Die hebben meestal ook nog eens een pittig kort kapselquote:Op donderdag 9 april 2009 21:53 schreef LXIV het volgende:
Vrouwen boven de 35 moet je met je vingers van af blijven. Dat is niks dan ellende. En in plaats van dat ze gemakkelijker worden naarmate de jaren gaan tellen worden ze steeds kritischer. Op een zeker moment willen ze een superman. En als je daar dan intrapt moet je voortaan altijd op je teentjes lopen thuis om en stoer en romantisch en een goede kok en huishouder en begripvol te zijn. En alles precies op het juiste moment. Want als je de vaat gaat doen wanneer ze even behoefte hebben aan een stoere man dan is het ook fout.
Als ik zo om me heen kijk is er genoeg geld bij heel veel mensen. Veel mensen hebben nog steeds een flinke overwaarde op hun woning. De rente staat laag en als je je woning niet per definitie als een beleggingsobject beschouwt, waarom dan niet de woning kopen die je altijd hebt willen hebben?quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:21 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik denk dat het mensen betreft:
* met een persoonlijk verbeterde financiele situatie
- mensen die een erfenis gehad hebben
- mensen bij een tijdelijk contract is omgezet in een vast contract
- ...
* die zich geen zorgen maken over de crisis
- mensen die optimistischer zijn
- mensen die bij het journaal minder er over horen en dus menen dat het nu wel voorbij is
- ...
* een combinatie van de twee
Maar als je niet gelooft in zoiets als "het droomhuis" dan is wachten zeker de moeitequote:Op vrijdag 10 april 2009 11:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Als ik zo om me heen kijk is er genoeg geld bij heel veel mensen. Veel mensen hebben nog steeds een flinke overwaarde op hun woning. De rente staat laag en als je je woning niet per definitie als een beleggingsobject beschouwt, waarom dan niet de woning kopen die je altijd hebt willen hebben?
Je leeft tenslotte maar 1 keer! So it better be good!
Dat ligt er maar net aan in welk segment je zit en wat je graag zou willen/ wat je mogelijkheden zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:40 schreef Doc het volgende:
[..]
Maar als je niet gelooft in zoiets als "het droomhuis" dan is wachten zeker de moeite
Er is in ieder geval genoeg ruimte voor mensen om geld te lenen. Misschien niet meer voor iedereen, maar genoeg voor de groepen die een kavel in een 'kindvriendelijke en groene' omgeving kunnen kopen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan in welk segment je zit en wat je graag zou willen/ wat je mogelijkheden zijn.
Hier, nieuwbouw Vinex Leidse Rijn, gaan de vrije kavels als warme broodjes over de toonbank.
Er zijn weinig plekken in de randstad waar je nog een vrije kavel kunt kopen in een 'kindvriendelijke en groene' omgeving.
Er zijn nog maar 4 vrije kavels over van de 42. Varierend in prijs van 320K tot 569K. De rest was binnen een paar maanden uitverkocht.
http://www.utrecht.nl/smartsite.dws?id=133658#
Er is dus gewoon geld zat!
quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:30 schreef SeLang het volgende:
[..]
Die hebben meestal ook nog eens een pittig kort kapsel
Vrouwen met een pittig kort kapsel
Eens hoor!quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:14 schreef Doc het volgende:
[..]
Er is in ieder geval genoeg ruimte voor mensen om geld te lenen. Misschien niet meer voor iedereen, maar genoeg voor de groepen die een kavel in een 'kindvriendelijke en groene' omgeving kunnen kopen.
Mijn opmerking was overigens vooral gegaan dooe een voorwaarde, en die was "als je niet gelooft in zoiets als 'het droomhuis' ". Er is blijkbaar een groep mensen voor wie 'het droomhuis' iets is op een vrij kavel nabij Utrecht. Maar voor personen voor wie dat niet geldt is de tijd aan hun zijde.
Ben benieuwd. Zet ze maar op tinypic.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:53 schreef capricia het volgende:
Nou, foto's gemaakt: Hoe duurder hoe lelijker!
[ afbeelding ]
Dit is ook al heel vaak voorspeld. Door steeds meer de nadruk te leggen op bezit en uiterlijkheden, wordt het een soort selffulfilling prophecy. De 'haves' zijn in dat geval de knappe hogeropgeleiden met een vaste relatie. De 'have nots' de rest, waarbij lelijke lageropgeleiden het natuurlijk het meest voor hun kiezen gaan krijgen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:18 schreef capricia het volgende:
Krijg dus het gevoel dat we steeds meer een tweedeling gaan krjgen tussen de haves en de have nots.
Want geld is er voldoende bij die mensen.
schriklelijk! En ik krijg er spontaan claustrofobie van. En die hekken....quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:53 schreef capricia het volgende:
Nou, foto's gemaakt: Hoe duurder hoe lelijker!
Dit is allemaal de afgelopen paar maanden uit de grond gestampt hier in Terwijde - Leidsche rijn.
Er is gewoon nog geld zat...dit zijn de nieuwe haves... Maar zeg eens eerlijk, vind jij het mooi?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De laatste wel.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:53 schreef capricia het volgende:
Maar zeg eens eerlijk, vind jij het mooi?
Weet je trouwens dat je planten en heggen kunt kopen die al helemaal volgroeid zijn? Dan hoef je daar ook niet op te wachten bij je nieuwbouwhuis...quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:03 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
schriklelijk! En ik krijg er spontaan claustrofobie van. En die hekken....
D'r was geen geld meer voor een buitenlampje...quote:
Ik doelde op dat huis op de achtergrond. Best aardig.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:06 schreef capricia het volgende:
[..]
D'r was geen geld meer voor een buitenlampje...
en toch blijft het zo klinisch als de pest, bijna triest. Kunnen die mensen niet beter in een virtuele wereld gaan leven, of zo? Klik, een beuk.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Weet je trouwens dat je planten en heggen kunt kopen die al helemaal volgroeid zijn? Dan hoef je daar ook niet op te wachten bij je nieuwbouwhuis...![]()
Gewoon een 20 jaar oude eikenboom midden in je tuintje...
Kun je nagaan. Die kavels zijn 350K plus. En daar komt je huis nog bovenop. En je designkeuken en je onder architectuur aangelegde tuin. En toch zijn het allemaal een soort blokkendozen. Op je vierkante kaveltje. Maar het gaat als zoete broodjes over de toonbank.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:08 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
en toch blijft het zo klinisch als de pest, bijna triest. Kunnen die mensen niet beter in een virtuele wereld gaan leven, of zo? Klik, een beuk.
Gaar hoor.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:18 schreef capricia het volgende:
Krijg dus het gevoel dat we steeds meer een tweedriedeling gaan krjgen tussen de haves en de have nots en de mensen die het niet boeit.
Want geld is er voldoende bij die mensen.
Ja, de buitenkant is erg mooi! Yammie!quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:13 schreef Lemmeb het volgende:
Het doet me allemaal erg Amerikaans aan. Erg vrolijk word ik er inderdaad niet van, zelfs als het betreffende huis wel mooi is woon je toch tussen de lelijkheid.
Aan de andere kant is het natuurlijk ook wel iets van jaloezie. Hoe lelijk het ook is, ik kan het niet betalen.
Dan heb ik meer met zoiets, en volstrekt niet duur. Maar dan wel weer in een omgeving waar bijzonder weinig te beleven valt.
Ik denk dat het wel meevalt. Sommige foto's (die met die jaagspullen en die houten tafel) zijn volgens mij van het huisje dat erbij staat. Voor de rest zijn het vooral de meubels en de schouw die het er oud en oubollig uit laten zien.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, de buitenkant is erg mooi! Yammie!
Maar van binnen moet er nog wel het e.e.a. gebeuren...
Geen idee.quote:ben jij handig in klussen?
Dat is de 'buitencategorie'.quote:
Toch kun je beter een flatje hebben en uitkijken op dit soort woningen, dan in zo'n woning wonen en uitkijken op een flat...quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:13 schreef Lemmeb het volgende:
Het doet me allemaal erg Amerikaans aan. Erg vrolijk word ik er inderdaad niet van, zelfs als het betreffende huis wel mooi is woon je toch tussen de lelijkheid.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |