abonnement Unibet Coolblue
pi_67861338


Javier Mascherano



Positie: middenvelder
Nationaliteit: Argentijns
Geboren: 8 juni 1984 San Lorenzo (Argentinië)
Lengte: 1m77
Gewicht: 66 kg
rugnummer: 20

Gehuurd sinds: 31 januari 2007
Onder contract:31 januari 2008
Afkomstig van: West Ham United
Transferbedrag:£ 17.100.000
Overige vorige clubs:River Plate(Argentinië), Sc Corinthians(Brazilië)
Looptijd contract tot: 01-jan-2012

Debuut Liverpool:24 feb 2007 Liverpool 4 - 0 Sheffield United.(premier league) Javier start in de basis en speelt de hele wedstrijd.
Eerste doelpunt Liverpool:15 maart 2008 Liverpool 2 -1 Reading.(Premier League)Mascherano maakt in de 19e minuut de 1-1
Erelijst Liverpool:
International debut: 16 juli 2003 vs. Uruguay

In 2004 speelde hij met het Argentijns elftal bij het toernooi om de Copa América (verliezend finalist) en de Olympische Spelen (goud).

Mascherano is vóór het seizoen 2006/2007 samen met Carlos Tevez overgenomen door het Engelse West Ham United. Bij deze club kwam hij nauwelijks tot spelen en in februari 2007 tekende de Argentijn bij Liverpool FC. Voor deze overstap was wel de goedkeuring van de wereldvoetbalbond FIFA nodig, aangezien een speler normaal niet twee keer binnen één seizoen van club mag wisselen.Op 31 jan 2008 tekende Javier een definitief contract voor 4 jaar bij Liverpool.Hij was de 1e voetballer sinds 1928 die 2x goud won (Athene en Beijing)

Momenteel heeft Het Monster de aanvoerdersband gekregen van Maradona en probeert Argentinie onder zijn leiding Zuid Afrika te bereiken

Masch is naast een monster op het middenveld van Liverpool een publiekslieveling geworden van de Kop vanwege zijn strijdlustigheid

Zijn enige doelpunt in het shirt van Liverpool





Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_67861409
Hij werd gisteren een beetje gemist.
verkapte tvp
pi_67861998
Mascherano bikkel

Elk voetbalteam heeft een kuitenbijtertje nodig.
pi_67862720
En wederom moet mijn broertje leren onder zijn eigen account te posten.

[ Bericht 79% gewijzigd door Mr.Jorn. op 10-04-2009 21:06:59 ]
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_67870413
Godskollere, ben er nog steeds chagrijnig over .
I was an atheist until I realized I was God
pi_67873575
Hij werd gisteren zeker gemist ja.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 april 2009 @ 11:38:13 #7
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_67891084
Monster Masch!

Een van mijn favoriete spelers - zo niet mijn meest favoriete. Mijn dochter M had heeft niet voor niets van mij een shirtje met rugnummer 20 gekregen (haar stijl van voetballen lijkt ook het meeste op dat van Mascherano).

En ja SG - Babel was niet goed! Je hebt gelijk! (Toch heb ik nog hoop dat het wel goed komt ...)

Voor de rest van het seizoen (en met name volgende week dinsdag): walk on with hope in your heart!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 10 april 2009 @ 13:04:11 #8
67174 Dos37
Come on Twente
pi_67893664
Mascherano echt een speler naar mijn hart zo iemand mist United eigenlijk wel. Hargreaves zou dat kunnen maar die zien we voorlopig nog niet terug.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_67902721
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 11:38 schreef Doc het volgende:

En ja SG - Babel was niet goed! Je hebt gelijk! (Toch heb ik nog hoop dat het wel goed komt ...)

Voor de rest van het seizoen (en met name volgende week dinsdag): walk on with hope in your heart!
krijg eindelijk gelijk van Doc! Heeft effe geduurd maar het was het wachten waard

Gerrard dus geblesseerd en er moet een keuze worden gemaakt tussen zaterdag of dinsdag spelen. Mijn voorkeur zal uitgaan naar zaterdag en dan dinsdag niet maar Rafa kennende gok ik op dinsdag wel
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_67923971
El Niño de Calderón!!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 april 2009 @ 18:00:55 #11
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_67928653
Na een half uur was de wedstrijd eigenlijk verschrikkelijk. Zo gaan ze het echt never nooit redden tegen CFC. De kans dat ze dat gaan redden is al zeer gering, maar ze moeten wel 10 keer beter spelen dan vandaag willen ze er iets va maken. Maar goed verder niets te klagen na een 4-0 overwinning
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_67933045
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 18:00 schreef Doc het volgende:
Na een half uur was de wedstrijd eigenlijk verschrikkelijk. Zo gaan ze het echt never nooit redden tegen CFC. De kans dat ze dat gaan redden is al zeer gering, maar ze moeten wel 10 keer beter spelen dan vandaag willen ze er iets va maken. Maar goed verder niets te klagen na een 4-0 overwinning
Ik ben een rasoptimist.

Als Chelsea 1-3 kan bouwen, kan Liverpool het ook


misschien ben ik iets te optimistisch
pi_67935952
Zal Rafa in de zomer nog een poging wagen om Barry aan te trekken denken jullie?

In that case mag Xabi richting het Emirates Stadium.
pi_67935984
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 22:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Zal Rafa in de zomer nog een poging wagen om Barry aan te trekken denken jullie?

In that case mag Xabi richting het Emirates Stadium.
Xabi mag helemaal nergens heen
pi_67939744
Wat een goal van Torres!
pi_67939900
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 22:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Zal Rafa in de zomer nog een poging wagen om Barry aan te trekken denken jullie?

In that case mag Xabi richting het Emirates Stadium.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_67940564
quote:
Op zondag 12 april 2009 00:46 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]
Xabi en Cesc !!
pi_67940677
quote:
Op zondag 12 april 2009 01:20 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Xabi en Cesc !!
Je krijgt de bal nooit meer te zien als je ze aan hun verliest
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_67940740
quote:
Op zondag 12 april 2009 01:27 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Je krijgt de bal nooit meer te zien als je ze aan hun verliest
Twee balvirtuozen.

Van Xabi's strakke crosspasses en aangesneden vrije trappen kan ik zo intens genieten. Wat een trap heeft ie toch in zijn benen.
pi_68020783
Ookal gaan ze niet door, ik ben nu al trots op ze
  dinsdag 14 april 2009 @ 21:55:33 #21
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_68021526
Shit, shit, shit!! Bah, Chelsea 1 - 2.

Reds make it 1 - 4! (1 - 3 Kuyt, 1 - 4 Babel)
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  dinsdag 14 april 2009 @ 22:02:30 #22
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_68021865
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 21:55 schreef Barca het volgende:
Shit, shit, shit!! Bah, Chelsea 1 - 2.

Reds make it 1 - 4! (1 - 3 Kuyt, 1 - 4 Babel)
nou...nee
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  dinsdag 14 april 2009 @ 22:02:54 #23
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_68021887
volgend jaar een fatsoenlijke keeper aub
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_68022460
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 22:02 schreef Fortitudo het volgende:
volgend jaar een fatsoenlijke keeper aub
Maakt ook een keer een blunder hoor
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_68022519
bye bye cl
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 14 april 2009 @ 22:22:50 #26
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_68022771
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 22:02 schreef Fortitudo het volgende:
volgend jaar een fatsoenlijke keeper aub
Reina is goed hoor ...

Jammer. Heel jammer. Ik had van te voren weinig hoop, na 45 enige. Maar helaas. LFC had gewoon heel goed gespeeld, alleen niet goed genoeg in de tweede helft ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 14 april 2009 @ 22:24:08 #27
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_68022864
3 - 3 ondertussen
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 14 april 2009 @ 22:37:52 #28
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_68023563
Nou - strijdend ten onder in ieder geval!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 14 april 2009 @ 22:40:15 #29
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_68023661
Spijtig. Bewijst wel weer het een heel goed 11tal is. Nu nog wat meer stootkracht voor in en klaar
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 14 april 2009 @ 22:42:12 #30
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68023744
Dan maar kampioen worden.
CL was toch maar een troostprijsje.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 14 april 2009 @ 23:15:04 #31
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_68025132
Crosspostje maar toch: Trots en met een opgeheven hoofd naar bed!

En voor morgen ... 15 april 1989 - You'll never walk alone

JUSTICE FOR THE 96 - YOU'LL NEVER WALK ALONE
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 14 april 2009 @ 23:20:45 #32
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_68025369
ben nu over mijn grootste teleurstelling heen.

maar lfc is echt heel erg benadeeld door de scheids omdat de wedstrijd werd doodgefloten door de schwalbes van de negers van chelsea
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_68025434
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 22:02 schreef Fortitudo het volgende:
volgend jaar een fatsoenlijke keeper aub
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_68025520
Mascherano, mijn favoriete speler bij LFC. (op een gedeelde eerste plaats met Jamie)

Maar wat een wedstrijd vanavond, trots op de spelers.
Koning.
pi_68026107
De rol van Mascherano heb ik wel wat onderschat. Ik dacht dat hij vorige week hoogstens Ballack tegen zou houden, maar feit is dat hij het rondspelen op het middenveld erg moeilijk maakt voor de tegenstander. Met name Essien kwam totaal niet uit de verf vandaag. Eerste uur (totdat Liverpool zelf moest) kan ik me geen uitgespeelde kans herinneren van Chelsea.

Alle analisten die Liverpool een 2-man team noemen, hebben vandaag ook ongelijk gekregen, Liverpool heeft over het hele veld gevaar. Of het nou Benayoun, Alonso of 1 van de fullbacks is. Zou vertrouwen moeten geven om de overige wedstrijden in de competitie te kunnen winnen.

Liverpool heeft zich in ieder geval gerevancheerd voor vorige week, want vandaag waren ze de betere en meest uitgenaste team van de twee. Wat ik al zei, fair play.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_68029512
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 23:39 schreef mcyodogg het volgende:
De rol van Mascherano heb ik wel wat onderschat. Ik dacht dat hij vorige week hoogstens Ballack tegen zou houden, maar feit is dat hij het rondspelen op het middenveld erg moeilijk maakt voor de tegenstander. Met name Essien kwam totaal niet uit de verf vandaag. Eerste uur (totdat Liverpool zelf moest) kan ik me geen uitgespeelde kans herinneren van Chelsea.

Alle analisten die Liverpool een 2-man team noemen, hebben vandaag ook ongelijk gekregen, Liverpool heeft over het hele veld gevaar. Of het nou Benayoun, Alonso of 1 van de fullbacks is. Zou vertrouwen moeten geven om de overige wedstrijden in de competitie te kunnen winnen.

Liverpool heeft zich in ieder geval gerevancheerd voor vorige week, want vandaag waren ze de betere en meest uitgenaste team van de twee. Wat ik al zei, fair play.

jammer jammer, breekpunt i.m.o voor liverpool was de goal van Drogba waarbij Chl ineens meer puf kreeg en daadwerkelijk begonnen te voetballen. Al met al was het een super team prestatie waarbij we wederom hebben laten zien niet geheel afhankelijk van Gerrard te zijn. Al helpt zijn aanwezigheid wel een beetje

Nu hopen dat we in de PL wat meer geluk hebben en dat Scum na vanavond punten laten vallen.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_68029562
Vandaag is het 20 jaar geleden Hillssborough

15 april 1989 is de dag dat de ergste ramp in de geschiedenis van het Engelse voetbal plaatsvond. Op 15 april om 6 minuten over 3 zullen duizenden voetbalfans over de hele wereld een paar minuten stil zijn en terugdenken aan die verschrikkelijke dag in 1989. De dag dat honderden Liverpool fans gewond, een veel groter aantal getraumatiseerd, en 96 mensen niet naar huis terugkeerden van een voetbalwedstrijd.

Het is een schitterende zonnige lentedag. Het is 15 april 1989. Duizenden Liverpool-, en Nottingham Forest fans worden opgetogen wakker, want vandaag zullen deze teams tegen elkaar aantreden in de halve finale van de FA cup. Vol goede moed vertrekken de fans naar Sheffield, richting het Hillsborough stadion van Sheffield Wednesday waar de wedstrijd gehouden zal worden. Voor de Nottingham Forest fans is dit bijna een thuiswedstrijd, de Liverpoolfans moeten wat langer reizen om in Sheffield te komen. De wedstrijd zal om drie uur beginnen en vanaf half 2 arriveren de fans bij het stadion. De sfeer is uitgelaten. Supporters zitten heerlijk in het zonnetje te genieten van een pint en iedereen verheugd zich op de wedstrijd die komen gaat.

Vanwege werkzaamheden op de snelweg lopen veel Liverpoolfans vertraging op. De ‘South Yorkshire Police’ die de taak heeft om alles in goede banen te leiden, is op de hoogte van de vertraging, en weet dat enkele bussen met fans rond half drie bij het stadion zouden arriveren.

De Liverpoolfans hebben de Leppings Lane End standing tribune toegewezen gekregen, en tussen 2 en half 3 komen de fans daar in grote getale aan. Zodra je bij het Leppings Lane End de turnstiles door het stadion in gaat, kom je in een hal waarna je door een tunnel naar de vakken 3 en 4, de vakken recht achter het doel, kan lopen. Aan de linker en rechterkant van de tunnel zijn de entrees naar de andere vakken van de Leppings Lane End. Er waren geen vaste plaatsen. Men vond dat de supporters zelf hun weg maar moesten vinden, dus waren alle entrees naar de vakken open. De vakken 3 en 4 zijn natuurlijk de populairste vakken, en ongeveer 20 minuten voor de aftrap merken de BBC commentatoren op dat deze vakken al vol zitten. Dit feit wordt ook opgemerkt in de politie ‘control box’ door de man die de leiding heeft over de gehele dag, David Duckenfield.

Het aantal mensen in het stadion is ondertussen flink gegroeid. Er is geen mogelijkheid meer om normaal in de rij te staan. Er ontstaat de situatie dat 10.000 fans door 7 turnstiles moeten terwijl er normaal gesproken ongeveer 1000 mensen per turnstile gaan. De supporters komen oncomfortabel knel te zitten, en men krijgt moeilijkheden met ademhalen. Een agent die de situatie overziet, stelt voor om de aftrap te verplaatsen zodat de mensen geen haast meer hebben om het stadion in te komen en daardoor de druk af zal nemen. Dit wordt geweigerd. Een andere agent stelt voor om een zogenaamde ‘exit gate’ te openen en de mensen daardoor naar binnen te laten gaan. Dit wordt ook geweigerd omdat dan de controle verloren zou worden, en dronken fans, fans zonder kaartje, en mensen met wapens binnen zouden kunnen komen. Feitelijk was de controle allang verloren, want de situatie voor de turnstiles werd alleen maar erger. Mensen kunnen geen kant meer op en veel meer fans krijgen serieuze problemen met ademhalen. Commandant Marshall stond die dag aan de leiding van wat er buiten het stadion gebeurde. Uiteindelijk ziet hij ook in dat de situatie uit de hand gaat lopen en over de radio vraagt hij aan Duckenfield of ‘exit gate C’ geopend kan worden om de druk te verminderen. Duckenfield weigert dit eerst om de reden van het verliezen van de controle. Na een tweede dringend verzoek van Marshall, verzucht Duckenfield om de hek ‘dan maar te openen’.

Gate C wordt geopend, en de mensen die achter in staan worden gesommeerd snel naar binnen te gaan en naar de vakken te lopen waar volgens de politie nog ‘genoeg plaats’ is. Naar tickets wordt niet gekeken. Ongeveer 2.000 supporters stromen naar binnen. De supporters zijn opgelucht dat ze uit het gedrang zijn en lopen nietsvermoedend het stadion in. Exit gate C is recht tegenover de tunnel naar de vakken 3 en 4. De supporters zijn onbekend met het stadion en er worden geen aanwijzingen gegeven door politie of steward. Men loopt dus logischerwijs rechtdoor de tunnel in naar de toch al overvolle vakken 3 en 4. De grote binnenkomende groep veroorzaakt een verschrikkelijke druk op de mensen die aan de voorkant in de vakken 3 en 4 staan. De mensen die achter aansluiten hebben geen idee wat zich vooraan afspeelt. De druk wordt nu immens, mensen krijgen moeilijkheden met ademen vanwege de grote druk op hun borst. Er breekt paniek uit: er is geen mogelijkheid om te bewegen, ademhalen wordt steeds moeilijker, en men moet hulpeloos toezien hoe familieleden, vrienden of anderen het bewustzijn verloren. Er wordt uit alle macht geprobeerd de aandacht van de politie te trekken. Dit tevergeefs. Wat de agenten gedacht moeten hebben is een raadsel. Het was overduidelijk dat er iets heel erg mis was. Mensen proberen uit het vak te klimmen, over hoge hekken met prikkeldraad. Anderen worden overheveld naar het bovenliggende tribune. In plaats van dat de politie de ernst van de situatie in ziet, zijn ze druk bezig met het voorkomen dat de fans het vak uit kunnen. Supporters die het gelukt was op een hek te klimmen worden er gewoonweg afgehaald, en gedwongen weer in de menigte terug te keren. Mensen schreeuwen en smeken om de hekken naar het veld te openen, maar worden gewoonweg genegeerd.



Duckenfield bevindt zich op dat moment nog steeds in de control box, en heeft door de camera’s een goed uitzicht op de Leppings Lane terrace. De wedstrijd is ondertussen gewoon begonnen. Om 15.05 lukt het twee mensen om het veld op te komen en de aandacht van Liverpool keeper Bruce Grobbelaar, en vervolgens de scheidsrechter te trekken. Om 15.06 word de wedstrijd stil gelegd. De hekken naar het veld bezwijken onder de druk, en storten in. Binnen enkele seconden is het een totale chaos in de vakken en op het veld. Duckenfield ziet dit ook allemaal gebeuren vanuit de control box, en vraagt over de radio om versterking omdat er volgens hem sprake was van een ‘pitch invasion.’
Gewonden, bewustelozen en vele doden bevinden zich overal. Terwijl de Liverpoolfans op het veld proberen zoveel mogelijk levens te redden, door onder andere de reclame borden langs het veld te gebruiken als brancard, stelt de politie zich op bij de middenlijn met honden om de hooligans op het veld niet verder te laten komen, en ze de mogelijkheid te geven de Nottingham Forest fans aan de andere kant aan te vallen. Natuurlijk zijn er ook agenten die zich tussen de fans mengen en helpen waar ze konden, maar dat zijn er niet veel. Uiteindelijk wordt de brandweer erbij gehaald die met zuurstof vele levens zou kunnen redden. Maar deze wordt buiten het stadion weggestuurd omdat, zo werd ze verteld, de ‘hooligans in het stadion nog steeds aan het vechten zijn’. Uiteindelijk zijn er ook maar twee ambulances op het veld geweest terwijl er tientallen buiten stonden. 96 mensen in de leeftijd van 10 tot 69 overleefden de ramp niet. 95 mensen overleden ter plekke of kort na de ramp. De familie van Tony Bland nam 4 jaar na de gebeurtenis de onmogelijke beslissing om de beademing te staken.



De leugens

Om 15:15 arriveren Graham Kelly en Glen Kirton van de FA in de control box. Ze komen om erachter te komen wat er zo verschrikkelijk mis kon zijn gegaan en wat de reden was dat er op dat moment tientallen Liverpool fans dood van het veld worden afgedragen. Dit is het moment dat Liverpool en haar fans altijd zou blijven achtervolgen. David Duckenfield vertelt hen niet dat hij toestemming heeft gegeven Gate C te openen, maar dat Liverpoolfans de hek hebben geforceerd, vervolgens naar binnen zijn gestormd, en zo de druk hebben veroorzaakt.

Een uur later wordt Graham Kelly geïnterviewd door de pers, hij vertrouwt op de woorden van Duckenfield, en meldt dat Gate C zonder toestemming is geopend. Binnen enkele minuten gaat dit nieuws de wereld rond: een verschrikkelijk ramp is gebeurd, door de schuld van Liverpoolfans. Die avond tijdens een persconferentie verklaart de South Yorkshire police dat de druk buiten het stadion is veroorzaakt door het grote aantal fans dat te laat bij het stadion arriveerden. Zoals werd gezegd: 3000 tot 4000 fans kwamen pas 5 minuten voor de kick-off opdagen. De volgende dag staan alle kranten vol van de Liverpool fans die zonder kaartje te laat kwamen opdagen, de exit gate hadden geforceerd, en schuldig zijn aan de dood van ‘hun eigen’ mensen.

Twee dagen later, op 18 april, komt de krant ‘The Sheffield Star’ met nog ergere beschuldigingen die de volgende dag worden overgenomen door de nationale kranten met als misselijkmakende uitschieter ‘The Sun’. De Sun, onder redactie van Kelvin McKenzie, kopt: ‘The Truth: Some fans picked pockets of victims; some fans urinated on the brave cops; Some fans beat up PC giving kiss of life.’

Op basis van anonieme (verzonnen) politieverklaringen beschrijft de krant hoe schandelijk de Liverpoolfans zich hebben gedragen. Maanden later geeft The Sun toe dat de beschuldigingen vals waren, maar toen waren de krantenkoppen al de hele wereld overgegaan en was de schade al aangericht. In de jaren na de ramp heeft de persvoorlichter van het Thatcher kabinet, en zelfs de toenmalige manager van Nottingham Forest, deze beschuldigingen nog eens herhaald als de waarheid. Dit geeft de macht aan van de pers. Ondanks dat televisiebeelden en getuigenverklaringen anders hebben bewezen, geloven mensen toch een ‘krant’ als de Sun boven de echte bewijzen. Na de publicaties van The Sun is er op de Merseyside een boycot gestart. Mensen worden opgeroepen om The Sun niet meer te kopen en hierdoor heeft de krant miljoenen verlies geleden. In zijn biografie vertelt Kenny Dalglish:
Kelvin MacKenzie, the Sun’s editor, even called me up.
"How can we correct the situation?" he said.
"You know that big headline – ‘The Truth’," I replied. "All you have to do is put ‘We lied’ in the same size. Then you might be all right."
Mackenzie said: "I cannot do that."
"Well," I replied,"I cannot help you then."
That was it. I put the phone down. Merseysiders were outraged by the Sun. A great many still are.

Het Taylor rapport

Na de ramp werd rechter Lord Justice Peter Taylor de taak toebedeeld om de oorzaken van 15 april te onderzoeken. Op 1 augustus 1989 presenteerde Taylor zijn rapport. In dit rapport spreekt hij de Liverpoolfans vrij van elke beschuldiging en geeft aan dat de ramp te wijten is geweest aan het falen van de politie. De beslissing tot het openen van Gate C had samen moeten gaan met de beslissing tot het afsluiten van de volle vakken 3 en 4, en de grote binnenkomende stroom supporters zouden naar de naastliggende vakken moeten worden begeleid. Dit had met logisch nadenken voorzien moeten worden. Taylor benadrukt dat hooliganisme geen rol heeft gespeeld bij de ramp, echter de ‘angst voor hooliganisme’ heeft het optreden van de politie zwaar beïnvloed. De oorzaak van de ramp in Hillsborough is ‘overcrowding’, en de reden hiervan is het falen van de politie. Ook over de leugen van Duckenfield is Taylor duidelijk: in plaats van de verantwoordelijkheid op zich te nemen over het openen van Gate C, beschuldigde hij de Liverpoolfans, en ondanks dat hij hier later zijn excuses voor heeft aangeboden, is dit een erg kwalijke zaak. Naar aanleiding van het Taylor rapport zijn door de jaren heen alle stadions in Engeland omgebouwd tot 'all seaters’.

Rechtszaken

Ondanks dat Lord Justice Taylor duidelijk was in zijn oordeel, is er met uitzondering van de Liverpoolfans niemand gestraft voor de gebeurtenissen van 15 april. De rechtszaken die door de jaren heen zijn gehouden, stonden vol van vreemde corrupte gebeurtenissen waardoor de South Yorkshire Police er altijd weer goed vanaf is gekomen. Een voorbeeld is dat tijdens een onderzoek werd besloten geen gegevens meer te verzamelen na 15:06 uur. Deze beslissing heeft grote gevolgen gehad. Zo worden gebeurtenissen direct na de ramp als het weigeren van de brandweer en ambulances op de het veld en het sturen van politiehonden in plaats van hulpmiddelen nooit in een rechtszaal behandeld. Ook de manier waarop de nabestaanden zijn behandeld na de identificatie zal nooit besproken worden. Mensen werden direct na de identificatie meegenomen en moesten een verklaring afleggen waarin met nadruk vragen werden gesteld over het drankgebruik van de overledene. Een ander gevolg is dat met de 15:06 ‘cut-off’ is gesuggereerd dat alle 96 mensen al overleden, of dodelijk gewond waren voor dit tijdstip. En nu zal de familie er nooit achter komen wat er na 15:06 met de overledene is gebeurd. Anne Williams is de moeder van Kevin die op 15 jarige leeftijd tijdens Hillsborough is omgekomen. Anne heeft jarenlang gestreden om precies uit te vinden hoe Kevin de laatste minuten van zijn leven en de eerste minuten van zijn dood heeft doorgebracht. Het blijkt dat Kevin om 16:00 nog leefde en zelfs nog bij bewustzijn is geweest. Als de brandweer en ziekenwagens met zuurstof wel toestemming hadden gekregen om het veld op te gaan, had zijn leven gered kunnen worden. Maar dit zal in geen rechtzaal bewezen worden. Anne Williams ontving voor het verlies van haar zoon £3500 schadevergoeding. Dit staat in schril contrast met politie sergeant Martin Long die werd onderscheiden, en een schadevergoeding kreeg van £330.000 vanwege de traumatische ervaringen tijdens Hillsborough.

In 2000 begon een rechtszaak tegen David Duckenfield. Aan het begin hiervan deelde de ‘objectief geachte’ rechter mede dat indien Duckenfield schuldig zou worden bevonden, hij niet de gevangenis in zou hoeven. En dit zijn slechts enkele vreemde gebeurtenissen in de rechtszaal. Zo ‘grapte’ Lord Justice Stuart Smith aan het begin van een hoorzitting tegen een ouder; ‘Have you got a few of your people? Or are they like the Liverpool fans, turning up at the last minute?’ Wat hij niet wist was dat er op dat moment een camera op hem stond gericht. Uiteraard heeft hij voor deze opmerking zijn excuses aangeboden, maar de toon voor de hoorzitting was al gezet. De kans wordt steeds kleiner dat Justice bereikt kan worden in een Britse rechtszaal. Uiteindelijk zal het dan ook leiden tot een zaak bij een Europees gerechtshof.

Education is the future of justice

De organisatie die voorop gaat in de strijd om gerechtigheid is de Hillsborough Justice Campaign. Bij deze organisatie zijn nabestaanden, overlevenden, en sympathisanten aangesloten. Door middel van onder andere collectes en het verkopen van producten, wordt geld opgehaald om het gevecht om gerechtigheid te steunen.
Vanuit verschillende richtingen is door de jaren heen sympathie geuit voor de slachtoffers van Hillsborough. In 1996 kreeg tv-maker Jimmy McGovern de mogelijkheid om een documentaire te maken over Hillsborough. In de tv uitzending liet hij de werkelijke waarheid zien aan de miljoenen kijkers in Engeland.

In 1998 bracht de populaire Britse groep The Manic Street Preachers hun album ‘This is my truth tell me yours’ uit. Het laatste nummer op dat album is getiteld S.Y.M.M. Oftewel, South Yorkshire Mass Murderer. Een stukje van de songtekst en het refrein:

The reason for this song, well it may be a pointless one
But thank you Jimmy McGovern, for reminding me of what lives on
The Ending for this song, well I haven’t really thought of one
There nothing I could ever say, that could really take the pain away
South South Yorkshire, Mass murderer
How can you sleep at night, sleep at night
South South Yorkshire, Mass murderer
How can you sleep at night, sleep at night
Door de jaren heen zijn er veel gedichten geschreven door overlevenden, familieleden, of anderen die graag hun gevoelens op papier willen zetten. Als afsluiting een gedicht gericht aan Kelvin McKenzie;


Dear Kelvin McKenzie
It happened in April, 89,
The Kopites in Sheffield, for a grand time,
We’re playing Forest, tickets like gold dust,
But the memories won’t erase, or even start to rust.
I couldn’t begin to fully understand the pain,
Of the loved ones, of those who died, up in Leppings Lane,
But I know for a fact this much is true,
Kelvin McKenzie, Liverpool won’t forget you.
As if the damage wasn’t already done,
But you had to lie, to please who? The Sun?!
You said we were drunk, and ticket less too,
Where do these lies come from? You heard this from who?
There was poor Eddie Spearrit, he was pronounced dead,
14 years later, he’s alive, but his son's gone instead,
How many more Kev? That could have been saved,
How many more spirits turn in their graves?
It breaks my heart to think of that day,
And I was only young, too young to have a say,
But I’ll say this now, and I mean it too,
I don’t like the word hate, but I’ll use it for you.
I hate the lies, the crap, that was written by you,
I hate that rag the Sun, the one that employed you,
I hate the pictures you took, the crap that you sold,
But the world WILL find out, the truth WILL be told.
You called us murderers and thieves as well,
The dregs of society, we should rot in hell,
I have one more question, one more thing to suss,
You could have blamed anyone, why did you blame us?
You can sit there now Kev, in comfort and fame,
Because it won’t be too long, before you’re life is never the same,
Because you mocked 96 friends, 96 that we shall all miss,
And we’ll have our revenge, we’ll have our Justice.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  woensdag 15 april 2009 @ 07:51:31 #38
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_68029609
Leuk, zo'n kopieer- en plakwerkje.
><(({°>
pi_68029769
quote:
Op woensdag 15 april 2009 07:51 schreef BigKahuna het volgende:
Leuk, zo'n kopieer- en plakwerkje.
Als je de intentie niet begrijpt reageer dan niet
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  woensdag 15 april 2009 @ 09:23:36 #40
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_68030847
ik wist wel wat er gebeurd was, maar de dit is de eerste keer dat ik het hele verhaal heb gelezen. Goede Post.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 15 april 2009 @ 09:27:01 #41
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68030925
Bedankt voor het stuk! Ik ben nog altijd zo'n slecht geinformeerde geweest die dacht dat het door hooliganisme kwam dat mensen voorin verdrukt werden.
  woensdag 15 april 2009 @ 17:06:46 #42
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_68044678
Goed stuk. Had me er ook nog nooit in verdiept.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_68058292
Ik merk steeds meer dat er een generatie fans nu ontstaat die het niet bewust hebben meegemaakt. Logisch, de klok tikt door, maar het lijkt erop dat men niet beseft hoe supporters destijds werden behandeld als vee. Jonge supporters die niet begrijpen dat er mensen zijn gestorven om de veiligheid te creeeren waar zij nu gebruik van maken. Die ook niet beseffen dat dit iedereen kon overkomen. Men lijkt te vergeten
En dat is het ergste dat kan gebeuren. Als men vergeet zal de geschiedenis zich weer herhalen (bijna al met die manure fans in frankrijk destijds met dat bizarre politieoptreden, ik hield mijn hart vast). Die 96 mensen mogen niet voor niets zijn overleden. En mogen ook nooit worden vergeten. Dit waren mensen als jij en ik die het leuk vinden een wedstrijd bij te wonen. Die reacties als leuk dat copy paste werk, daar kan ik me dan ook echt kwaad om maken.
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.
pi_68058983
quote:
Op woensdag 15 april 2009 23:51 schreef Fakir het volgende:
Die reacties als leuk dat copy paste werk, daar kan ik me dan ook echt kwaad om maken.
Dat is dan ook een infantiele opmerking van iemand die tijdens het schrijven van deze opmerking waarschijnlijk een grotere schoenmaat had dan IQ.
pi_68060787
quote:
Op woensdag 15 april 2009 23:51 schreef Fakir het volgende:
Ik merk steeds meer dat er een generatie fans nu ontstaat die het niet bewust hebben meegemaakt. Logisch, de klok tikt door, maar het lijkt erop dat men niet beseft hoe supporters destijds werden behandeld als vee. Jonge supporters die niet begrijpen dat er mensen zijn gestorven om de veiligheid te creeeren waar zij nu gebruik van maken. Die ook niet beseffen dat dit iedereen kon overkomen. Men lijkt te vergeten
En dat is het ergste dat kan gebeuren. Als men vergeet zal de geschiedenis zich weer herhalen (bijna al met die manure fans in frankrijk destijds met dat bizarre politieoptreden, ik hield mijn hart vast). Die 96 mensen mogen niet voor niets zijn overleden. En mogen ook nooit worden vergeten. Dit waren mensen als jij en ik die het leuk vinden een wedstrijd bij te wonen. Die reacties als leuk dat copy paste werk, daar kan ik me dan ook echt kwaad om maken.


Inderdaad hetgene waar ik mezelf ook telkens om kan ergeren. Laatste 2 jaar zie je dit ook terug op Anfield. Hoe vaak ik wel geen mensen voor me heb zitten die geen enkele band met de club hebben maar het "leuk" vinden om eindelijk eens Kuyt, Alonso of Torres in het echt te zien groeit enorm. Zo frusterend
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_68135341
Derde keeper Charles Itandje is voor 2 weken geschorst door de club vanwege zijn gedrag tijdens de herdenking van Hillsborough

http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/merseyside/8005039.stm

Op het filmpje is hij maar een paar seconden te zien, maar hij zit volgens mij echt te grijnzen en probeert Plessis aan het lachen te maken ofzo?
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_68225272
geen van persie en adebayor dus, ook geen gerrard, moet lukken zou ik zeggen!
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
  dinsdag 21 april 2009 @ 00:43:40 #48
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_68225402
hoop het
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_68258604
Wat een wedstijd zojuist. Ik geef nog niet op, maar het wordt nu wel erg lastig.
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.
pi_68258975
quote:
Op donderdag 16 april 2009 07:31 schreef stevengerrard het volgende:

[..]



Inderdaad hetgene waar ik mezelf ook telkens om kan ergeren. Laatste 2 jaar zie je dit ook terug op Anfield. Hoe vaak ik wel geen mensen voor me heb zitten die geen enkele band met de club hebben maar het "leuk" vinden om eindelijk eens Kuyt, Alonso of Torres in het echt te zien groeit enorm. Zo frusterend
Donder op man, ze betalen gewoon een kaartje hoor en financieren daar jouw cluppie mee.
pi_68261195
Ik denk dat 'we' gisteren het kampioenschap verspeeld hebben.

Voor de rest wel een puike wedstrijd
  woensdag 22 april 2009 @ 09:21:18 #52
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_68261650
quote:
Op woensdag 22 april 2009 08:59 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ik denk dat 'we' gisteren het kampioenschap verspeeld hebben.

Voor de rest wel een puike wedstrijd
Het geloof is er nog.. Bij Rafa iig wel
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_68264120
quote:
Op woensdag 22 april 2009 09:21 schreef Yesse het volgende:

[..]

Het geloof is er nog.. Bij Rafa iig wel
Rafa Smafa.

Ik zie Man Utd niet 6 punten verspelen waar Liverpool er 6 pakt.
  woensdag 22 april 2009 @ 12:16:57 #54
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_68266978
quote:
Op woensdag 22 april 2009 10:50 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Rafa Smafa.

Ik zie Man Utd niet 6 punten verspelen waar Liverpool er 6 pakt.
Het zijn maar 2 wedstrijden. Het is onwaarschijnlijk maar wie had in 2007 gedacht dat AZ géén kampioen zou worden?

Maar goed.. Het is afwachten.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_68267643
Enig verschil dat Man United iets beter met de druk om kan gaan dan AZ toendertijd
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_68282212
quote:
Op woensdag 22 april 2009 01:12 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Donder op man, ze betalen gewoon een kaartje hoor en financieren daar jouw cluppie mee.
Laat ze dan lekker een abb nemen op Sport 1 en de kaartjes laten liggen voor de echte supporters.

Terug van Anfield waar Kennedy gehuldigd werd en buiten meters aan bloemen lagen als herdenking aan de slachtoffers van Hillsborough.

Qua wedstrijd zijn we snel klaar! Leuk voor de toeschouwers die veel doelpunten hebben gezien maar oh oh wat liepen we slecht te verdedigen! Al schoot ie zijn 2e en 4e er prima de luxe in! Toch hadden we het gewoon in de 1e helft niet zo ver moeten laten komen maar er werden gewoonweg weer eens te veel kansen gemist en/of de keeper stond prima in de weg.

Al met al mogen we blij zijn met 1 punt en is de achterstand in mijn optiek nu zeker te ver weg. Het progamma is al met al wel vergelijkbaar en Scum moet nog tegen Spurs en Arsenal. Zolang we de 2e plek maar niet verspelen!!!

Nieuws van het transferfront is dat misschien Alonso verkocht gaat worden voor de centen om vervolgens goede aankopen ervan te kunnen bekostigen.

Ik zeg verkoop die 2e rangs spelers maar als Babel, Lucas, Ngog en/of Dossena want die brengen ivm Walcott, Diaby niks als je ze inbrengt!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_68297005
quote:
Op woensdag 22 april 2009 20:26 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

Ik zeg verkoop die 2e rangs spelers maar als Babel, Lucas, Ngog en/of Dossena want die brengen ivm Walcott, Diaby niks als je ze inbrengt!
Die zin moet je nog een keer formuleren
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_68297762
quote:
Op donderdag 23 april 2009 10:46 schreef GieJay het volgende:

[..]

Die zin moet je nog een keer formuleren
ivm is in vergelijking met
pi_68314563
Alonso verkopen zou echt een stomme zet zijn, dat is dit seizoen maar eens duidelijk geworden. Ik hoop dat dit bij vage geruchten blijft.
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.
  donderdag 23 april 2009 @ 20:08:56 #60
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_68314772
Snap ik echt niet. Wil hij zeker inruilen voor Barry ofzo.

Verkoop dan Rio, Lucas, Voronin en desnoods Agger. En haal er dan óf Silva óf Villa voor en we worden kampioen.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  donderdag 23 april 2009 @ 20:09:19 #61
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_68314785
weer zo'n kut spanjaard. maarja
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_68341656
Villa en Silva zijn 2 namen die veelvuldig in verband met LFC gebracht worden maar ik vraag me af of Rafa die op zijn lijstje heeft staan.

1e die ws anfield achter zich laat is Babel. Galatasaray heeft interesse net als Arsenal! Wenger wil Babel graag toevoegen en gaat naar alle waarschijnlijkheid een bod uitbrengen.

Tevez daar in tegen word dan weer gevolgd door Lfc om koppel partner te worden met Torres.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_68343350
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 16:42 schreef stevengerrard het volgende:
Villa en Silva zijn 2 namen die veelvuldig in verband met LFC gebracht worden maar ik vraag me af of Rafa die op zijn lijstje heeft staan.

1e die ws anfield achter zich laat is Babel. Galatasaray heeft interesse net als Arsenal! Wenger wil Babel graag toevoegen en gaat naar alle waarschijnlijkheid een bod uitbrengen.

Tevez daar in tegen word dan weer gevolgd door Lfc om koppel partner te worden met Torres.
Ik wil minder spanjolen!
pi_68643546
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  maandag 4 mei 2009 @ 02:43:18 #65
113682 WeebI
Wee Bull
pi_68644344
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 17:50 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Ik wil minder spanjolen!
MOAR
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_68647807
Spanjaarden
  maandag 4 mei 2009 @ 11:36:17 #67
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_68649589
nou zoveel goede spanjaarden heeft LFC niet gehad of heeft lfc hoor!

Kan mij verder niet uitmaken wat voor nat er komt als er maar spelers komen die wat toevoegen aan het elftal en het ook daadwerkelijk beter maakt!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  maandag 4 mei 2009 @ 13:35:46 #68
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_68653703
Pranjic gaat dus ws de 1e versterking worden voor liverpool aan de linkerkant. Weet niet goed wat ik ervan moet vinden, daar zie ik te weinig Nederlandse competitie voor. Lees: Geen wedstrijden

Bij Kroatie speelt hij echter prima en is iedereen gecharmeerd van zijn spel. Ook in de wedstrijden tegen Eng speelde hij vrij redelijk/ goed
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  maandag 4 mei 2009 @ 13:53:54 #69
113682 WeebI
Wee Bull
pi_68654180
quote:
Op maandag 4 mei 2009 13:35 schreef stevengerrard het volgende:
Pranjic gaat dus ws de 1e versterking worden voor liverpool aan de linkerkant. Weet niet goed wat ik ervan moet vinden, daar zie ik te weinig Nederlandse competitie voor. Lees: Geen wedstrijden

Bij Kroatie speelt hij echter prima en is iedereen gecharmeerd van zijn spel. Ook in de wedstrijden tegen Eng speelde hij vrij redelijk/ goed
Bij Kroatië speelt hij toch noodgedwongen linksback? Of was dat alleen op het EK zo?

Want zijn beste positie is toch echt linkshalf.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  maandag 4 mei 2009 @ 13:55:45 #70
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68654245
Ik weet niet of het noodgedwongen was, maar het bleek echt een gouden zet van de coach. Pranjic bestreek de gehele linkerkant perfect en de tegenstander had er geen antwoord op.
  maandag 4 mei 2009 @ 16:01:37 #71
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_68658381
Hypia gaat voor 2 jaar naar Bayer Leverkussen, Was toch veels te slecht voor Liverpool de laatste tijd
  maandag 4 mei 2009 @ 19:32:28 #72
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_68665668
quote:
Op maandag 4 mei 2009 16:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Hypia gaat voor 2 jaar naar Bayer Leverkussen, Was toch veels te slecht voor Liverpool de laatste tijd
Pardon!! Dan heb je de laatste tijd geen wedstrijden van LFC gezien waar Hyppia in meedeed. Hyppia is de meest ervaren verdediger die Lfc heeft. Hyppia die speelt straalt zekerheid en professionaliteit uit en weet precies wat hij wel en zeker niet kan! Hyppia was afgelopen jaar dan wel geen basisspeler meer sinds Skrtel zijn plek overneemt maar hij heeft in de wedstrijden dat hij meedeed laten zien nog zeker 1 van de beste buitenlandse verdedigers in de PL te zijn.

Wens hem ook zeker succes bij Leverkussen!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 4 mei 2009 @ 21:20:18 #73
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_68669791


Sami speelde niet veel dit seizoen, maar wat hij speelde, speelde hij goed. Ik weet niet meer precies welke wedstrijd het was, maar volgens mij die tegen SCUM in april. Ik zag de opstelling en ik dacht - o jee, wat moet dat worden: hij is te traag en te oud. Maar hij speelde die wedstrijd echt subliem. Weinig rennen - er waren er genoegd die dat bij LFC deden -, maar telkens op de juiste plek. Ik was weer helemaal overtuigd dat hij een prima speler was - en ook nog is. Echter niet voor alle wedstrijden, maar voor de helft. Het is daarmee wel begrijpelijk dat hij nog een paar seizoenen meer wil spelen.

Het was een held en is een held - een prima ex-captain (in die rol ook flink wat bekers gewonnen), de beste aankoop van Houllier. Bedankt voor 10 jaar trouwe dienst en het ga je goed!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 4 mei 2009 @ 21:26:10 #74
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_68670017
ik weet het niet met Pranjic...

Al kun je wel gelijk Dossena en Babel dumpen.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 4 mei 2009 @ 21:26:30 #75
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_68670035
en Sami was een held idd
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_68707577
Sami is nog steeds een held. Voor een prikkie gekocht. En wat een speler is hij geweest voor ons. Ik hoop dat hij nog een goede en leuke tijd heeft in duitsland. Het gaat hem goed.
When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.
  maandag 11 mei 2009 @ 11:50:33 #77
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_68899656
quote:
Liverpool wil elf spelers verkopen
Door Ermin (TheClown1) op maandag 11 mei 2009 09:51
Bron: Soccernews

Liverpool wil in de zomer af van maar liefst elf spelers. De Spaanse trainer Rafael Benítez wil hiermee genoeg geld binnenkrijgen om te investeren in topspelers. Ryan Babel is een van de elf die mogen vertrekken.

Naast Babel zouden ook Albert Riera, Xabi Alonso, Jermaine Pennant, op dit moment verhuurd aan Portsmouth, Philipp Degen, Charles Itandje, Sami Hyypiä, Jack Hobbs, Andriy Voronin, momenteel verhuurd aan Hertha BSC, Sebastian Leto en Andrea Dossena tot deze groep behoren. Met deze uitverkoop hoopt de manager van The Reds zo'n 44 miljoen pond op te halen. Hyypiä maakt transfervrij de overstap naar Bayer Leverkusen

Benítez kan ook nog rekenen op twintig miljoen pond van de rijke Amerikaanse clubeigenaren. Gareth Barry van Aston Villa wordt veelvuldig genoemd in Liverpool. Daarnaast zal de club de concurrentie moeten aangaan met Chelsea en Manchester United op de transfermarkt.
Babel - hopen dat hij hetzelfde nog oplevert.
Albert Riera - Pranjic is completer denk ik
Xabi Alonso - Neeeeeeeeeee, Barry is anders, maar beter?
Jermaine Pennant - Niet veel vraag naar denk ik
Philipp Degen - Laat maar blijven als hij fit is, Jamie op de back is ook niet ideaal
Charles Itandje - Levert niets op
Sami Hyypiä - Ook gratis weg toch?
Jack Hobbs - Geen talent?
Andriy Voronin - Hopen dat deze jongen nog 10 mil oplevert
Sebastian Leto - Geen Talent?
Andrea Dossena - Hier worden we ook niet rijk van.

"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_68903008
quote:
Op maandag 11 mei 2009 11:50 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Babel - hopen dat hij hetzelfde nog oplevert. -> mja
Albert Riera - Pranjic is completer denk ik -> yup
Xabi Alonso - Neeeeeeeeeee, Barry is anders, maar beter? -> Ik wil Xabi niet kwijt
Jermaine Pennant - Niet veel vraag naar denk ik - leuk voor subtop
Philipp Degen - Laat maar blijven als hij fit is, Jamie op de back is ook niet ideaal -> simpel, nieuwe back kopen.
Charles Itandje - Levert niets op -> ach, misschien krijg je dr een lolly voor
Sami Hyypiä - Ook gratis weg toch? -> gaat al (idd gratis) weg naar Leverkusen
Jack Hobbs - Geen talent? -> Hobbs smobbs
Andriy Voronin - Hopen dat deze jongen nog 10 mil oplevert -> van zn lang zal zn leven niet
Sebastian Leto - Geen Talent? -> Misschien krijg je zelfs wel een chupa-chup
Andrea Dossena - Hier worden we ook niet rijk van. -> Mja

pi_69123252
Net even de laatste 25 minuten gezien.
Waarom viel Carragher Arbeloa in godsnaam aan?

Oh ja, bijna vergeten om Babel af te kraken > Babel
pi_69124868
Steven Gerrard is toch verkozen tot beste speler van de EPL dit seizoen? Of heb ik wat "gemist"?

By the way, is Brunt niets voor jullie?
  maandag 18 mei 2009 @ 09:39:11 #81
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_69141939
quote:
Op zondag 17 mei 2009 17:36 schreef Ruud het volgende:
Net even de laatste 25 minuten gezien.
Waarom viel Carragher Arbeloa in godsnaam aan?

Oh ja, bijna vergeten om Babel af te kraken > Babel
West Brom fought hard for a way back into the game in the latter stages, and created a number of chances which had Carragher seething with frustration.

"We can't win the league now but there are a number of targets we can aim for," said Carragher after the game. "We want to keep a clean sheet and we want Pepe to have a chance of the Golden Glove for the third season running. Pepe is one behind Van der Sar now and there's a chance Van der Sar won't play next week, so we wanted to make sure he got a clean sheet today.

"To be honest we were a bit lackadaisical in our defending all through the game and they had too many chances.

Carra!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_69327417
quote:
Liverpool concreet voor Napoli's Lavezzi

Liverpool wil Fernando Torres volgend seizoen koppelen aan Ezequiel Lavezzi. De Reds hebben een bod van 25 miljoen euro neergelegd bij Napoli voor de razendsnelle aanvaller.

Media uit Engeland en Italië berichten zaterdag over de concrete belangstelling van Liverpool voor de Argentijnse frontman. "Ik kan bevestigen dat er een goed bod op hem is uitgebracht", zegt Lavezzi's agent Eduardo Rossetto. "Het is nu wachten op de beslissing van Napoli."

"De biedende club is bereid Lavezzi's salaris te verdrievoudigen", gaat Rossetto verder. De international ziet een transfer naar de nummer twee van de Premier League wel zitten, maar: "Het is nu niet het juiste moment om te speculeren. Alles hangt af van Napoli. Dan kunnen we verder kijken."

Rafael Benitez bevestigde woensdag dat hij deze zomer bereid is het transferrecord van Liverpool te verbreken, dat afgelopen zomer werd gezet met het aantrekken van Fernando Torres. Ook Lavezzi's landgenoot Carlos Tévez zou in beeld zijn aan de Mersey.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 17:23:18 #83
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69327999
lavezzi mag wmb komen

voor op de linksbuiten

en dan mag er een hele hoop oprotten wmb

babel, voronin, pennant, dossena, degen, leto, lucas, etc.

hopelijk van dat geld een dm kopen

verder nog een back nodig, een cb en een amc
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 17:24:21 #84
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69328020
Ik zeg:
-valencia
-diaby
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zondag 24 mei 2009 @ 11:10:18 #85
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_69345539
Lavezzi ken ik niet, kijk geen Italiaans voetbal dus ben afhankelijk wat DD en Digger van hem vinden

Diaby en Valencia zijn 2 namen die nooit naar LFC zouden komen dus daar hoeven we niet over na te denken.

Vandaag laatste wedstrijd en Hyppia zal de laatse keer zijn kunsten gaan vertonen voor The Kop. Niet als basisspeler maar Rafa kennede gunt hij hem genoeg tijd om afscheid te nemen.

Als je de geruchten mag geloven heeft Alonso aan gegeven dat hij wil verkassen omdat hij het vetrouwen mist van Benitez. Ben erg benieuwd hoe dit zal aflopen.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_69346012
Ik dacht dat Sami zelfs als (C) zou gaan starten vandaag.... zou leuk voor 'm zijn!
pi_69351385
Laat Alonso maar komen.
  Moderator zondag 24 mei 2009 @ 15:02:30 #88
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69351669
Hoe zit het nou met Pranjic?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 24 mei 2009 @ 19:30:53 #89
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_69359593
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Laat Alonso maar komen.
Die weg gaat hij echt niet belopen.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_69482912
Alonso heeft naar alle waarschijnlijkheid zijn laatste LFC wedstrijd gespeeld met Inter of Juventus als mogelijke nieuwe club. Alonso moet 16 miljoen opleveren en met dit geld wil Rafa gebruiken om of Javi Martinez ( Bilbao ), Tevez of Villa te strikken waarbij Martinez 1e keuze lijkt

En eindelijk goed nieuws voor de irritatiemeter , Babel mag voor 8 milj vertrekken naar The Spurs die een poging gaan doen om hem naar WHL te trekken.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:25:50 #91
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_69491054
8 mil. wat een verlies.... en maar 16 voor Alonso... Kan die martinez voetballen dan? Ik wil Villa zien
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_69518746
Ik had vorige week wat van Lavezzi mogen aanschouwen,.. toppertje hoor!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:59:39 #93
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_69521676
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:34 schreef Smeich het volgende:
Ik had vorige week wat van Lavezzi mogen aanschouwen,.. toppertje hoor!
en dat ga je op korte termijn weer aanschouwen!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_69522962
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:25 schreef One_conundrum het volgende:
8 mil. wat een verlies.... en maar 16 voor Alonso... Kan die martinez voetballen dan? Ik wil Villa zien
Martinez is geen verkeerde speler. Past denk ik best aardig binnen dit Liverpool.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  dinsdag 2 juni 2009 @ 19:11:19 #95
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_69642457
een kleine update:

Torres is dit weekend getrouwd met Olalla Dominguez.

Op voetbalgebied heeft LFC een bod van 22 miljoen + 1 speler geaccepteerd van Real Madrid. De enige vraag is welke speler mee komt. Heinze of Negredo is de verwachting

Lavezzi en Kleber komen zeker niet. Beiden hebben aangegeven bij hun club te willen blijven
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 19:20:20 #96
113682 WeebI
Wee Bull
pi_69642713
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 19:11 schreef stevengerrard het volgende:
een kleine update:

Torres is dit weekend getrouwd met Olalla Dominguez.

Op voetbalgebied heeft LFC een bod van 22 miljoen + 1 speler geaccepteerd van Real Madrid. De enige vraag is welke speler mee komt. Heinze of Negredo is de verwachting

Lavezzi en Kleber komen zeker niet. Beiden hebben aangegeven bij hun club te willen blijven
Negredo zou voor beide partijen een leuke oplossing zijn verwacht ik. Bij Liverpool zou hij vaker kunnen spelen dan in Madrid, en bovendien speelt hij zo met meer Spaanse internationals. Heinze zie ik echter liever vertrekken, maar ik vraag me af of hij wel een versterking voor LFC zou kunnen zijn.

Maar die 22 miljoen, voor welke speler is dat dan? Xabi? Dat lijkt mij haast wel, aangezien naast hem alleen Torres en Gerrard versterkingen zouden zijn voor Real Madrid, en die zijn veel meer waard dan 22 miljoen en een speler als Heinze of Negredo.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  dinsdag 2 juni 2009 @ 19:27:59 #97
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69642948
hyppia wat ene held
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 2 juni 2009 @ 23:08:51 #98
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_69651853
Alonso is nog niet weg hoor (en hopelijk gebeurt dat ook niet ...)

Meer over Alonso en mogelijke deals en zo
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_69655649
Alonso moet wel verkocht worden anders heeft Rafa geen geld om de voorhoede te versterken
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_69687856
Tuncay? Zou niet verkeerd zijn dacht ik. Of wellicht Higuain (Gago) irv dineros en Xabi...
pi_69725252
Javi Martinez

Dat zou een hele mooie (toekomstige) vervanger van Xabi zijn
  zaterdag 6 juni 2009 @ 12:13:48 #102
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_69765652
Ash Young wil weg bij Aston Villa lees ik net. Die is zeeeeeer welkom dacht ik
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_69765705
Gaat wel meer dan 20 miljoen kosten schat ik. En met de berichten van Liverpool's financiele positie van gisteren, zou ik er niet te veel op hopen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zaterdag 6 juni 2009 @ 12:35:19 #104
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_69766222
Ruilen met Babel
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zaterdag 6 juni 2009 @ 13:04:18 #105
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69766944
weg met de troep bij liverpool

babel voorop!
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 6 juni 2009 @ 14:30:59 #106
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_69769181
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 13:04 schreef Fortitudo het volgende:
weg met de troep bij liverpool

babel voorop!
Nee, de huidige eigenaars voorop!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 7 juni 2009 @ 14:05:54 #107
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69793232
er is een re-release van een klassiek liverpool shirt gemaakt (een van de mooiste ooit gemaakt)

voor de geinteresseerden:

http://www.asos.com/Adidas/Adidas-Liverpool-Jersey/Prod/pgeproduct.aspx?iid=504009&cid=7616&Rf-300=1377&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Red
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zondag 7 juni 2009 @ 14:11:15 #108
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_69793391
quote:
Op zondag 7 juni 2009 14:05 schreef Fortitudo het volgende:
er is een re-release van een klassiek liverpool shirt gemaakt (een van de mooiste ooit gemaakt)

voor de geinteresseerden:

http://www.asos.com/Adidas/Adidas-Liverpool-Jersey/Prod/pgeproduct.aspx?iid=504009&cid=7616&Rf-300=1377&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Red


net wat te duur eigenlijk, maar hij kan wel gewoon als casual. hm...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 10 juni 2009 @ 10:12:09 #109
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_69889225
mmm als je de betrouwbare krant The Sun mag geloven heeft Masch een transferverzoek aangevraagd om richting Barcelona te vertrekken. Mijn inziens zal dat het grootste verlies op het middenveld zijn wat Lfc kan meemaken.

Verder zal er komende zomer ws B-spelers richting Anfield komen dan de A-sterren waar iedereen op hoopt. Mede wegens de financiele kwesties en de enorme schuld die Lfc op dit moment heeft zijn de A namen gewoon out of reach!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  woensdag 10 juni 2009 @ 10:42:24 #110
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_69890157
Glenn Johnson moet iig haalbaar zijn als rechtsback. Of Is Degen eindelijk fit? Verder Fucked up dat niets mogelijk is...

Prioriteit ligt in dat geval bij Alonso houden en als Masch weggaat zakt gerrard dus ook en moet er nog een spits komen...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:14:32 #111
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69891122
quote:
Arjen Robben staat op het verlanglijstje van Liverpool, waar men niet tevreden is over Albert Riera en Ryan Babel. Robben (die in het verleden nog voor Chelsea speelde) moet het probleem aan de linkerflank komen oplossen, maar de aanvaller moet eerst op nieuws uit Zuid-Duitsland wachten. Real wil Robben nog altijd gebruiken in de mogelijke transfer van Franck Ribéry. (Setanta Sports)
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:17:22 #112
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_69891224
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:42 schreef One_conundrum het volgende:
Glenn Johnson moet iig haalbaar zijn als rechtsback. Of Is Degen eindelijk fit? Verder Fucked up dat niets mogelijk is...

Prioriteit ligt in dat geval bij Alonso houden en als Masch weggaat zakt gerrard dus ook en moet er nog een spits komen...
Johnson moet haalbaar zijn maar met Arbelao hebben we een goede R.B. Johnson zal dan backup zijn.

Middenveld moet intact blijven of Alonso moet verkocht worden en dan een goede spits gehaald worden. Met masch en gerrard op het middenveld en lucas als backup is ook voldoende. Vooral als jongens als Spearing doorgeschoven worden
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 10:47:21 #113
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_69965875
ik zat zo te denken; Als Alonso toch naar Madrid wil, ruil em dan voor Huntelaar of Van Der Vaart. Dan moet je je team iets anders laten spelen, maar dan worden we er niet minder op.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_69966918
Van der Vaart naar Liverpool.
Dat zou echt geweldig zijn, en Huntelaar natuurlijk ook. Die zijn nu allebei voor een aardig bedrag te krijgen bij Real aangezien ze weg mogen en Real geld nodig heeft.
Koning.
  zaterdag 13 juni 2009 @ 12:14:05 #115
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_69997775
Transfergeruchten #105: Geen komkommertijd in transferland

weer wat mooie praatjes, Robben en Heinze voor Alonso. Negredo er ook bij. Johnson wordt werk van gemaakt en Eto'o voor Masch.

Probleem is dat we dan 2 middenvelder kwijt zijn en Barry al verkocht is
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 13 juni 2009 @ 12:34:14 #116
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_69998338
Alonso en Masch moeten blijven. En heel heel stiekem hoop ik ook op VDV bij LFC (ik ben VDV-fan); mijn grootste bezwaar bij VDV is dat hij wel fit moet blijven en dat dat niet altijd lukt. Hij is minder goed dan Alonso, maar als Alonso vertrekt zou hij eventueel zijn rol op zich kunnen nemen. Hij tackled alleen minder hard - juist van wege de blessure gevoeligheid. Anders was het de ideale opvolger.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zaterdag 13 juni 2009 @ 12:43:00 #117
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_69998573
Ik denk dat het met die blessures sinds HSV wel meevalt.

2006/07 Hamburger SV 26 8 Bundesliga
2007/08 Hamburger SV 29 12 Bundesliga
2008/09 Real Madrid 32 5 Primera Division

En anders hebben we altijd Lucas nog
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 13 juni 2009 @ 13:23:15 #118
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_70000130
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 12:43 schreef One_conundrum het volgende:
Ik denk dat het met die blessures sinds HSV wel meevalt.

2006/07 Hamburger SV 26 8 Bundesliga
2007/08 Hamburger SV 29 12 Bundesliga
2008/09 Real Madrid 32 5 Primera Division

En anders hebben we altijd Lucas nog
Dan zie ik in VDV op zich een aardige vervanger voor Alonso mocht deze laatste vertrekken.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zaterdag 13 juni 2009 @ 16:50:38 #119
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_70004493
Mocht er inderdaad een ruil komen van Robben / Heinze voor Alonso vind ik dat LFC er zeker niet op achteruit gaat. Robben is imho niet meer die duikelaar die hij bij blueshite was en daarbij weet hij precies wat er verwacht word in de PL.

Voorwaarde is dan wel dat Masch zowiezo moet blijven. Ik heb ook eerlijk het gevoel dat er zeker 1 van de 2 verkast.

Dosena richting turijn voor 6.5 milj dus daar doen we ook wel goede zaken voor.

Johnson halen voor achterin en wie weet heel stiekem een terugkeer van Crouch of Owen als backup voor Torres! Of zullen we daadwerkelijk Tuncay kunnen bewonderen?

Al met al heeft Crouch een betere omhaal
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_70006660
Je zou serieus jullie beste speler van vorig seizoen in willen ruilen voor iemand die gegarandeerd de helft van de wedstrijden niet mee kan doen?

Ik denk dat Liverpool, als het om de titel wil meedoen volgend seizoen, absoluut dat deel van de ploeg wat daarvoor wel voldoet bij elkaar moet zien te houden. En daar hoort Alonso naar mijn idee zeker bij.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  zaterdag 13 juni 2009 @ 19:13:59 #121
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70007667
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 18:32 schreef DemonCleaner het volgende:
Je zou serieus jullie beste speler van vorig seizoen in willen ruilen voor iemand die gegarandeerd de helft van de wedstrijden niet mee kan doen?

Ik denk dat Liverpool, als het om de titel wil meedoen volgend seizoen, absoluut dat deel van de ploeg wat daarvoor wel voldoet bij elkaar moet zien te houden. En daar hoort Alonso naar mijn idee zeker bij.
robben is van wereldklasse. alonso niet. er zijn vervangers mogelijk.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_70008048
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 19:13 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

robben is van wereldklasse. alonso niet. er zijn vervangers mogelijk.
Een goede vervanger is wel moeilijk te vinden denk ik.
Ik zou als LFC Alonso niet inruilen voor Robben, maar dat is slechts mijn mening.
pi_70011814
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 19:13 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

robben is van wereldklasse. alonso niet.


En dat noemt zich een fanatieke supporter van Liverpool. Serieus, met wat voor plaat voor je kop heb je naar de wedstrijden gekeken? Alonso was dit seizoen een van de absolute sterkhouders, zo niet de sterkhouder.
quote:
Liverpool waarschuwt Real en Barça

LIVERPOOL - Liverpool heeft zondag met een officiële mededeling op de website geprobeerd om clubs af te schrikken die interesse hebben in Xabi Alonso en Javier Mascherano.

De twee middenvelders werden de afgelopen dagen nadrukkelijk in verband gebracht met een overgang naar Real Madrid of FC Barcelona. ,,Ze zijn beiden niet te koop,’’ liet Liverpool echter in een statement weten.

De Engelse club meldde in de verklaring dat het - in tegenstelling tot berichten in de Spaanse media - ook nog geen bod heeft ontvangen op Alonso en Mascherano.

De Spanjaard Alonso wordt in zijn vaderland genoemd als volgende toptransfer van Florentino Perez, de nieuwe voorzitter van Real Madrid die eerder al Kaká en Cristiano Ronaldo aantrok.

Mascherano zou volgens zijn zaakwaarnemers graag vertrekken naar Barcelona, iets wat manager Rafael Benitez al stellig heeft ontkend. (ANP)
pi_70013306
- Dat mag niet -

[ Bericht 87% gewijzigd door RayMania op 15-06-2009 10:58:41 ]
I was an atheist until I realized I was God
pi_70019165
- Reactie op quote -

[ Bericht 97% gewijzigd door RayMania op 15-06-2009 10:58:53 ]
pi_70020378
Je toont geen ambitie als je zulke spelers laat vertrekken he, tenzij het voor abnormale bedragen is.
  maandag 15 juni 2009 @ 12:42:53 #127
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_70021866
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 18:32 schreef DemonCleaner het volgende:
Je zou serieus jullie beste speler van vorig seizoen in willen ruilen voor iemand die gegarandeerd de helft van de wedstrijden niet mee kan doen?

Ik denk dat Liverpool, als het om de titel wil meedoen volgend seizoen, absoluut dat deel van de ploeg wat daarvoor wel voldoet bij elkaar moet zien te houden. En daar hoort Alonso naar mijn idee zeker bij.
Laat een ding duidelijk zijn. Tuurlijk heb ik liever dat Alonso bij LFC blijft mede vanwege zijn spel dit seizoen. Echter denk ik dat de zwakte wederom van liverpool de zijkanten waren. Mocht Alonso voor bakken met geld en een zeer goede buitenspeler geruild kunnen worden worden we er niet echt zwakker op.

Mede vanwege het feit dat Gerrard zijn plek in het midden moeiteloos kan overnemen.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  maandag 15 juni 2009 @ 12:44:37 #128
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70021904
je moet het dan idd iets anders indelen, maar dat betekent dus dat er ook een extra spits moet komen. Of Babel en N'gog moeten het daar doen ... Of Koijt natuurlijk, maar is er weer geen rechtsmidden...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_70022045
quote:
Op maandag 15 juni 2009 12:42 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

Laat een ding duidelijk zijn. Tuurlijk heb ik liever dat Alonso bij LFC blijft mede vanwege zijn spel dit seizoen. Echter denk ik dat de zwakte wederom van liverpool de zijkanten waren. Mocht Alonso voor bakken met geld en een zeer goede buitenspeler geruild kunnen worden worden we er niet echt zwakker op.
Dat kan ik me dan wel indenken ja. Als je er behoorlijk wat geld ook nog eens bijkrijgt en daarvan een goede vervanger haalt kun je er wel op vooruit gaan. Ben het wel met je eens dat de zijkanten de zwakte zijn, het ontbreekt daar toch aan creativiteit en onvoorspelbaarheid.
quote:
Mede vanwege het feit dat Gerrard zijn plek in het midden moeiteloos kan overnemen.
Dat lijkt me niet handig, Gerrard dichtbij Torres werkte juist zo goed dit seizoen.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_70022310
quote:
Op maandag 15 juni 2009 12:49 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]

Dat lijkt me niet handig, Gerrard dichtbij Torres werkte juist zo goed dit seizoen.
So true. Gewoon houden zo.
  maandag 15 juni 2009 @ 13:06:28 #131
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_70022523
Mee eens echter denk ik dan rafa dit jaar een nummer 10 of spits zal gaan kopen die die rol op zich moet gaan nemen. En anders hebben we dirkie nog
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  maandag 15 juni 2009 @ 13:36:01 #132
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70023351
quote:
Op maandag 15 juni 2009 13:06 schreef stevengerrard het volgende:
Mee eens echter denk ik dan rafa dit jaar een nummer 10 of spits zal gaan kopen die die rol op zich moet gaan nemen. En anders hebben we dirkie nog
Huntelaar of VDV
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_70023930
quote:
Op maandag 15 juni 2009 13:36 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Huntelaar of VDV


Haal dan Silva.
pi_70023999
quote:
Op maandag 15 juni 2009 13:54 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]



Haal dan Silva.
Silva is idd een topper, maar Benitez vond hem een beetje duur, 25 miljoen ofzo?
En ik denk dat Real die spelers wel graag kwijt wil.
pi_70024612
quote:
Op maandag 15 juni 2009 13:56 schreef Rejected het volgende:

[..]

Silva is idd een topper, maar Benitez vond hem een beetje duur, 25 miljoen ofzo?
En ik denk dat Real die spelers wel graag kwijt wil.
Ik snap niet wat Benitez nou loopt te janken over zijn vraagprijs. Voor zo'n exceptionele speler moet er gewoon flink gelapt worden, dat zou hij ook wel moeten begrijpen. Als je in het verleden toch zwaar overpricede spelers aantrekt (Babel, Keane etc.) is Silva die 30 miljoen zeker waard, met gemak.

Gewoon spelers als Babel en Benayoun verpatsen. Dat is toch pure middelmaat. Met dat geld zou je Silva kunnen halen (eventueel nog bijleggen). Als je echt een serieuze gooi wilt doen op de titel heb je spelers van het kaliber Silva nodig. Geen jongens als Lennon of Crouch die de laatste maanden vaak aan de club werden gelinkt.
  maandag 15 juni 2009 @ 14:19:14 #136
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70024721
quote:
Op maandag 15 juni 2009 14:15 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ik snap niet wat Benitez nou loopt te janken over zijn vraagprijs. Voor zo'n exceptionele speler moet er gewoon flink gelapt worden, dat zou hij ook wel moeten begrijpen. Als je in het verleden toch zwaar overpricede spelers aantrekt (Babel, Keane etc.) is Silva die 30 miljoen zeker waard, met gemak.

Gewoon spelers als Babel en Benayoun verpatsen. Dat is toch pure middelmaat. Met dat geld zou je Silva kunnen halen (eventueel nog bijleggen). Als je echt een serieuze gooi wilt doen op de titel heb je spelers van het kaliber Silva nodig. Geen jongens als Lennon of Crouch die de laatste maanden vaak aan de club werden gelinkt.
Dit dus.

Maarja, der is niet veel geld...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_70024854
quote:
Op maandag 15 juni 2009 14:15 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ik snap niet wat Benitez nou loopt te janken over zijn vraagprijs. Voor zo'n exceptionele speler moet er gewoon flink gelapt worden, dat zou hij ook wel moeten begrijpen. Als je in het verleden toch zwaar overpricede spelers aantrekt (Babel, Keane etc.) is Silva die 30 miljoen zeker waard, met gemak.

Gewoon spelers als Babel en Benayoun verpatsen. Dat is toch pure middelmaat. Met dat geld zou je Silva kunnen halen (eventueel nog bijleggen). Als je echt een serieuze gooi wilt doen op de titel heb je spelers van het kaliber Silva nodig. Geen jongens als Lennon of Crouch die de laatste maanden vaak aan de club werden gelinkt.
Gek genoeg wil hij zelf dan wel weer vrij hoge bedragen ontvangen voor zn eigen middelmatige reserves

Maar inderdaad, teveel van het geld maakt hij op aan middelmaat. In plaats van Riera en Babel had je ook in één keer een echt goede speler kunnen kopen.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_70031394
quote:
Op maandag 15 juni 2009 13:54 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]



Haal dan Silva.
Hebben ze geprobeerd, maar door omstandigheden mis gegaan. Denk dat ze het later weer eens bellen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  maandag 15 juni 2009 @ 18:35:47 #139
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_70033444
quote:
Op maandag 15 juni 2009 17:28 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Hebben ze geprobeerd, maar door omstandigheden mis gegaan. Denk dat ze het later weer eens bellen.
Silva wordt niks, mede nu dat Villa verkast denk ik niet dat Valencia nog een speler van dat formaat laat vertrekken.

Laten we idd Babel, Benayoun, dossena en misschien nog 1 a 2 spelers verkopen en dan 1 a 2 toppers terug kopen. Dan krijgen we niet die misstappen die ons dit seizoen de titel gekost hebben
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  maandag 15 juni 2009 @ 18:53:44 #140
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70033998
als mascherano gaat zou ik lorik cana halen
als xabi alonso gaat zal ik miguel veloso halen van sproting lissabon of javi martinez van athletic(?)
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_70036265
quote:
Op maandag 15 juni 2009 18:35 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

Silva wordt niks, mede nu dat Villa verkast denk ik niet dat Valencia nog een speler van dat formaat laat vertrekken.
Flauwekul. Valencia heeft meerdere malen te kennen gegeven hun goudhaantjes deze zomer van de hand te doen indien het juiste bedrag wordt neerlegt. Bovendien kunnen ze het geld verdomde goed gebruiken gezien hun situatie.
  maandag 15 juni 2009 @ 20:17:29 #142
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_70037132
quote:
Op maandag 15 juni 2009 19:55 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Flauwekul. Valencia heeft meerdere malen te kennen gegeven hun goudhaantjes deze zomer van de hand te doen indien het juiste bedrag wordt neerlegt. Bovendien kunnen ze het geld verdomde goed gebruiken gezien hun situatie.
Is dat zo, ik dacht juist van de week te lezen dat Valencia na Villa niet ook Silva te doen verkopen.

Ik vraag me echter af waar benitez zijn prioriteiten legt aangezien Johnson na verwachting zijn 1e aankoop moet gaan worden.

Andere namen die genoemd worden zijn: Pandev, Micah Richards, Saviola en Jovetic. Nog een aantal jeugdige spelers maar ws niet bij iedereen bekend

[ Bericht 9% gewijzigd door stevengerrard op 15-06-2009 20:27:11 ]
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  Moderator maandag 15 juni 2009 @ 21:07:12 #143
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_70039371
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:17 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

Is dat zo, ik dacht juist van de week te lezen dat Valencia na Villa niet ook Silva te doen verkopen.

Ik vraag me echter af waar benitez zijn prioriteiten legt aangezien Johnson na verwachting zijn 1e aankoop moet gaan worden.

Andere namen die genoemd worden zijn: Pandev, Micah Richards, Saviola en Jovetic. Nog een aantal jeugdige spelers maar ws niet bij iedereen bekend
Ik las vandaag in het AD dat alleen maar de prijs voor Villa is opgeschroefd van 42 naar 50 miljoen.

Gezien, zoals eerder gezegd, de financiele situatie van Valencia.


Echter, ik hoop dat er nog wel versterkingen komen voor Liverpool. Misschien VdV al had ik gehoopt dat Pranjic zou komen.

Hopelijk doet Liverpool nog iets op de transfermarkt en blijven Alonso en Mascherano.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_70056405
quote:
Liverpool poised to sign Johnson
Liverpool agree a fee in the region of £17m for Portsmouth defender Glen Johnson, BBC Sport understands.


Niet al het geld zou betaald hoeven worden omdat Pompey nog geld schuldig is voor Crouch. Het zou een goede aankoop zijn, maar wel een prijzige.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  dinsdag 16 juni 2009 @ 12:50:30 #145
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70056816
van der vaart zou een uitstekende aankoop zijn voor waars een mooie prijs
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 13:25:45 #146
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_70057923
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 12:38 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]



Niet al het geld zou betaald hoeven worden omdat Pompey nog geld schuldig is voor Crouch. Het zou een goede aankoop zijn, maar wel een prijzige.
we krijgen nog 7 miljoen en met de verkoop van Dossena en Arbelao moet deze transfer quitte gespeeld worden. Mijn inziens voldeed Arbelao perfect aan de rechterkant maar Johnson is een zekere welkome transfer
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_70058125
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 13:25 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

we krijgen nog 7 miljoen en met de verkoop van Dossena en Arbelao moet deze transfer quitte gespeeld worden. Mijn inziens voldeed Arbelao perfect aan de rechterkant maar Johnson is een zekere welkome transfer
Het is in ieder geval een hele goede speler. Ook wel beter dan Arbeloa vind ik, al voldeed die inderdaad ook. Ik vind het vooral prijzig omdat het toch "maar" een back is. Die wordt dan wel deels betaald door de huidige rechtsback te verkopen, maar ze hadden ook het geld van Dossena en Crouch in een aanvallende speler kunnen steken, wat denk ik harder nodig is.

Wil ook weer niet zeggen dat die er niet ook nog komt, wie weet vertrekken er nog wel een paar meer of is er straks toch meer geld beschikbaar dan wij nu denken.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  dinsdag 16 juni 2009 @ 13:39:39 #148
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_70058333
Geld is er wel als je de verhalen van Benitez mag geloven. Ik verwacht dat Babel, Beyaoun en misschien nog iemand nog wel vertrekken. Benitez kennende komt er misschien nog 1 of 2 spelers bij
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 13:54:55 #149
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70058807
er moet zeker weten nog een centrale verdediger bij
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 15:43:52 #150
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70062501
Ach, Daar ligt de prioriteit niet met Carra, Agger en Skertel daar al. En anders kan Kuijt daar ook staan.

Er moet een aanvaller of nummer 10 bij.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 16 juni 2009 @ 15:46:16 #151
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70062591
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 15:43 schreef One_conundrum het volgende:
Ach, Daar ligt de prioriteit niet met Carra, Agger en Skertel daar al. En anders kan Kuijt daar ook staan.

Er moet een aanvaller of nummer 10 bij.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 15:55:12 #152
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70062925
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 12:38 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]



Niet al het geld zou betaald hoeven worden omdat Pompey nog geld schuldig is voor Crouch. Het zou een goede aankoop zijn, maar wel een prijzige.
Veel te veel geld. Laat daar dan maar zitten. We hebben Degen nog ergens. En kuijt kan ook wel rechtsback. Trouwens wel minder als Carra daar weer moet staan, maarja 17 miljoen pond. Daar heb je VDV ook voor.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_70065303
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 15:55 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Veel te veel geld. Laat daar dan maar zitten. We hebben Degen nog ergens. En kuijt kan ook wel rechtsback. Trouwens wel minder als Carra daar weer moet staan, maarja 17 miljoen pond. Daar heb je VDV ook voor.
Dirk krijgt het druk volgend jaar, rechtsbuiten, centraal achterin, rechtsback...

Is die Degen trouwens nog geblesseerd geweest steeds? Nog niks van gezien eigenlijk.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  dinsdag 16 juni 2009 @ 17:16:18 #154
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70065943
quote:
Gerrard overweegt afscheid in 2013
Uitgegeven: 16 juni 2009 16:48

PARIJS - Voetballer Steven Gerrard overweegt in 2013 zijn loopbaan te beëindigen. Zijn huidige verbintenis bij zijn club Liverpool loopt dan af. ''Ik ben 33 als mijn contract erop zit. Ik weet niet of ik dan nog wel verder ga'', zegt Gerrard dinsdag in het voetbalblad France Football.

Gerrard begon zijn professionele loopbaan bij Liverpool in 1998. De aanvoerder werd diverse keren in verband gebracht met andere clubs, maar vertrok nooit.

''Als ik stop, dan weet ik dat ik van het begin tot het einde van mijn carrière maar een club heb gehad. Ik wil er ook niet aan denken in de toekomst nog een ander shirt te dragen.''

Hij heeft tot nu toe bijna vijfhonderd wedstrijden voor Liverpool gespeeld.
© ANP

Minimaal 1x kampioen in de komende jaren Liverpool, voor Steven.
pi_70067337
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 15:46 schreef Fortitudo het volgende:

[..]

De hel?
  dinsdag 16 juni 2009 @ 18:11:06 #156
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_70067659
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 15:43 schreef One_conundrum het volgende:
Ach, Daar ligt de prioriteit niet met Carra, Agger en Skertel daar al. En anders kan Kuijt daar ook staan.

Er moet een aanvaller of nummer 10 bij.
Dirkie is RB en geen CB!!!

We hebben ook nog jongens uit het 2e die doorstomen als Darby en Huth
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 18:12:31 #157
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_70067693
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 16:58 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Dirk krijgt het druk volgend jaar, rechtsbuiten, centraal achterin, rechtsback...

Is die Degen trouwens nog geblesseerd geweest steeds? Nog niks van gezien eigenlijk.
Degen is weer wedstrijdfit als je de verhalen mag geloven. Volgende maand maar eens kijken of hij een goede back up is
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 18:43:55 #158
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70068507
quote:
And the Northern Irishman is keen on taking £13m-rated Standard Liege midfielder Steven Defour to Villa Park, despite interest from Liverpool. (Daily Star)


Gaat over Aston Villa, Ik ook Ashley Young supergraag op links zien. Dat zal echter wel een utopie blijven...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:42:50 #159
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_70094374
Mogen niet klagen

August

15 Tottenham Hotspur (a)
19 Stoke City (h)
22 Aston Villa (h)
29 Bolton Wanderers (a)

September

12 Burnley (h)
19 West Ham United (a)
26 Hull City (h)

October

3 Chelsea (a)
17 Sunderland (a)
24 Manchester United (h)
31 Fulham (a)

November

7 Birmingham City (h)
21 Manchester City (h)
28 Everton (a)

December

5 Blackburn Rovers (a)
12 Arsenal (h)
16 Wigan Athletic (h)
19 Portsmouth (a)
26 Wolverhampton Wanderers (h)
28 Aston Villa (a)

January

9 Tottenham Hotspur (h)
16 Stoke City (a)
26 Wolverhampton Wanderers (a)
30 Bolton Wanderers (h)

February

6 Everton (h)
9 Arsenal (a)
20 Manchester City (a)
27 Blackburn Rovers (h)

March

6 Wigan Athletic (a)
13 Portsmouth (h)
20 Manchester United (a)
27 Sunderland (h)

April

3 Birmingham City (a)
10 Fulham (h)
17 West Ham United (h)
24 Burnley (a)

May

1 Chelsea (h)
9 Hull City (a)
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_70094476
Kijk uit, die fixturelist is copyrighted he ( )
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:49:22 #161
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_70094610
mijn posts ook
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  woensdag 17 juni 2009 @ 14:45:58 #162
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70096770
quote:
Also according to The Sun, reported United target David Villa has told friends he will only come to England if it is to play for Liverpool.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_70111416
En SG, welke wedstrijden ga je ditmaal bezoeken?
pi_70119856
Villa, Man utd, Man city, Rovers en Fulham. En waarschijnlijk nog Lfc uit maar weet nog niet welke
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_70215218
quote:
Rafael Benitez set to lose Javier Mascherano
Liverpool manager fears credit crunch will wreck his transfer plans as Real Madrid makes move for combative midfielder

FOOTBALL’S transfer tombola threatens to make Liverpool its grand loser as the game’s richest clubs tempt away Rafa Benitez’s most important players and outbid the Spanish manager for his own targets.

Benitez is close to conceding defeat in his attempts to keep Javier Mascherano after Real Madrid moved for the combative midfielder. He also fears that Fernando Torres could be lost to Chelsea in a £60m heist.

Barcelona were already courting Mascherano when Madrid entered the chase last week. Having set two high watermarks for transfer fees with the £56m purchase of Kaka from AC Milan and their £80m offer for Manchester United’s Cristiano Ronaldo, new president Florentino Perez is prepared to pay £38m for the joint transfer of Mascherano and right-back Alvaro Arbeloa. With Mascherano — who is keen to move to either of Spain’s premier clubs — valued at £30m, the sum would be a record fee for a holding midfielder.

Benitez is also concerned at the prospect of losing Torres, established as the Premier League’s most impressive striker since joining from Atletico Madrid two summers ago. Chelsea inquired about the 25-year-old earlier this year and Benitez believes the London club are now ready to offer as much as £60m. Fearing that Liverpool’s hard-up owners Tom Hicks and George Gillett, might struggle to resist, Benitez has made inquiries about Almeira centre-forward Alvaro Negredo as a replacement. Negredo is half-owned by Madrid and available for £15m.

Chelsea are in the market for a marquee signing to launch Carlo Ancelotti’s reign as manager. Billionaire owner Roman Abramovich promised to top Madrid’s offers for Kaka this month, only for the Brazilian to decide that the Spanish club had a greater status.

While Torres is loyal to Benitez and will not agitate for a move, he recently signed an improved contract which takes him to 2013 without committing to anything more than the option of an additional year at Anfield. Asked about his future while on international duty last week, he said: “I’m very happy with my contract and wouldn’t leave just to earn a little more somewhere else where I wouldn’t be that happy. To want any more would be greedy and that is not me. As long as Liverpool want me, I will stay.”

Having fought to take control of transfer policy, at the expense of Rick Parry’s position as chief executive, Benitez finds his dealings hampered by the £350m loan Liverpool’s American owners have loaded upon the club.

Benitez has to make an economic case for every proposed transfer. Restrictions have already seen him lose Gareth Barry to Manchester City. Liverpool spent all last summer failing to close a deal and then City took just days to match Aston Villa’s asking price and radically improve the England midfielder’s personal terms. Benitez has bid for Portsmouth defender Glen Johnson, but more than a third of the England right-back’s £17.5m fee would be covered by money owed by Pompey on Peter Crouch’s move in 2008. Chelsea have also had an offer accepted, leaving Johnson to choose which club to join.

Spain midfielder Xabi Alonso has given Benitez a further problem. Alonso has antagonised his manager by discussing personal terms with Madrid without official permission. The player admitted that the pound’s fall in value against the euro was a factor in considering his future. “Of course we think about it,” Alonso said. “When you see your contract down by 30% you cannot be happy.”

The pound is worth ¤1.18, but when Alonso signed a five-year contract in June 2007 it was worth ¤1.48.
  zondag 21 juni 2009 @ 10:52:27 #166
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70215285
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  Moderator zondag 21 juni 2009 @ 10:58:50 #167
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_70215384
Hmm, dat zou wel klote zijn als Mascherano en Xabi Alonso zouden vertrekken

Maargoed, aan de andere kant voor dat geld kan je heus wel weer nieuwe toppers aantrekken


En gelukkig blijft Torres
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 21 juni 2009 @ 13:31:46 #168
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70219004
waarom moeten wij nou weer een arme eigenaar hebben. zo zie je maar weer dat de constructie van barcelons nog altijd het beste is. zo heb je tenminste geen geldeigenaren in echte geldproblemen zoals bij liverpool.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zondag 21 juni 2009 @ 13:32:59 #169
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70219029
quote:
Op zondag 21 juni 2009 10:58 schreef onlogisch het volgende:
Hmm, dat zou wel klote zijn als Mascherano en Xabi Alonso zouden vertrekken

Maargoed, aan de andere kant voor dat geld kan je heus wel weer nieuwe toppers aantrekken


En gelukkig blijft Torres
ja en dat geld wordt dus gebruikt om de schulden van de clubeigenaren af te lossen van de clubeigenaren, die de club hebben gekocht met geleend geld. Te belachelijk voor woorden.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_70220276
Mascherano weg Dat is niet niets.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  zondag 21 juni 2009 @ 19:50:33 #171
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_70229825
Zolang er niks is getekent is nog niemand vertrokken bij Liverpool. Het lijkt me ook sterk dat Benitez Masch laat vertrekken aangezien hij juist zijn aanwezigheid wil gebruiken om Tevez naar Anfield te halen.

Daarbij gaat Gillett zijn NHL team verkopen wat de enorme schuld die de eigenaren hebben ineens een stuk minder gaat maken.

He is selling his stake in the NHL's Montreal Canadiens in a deal reported to be worth at least $550m (£332.9m).

Al met al, mocht er 1 grote naam vertrekken heeft het alle schijn na dat het Alonso is en toch zeker niet Mascherano
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 juni 2009 @ 21:24:24 #172
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_70268829
Glen Johnson is officieel binnen. 17,5 miljoen pond.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_70273807
Nu spelen er dadelijk weer 3 Engelsen in de basis. Yipie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 22 juni 2009 @ 23:39:05 #174
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70275131
nice

goede aankoop

belachelijk alleen wanneer xabi alonso straks dan wordt weggedaan
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_70275254
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:39 schreef Fortitudo het volgende:
nice

goede aankoop

belachelijk alleen wanneer xabi alonso straks dan wordt weggedaan
Gewoon verkopen en Lucas de kans geven
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 22 juni 2009 @ 23:55:47 #176
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70275743
quote:
Op maandag 22 juni 2009 23:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Gewoon verkopen en Lucas de kans geven
lucas zou ik wegdoen

komt tekort

en het predikaat talent is, evenals bij babel, reeds verlopen
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_70275888
Nee hoor.

Met Gerrard, Masche en Lucas heb je voldoende alternatieven.

Lekker cashen voor Xabi zou ik zeggen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 23 juni 2009 @ 00:03:52 #178
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70275975
ja alleen dan zou ik wel een vervanger halen. eentje die ik eerder ook al heb geopperd.

javi martinez of miguel veloso

dan heb je op hoogtepunt gecasht voor xabi alonso en haal je jongere speler op.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_70276037
Javi Martinez wil niet en Veloso is niet goed genoeg.

Er kan natuurlijk best een jonge speler komen, alleen kost ie dan veel minder dan Xabi opgebracht heeft
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 23 juni 2009 @ 00:09:28 #180
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70276162
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 00:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Javi Martinez wil niet en Veloso is niet goed genoeg.

Er kan natuurlijk best een jonge speler komen, alleen kost ie dan veel minder dan Xabi opgebracht heeft
Ben het wel met je eens, maar ik opperde het ook al in post hierboven dat er wel degelijke vervanger moet worden geregeld. Jij noemt gerrard, mascherano als alternatieven, alleen deze spelers spelen normaal gesproken ook in basiself. niet echt alternatieven dus. Waarom zou javi martinez niet willen komen? heeft ie dat aangegeven of gok je maar wat?
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_70276298
Is een kut Bask, dat zegt alweer genoeg
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 23 juni 2009 @ 07:28:48 #182
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_70278942
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 00:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee hoor.

Met Gerrard, Masche en Lucas heb je voldoende alternatieven.

Lekker cashen voor Xabi zou ik zeggen
ben het nooit met je eens echter hier kan ik alleen maar op zeggen
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 07:32:39 #183
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_70278965
Johnson inderdaad binnen dus dat zal betekenen dat Dossena, Arbeloa weggaan aangezien we geld nodig hebben om deze transfer te betalen. Real heeft de beste papieren voor Arbeloa .

Hopen dat we voor de 1e oefenwedstrijd nog 1 a 2 namen bij kunnen schrijven
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_70359697
Na al het verluid heeft Real een bod van 45 milj gedaan op Alonso en Arbelao. Daarbij het verhaal dat me itandje kwijtraken aan Malage moeten we toch minimaal 1 speler van kwaliteit kunnen aantrekken,

word vervolgd
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  donderdag 25 juni 2009 @ 15:49:03 #185
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70362146
45 mil is wel lekker! hopen op een goeie spits erbij. Dan Gerrard maar wat naar achteren ...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_70669031

  zondag 5 juli 2009 @ 16:16:40 #187
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70670053
So true.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zondag 5 juli 2009 @ 16:19:18 #188
113682 WeebI
Wee Bull
pi_70670137
Hij blijft altijd een held voor mij. Zelfs al gaat ie na twee jaar ManU ook nog eens naar Barça.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  maandag 6 juli 2009 @ 07:38:07 #189
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_70689680
Tuurlijk is en blijft Owen een held echter ook hij weet wat het betekent als je overstapt naar Scum. Het is voor hem te hopen dat hij minimaal 2 wedstrijden dit seizoen "geblesseerd" is want ik heb zon vermoeden dat hij niet met armen wijd open wordt ontvangen

Aan de andere kant hoop ik voor hem dat hij zijn ritme en vorm weer kan terugkrijgen en England komende zomer aan de titel kan helpen
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_70691337
Geniaal plaatje.
pi_70701443
quote:
Op zondag 5 juli 2009 16:19 schreef WeebI het volgende:
Hij blijft altijd een held voor mij. Zelfs al gaat ie na twee jaar ManU ook nog eens naar Barça.
Really?
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_70701655
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:49 schreef Smeich het volgende:
[ afbeelding ]
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 juli 2009 @ 17:10:40 #193
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_70706809
Owen is a wanker. Maar dat was-ie al toen-ie naar Madrid ging (en de wijze waarop hij dat deed).

Maar goed, seizoen 2000-2001 was hij wel een held (vooral de FAC finale)
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_70816621
Liverpool wacht met spanning de laatste ontwikkelingen rond de knieblessure van Fábio Aurelio af. De linksback staat mogelijkerwijs tot aan het einde van het kalenderjaar aan de kant, zo melden diverse Britse media. De Braziliaanse verdediger raakte namelijk onlangs geblesseerd toen hij struikelde in zijn tuin tijdens een partijtje met zijn kinderen.


great.
pi_70818045
Gewoon Insua erin pleuren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 9 juli 2009 @ 16:48:11 #196
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_70818123
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 16:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gewoon Insua erin pleuren
Die kan het wel? Kwam dit seizoen ook niet veel aan de bak...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_70818328
Goede voetballer. Als het niks wordt koop je in de winter een back en stuur je Insua naar Espanyol
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70821786
volgens de website van Liverpool zal Aurelio max 2 maanden out zijn
  vrijdag 10 juli 2009 @ 19:27:43 #199
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_70858348
ook al met het uitvallen denk ik dat Insua zowiezo de 1e keuze zal worden op de LB plaats. Deed het vorig seizoen erg goed en het was jammer dat hij met argentinie -21 mee moest.

Johnson kan daarbij ook LB worden, word al veelvuldig geoefend op de trainingen
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 juli 2009 @ 11:52:16 #200
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_70872349
Vorig jaar was Sami nog tweede back-up voor de CB positie. Wie kan er nu staan als 2 van de 3 (Jami, Martin, Dan) niet kunnen spelen?

Ik geloof dat Arbeloa er ook wel eens gespeeld heeft, maar het is nou niet echt zijn positie ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_70872451
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 19:27 schreef stevengerrard het volgende:
ook al met het uitvallen denk ik dat Insua zowiezo de 1e keuze zal worden op de LB plaats. Deed het vorig seizoen erg goed en het was jammer dat hij met argentinie -21 mee moest.
Dan haalt ie het WK als hij het goed doet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 11 juli 2009 @ 11:57:56 #202
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_70872453
Je hebt Darby, Mavinga net gekocht dus genoeg back ups mochten er ineens 2 CB wegvallen. Daarbij speelt LFC steeds vaker met 3 CB dus hebben we er aan 1 backup genoeg
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 juli 2009 @ 12:28:03 #203
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_70873054
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 11:57 schreef stevengerrard het volgende:
Je hebt Darby, Mavinga net gekocht dus genoeg back ups mochten er ineens 2 CB wegvallen. Daarbij speelt LFC steeds vaker met 3 CB dus hebben we er aan 1 backup genoeg
Twee jeugdspelers dus: ik zal het net van Mavinga op de officiele site eigenlijk dus een linksback, maar kan ook centraal. Als-ie net zo'n succes is als Ngog ...

Beiden zie ik in ieder geval nog niet zo ver zijn dat ik ze graag zie starten hoor - misschien dat ze goed in de oefencampagne spelen

Ik zag ook dat El Zhar bijgetekent heeft. Ik benieuwd wanneer die doorbreekt. Veel beter dan bv Babel vond ik 'm tot dusver niet ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zaterdag 11 juli 2009 @ 14:07:52 #204
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_70875478
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:28 schreef Doc het volgende:

[..]

Twee jeugdspelers dus: ik zal het net van Mavinga op de officiele site eigenlijk dus een linksback, maar kan ook centraal. Als-ie net zo'n succes is als Ngog ...

Beiden zie ik in ieder geval nog niet zo ver zijn dat ik ze graag zie starten hoor - misschien dat ze goed in de oefencampagne spelen

Ik zag ook dat El Zhar bijgetekent heeft. Ik benieuwd wanneer die doorbreekt. Veel beter dan bv Babel vond ik 'm tot dusver niet ...
Ngog moet gewoon speelminuten krijgen, mag je op 5 wedstrijden niet afbranden! El Zhar ben ik ook niet helemaal kapot van maar hij heeft teminste wel acties waardoor hij ook en man voorbij komt i.t.t. Babel
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  woensdag 15 juli 2009 @ 10:35:43 #205
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_70993793
masch gaat deze week voor 2 seizoenen bijtekenen. Daar tegenover het verlies van Alonso voor 25 miljoen aan Real. Hopelijk koopt Rafa een echte winnaar voor het geld van Alonso!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_70994537
Ik gun Gerrard een kampioenschap.
pi_70995576
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 15 juli 2009 @ 14:35:41 #208
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_71000939
ik kan geen woord spaans maar lees ik nou goed dat Sneijder genoemd wordt naast Silva waar het geld voor alonso aan gebruikt moet worden???
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_71001118
Op zn babelfish dan maar:

According to " Daily Telegraph" , in Anfield already they are being prepared for the exit of Xabi Alonso. The desire of the player to get dressed target the next season and the substantial amount that the Liverpool can perceive by its crossing, seems to have finished convincing to Benítez to allow their exit. As it would already point " The Times" this Tuesday, the trainer ' red' it would be arranged to come off itself the international Spanish by a little more 35 million Euros. The Spanish technician would be already drilling the market to look for a substitute donostiarra. And between those candidates, the name of David Silva is the one that sounds with more force. In addition, the English metropolitan newspaper indicates that the Madrilenian trainer would have discarded to introduce to the Dutch Wesley Sneijder in the operation, rejecting it as measurement meringue to lower the price of the crossing.

Dus, als Babelfish niet helemaal gek is geworden staat er dat Real Sneijder NIET in een ruil wil gebruiken om de prijs van Xabi te verlagen.

oh en dikke rofl @ The desire of the player to get dressed

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2009 14:40:43 ]
pi_71001144
Babelfish
pi_71001372
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:35 schreef stevengerrard het volgende:
ik kan geen woord spaans maar lees ik nou goed dat Sneijder genoemd wordt naast Silva waar het geld voor alonso aan gebruikt moet worden???
Ik ook niet. translate.google doet wonderen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zaterdag 18 juli 2009 @ 18:35:24 #212
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_71099433
quote:
'Real en Liverpool eens over Xabi Alonso'Volgens El Mundo Deportivo zijn Real Madrid en Liverpool het eens geworden over een transfer van Xabi Alonso naar Madrid. De middenvelder moet zo'n 35 miljoen euro kosten.

Real Madrid heeft echter als voorwaarde gesteld dat de deal nog dit weekend definitief afgerond wordt. Gebeurt dat niet, dan blaast de Koninklijke de gehele zaak af en zoekt het verder.

Xabi Alonso staat al langer op het lijstje van Real-voorzitter Florentino Perez, maar Liverpool wilde de controleur aanvankelijk niet laten gaan. Hij zal na Cristiano Ronaldo, Raul Albiol, Kaká en Karim Benzema de vijfde miljoenenaankoop van Real Madrid zijn deze zomer. In totaal werd er al ruim 200 miljoen euro uitgegeven.

Volgens Corriere dello Sport is Alberto Aquilani de voornaamste kandidaat om Alonso in Liverpool op te volgen. De middenvelder van AS Roma moet 25 miljoen euro kosten, echter wil Liverpool vooralsnog niet meer dan achttien miljoen euro neertellen.
Ik maar denken dat ze hun sterkhouders zouden behouden om dit jaar eindelijk eens voor de prijzen te gaan.




nuja, misschien kunnen ze het geld gebruiken voor aguero of villa
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_71100140
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 18:35 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Ik maar denken dat ze hun sterkhouders zouden behouden om dit jaar eindelijk eens voor de prijzen te gaan.




nuja, misschien kunnen ze het geld gebruiken voor aguero of villa
Eh? Spelverdeler weg, spits erbij? Lijkt me een hele slechte move.

Als Xabi echt weggaat, moet er een centrale spelverdeler bij.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 19:09:13 #214
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_71100223
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:05 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Eh? Spelverdeler weg, spits erbij? Lijkt me een hele slechte move.

Als Xabi echt weggaat, moet er een centrale spelverdeler bij.
Ik bedoelde meer;
hopelijk hebben ze of nog iemand lopen die ze daar voor door kunnen schuiven, óf kunnen ze iemand halen die een stuk minder is dan de opbrengsten van deze aankoop, zodat ze geld overhouden om bij die aankoop er bij te leggen. Al halen ze een spelverdeler voor 10-15 miljoen, houden ze 20-25 miljoen over om bij te leggen voor Aguero of Villa. Overigens is Aguero geen échte een spits.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_71100286
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:09 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer;
hopelijk hebben ze of nog iemand lopen die ze daar voor door kunnen schuiven, óf kunnen ze iemand halen die een stuk minder is dan de opbrengsten van deze aankoop, zodat ze geld overhouden om bij die aankoop er bij te leggen. Al halen ze een spelverdeler voor 10-15 miljoen, houden ze 20-25 miljoen over om bij te leggen voor Aguero of Villa. Overigens is Aguero geen échte een spits.
20-25 miljoen is niet genoeg voor die 2. Valencia liet Villa nog niet gaan voor 40 miljoen.

En nee, ze hebben ook niet iemand lopen die Xabi even vervangt. Lucas zou dan doorschuiven naar de basis + een jong talentje op de bank ws...maar dan ga je kwalitatief flink achteruit.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 19:22:36 #216
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_71100539
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:11 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

20-25 miljoen is niet genoeg voor die 2. Valencia liet Villa nog niet gaan voor 40 miljoen.

En nee, ze hebben ook niet iemand lopen die Xabi even vervangt. Lucas zou dan doorschuiven naar de basis + een jong talentje op de bank ws...maar dan ga je kwalitatief flink achteruit.
Welk deel van "er bij leggen" begrijp je niet???
Villa is 50 miljoen, Aguero zal nog wat meer zijn denk ik, eerder 60 miljoen. Hopelijk kunnen ze dus nog ergens anders wat vrijmaken, om dat gezamenlijke bedrag in te leggen voor 1 van die 2 spelers.

Of Lucas niet naar die rol toe kan groeien weet ik niet, daar volg ik Liverpool niet goed genoeg voor, daarom staat er ook "hopelijk..." in m'n vorige bericht. (maarhHij zal toch niet voor niets 12 miljoen hebben gekost, al 2 jaar bij liverpool ballen, en aanvoerder van -20 zijn geweest??)
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_71100603
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:05 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Eh? Spelverdeler weg, spits erbij? Lijkt me een hele slechte move.

Als Xabi echt weggaat, moet er een centrale spelverdeler bij.
Centraal heb je dan Lucas, Masche en Gerrard. Das voldoende.

Zeker als er uit de jeugd nog wat doorkomt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71100632
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:22 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Welk deel van "er bij leggen" begrijp je niet???
Villa is 50 miljoen, Aguero zal nog wat meer zijn denk ik, eerder 60 miljoen. Hopelijk kunnen ze dus nog ergens anders wat vrijmaken, om dat gezamenlijke bedrag in te leggen voor 1 van die 2 spelers.

Of Lucas niet naar die rol toe kan groeien weet ik niet, daar volg ik Liverpool niet goed genoeg voor.
Als je ze wat meer zou volgen, zou je ook weten dat ze niet zomaar ergens 30 miljoen hebben liggen om "erbij te leggen"
pi_71100659
Ik zou voor Jonas gaan in plaats van een CM. Of Sneijder in die deal betrekken

Het lijkt me het juiste moment om Xabi te verkopen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71100679
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Centraal heb je dan Lucas, Masche en Gerrard. Das voldoende.

Zeker als er uit de jeugd nog wat doorkomt
3 man is te smal. Wil je op alle fronten meestrijden heb je gewoon een veel bredere selectie nodig.
pi_71100727
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:29 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

3 man is te smal. Wil je op alle fronten meestrijden heb je gewoon een veel bredere selectie nodig.
Bullshit. Ga eens tellen hoeveel spelers MU en Barca vaak gebruikten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 18 juli 2009 @ 19:34:15 #222
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_71100781
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:27 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Als je ze wat meer zou volgen, zou je ook weten dat ze niet zomaar ergens 30 miljoen hebben liggen om "erbij te leggen"
Wat ben jij een irritant, betweterig niet-willen-begrijpen-jong zeg. Dat weet ik ook nog wel. Daarom zeg ik ook dat ik hóóp dat ze het nog ergens vrij kúnnen maken. Er staat nergens dat ik daar ook daadwerkelijk van uit ga. Het is alleen bekend dat Liverpool, mede dankzij Torres, wel enigszins interesse heeft in Villa (niet onlogisch, dat heeft vrijwel de hele europese top wel), en ik hoop gewoon dat ze toch op een of andere manier kunnen verrassen. Aguero lijkt me nog onhaalbaarder, maar vind ik gewoon een geweldige speler dus dat hoop ik tegen beter weten in.

verder:
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_71100800
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Bullshit. Ga eens tellen hoeveel spelers MU en Barca vaak gebruikten


Als iedereen fit is, is het genoeg ja, dat klopt.
Valt Gerrard weg (die dit seizoen ook een aantal keer geblesseerd was) dan heb je plotseling alleen Lucas en Mascherano centraal.

Dat is genoeg? Ga toch lekker Fifa spelen joh
pi_71100854
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:35 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]



Als iedereen fit is, is het genoeg ja, dat klopt.
Valt Gerrard weg (die dit seizoen ook een aantal keer geblesseerd was) dan heb je plotseling alleen Lucas en Mascherano centraal.

Dat is genoeg? Ga toch lekker Fifa spelen joh
Als die lang wegvalt haal je in de winterstop een speler of je haalt een speler zonder contract

Babel, Riera, Lucas, Masche, Gerrard, Kuyt, Benayoun en Voronin

Dat is meer dan voldoende
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71100917
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als die lang wegvalt haal je in de winterstop een speler

Babel, Riera, Lucas, Masche, Gerrard, Kuyt, Benayoun en Voronin

Dat is meer dan voldoende
Ik bekijk het even puur centraal & controlerend middenveld (en laat jonkies ff erbuiten...leuk voor af en toe n wedstrijd, maar je wint er geen prijzen mee)...daar hebben ze momenteel Mascherano, Xabi, Lucas en Gerrard die er kan spelen. De rest die je noemt zijn echt aanvallend middenveld of flank.

Valt Xabi weg, heb je Masch, Lucas en Gerrard

Laat er eentje wegvallen door een blessure. Laat n ander nu ff net iets te vaak geel hebben gekregen of tegen een rode kaart aanlopen, en je hebt gewoon een dik probleem. Dan is je selectie toch -echt- te smal als je op alle fronten wilt meevoetballen.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 19:42:58 #226
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_71100968
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als die lang wegvalt haal je in de winterstop een speler of je haalt een speler zonder contract

Babel, Riera, Lucas, Masche, Gerrard, Kuyt, Benayoun en Voronin

Dat is meer dan voldoende
Babel en Voronin moeten ze gewoon slijten
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_71100969
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:40 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Ik bekijk het even puur centraal & controlerend middenveld (en laat jonkies ff erbuiten...leuk voor af en toe n wedstrijd, maar je wint er geen prijzen mee)...daar hebben ze momenteel Mascherano, Xabi, Lucas en Gerrard die er kan spelen. De rest die je noemt zijn echt aanvallend middenveld of flank.

Valt Xabi weg, heb je Masch, Lucas en Gerrard

Laat er eentje wegvallen door een blessure. Laat n ander nu ff net iets te vaak geel hebben gekregen of tegen een rode kaart aanlopen, en je hebt gewoon een dik probleem. Dan is je selectie toch -echt- te smal als je op alle fronten wilt meevoetballen.
Je hebt geen grootverdiener om 2 keer per jaar een wedstrijd te spelen

Iedere grote club werkt met een stuk of 16 basisspelers, 2 of 3 ervaren spelers die genoegen nemen met een invalrol en wat grote talenten

Een selectie met 22 basissspelers is niet te managen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71100988
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:42 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Babel en Voronin moeten ze gewoon slijten
Dat ook nog eens ja

hebben ze misschien ook genoeg geld voor n extra spits
pi_71100999
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je hebt geen grootverdiener om 2 keer per jaar een wedstrijd te spelen

Iedere grote club werkt met een stuk of 16 basisspelers, 2 of 3 ervaren spelers die genoegen nemen met een invalrol en wat grote talenten

Een selectie met 22 basissspelers is niet te managen
Je hoeft ook niet 22 -basis-spelers te hebben. Maar 3 spelers voor 2 basisposities is vragen om problemen.
pi_71101003
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:42 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Babel en Voronin moeten ze gewoon slijten
Dan wordt het al anders natuurlijk, maar de realiteit is gewoon dat weinig spelers in de huidige markt transferwaarde hebben. Xabi toevallig wel, de vervanger staat al klaar en Real betaalt de hoofdprijs
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71101021
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:44 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Je hoeft ook niet 22 -basis-spelers te hebben. Maar 3 spelers voor 2 basisposities is vragen om problemen.
Dat is voldoende. Kijk maar naar Barca en MU
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 18 juli 2009 @ 19:46:10 #232
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_71101030
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:43 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Dat ook nog eens ja

hebben ze misschien ook genoeg geld voor n extra spits
Dat was dus wat ik bedoelde.
Mocht je die samen verkopen voor 25 miljoen, en 25 miljoen overhouden aan Xabi, heb je 50, kun je Villa halen.

edit, voor gezeur: ik verwacht niet dat je die 2 daadwerkelijk voor 25 miljoen verkocht ga krijgen....
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_71101052
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:46 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Dat was dus wat ik bedoelde.
Mocht je die samen verkopen voor 25 miljoen, en 25 miljoen overhouden aan Xabi, heb je 50, kun je Villa halen.
Het is geen FM. Die 2 zijn onverkoopbaar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71101078
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat is voldoende. Kijk maar naar Barca en MU
Je vergeet alleen ff voor het gemak dat Gerrard normaliter nu als aanvallend middenvelder/halve schaduwspits soms zelfs speelt

Dan hou je dus nog echt alleen maar Lucas en Masch over
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:46 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Dat was dus wat ik bedoelde.
Mocht je die samen verkopen voor 25 miljoen, en 25 miljoen overhouden aan Xabi, heb je 50, kun je Villa halen.

edit, voor gezeur: ik verwacht niet dat je die 2 daadwerkelijk voor 25 miljoen verkocht ga krijgen....
Als we de 2 zouden kunnen verkopen voor 25 miljoen, zou ik eerst 24 uur lang een blij dansje doen, en ze dan zelf nog ff naar wherever rijden

Realistisch zal het helaas niet zijn nee
  zaterdag 18 juli 2009 @ 19:49:22 #235
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_71101106
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Het is geen FM. Die 2 zijn onverkoopbaar
Tering, nóg niet snel genoeg
Dat was me ook nog wel duidelijk. Als je er 15 samen voor krijgt mag je al blij zijn...
Daarbij wíllen ze Babel helemaal niet eens verkopen, dus het is wel duidelijk dat dat momenteel weinig kans heeft.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_71101139
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:48 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Je vergeet alleen ff voor het gemak dat Gerrard normaliter nu als aanvallend middenvelder/halve schaduwspits soms zelfs speelt

Dan hou je dus nog echt alleen maar Lucas en Masch over
[..]

Als we de 2 zouden kunnen verkopen voor 25 miljoen, zou ik eerst 24 uur lang een blij dansje doen, en ze dan zelf nog ff naar wherever rijden

Realistisch zal het helaas niet zijn nee
Gerrard speelt waar hij de meeste waarde heeft voor het team. Als Masche of Lucas er niet zijn is dat waarschijnlijk centraal
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71101241
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Gerrard speelt waar hij de meeste waarde heeft voor het team. Als Masche of Lucas er niet zijn is dat waarschijnlijk centraal
Klopt, het kan wel. Maar toch zie ik het als een verzwakking voor het elftal, omdat de wisselwerking tussen Gerrard en Torres nu juist zo goed aan het draaien is. Liverpool met Gerrard op AMF is gewoon veel gevaarlijker dan met pakweg Benayoun.

Zet je Gerrard op CMF, verplaats je het probleem alleen maar. Dan zal Benayoun basis zijn, en wie heb je dan op de bank? Voronin maybe...maar die vind ik nou niet bepaald Liverpool-waardig.
pi_71101323
Gewoon regelen dat je Sneijder in de deal betrekt. Of Jonas kopen. Dan kan Kuyt zonder problemen de spits in bij noodgevallen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71101343
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 19:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gewoon regelen dat je Sneijder in de deal betrekt. Of Jonas kopen. Dan kan Kuyt zonder problemen de spits in bij noodgevallen
Dan wel, dan wel. Maar dan komen we dus nog altijd uit op het punt dat als Xabi wegvalt er toch echt een middenvelder erbij -moet- komen omdat de selectie anders te smal is
pi_71101390
Vind ik niet.

Maar jij hebt schijnbaar de waarheid zo in je greep dat je zelfs niet hoeft te reageren op mijn voorbeelden

Ga zo door
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71101469
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 20:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ga zo door
Zal ik doen

5 spelers voor 3 posities, waarvan 1 (voronin) niet echt Liverpool-waardig is, dat is niet te smal. Ja, ik praat echt poep
pi_71101494
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 20:07 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Zal ik doen

5 spelers voor 3 posities, waarvan 1 (voronin) niet echt Liverpool-waardig is, dat is niet te smal. Ja, ik praat echt poep
Had het over het feit dat MU en Barca makkelijk met 16 spelers afkunnen. Chelsea ook bijvoorbeeld
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71101592
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 20:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Had het over het feit dat MU en Barca makkelijk met 16 spelers afkunnen. Chelsea ook bijvoorbeeld
Ik pak ff Man Utd, en alleen de spelers waarvan ik weet dat ik ze vorig seizoen vaak heb zien spelen:

neville
evra
hargreaves
ferdinand
brown
andersom
berbatov
rooney
ju-sung
vidic
carrick
nani
scholes
O'Shea
Fletcher
C. Ronaldo
Tevez

17 volwaardige basisspelers.

Dan nemen we Liverpool:

Agger
Gerrard
Torres
Riera
Aurelio
Benayoun
Arbeloa
Kuyt
Babel
Masch
Lucas
Skrtel
Carragher
Dossena

Kom ik op 14 'volwaardige' 1-e elftalspelers uit.

en dan heb ik nog wat jonkies zien spelen, die ik dan nog ff bij Liverpool -wel- erbij tel, en bij Man Utd nog niet eens.

Insua
N'Gog
Degen
El Zhar

Man Utd's selectie is stukken breder hoor

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2009 20:15:08 ]
pi_71101955
Owen was er heel het jaar niet, dus kan kom je al op 16 uit, bedankt voor het bevestigen van mijn stelling

Neville, Giggs en Scholes zijn ervaren spelers die genoegen nemen met afentoe spelen. Zeg maar een beetje zoals Sami, Voronin en Benyaoun vorig jaar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71101985
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 20:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Owen was er heel het jaar niet, dus kan kom je al op 16 uit, bedankt voor het bevestigen van mijn stelling

Neville, Giggs en Scholes zijn ervaren spelers die genoegen nemen met afentoe spelen. Zeg maar een beetje zoals Sami, Voronin en Benyaoun vorig jaar
Waar de neuk zie je mij Owen noemen?
Voronin speelde vorig jaar bij Hertha BSC

Oh, en Scholes heeft 23 wedstrijden gespeeld. Af en toe? denk t niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2009 20:36:23 ]
pi_71102017
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 20:32 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Waar de neuk zie je mij Owen noemen?
Voronin speelde vorig jaar bij Hertha BSC
Hargreaves
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71102113
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 20:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hargreaves
Die was idd grotendeels geblesseerd. (2 wedstrijden gespeeld maar, toch?)

Maar zo hebben dit seizoen bij Liverpool pakweg Agger en Aurelio ook genoeg wedstrijden gemist vanwege blessures (niet zo extreem veel ,maar dan nog)
pi_71102192
Cole
Terry
Alex
Carvalho
Boswinga
Ivanovic
Ballack
Lampard
Mikkel
Essien
Anelka
Drogba
Kalou
Malouda

Ze hadden nog wat meer spelers zoals Deco, Di Santo en Beletti maar die speelden al nauwelijks.

Een stuk of 14-16 kernspelers met een paar ervaren spelers voor noodgevallen is voldoende. Geld kan je beter steken in toptalenten

Voor Barca geldt ongeveer het zelfde
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71102237
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 20:39 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Die was idd grotendeels geblesseerd. (2 wedstrijden gespeeld maar, toch?)

Maar zo hebben dit seizoen bij Liverpool pakweg Agger en Aurelio ook genoeg wedstrijden gemist vanwege blessures (niet zo extreem veel ,maar dan nog)
Owen is zeg maar heel het seizoen weggeweest. Net als Brown. Die hoef je niet mee te tellen. Het geeft alleen aan dat je met 14-16 kernspelers normaal gesproken voldoende hebt. Als er dan 3 of 4 omvallen kan je nog altijd in de winter spelers halen

Een selectie met 18-20 kernspelers is gewoon niet werkbaar. Dat geld kan je beter steken in toptalenten. Zoals bijvoorbeeld MU dat doet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71102303
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 20:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Cole
Terry
Alex
Carvalho
Boswinga
Ivanovic
Ballack
Lampard
Mikkel
Essien
Anelka
Drogba
Kalou
Malouda

Ze hadden nog wat meer spelers zoals Deco, Di Santo en Beletti maar die speelden al nauwelijks.

Een stuk of 14-16 kernspelers met een paar ervaren spelers voor noodgevallen is voldoende. Geld kan je beter steken in toptalenten

Voor Barca geldt ongeveer het zelfde
Qua -totale- selectie heb je een punt. Ik ga ook echt niet schreeuwen voor een selectie van 22 man. (al heb ik geen flauw idee of dat chelsea-lijstje klopt, enige wedstrijden van Chelsea die ik heb gezien waren die tegen Liverpool)

Maar dan blijft nog altijd het punt bestaan, en waar ik het over had -> je hebt dan voor de posities defensief middenvelder, centraal middenvelder en aanvallend centraal middenvelder....maar 5 man, waarvan 1 iemand Voronin is, die behalve (in mijn mening) niet goed genoeg is, ook vooral een spits is, die toevallig ook op aanvallend middenveld -kan-. Dus bekijk het negatief, en je hebt maar 4 man voor 3 posities. Dat is niet genoeg om op alle fronten mee te vechten. Als je die man utd selectie bekijkt zie je ook dat geen 3 posities maar door zo weinig mensen bezet kunnen worden.

Dat jij daar dan vervolgens het totaal van de -gehele- selectie bij wilt halen, moet je zelf weten. Maar daar had ik het niet over.
pi_71102310
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 20:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Owen is zeg maar heel het seizoen weggeweest. Net als Brown. Die hoef je niet mee te tellen. Het geeft alleen aan dat je met 14-16 kernspelers normaal gesproken voldoende hebt. Als er dan 3 of 4 omvallen kan je nog altijd in de winter spelers halen

Een selectie met 18-20 kernspelers is gewoon niet werkbaar. Dat geld kan je beter steken in toptalenten. Zoals bijvoorbeeld MU dat doet
Wat heb jij toch met je Owen?

Ik noem m nergens. Man, ze hadden m vorig seizoen niet eens
pi_71102332
Owen Hargreaves
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71102352
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 20:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Owen Hargreaves
Ahzo, man noem dat joch bij zn achternaam

Maar dan een simpel vraagje. Vind je 5 spelers, waaronder een spits die toevallig eens een paar potjes als AMF heeft gespeeld, voor 3 posities genoeg in een selectie?

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2009 20:54:03 ]
  zondag 19 juli 2009 @ 11:02:04 #254
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_71112381
Jongens wat doen we moeilijk. Gerrard's positie is achter Torres, dat heeft Benitez al aangegeven tijdens de wedstrijd tegen St gallen. Concurrent voor die plek is op dit moment Voronin die zeker tegen de "mindere" teams die plek goed moet kunnen overnemen.

Komen we tot de discussie voor CM, nu Xabi hoogstwaarschijnlijk weggaat is die positie gewoon te dun met alleen Masch en Lucas. Spearing is te jong maar is zeker voor komende jaren iemand die makkelijk mee moet kunnen. Het is daarom niet meer dan logisch dat Rafa het geld gaat gebruiken voor een CM zoals Aqualari of hoe die gast ook heet .

Vergeleken met Chelsea of Scum heeft LFC echt niet meer zon groot selectie verschil. Scum en Chelsea hebben gewoon 2 spelers die ze standaard wedstrijden laten spelen op de CM positie en die ook erg veel kwaliteit hebben. Ik noem een Essien, Lampard en Carrick, Scholes. Dat had lfc vorig seizoen ook met Masch en Xabi en laten we reeel zijn Lucas is dat zeker nog niet!

Al met al laten we hopen dat Rafa het geld wijs besteed voor een CM en dat hij nog geld overhoudt om bijvoorbeeld een Silva te kunnen bekostigen
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_71112882
Leuke discussie wel.

Benitez zou er in ieder geval goed aan doen om Gerrard op zijn huidige positie te laten staan. Dan heb je dus Lucas en Mascherano erachter, wat al te licht is, en Spearing als enige vervanger. Er zal dus zeker iemand bij moeten die Xabi Alonso kan vervangen. Die hoeft dan geen 30M te kosten maar moet toch op zn minst kunnen concurreren met Lucas.

Wat betreft de breedte van de selectie zit het verschil tussen Man Utd en Liverpool hem vooral in de kwaliteit van de reserves. als je de sterkste opstelling van Man Utd vorig seizoen neemt, houd je Foster, Evans, Rafael, Anderson, Giggs, Nani, Park en Tevez nog over. Buiten de geblesseerden Hargreaves en Brown om en dan tel je ook Neville, Macheda, Welbeck, Gibson, Tosic, Kuszczak, Fabio nog niet mee. Bij Liverpool heb je buiten de sterkste elft Skrtel, Dossena, Lucas, Benayoun, Babel....dan krijg je jonkies als Insua, Ngog, El-Zhar en Spearing.

Daar zit wel een groot verschil in vind ik hoor. Man Utd kan een half elftal laten rusten en toch met een opstelling komen die elke ploeg in de PL kan verslaan. Bij Liverpool ben je na 2-3 wissels als erg verzwakt.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 juli 2009 @ 12:14:38 #256
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71114009
Ik weet niet hoe goed die Aquilani is. Het zou jammer zijn als Xabi weggaat, maar als-ie nu voor goed geld weg kan en je kan een goede, jongere vervanger voor minder geld en een langere contractduur krijgen, dan is het gewoon goed zakendoen. Het is enige is natuurlijk hoed goed en snel zo'n spelr ingepast kan worden ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_71114533
quote:
Op zondag 19 juli 2009 12:14 schreef Doc het volgende:
Ik weet niet hoe goed die Aquilani is. Het zou jammer zijn als Xabi weggaat, maar als-ie nu voor goed geld weg kan en je kan een goede, jongere vervanger voor minder geld en een langere contractduur krijgen, dan is het gewoon goed zakendoen. Het is enige is natuurlijk hoed goed en snel zo'n spelr ingepast kan worden ...
Aquilani is een leuk spelertje...maar het spelverdelend niveau van Xabi heeft ie (nog?) niet
pi_71114687
quote:
Op zondag 19 juli 2009 12:35 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Aquilani is een leuk spelertje...maar het spelverdelend niveau van Xabi heeft ie (nog?) niet
Ik denk dat je met Aquilani verdedigend wel wat inlevert ten opzichte van Xabi Alonso. Moet ook wel kunnen met Mascherano ernaast. Goede speler wel verder, heeft ook een goed schot.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  zondag 19 juli 2009 @ 18:53:42 #259
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_71126954
quote:
Op zondag 19 juli 2009 11:24 schreef DemonCleaner het volgende:
houd je Foster, Evans, Rafael, Anderson, Giggs, Nani, Park en Tevez nog over. Buiten de geblesseerden Hargreaves en Brown om en dan tel je ook Neville, Macheda, Welbeck, Gibson, Tosic, Kuszczak, Fabio nog niet mee. Bij Liverpool heb je buiten de sterkste elft Skrtel, Dossena, Lucas, Benayoun, Babel....dan krijg je jonkies als Insua, Ngog, El-Zhar en Spearing.

Daar zit wel een groot verschil in vind ik hoor. Man Utd kan een half elftal laten rusten en toch met een opstelling komen die elke ploeg in de PL kan verslaan. Bij Liverpool ben je na 2-3 wissels als erg verzwakt.
Leuk dat je een heel lijstje opnoemt maar met respect de enige die kwaliteit hebben zijn Giggs, Anderson, Tevez, Brown en Neville. Park en Nani zijn gewoon niet meer dan aardige spelers waarbij Nani gigantisch door het ijs is gezakt. De overige spelers zijn niet meer dan vergelijkbaar met spelers als Mendy, Linfield en of Nemeth. Ook spelers die mensen alleen van naam kennen en die ook niks hebben bewezen. Macheda heeft mazzel gehad dat hij 2x op de juiste momenten heeft gescoord en Scum de titel heeft bezorgd anders had nog niemand van hem gehoord.

Man utd kan zeker geen half elftal rusten en van elk team winnen dat hebben ze vorig jaar meerdere wedstrijden laten zien en al bijna de kop gekost. Dat Man utd op papier een sterkere bank heeft ben ik zeker mee eens al is dat de laatste jaren gigantisch afgezwakt.

Uiteraard raakt LFC verzwakt als Gerrard, Torres rust gegeven word en je Babel, Lucas erin krijgt maar die jongens zijn net 20+ en moeten nog ervaring en kwaliteit opdoen.

Al met al denk ik dat MAn utd zonder Tevez en Ronaldo zeker minder is geworden en dat met 1 a 2 goede aankopen LFC zeker een kans maakt om de titel dit jaar wel te pakken. Nu hopen dat City niet begint te draaien met al die namen

Deal Alonso is rond en Real probeert nu Sneijder als wisselgeld aan te bieden. Rafa wil Aquilani maar verschil in aanbod is 7 miljoen.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 19 juli 2009 @ 19:08:25 #260
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_71127420
quote:
Op zondag 19 juli 2009 18:53 schreef stevengerrard het volgende:

Deal Alonso is rond en Real probeert nu Sneijder als wisselgeld aan te bieden. Rafa wil Aquilani maar verschil in aanbod is 7 miljoen.
Rationeel is de deal te accepteren, maar Ik blijf er een spijtig gevoel hebben...

Op een of andere manier zou ik VDV wel graag bij LFC zien spelen en dan een echte vervanger van Alonso
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_71128684
quote:
Op zondag 19 juli 2009 18:53 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

Leuk dat je een heel lijstje opnoemt maar met respect de enige die kwaliteit hebben zijn Giggs, Anderson, Tevez, Brown en Neville. Park en Nani zijn gewoon niet meer dan aardige spelers waarbij Nani gigantisch door het ijs is gezakt. De overige spelers zijn niet meer dan vergelijkbaar met spelers als Mendy, Linfield en of Nemeth. Ook spelers die mensen alleen van naam kennen en die ook niks hebben bewezen. Macheda heeft mazzel gehad dat hij 2x op de juiste momenten heeft gescoord en Scum de titel heeft bezorgd anders had nog niemand van hem gehoord.
Park en Nani, die zich inderdaad slecht ontwikkeld, doen echt niet onder voor iemand als Babel hoor. En als je Evans vergelijkbaar wilt stellen aan jongens van Liverpool die nog helemaal nooit hebben meegedaan heb je toch niet goed opgelet toen Van der Sar zijn record clean sheets vestigde. Het tweede rijtje namen wat ik noemde is inderdaad niet van de orde dat ze in de competitie even in de basis kunnen staan zonder dat het een verzwakking betekend. Maar dat hoeft ook niet, die jongens kunnen bij hoge nood een half uurtje invallen. En dat Ferguson dat dan ook aandurft zegt ook wel iets over die jongens. Het worden heus niet allemaal sterren natuurlijk, dat is wat anders, maar een aantal maakt wel een goede indruk. In tegenstelling tot jongens als El-Zhar en Ngog die bij Liverpool toch al vrij vaak in mochten vallen maar op mij in ieder geval totaal geen indruk maakten.
quote:
Man utd kan zeker geen half elftal rusten en van elk team winnen dat hebben ze vorig jaar meerdere wedstrijden laten zien en al bijna de kop gekost. Dat Man utd op papier een sterkere bank heeft ben ik zeker mee eens al is dat de laatste jaren gigantisch afgezwakt.
Als het ze bijna de kop kost geeft het toch juist aan dat het kan? Ik wil er niet mee zeggen dat ze in elke wedstrijd zomaar even vijf man aan de kant kunnen laten en gegarandeerd winnen. Die wedstrijden moet je wel uitzoeken, maar ik kan me vorig seizoen niet echt puntverlies herinneren wat daaraan te wijten was. De FA Cup uitschakeling misschien, maar toen stonden er ook maar twee basisspelers in.
quote:
Uiteraard raakt LFC verzwakt als Gerrard, Torres rust gegeven word en je Babel, Lucas erin krijgt maar die jongens zijn net 20+ en moeten nog ervaring en kwaliteit opdoen.

Al met al denk ik dat MAn utd zonder Tevez en Ronaldo zeker minder is geworden en dat met 1 a 2 goede aankopen LFC zeker een kans maakt om de titel dit jaar wel te pakken. Nu hopen dat City niet begint te draaien met al die namen
Dat is wel zo ja. Het verlies van met name Ronaldo is natuurlijk erg groot. Het lijkt er alleen niet op dat Liverpool spelers kan halen als het niet eerst zelf verkoopt. En dan is het dus maar afwachten of je er op vooruit of achteruit gaat. Ik denk dat Liverpool vorig jaar de beste kans had om kampioen te worden.
quote:
Deal Alonso is rond en Real probeert nu Sneijder als wisselgeld aan te bieden. Rafa wil Aquilani maar verschil in aanbod is 7 miljoen.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  zondag 19 juli 2009 @ 20:37:20 #262
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_71130369
quote:
Op zondag 19 juli 2009 19:42 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Park en Nani, die zich inderdaad slecht ontwikkeld, doen echt niet onder voor iemand als Babel hoor. En als je Evans vergelijkbaar wilt stellen aan jongens van Liverpool die nog helemaal nooit hebben meegedaan heb je toch niet goed opgelet toen Van der Sar zijn record clean sheets vestigde. Het tweede rijtje namen wat ik noemde is inderdaad niet van de orde dat ze in de competitie even in de basis kunnen staan zonder dat het een verzwakking betekend. Maar dat hoeft ook niet, die jongens kunnen bij hoge nood een half uurtje invallen. En dat Ferguson dat dan ook aandurft zegt ook wel iets over die jongens. Het worden heus niet allemaal sterren natuurlijk, dat is wat anders, maar een aantal maakt wel een goede indruk. In tegenstelling tot jongens als El-Zhar en Ngog die bij Liverpool toch al vrij vaak in mochten vallen maar op mij in ieder geval totaal geen indruk maakten.
[..]

Als het ze bijna de kop kost geeft het toch juist aan dat het kan? Ik wil er niet mee zeggen dat ze in elke wedstrijd zomaar even vijf man aan de kant kunnen laten en gegarandeerd winnen. Die wedstrijden moet je wel uitzoeken, maar ik kan me vorig seizoen niet echt puntverlies herinneren wat daaraan te wijten was. De FA Cup uitschakeling misschien, maar toen stonden er ook maar twee basisspelers in.
[..]

Dat is wel zo ja. Het verlies van met name Ronaldo is natuurlijk erg groot. Het lijkt er alleen niet op dat Liverpool spelers kan halen als het niet eerst zelf verkoopt. En dan is het dus maar afwachten of je er op vooruit of achteruit gaat. Ik denk dat Liverpool vorig jaar de beste kans had om kampioen te worden.
[..]



Oh ik heb zeker wel opgelet toen Sar het record haalde maar dat was zeker niet allen de verdienste van Evans. Tuurlijk die jongen is een zeer groot talent maar zeker niet minder dan Agger of Skrtel. Ngog en El zhar kan je niet op 15 min afrekenen. Ik durf te wedden dat ik meer wedstrijden van de jeugd "2e" zie dan jij en kan je verzekeren dat El Zhar en ook Ngog zeker kwaliteit hebben om aankomend seizoen hun kunsten te tonen. Zelfde geldt imho voor Spearing en Nemeth maar dat daargelaten

Met bijna de kop bedoel ik wedstrijden als tegen Villa, Sunderland bijvoorbeeld waarbij je toch kon zien dat Fergie en co beetje onzeker werden of ze het allemaal nog wel gingen halen. Dit in tegenstelling tot voorgaande jaren waarbij jullie ook met een "b elftal" die wedstrijden na 60 min op slot gooiden.

Tuurlijk moet Liverpool eerst verkopen naast Alonso en dan hebben we het over Babel, Dossena vooral om wat geld bij elkaar te krijgen. Na verluid wil Benitez nu Ashley Young als versterking , Leuke naam hoor maar denk niet dat onze prioriteit daar moet liggen. Al met al denk ik dat liverpool met alleen het verlies van Alonso niet erg verzwakt is. Tuurlijk gaan we erop achteruit in creativiteit maar dat moet opgevangen kunnen worden. Daarom denk ik dat jullie grotere stappen terug hebben gedaan dan wij. Daarbij hebben we vorig jaar ook veel wedstrijden zonder Torres en Gerrard gespeeld. Speelt toch een hele grote rol als we hun fit weten te houden
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_71131596
quote:
Op zondag 19 juli 2009 20:37 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

Oh ik heb zeker wel opgelet toen Sar het record haalde maar dat was zeker niet allen de verdienste van Evans. Tuurlijk die jongen is een zeer groot talent maar zeker niet minder dan Agger of Skrtel. Ngog en El zhar kan je niet op 15 min afrekenen. Ik durf te wedden dat ik meer wedstrijden van de jeugd "2e" zie dan jij en kan je verzekeren dat El Zhar en ook Ngog zeker kwaliteit hebben om aankomend seizoen hun kunsten te tonen. Zelfde geldt imho voor Spearing en Nemeth maar dat daargelaten
Dat je meer wedstrijden van de jeugd hebt gezien geloof ik meteen. Het zou best kunnen dat die twee daarin een goede indruk maken, maar dat zegt mij eerlijk gezegd weinig, er zijn zoveel spelers die in de jeugd geweldig zijn maar nooit volwaardig eerste elftal speler worden. Spearing en Nemeth kan ik niet beoordelen.
quote:
Met bijna de kop bedoel ik wedstrijden als tegen Villa, Sunderland bijvoorbeeld waarbij je toch kon zien dat Fergie en co beetje onzeker werden of ze het allemaal nog wel gingen halen. Dit in tegenstelling tot voorgaande jaren waarbij jullie ook met een "b elftal" die wedstrijden na 60 min op slot gooiden.
Het ging inderdaad weleens wat moeizaam vorig seizoen. Die wedstrijden heeft Liverpool met name in het begin van het seizoen echter ook veel gehad natuurlijk, en vaak op nog veel miraculeuzer wijze gewonnen. Juist daarom heb ik het gevoel dat het vorig seizoen had moeten gebeuren voor jullie.
quote:
Tuurlijk moet Liverpool eerst verkopen naast Alonso en dan hebben we het over Babel, Dossena vooral om wat geld bij elkaar te krijgen. Na verluid wil Benitez nu Ashley Young als versterking , Leuke naam hoor maar denk niet dat onze prioriteit daar moet liggen. Al met al denk ik dat liverpool met alleen het verlies van Alonso niet erg verzwakt is. Tuurlijk gaan we erop achteruit in creativiteit maar dat moet opgevangen kunnen worden. Daarom denk ik dat jullie grotere stappen terug hebben gedaan dan wij. Daarbij hebben we vorig jaar ook veel wedstrijden zonder Torres en Gerrard gespeeld. Speelt toch een hele grote rol als we hun fit weten te houden
Blessures krijg je nu eenmaal mee te maken. Liverpool had eigenlijk zelfs weinig geblesseerden, alleen wel de pech dat net de twee beste spelers geblesseerd waren. Man Utd heeft alleen al op rechtsback net zoveel blessures gehad geloof ik

Young zou wel een hele goede aankoop zijn hoor. Moet Benitez wel even wat meer gaan bieden maar zijn snelheid en actie zijn denk ik wel dingen die Liverpool nog mist. Het verschil in de basisopstelling loopt, mits jullie Alonso goed vervangen, inderdaad terug, maar ik vind het verschil in bank nog steeds vrij groot hoor.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  zondag 19 juli 2009 @ 21:41:25 #264
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_71132242
Iedereen heeft het alleen maar over controlerende / aanvallende middenvelders (opzich logisch gezien daar een topper dreigt te vertrekken), maar vinden jullie ook de aanval niet onderbezet? Als Torres weer een tijdje geblesseerd is, is de kans gewoon groot dat dat punten kost. Ik vind dat Liverpool verder niet de kwaliteit heeft om z'n verlies écht goed op te vangen.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  maandag 20 juli 2009 @ 08:01:22 #265
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_71140252
Dat lfc aanvallend te dun in kwaliteit zit is al meerdere keren gezegd en ben ik ook volledig met je eens. Echter het probleem is gewoon dat er voor kwaliteit veel geld gevraagd wordt, wat lfc helaas niet al te veel te besteden heeft. Ik had ook eigenlijk verwacht dat benitez net als sir Alex een gooi had gedaan naar Owen om aanvallend wat meer diepgang te krijgen. Inderdaad als Torres wederom wegvalt krijgen we Kuyt in de punt en iedereen is er overeens dat hij op de zijkant veel meer van waarde is.

Laten we hopen dat Rafa voor het einde van de maand een aanwinst kan presenteren en liefste iemand net als Johnson met gelijk een toegevoegde waarde.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  maandag 20 juli 2009 @ 08:09:12 #266
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_71140301
quote:
Op zondag 19 juli 2009 21:20 schreef DemonCleaner het volgende:


Het ging inderdaad weleens wat moeizaam vorig seizoen. Die wedstrijden heeft Liverpool met name in het begin van het seizoen echter ook veel gehad natuurlijk, en vaak op nog veel miraculeuzer wijze gewonnen. Juist daarom heb ik het gevoel dat het vorig seizoen had moeten gebeuren voor jullie.
[..]

Blessures krijg je nu eenmaal mee te maken. Liverpool had eigenlijk zelfs weinig geblesseerden, alleen wel de pech dat net de twee beste spelers geblesseerd waren. Man Utd heeft alleen al op rechtsback net zoveel blessures gehad geloof ik

Young zou wel een hele goede aankoop zijn hoor. Moet Benitez wel even wat meer gaan bieden maar zijn snelheid en actie zijn denk ik wel dingen die Liverpool nog mist. Het verschil in de basisopstelling loopt, mits jullie Alonso goed vervangen, inderdaad terug, maar ik vind het verschil in bank nog steeds vrij groot hoor.

Qua elftal is liverpool vergelijkbaar met vorig seizoen, waar we inderdaad wedstrijden wonnen die we normaal gesproken verloren, vooral met Johnson die van achteruit altijd gevaar meeneemt. Dat vorig jaar een ultieme kans was kan ik niet tegenspreken echter denk ik dat als we wederom een goede start kunnen maken we ook dit jaar een kans moeten kunnen maken. Laten we reeel zijn, LFC moet elk jaar een kans maken!!

Qua blessures hebben we idd de pech gehad dat het G + T waren maar dat heeft gewoon gigantisch veel punten gekost in wedstrijden die gewone moesten worden. Ik durf te wedden als Ronaldo + V de Sar bij jullie wegvallen of Lampard en Terry bij Chelsea het ook veel lastiger wordt. Echter mag dit geen excuus zijn en ik wil het niet als excuus geven!!

Ik weet niet of Young degene is waar liverpool iets mist. Riera voldoet voor mij prima aan de linkerkant en Kuyt aan de rechter. Ik zie liever een spits komen die naast Torres zijn doelpunten meepakt zodat we niet afhankelijk zijn van Torres

Het verschil in bank is leuk maar de basiself moeten het toch doen
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  maandag 20 juli 2009 @ 08:15:52 #267
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71140339
waarom heeft liverpool owen niet gehaald

onbegrijpelijk idd

echt een bargain
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  maandag 20 juli 2009 @ 08:21:19 #268
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_71140380
Ik heb het vermoeden dat het vooral te maken heeft met de fysieke toestand van Owen die de laatste jaren toch niet even goed is geweest .
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_71140392
Volgens mij is ene K. Huntelaar nog te koop

Grapje uiteraard, denk dat LFC een ander type spits nodig heeft

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2009 08:27:09 ]
  maandag 20 juli 2009 @ 09:12:50 #270
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_71140920
Weet niet of hij de juiste persoon is voor LFC . Daarvoor loop ik hem elke wedstrijd te veel uit te .. En voor die posite heb ik ook R. Babel al
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_71141411
quote:
Op maandag 20 juli 2009 09:12 schreef stevengerrard het volgende:
Weet niet of hij de juiste persoon is voor LFC . Daarvoor loop ik hem elke wedstrijd te veel uit te .. En voor die posite heb ik ook R. Babel al
Ik blijf het een geniale spits vinden. Parkeren in de 16 en hoppakee. Maar het is geen vervanging voor Torres....ik zie in Huntelaar meer een Inzaghi...t ziet er niet uit, maar ook die doelpunten tellen.

Al zou ik t wel es willen zien. Huntelaar dus in de 16 geparkeerd en Torres die dr een beetje omheen loopt te kutten
pi_71142073
quote:
Op maandag 20 juli 2009 08:15 schreef Fortitudo het volgende:
waarom heeft liverpool owen niet gehaald

onbegrijpelijk idd

echt een bargain
Hij heeft de winnende al gemaakt tegen de Maleisië XI, ik denk dat Benitez nu al spijt heeft

Ik moet het nog maar zien met Owen bij Man Utd, maar voor Liverpool was het dan wel weer een goede optie geweest denk ik, omdat jullie geen miljoenen beschikbaar hebben die anders wel nodig zijn om kwaliteit binnen te halen.

@stevengerrard: Met die laatste post ben ik het wel eens. Ik denk dat Man Utd komend seizoen bijvoorbeeld te afhankelijk zal zijn van Rooney in aanvallend opzicht. En het ontbreken van Ferdinand was afgelopen seizoen al bijna fataal. Zo heeft iedere ploeg wel een paar onvervangbare spelers, puur omdat ze zo goed zijn. En de bank kan erg belangrijk zijn maar het gaat inderdaad in de eerste plaats om de basis, ben dan ook benieuwd of Alonso weggaat, wat ervoor terug komt, en of Man Utd stiekem toch nog wat gaat doen op de transfermarkt.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_71142412
quote:
Op maandag 20 juli 2009 10:21 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]
Hij heeft de winnende al gemaakt tegen de Maleisië XI, ik denk dat Benitez nu al spijt heeft
Oeh nee, Maleisie. Ja nu zal Benitez zichzelf in slaap huilen.
quote:
Op maandag 20 juli 2009 10:21 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]
en of Man Utd stiekem toch nog wat gaat doen op de transfermarkt.

Ze kunnen Greene, Timmer en Makaay hebben

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2009 10:35:49 ]
pi_71142706
quote:
Op maandag 20 juli 2009 10:35 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Oeh nee, Maleisie. Ja nu zal Benitez zichzelf in slaap huilen.


Was ook echt serieus bedoeld ja

In het Man Utd topic had ik al meerdere malen aangegeven dat ik niet zo blij was met de aankoop van Owen, en in de post die je quote staat het ook nog.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_71142870
quote:
Op maandag 20 juli 2009 10:48 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]



Was ook echt serieus bedoeld ja

In het Man Utd topic had ik al meerdere malen aangegeven dat ik niet zo blij was met de aankoop van Owen, en in de post die je quote staat het ook nog.
Ik snapte je sarcastische ondertoon hoor, ik ging dr alleen maar in mee
pi_71142995
quote:
Op maandag 20 juli 2009 10:55 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Ik snapte je sarcastische ondertoon hoor, ik ging dr alleen maar in mee
Oeps

Het is nog vroeg zullen we maar zeggen
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_71143009
quote:
Op maandag 20 juli 2009 11:00 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Oeps

Het is nog vroeg zullen we maar zeggen
Nogal Naja, ik zit me gewoon stijf van de koffie te zuipen.
pi_71304794
Heeft liverpool villa al gekocht?
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_71305178
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 00:10 schreef GieJay het volgende:
Heeft liverpool villa al gekocht?
Ja maandag is de presentatie.
pi_71305187
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 00:26 schreef Rejected het volgende:

[..]

Ja maandag is de presentatie.
pi_71306443
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 00:10 schreef GieJay het volgende:
Heeft liverpool villa al gekocht?
quote:
Villa laat weinig los over zijn toekomst, behalve: 'Het is mijn droom mijn gehele loopbaan in de Spaanse competitie te spelen, want dat is voor mij de beste competitie. Dat heb ik altijd gezegd.'
  Moderator zondag 26 juli 2009 @ 22:00:17 #282
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_71350234
Whehehe, vanavond op Sport1 HD de wedstrijd tegen SCUM weer gezien

1-4, heerlijk
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_71350870
quote:
Op zondag 26 juli 2009 22:00 schreef onlogisch het volgende:
Whehehe, vanavond op Sport1 HD de wedstrijd tegen SCUM weer gezien

1-4, heerlijk
Kan Liverpool wel heel blij mee zijn, maar uiteindelijk pakt SCUM toch de titel.
Ik blijf de Arsenal-thuis wedstrijd geniaal vinden.
  maandag 27 juli 2009 @ 20:51:13 #284
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_71376397
Arsenal thuis was niet goed voor de zenuwen. Het mooiste wat me bij is gebleven is het harde gelach van de taxi chauffeur toen we vertelde dat het 4-4 was geworden . Hij had namelijk net mensen bij het hotel afgezet die bij 3-4 waren weggegaan
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_71385961
quote:
Op maandag 27 juli 2009 20:51 schreef stevengerrard het volgende:
Arsenal thuis was niet goed voor de zenuwen. Het mooiste wat me bij is gebleven is het harde gelach van de taxi chauffeur toen we vertelde dat het 4-4 was geworden . Hij had namelijk net mensen bij het hotel afgezet die bij 3-4 waren weggegaan
Alsof ik Arshavin nog niet irritant genoeg vond na die wedstrijd tegen Nederland
pi_71386143
Door dit gebaar zeker.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arshafour
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spam ik hiermee het Liverpool topic?

[ Bericht 8% gewijzigd door Rejected op 28-07-2009 13:26:55 ]
pi_71386702
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 08:58 schreef Rejected het volgende:
Door dit gebaar zeker.
[ afbeelding ]
Arshafour
[ afbeelding ]
Spam ik hiermee het Liverpool topic?
Zet die rommel in spoilers
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:10:13 #288
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_71392764
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_71393785
quote:
Arbeloa verwacht nog deze week Real-transfer

Geschreven op dinsdag, 28 juli om 12:34

In de afgelopen weken werd Xabi Alonso haast iedere dag in één zin genoemd met een transfer naar Real Madrid, maar het lijkt erop dat een andere speler van Liverpool de volgende aanwinst van de Koninklijke gaat worden. Álvaro Arbeloa meldt dat zijn overgang op een haar na afgerond is. Hij wordt de zesde aankoop van Florentino Pérez.

Arbeloa werd aan het begin van de maand al met een terugkeer naar Real, de club waar hij debuteerde in het profvoetbal, in verband gebracht. De vleugelverdediger liet zelf eerder al weten dat hij er van uit ging dat hij zijn transfer spoedig officieel zou maken, maar vervolgens richtte Real al haar aandacht op Xabi Alonso. Dit betekent echter niet dat de club Arbeloa uit het hoofd had gezet. De back denkt nog deze week te kunnen tekenen.

“Op het moment speel ik nog voor Liverpool en ben ik met mijn hoofd bij deze club, maar het klopt dat mijn transfer naar Real Madrid bijna een feit is”, vertelde de 26-jarige Spanjaard aan Marca. “Als ik het goed heb begrepen zijn er slechts nog een paar details die weggewerkt moeten worden. Ik ga er van uit dat ik nog deze week duidelijkheid heb.” Arbeloa, wiens contract in Engeland nog één jaar doorloopt, vertrekt voor ongeveer 5,5 miljoen euro.

Dat is beduidend minder dan de vraagprijs voor Xabi Alonso. Liverpool blijft zich stug opstellen in de onderhandelingen over de Spaanse middenvelder en drijft Pérez tot waanzin. “Aan het begin van de zomer hebben we grote bedragen betaald voor spelers die Wereldvoetballer van het Jaar zijn geworden”, zei de preses. “Daarna gaf ik aan dat ik meer Spaanse spelers wilde halen, maar nu denken de clubs dat zij de hoofdprijs voor dit soort jongens kunnen vragen. Daar ga ik niet in mee.”
Florentino.
pi_71393897
Wat n mafketel is het toch
pi_71395130
Maar Xabi is wel een van de beteren op die positie. Misschien wel één van de besten als je naar zijn leeftijd kijkt.
pi_71402222
Doet Aquilani het veel onder voor alonso? Volg het italiaanse voetbal nauwelijks
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 19:49:00 #293
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_71405604
quote:
Liverpool laat vraagprijs Xabi Alonso stevig zakken
De Engelse topclub Liverpool heeft haar vraagprijs voor de Spaanse middenvelder Xabi Alonso laten zaken. The Reds wilden in eerste instantie 41 miljoen euro voor de speler zien, maar nemen nu genoegen met dertig miljoen euro. Liverpool zou met AS Roma al rond zijn om Alberto Aquilani als vervanger over te nemen.

Wil Real Madrid Alonso overnemen, dan zal De Koninklijke binnen 48 uur moeten beslissen of men de Spanjaard naar het Santiago Bernabéu haalt. Rafael Benitez, coach van Liverpool, zou al zijn fiat hebben gegeven om de Spaanse international te laten gaan.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_71405757
Was te verwachten natuurlijk, als Real komt voor een Spaanse speler dan is Liverpool kansloos
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71405900
Dat zou een forse aderlating zijn voor Liverpool.
  Moderator dinsdag 28 juli 2009 @ 20:28:41 #296
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_71407053
Waarom?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_71411398
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:28 schreef onlogisch het volgende:
Waarom?
Op wie is deze reactie gericht?
  woensdag 29 juli 2009 @ 08:03:37 #298
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_71417981
ik gok op jouw reactie dat het een enorme aderlating zal zijn.

In 1 week tijd 3 spelers verkocht en ben benieuwd welke namen er terug komen. Er moet in elk geval een back teruggekocht worden aangezien we daar nu wel erg dun in zitten.

Dat Alonso een aderlating zal zijn is een understatement maar de kans dat hij zal vertrekken was sinds vorig seizoen groter dan de kans dat hij zijn contract zal uitdienen. Nu hopen dat die Aquilan beetje kan ballen en de creativiteit kan brengen die Xabi ons gaf.

Verder hoop ik dat Rafa het restant van de opbrengt besteed aan een aanvaller of een creatieve speler aan de zijkant.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_71425621
Arbeloa 4 miljoen.
pi_71425717
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 08:03 schreef stevengerrard het volgende:
ik gok op jouw reactie dat het een enorme aderlating zal zijn.
In dat geval een dikke voor hem.

Wat een grap.
  woensdag 29 juli 2009 @ 13:33:53 #301
96720 stevengerrard
stevengerrard
pi_71426221
ach wij weten beide dat je opmerking niks meer is dan de waarheid . Hoppa en hup naar de volgende cultheld!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')