Drogeren is wat anders dan uitdrogen, hè.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:31 schreef devl1nsect het volgende:
ik ken het middel niet. De verschrijnselen wel:
* veel water drinken
* weinig koffie / alcohol. Deze twee drogeren het lichaam. Dus je drinkt 2 bakjes koffie en plast er drie uit.
Ik gebruik ze sinds vorige week donderdag.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:54 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat van koffie en alcohol is alweer een beetje achterhaald hoor...
Met die capsules heb ik geen ervaring dus daar kan ik je niet mee helpen TS, sorry. Is er niks anders wat het kan zijn? Hoe lang moet je ze nog nemen?
Bel de apotheek eens voor advies. (En voel je niet bezwaard, want daar zijn ze voor.)quote:Op donderdag 9 april 2009 11:07 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
Ik gebruik ze sinds vorige week donderdag.
Voor de kuur staat max 2 weken.
Op zich merk ik wel een verbetering (kreeg ook een zalf erbij), maar die bijverschijnselen zijn verschrikkelijk irritant.
Zelfs mn reet afvegen doet pijn van de schraalheid
vochtige toiletdoekjes dan maar, hè.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:07 schreef brotherlouie98 het volgende:
[..]
Ik gebruik ze sinds vorige week donderdag.
Voor de kuur staat max 2 weken.
Op zich merk ik wel een verbetering (kreeg ook een zalf erbij), maar die bijverschijnselen zijn verschrikkelijk irritant.
Zelfs mn reet afvegen doet pijn van de schraalheid
yep, maar dan moet t wel echt over zijnquote:Op donderdag 9 april 2009 11:28 schreef Vaganza het volgende:
blistex voor op je lippen en een dagcreme op je huid.
En je hoeft maar 2 weken?
ff doorbijten dan
Dat geldt voor hormoonzalven en niet voor anti-schimmelquote:Op donderdag 18 juni 2009 00:03 schreef ElizabethR het volgende:
Als je de creme gebruikt moet je dit in ieder geval niet te langdurig doen, want de huid wordt er wel dunner van op de plekken waar je de creme smeert. En dat heeft dan wel weer automatisch tot gevolg dat je huid ook droger wordt.
Maar dat je die verschijnselen met de capsules ook kunt krijgen wist ik niet.
In de meeste gevallen, als je miconazolnitraat krijgt voorgeschreven via de dokter, zit er hydrocortison bij inderdaad. In de Daktarin die je over de counter koopt niet.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:17 schreef DDM het volgende:
[..]
Dat geldt voor hormoonzalven en niet voor anti-schimmelEr bestaan wel combinatiezalven waar beide in zitten; daar geldt het dus wel weer voor. Al is er niet echt een verband tussen het dunner worden van de huid en droogheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |