niks mis met deze schoenen, ze passen precies bij de look die ik voor deze zomer in gedachten had.quote:
maar zoiets bedoel ik niet, dat mist de flair zeg maar.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
wtf ben jij voor een kutuser
Ontopic: Er zijn veel vergelijkbare schoenen, gewoon even zoeken? Bij elke betere schoenenwinkel waar ze o.a. Van Bommel en Van Lier verkopen staan er steevast een aantal instappers. Ik vind bijvoorbeeld deze wel mooi:
[ afbeelding ]
dat zal wel, maar 700e vind ik eigenlijk toch wat veel, er moet toch wel een fabrikant die voor 150-200e ook zoiets in elkaar kan klussen.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:08 schreef TheClown1 het volgende:
Ik denk dat je toch het geld moet neerleggen voor dergelijke schoenen. iedere goedkopere versie zal toch de flair missen van de Gucci. Misschien toch in die outlets maar ik zou er niet veel van verwachten.
mij niet, mij doet het denken aan een gesoigneerde playboy. Ze zijn idd een tikkeltje ordinair, maar dat vind ik wel leuk.quote:Op maandag 13 april 2009 10:04 schreef HunterSThompson het volgende:
Ik waardeer een paar mooie schoenen. Draag zelf van Lier, maar die Gucci schoenen die je laat zien laten mij wel erg denken aan een autoverkoper met zo'n slecht zittend pak. Met van de glimmende slijtplekken en een foute stropdas.
En verder, gewoon betalen als je ze mooi vind.
Casual schoenen als deze draag je niet onder een pak...quote:Op maandag 13 april 2009 10:04 schreef HunterSThompson het volgende:
Ik waardeer een paar mooie schoenen. Draag zelf van Lier, maar die Gucci schoenen die je laat zien laten mij wel erg denken aan een autoverkoper met zo'n slecht zittend pak. Met van de glimmende slijtplekken en een foute stropdas.
En verder, gewoon betalen als je ze mooi vind.
Die pas ik dus niet, die dingen zijn zo smal dat ik een teen zou moeten laten amputerenquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:05 schreef Biglebowski het volgende:
Zara heeft vaak onwijs trendy en modieuze schoenen. Er zitten ook iedere zomer een aantal mooie loafers in de collectie ! Check it out zou ik zeggen,, ;-) Heb er zelf vorig jaar een paar mooie Tod's-Loafers gescoord ! ( maar dan met een Zara prijs dus he dat begrijp je wel ;-) )
Tod's zijn net zo goed stervensduur.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:00 schreef Mylene het volgende:
Is Tod's geen alternatief? Al heb ik daar nooit echt positieve verhalen over gehoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |