Ik deed dat een keer op school, kreeg ik gewoon straf!quote:Op donderdag 9 april 2009 11:33 schreef Mendeljev het volgende:
Herkenbaar. Niemand gebruikt ook de nooduitgangen tijdens zo'n oefening.
Lopen er twee ofzo met zo'n hesje en inmiddels heb ik door dat we vergeten zijn, inmiddels zitten we enkel met 8 mensen in de school!quote:
Dat was geen oefeningquote:Op donderdag 9 april 2009 11:35 schreef punkjunk het volgende:
Bij ons op school zetten ze dan de gangen helemaal onder de rook, dat is echt kicke. Vorig jaar werd ik zelfs met een ladderwagen uit het lokaal gered.
Mijn wiskundeleraar ging me aan mijn nek optillen omdat ik niet luisterde, toen ramde ik z'n laptop kapot en stompte in z'n zij, toen ben ik ervandoor gegaan via de nooduitgangquote:Op donderdag 9 april 2009 11:37 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Ik deed dat een keer op school, kreeg ik gewoon straf!
Houden zo en dan achteraf een klacht indienen voor het rapportquote:Op donderdag 9 april 2009 11:37 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Lopen er twee ofzo met zo'n hesje en inmiddels heb ik door dat we vergeten zijn, inmiddels zitten we enkel met 8 mensen in de school!
dwaasquote:Op donderdag 9 april 2009 11:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn wiskundeleraar ging me aan mijn nek optillen omdat ik niet luisterde, toen ramde ik z'n laptop kapot en stompte in z'n zij, toen ben ik ervandoor gegaan via de nooduitgang
Het was ook nog de laatste les van dat jaarquote:
precies en morgen op frontpage een bericht dat overquote:Op donderdag 9 april 2009 11:41 schreef Stephan1237 het volgende:
Stel je voor als er nu echt brand is en je zit gewoon te fokken
Zo hey...quote:Op donderdag 9 april 2009 12:06 schreef MrTorture het volgende:
Wij staan altijd binnen 10 /15 minuten buiten, met z'n 2500en ongeveer
Die is pas goed met ontruimingen....quote:Op donderdag 9 april 2009 12:06 schreef MrTorture het volgende:
Wij staan altijd binnen 10 /15 minuten buiten, met z'n 2500en ongeveer
Pauze in de baas z'n tijdquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |