Dat zul je dan wellicht met meer van dit soort muziek hebben, dan zet je iets nieuws op en ga je luisteren in plaats van studeren.. Ik zou juist muziek opzetten die je al kent, daar wordt je minder door afgeleidquote:Op donderdag 9 april 2009 11:22 schreef kramer65 het volgende:
Yann Tiersen ken ik idd al. Ten minste, ik ken die hele cd van Amelie. Die ken ik echter al te veel en bovendien is het TE mooie muziek om zomaar op de achtergrond te hebben...
Ik dacht niet dat ik dat nog zou zeggen... TE mooi...
Goodbye Lenin is ook van Tiersen... probeer die eensquote:Op donderdag 9 april 2009 11:22 schreef kramer65 het volgende:
Yann Tiersen ken ik idd al. Ten minste, ik ken die hele cd van Amelie. Die ken ik echter al te veel en bovendien is het TE mooie muziek om zomaar op de achtergrond te hebben...
Ik dacht niet dat ik dat nog zou zeggen... TE mooi...
Canto ostinato is idd fantastisch.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:23 schreef stamppot het volgende:
canto ostinato
het hele ouvre van chopin
bach (sonata's?)
yann tiersen
carly comando - everyday
yanni - enchantment
k noem zo maar even wat op
Aphex Twin is één van de meest gevarieerde producers, gaat van ambient tot raggajunglebreakcore.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:44 schreef kramer65 het volgende:
@ Wise
Wtf!?!?
Ik ken Aphex Twin alleen maar van een heel ziek nummer. Hoe heet het ook alweer.. *zoek zoek* oja; Windowlicker:
aphex maakt ook ambient en dat soort. Maar das niet echt mainstreamquote:Op donderdag 9 april 2009 11:44 schreef kramer65 het volgende:
@ Wise
Wtf!?!?
Ik ken Aphex Twin alleen maar van een heel ziek nummer. Hoe heet het ook alweer.. *zoek zoek* oja; Windowlicker:
@ Diederik Duck
Zoals ik al zei is Bach voor mij net iets te klassiek. Ik kan het niet precies uitleggen. Ik vind de piano een fantastisch instrument, maar dat soort klassiek kan mij gewoon niet bekoren.
Toch bedankt voor de bijdrage overigens. Ik zie dat ik iets aan heb geboord wat meer mensen leuk vinden...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |