Die heeft er al een keer gestaan!quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:46 schreef Cairon het volgende:
foto van je nieuwe zogenaamd knappe collega!
Dank je!quote:
Dat is geen verkeerd uitzicht, kun je hem niet een keer deze kant uit sturen??quote:
Ze betaalde wel voor meerdere stoelen neem ik aan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dank je!
Ja hoorIk had twee stoelen voor mezelf tot een dikke negerin besloot dat ze liever bij het raampje wilde zitten en zonder overleg verhuisde...
Nee.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:04 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dat is geen verkeerd uitzicht, kun je hem niet een keer deze kant uit sturen??
Play your own league bitch!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:05 schreef Cairon het volgende:
Jah, daar ben ik het mee eens, stuur 'em maar Baltar's kant op.
quequote:Op vrijdag 10 april 2009 11:05 schreef Cairon het volgende:
Jah, daar ben ik het mee eens, stuur 'em maar Baltar's kant op.
Waarom heb je eigenlijk een nieuwe nickname aangenomen Baltar?
Heb je nooit op de basisschool geleerd dat je altijd netjes moet delen met anderenquote:
Ik heb Yoppie alquote:
Riiiiiiiight and Salome is fat because she's having her period...quote:
Believe what you wantquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:13 schreef Cairon het volgende:
[..]
Riiiiiiiight and Salome is fat because she's having her period...
Jawel. Maar ik ben een enig kind dus dat werkt nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:11 schreef Baltar het volgende:
[..]
Heb je nooit op de basisschool geleerd dat je altijd netjes moet delen met anderen
Rooooze.quote:
Je bent nooit te oud om daarmee te beginnenquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:50 schreef wonderer het volgende:
Wel balen dat ik geen cafeine drink... dat zou wel mooi uitkomen nu
Ja, daarom dacht ik, ik post hem hier ffquote:
Ook geen cola nee?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:50 schreef wonderer het volgende:
Zo, van een douche knapt een mens ook wel op
Wel balen dat ik geen cafeine drink... dat zou wel mooi uitkomen nu
Precies! Eindelijk, Ik zit hier niet voor niets in een V-hals Tshirtje!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:50 schreef Baltar het volgende:
En de zon begint hier nu eindelijk echt te schijnen
Punt is meer dat ik (om "medische" redenen) gestopt ben een paar jaar terug.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:51 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om daarmee te beginnen
Cafeinevrije colaquote:
Op de fiets naar je werk doet ook wonderenquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:55 schreef Ang3l het volgende:
Zegt de kantine juf net "Steephje, wel in de zon gaan zitten dit weekend he! Dan word je minder bleek."
Ik zeg "Mens ik ga al 4 weken onder de zonnebank!!!"
Waaaaaaarom heb ik zo'n ivoren huidje
Ja vooral in NLquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Op de fiets naar je werk doet ook wonderen
Waarom zit het je niet lekker dan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Cafeinevrije cola
Ik dronk tot een tijdje terug wel gewoon Sunkist (een sinaasappeldrank, feloranje, niet fanta-achtig) totdat ik de ingredientenlijst een keer bestudeerde.
Ik merkte er overigens niks van hoor (ik dronk ook geen sloten tegelijk), maar toch, het zit me niet lekker (en wie verwacht er nou cafeine in een sinaasappeldrank
Ow ik las het al, medische redenenquote:
Een voordeel (over het algemeen) is dat als je ouder wordt, je huid ook verandert en je sneller bruin wordt.quote:
Nee, rooie haren en kromme benenquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, ik drink alleen geen koffie omdat je van koffie lelijk wordt, zeggen ze
Ik ben al 30, geldt dat dan nog steeds?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:09 schreef Baltar het volgende:
[..]
Een voordeel (over het algemeen) is dat als je ouder wordt, je huid ook verandert en je sneller bruin wordt.
Had altijd hetzelfde probleem, kleur nu gelukkig sneller bruin (nog steeds niet overdreven bruin, maar goed)
Dat laatste heb ik alquote:
Ja, ben al over de 30 heen (quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben al 30, geldt dat dan nog steeds?
En van die zonnebank wordt mijn buik altijd heel bruin, kei stom
Armen en zo vallen wel mee. Gelukkig id dan ook het witste van m'n gezicht af.
Heb je in ieder geval iets te doen om de jetlag tegen te gaanquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:42 schreef wonderer het volgende:
OMG. De laptop van mijn moeder is echt retetraag, om te janken gewoon. Zal wel volstaan met malware
Jij zit gewoon in de wolken van de schoorsteen van Weurtquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:26 schreef Baltar het volgende:
[..]
heul niet waar, grijs, maar wel zonnetje
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij zit gewoon in de wolken van de schoorsteen van Weurt![]()
daar komt geen zon doorheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |