quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:56 schreef Gitaarmat het volgende:
Geen iDeal?
Nee? Hoort dat bij Japan ofzo?quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:04 schreef deepart het volgende:
[..]_!!!
China... Je weet waar dat ligt?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:53 schreef Weeralarm het volgende:
als je nu BUNNY invoert bij codes en je besteld 5+ artikelen gaat er $2.05 af kwam ik net achter
Binnen 2 a 3 dagen meestal, hij is nu wel online hoor.quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:37 schreef Hardrebel het volgende:
Wanneer is die Jack eens online. Ik wil wel eens weten wanneer mn order word verstuurd.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:04 schreef bbfakir het volgende:
De 4MBGB kaartjes stonden bij DX eerst eta 13/4 en nu 25/4. Bij DP ook al 3 dagen op Collecting Products Now.
Ik ga maar maar eens een paar inslaan bij wat winkels hier.
Ik vind het best dat iemand dropshipt met DX ofzo, ik ga het binnenkort zelf ook doenquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:11 schreef Granaatappel het volgende:
Lekker boeiend dat andere sites via DX dropshippen, laat die mensen wat geld verdienen als ze willen. Als je er problemen mee hebt ga je toch zelf lekker zo'n site in elkaar knutselen?
Ik heb ook nog een hele stapel briefjes van 2 euro om ertussen te doen iddquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:29 schreef neo2000 het volgende:
Weer wat besteld bij DX.. Ben benieuwd of ze hun "slechte" naam wat betreft reageren op tickets en levertijden -op het moment- ook bij mij waar gaan maken..
07401 Fine-tech Gel Pen 12-Pack (Black Ink) <-- De legendarische, fantastische gel pennen. ;P
12407 Polarized Blue Glare-Guard TAC Sunglasses with UV380 UV Protection (AB120)
21398 Designer's 925 Silver Plated Money Clip
12947 Designer Sunglasses with UV400 UV Protection
22360 Polarized Glare-Guard TAC Alloy Frame Sunglasses with UV380 UV Protection
Zonnebrillen FTW.Ik weet, de moneyclip is pauper, maar zo zit ik in ieder geval aan 5 items, dus kan ik gebruik maken van coupon code BUNNY, dus is de clip bijna gratis.. Wat weer als voordeel heeft dat ik geld over hou om ertussen te doen.
Had nog store credit, dus heb daar een ticket voor aangemaakt.. En nog geld van een andere webshop teruggestort gekregen op paypal, dus uiteindelijk zal deze bestelling mij niet veel kosten. Ben benieuwd hoe snel het store credit ticket opgepakt gaat worden. En of dit überhaupt gebeurt voordat de bestelling het magazijn van DX verlaat. (schijnt ook nogal problematisch te zijn naar wat ik las..)
... Priceless.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:43 schreef deepart het volgende:
Ik heb ook nog een hele stapel briefjes van 2 euro om ertussen te doen idd
De echte pimps onder ons hebben natuurlijk alleen briefjes van 5 euro.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:43 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een hele stapel briefjes van 2 euro om ertussen te doen idd
Klopt, DX naait je waar je bij staat omdat de prijzen van MicroSD recentelijk zijn gestegen en DX hun prijzen niet per dag update (terwijl de prijs van MicroSD geheugen wel met de dag verandert op alle markten). Dus wat doen ze dan, ze knallen gewoon hun ETA fiks vooruit in de hoop dat de prijs intussen weer daalt en ze toch met winst kunnen leveren. Van een ETA op DX kun je dus in ieder geval nooit uitgaan.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:04 schreef bbfakir het volgende:
De 4MB kaartjes stonden bij DX eerst eta 13/4 en nu 25/4. Bij DP ook al 3 dagen op Collecting Products Now.
Ik ga maar maar eens een paar inslaan bij wat winkels hier.
I think the 4gb will, but im not sure.. But does that say i payed to much for the nano?quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:48 schreef jack-peng het volgende:
The rayban sunglasses will be restock in 2 days ,then I will ship all the rayban order together
I have just make a big deal from a taobao reseller,2000¥ sunglasses,including 9 new types.
I will update them all in 3days
And ,will the nano exact have a wonderful market ? I have contacted with the Nano Exact factory But I am not sure is it worth to buy a lot in stock for sale
, tering ik wacht al een weekquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:48 schreef jack-peng het volgende:
The rayban sunglasses will be restock in 2 days ,then I will ship all the rayban order together
I have just make a big deal from a taobao reseller,2000¥ sunglasses,including 9 new types.
I will update them all in 3days
And ,will the nano exact have a wonderful market ? I have contacted with the Nano Exact factory But I am not sure is it worth to buy a lot in stock for sale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |