Want ik moet hem anders in een fietskelder zetten? Of buiten de stad?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:13 schreef Mdrop het volgende:
Terecht, maar wie laat zn auto dan ook buiten staan in Rotjeknor, dan vraag je er toch ook wel om!
Hippyquote:
Zo'n koekblik? Pfff, waar zie je me voor aan?quote:
Dat zit er nog dik in ook... En de daders, tja...quote:Op donderdag 9 april 2009 09:22 schreef rene90 het volgende:
En dan mag je straks je raam nog zelf dokken ook, dat kost ook weer paar honderd euro.
Wanneer je wa beperkt casco / all risks verzekerd bent betaald je verzekering, bij alleen wa mag je zelf betalen...quote:
Goed voorbeeldquote:Op donderdag 9 april 2009 10:06 schreef Rewimo het volgende:
Hier op het werk zijn we gewaarschuwd dat we laptops en zo niet in de auto mogen laten liggen. Ook niet als ze niet zichtbaar zijn.
En nu is er vorige week een beamer gestolen uit een auto. Ruitje ingetikt.
Auto van onze hoogste manager
Bij wa beperkt casco en all risk kun je nog steeds een eigen risico hebben. Dus afhankelijk van de polisvoorwaarden moet je in de veel gevallen nog een (klein) deel zelf betalen.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wanneer je wa beperkt casco / all risks verzekerd bent betaald je verzekering, bij alleen wa mag je zelf betalen...
Balen trouwens en een zeer terechte klacht!
quote:Op donderdag 9 april 2009 09:43 schreef Robin__ het volgende:
die vuile agent weet er meer van
"ze' hebben ingebroken in je auto.. WIE?? waarom zegt ie niet 'er is ingebroken'
wedden dat die laffe agent precies weet welke junkies dat gedaan hebben!
Vaak niet meer, in die zin, veel verzekeraars werken met aangesloten bedrijven (garages of carglass/autotaalglas) en dan wordt alles met gesloten knip en zonder eigen risico geregeldquote:Op donderdag 9 april 2009 10:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Bij wa beperkt casco en all risk kun je nog steeds een eigen risico hebben. Dus afhankelijk van de polisvoorwaarden moet je in de veel gevallen nog een (klein) deel zelf betalen.
Geen dakterras?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:17 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Want ik moet hem anders in een fietskelder zetten? Of buiten de stad?
Als je die miljoenen stukjes glas voor 1 euro per stuk verkoopt, word je miljonair!quote:Op donderdag 9 april 2009 09:09 schreef ScudRaket het volgende:
Om 8.00 uit mijn nest gebeld door oom agent: 'Ze hebben ingebroken in je auto'.
Niet dat er iets waardevols in lag, maar het zijraampje ligt wel in miljoenen stukjes over het interieur verspereid.
Klacht: Mensen die niet van je auto af kunnen blijven.
Subklacht: Regelwerk wat erbij komt (aangifte, verzekering, garage).
Bij treinen is dat wel zo.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:04 schreef sezten het volgende:
Hoax, sporenonderzoek voor een ingetikt ruitje?
quote:Op donderdag 9 april 2009 09:43 schreef Robin__ het volgende:
die vuile agent weet er meer van
"ze' hebben ingebroken in je auto.. WIE?? waarom zegt ie niet 'er is ingebroken'
wedden dat die laffe agent precies weet welke junkies dat gedaan hebben!
Oh TS rijd trein als autoquote:
Ah die rode? met zonder zijraam en opengebroken dashboard?quote:Op donderdag 9 april 2009 13:12 schreef Poeke het volgende:
I'm worried. Mijn auto staat naast de Maassilo nu.
Klopt.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:33 schreef ursel het volgende:Dat oom agent daar tijd voor heeft zeg..
Hier moet je al blij benne als ze je aangifte aannemen..
Crap...quote:Op donderdag 9 april 2009 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah die rode? met zonder zijraam en opengebroken dashboard?
En daarna krijg je een nette brief van je verzekering dat het je niets gaat kosten (mag het, ik betaal er iedere maand voor) maar je krijgt dit jaar op het einde geen schadevrij jaar erbij. Het jaar daarop krijg je dus minder korting op je polis.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vaak niet meer, in die zin, veel verzekeraars werken met aangesloten bedrijven (garages of carglass/autotaalglas) en dan wordt alles met gesloten knip en zonder eigen risico geregeld
Mijn BT headset en mijn carglass pen die ik gehad had bij de vorige inbraak..quote:Op donderdag 9 april 2009 14:42 schreef IkBenOzan het volgende:
Bij ons hebben ze ooit een klein blikje spa rood meegenomenDie Marokkanen toch ook... simpele zielen
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:46 schreef ursel het volgende:
[..]
Mijn BT headset en mijn carglass pen die ik gehad had bij de vorige inbraak..
Bij wat voor tokkie-verzekeraar zit jij?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:39 schreef retuow82 het volgende:
[..]
En daarna krijg je een nette brief van je verzekering dat het je niets gaat kosten (mag het, ik betaal er iedere maand voor) maar je krijgt dit jaar op het einde geen schadevrij jaar erbij. Het jaar daarop krijg je dus minder korting op je polis.
Nee dat ruitje kost u helemaal niets....
Die brief kreeg ik van onze grote vrienden uit Apeldoorn nadat mijn voorruit "kostenloos" vervangen was...quote:Op donderdag 9 april 2009 15:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij wat voor tokkie-verzekeraar zit jij?Beperkt casco schades (zoals inbraak, diefstal en ruitbreuk) hebben helemaal geen invloed op de no claim. Dus je wordt gewoon genaaid als je verzekeraar dat beweerd
Ja, maar ook bijvoorbeeld junks kijken niet eens of er wat in de auto ligt. Dat is zonder erbij na te denken inbreken en dan wel kijken of hij iets van zijn gading vindt.quote:
Yapz, omdat ze zo duidelijk en talrijk zijn.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:04 schreef sezten het volgende:
Hoax, sporenonderzoek voor een ingetikt ruitje?
Hmmz oke, het bloed helpt natuurlijk.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:01 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Yapz, omdat ze zo duidelijk en talrijk zijn.
Die agent is je oom?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:09 schreef ScudRaket het volgende:
Om 8.00 uit mijn nest gebeld door oom agent: 'Ze hebben ingebroken in je auto'.
Niet dat er iets waardevols in lag, maar het zijraampje ligt wel in miljoenen stukjes over het interieur verspereid.
Klacht: Mensen die niet van je auto af kunnen blijven.
Subklacht: Regelwerk wat erbij komt (aangifte, verzekering, garage).
En een nat interieur als bonusquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:13 schreef Biefstuk het volgende:
Laat gewoon je raam openstaan, kunnen ze hem ook niet ingooien
quote:Op donderdag 9 april 2009 09:12 schreef Prism het volgende:
Terechte klacht!
Mensen die niet van andermans spullen af kunnen blijven zijn paupers van de bovenste plank!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |