verkapt ik-voel-me-aangesproken-en-dat-vind-ik-niet-leuk post.
P.S het is: DAN jou.
quote:
quote:Spoken like a true circle queen. See, skinny, socially privledged white people get to draw this neat little circle. And everyone inside the circle is "normal". Anyone outside the circle needs to be beaten, broken and reset so that they can be brought into the circle. Failing that, they should be institutionalized. Or even worse - Pitied.
quote:
Die wordt echt nooit oud he, paar maten van mij die zitten inderdaad zelfs tot diep in de nacht te Fok!kenquote:
Nee, daar zitten gewoon negerts enzo die wel geld hadden voor een computerquote:Op donderdag 9 april 2009 14:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, ook daar zitten veel computernerds. Alleen dubbel zo erg: en niet superintelligent en nerd.
Whehehequote:
Wat kon ie dan allemaal?quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:22 schreef stievun1234 het volgende:
Nerds zijn best cool, ik heb een vriend die typisch nerd is (qua kleding, overhempdje en bril) en qua intelligentie. Hij is juist een van me betere vrienden en hij kan coole trucjes.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:13 schreef Rasher het volgende:
[..]
Wat kon ie dan allemaal?
Zitten en pootje geven op commando?
Ik helaas ook nietquote:Op donderdag 9 april 2009 14:01 schreef Ritmo het volgende:
Zelf ben ik iemand die nogal een hekel aan simpele vooroordelen heeft, maar sommige groepen doen ook echt geen moeite om vooroordelen te ontkrachten zeg. Elke keer als ik langs het gebouw loop waar de ICT-gerelateerde opleidingen zitten en ik eens kijk wat voor mensen daar nou lopen verbaas ik me weer over wat ik zie.
Er lopen best ook nog wat redelijk normale mensen bij maar echt een enorm deel zit onder de puisten, draagt kleding die hun oma waarschijnlijk voor ze gekocht heeft en komt echt enorm onvolwassen over als je ze vergelijkt met hun leeftijdsgenoten op andere studies. De standaard film-nerds met een scheiding en een bril zie ik nooit maar er zitten wel echt veel hopeloze figuren bij zeg, ongeloofelijk.
Kom eens achter dat schermpje weg en ga eens leven, nerds.![]()
Van zo'n chick zou die van mij ook niet in slaapstand blijven hoorquote:
Goeie kick ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |