Van keanequote:Op donderdag 9 april 2009 08:44 schreef sinadO het volgende:
Coldplay...
Waar hebben ze die ridicule bandnaam eigenlijk vandaan?
Gejat van Satrianiquote:Op donderdag 9 april 2009 08:44 schreef sinadO het volgende:
Coldplay...
Waar hebben ze die ridicule bandnaam eigenlijk vandaan?
Misschien kunnen ze jou daar ook eens even vasthoudenquote:Op donderdag 9 april 2009 08:44 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
open er een topic over in R&P
Help me ff. De naam doet een belletje rinkelen maar niet meer dan dat..quote:
ze staan voor de rechter vandaag dacht ik? In ieder geval binnenkortquote:Op donderdag 9 april 2009 08:47 schreef boem-dikkie het volgende:
En het is nog een gejat nummer ook.
quote:Op donderdag 9 april 2009 08:43 schreef right_turn het volgende:
Ik kan het me nog goed herinneren, het was een lange donkere December en de daken waren bedekt met sneeuw.
Die ja..quote:
Dus hierbij. Thanks Satriani!quote:Op donderdag 9 april 2009 09:14 schreef drumstickNL het volgende:
De muziek is goed maar de tekst is kut.
De link die tussen de reacties staat is best interessant: http://theopenend.com/200(...)e-descending-melody/quote:
Dat lijkt mij ook ja. En allemaal hebben ze een uniek shirtje met een unieke print aan.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:28 schreef fathank het volgende:
Coldplay, wat een suffe rukkertjesmuziek is dat zeg. Als je naar zo'n concert gaat kom je volgens mij alleen maar lui tegen met Lowlands-bandjes om hun pols en een skinnyjeans met Vans of All Stars gympen eronder.
Daarom raad ik ook Clocks aan.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:14 schreef drumstickNL het volgende:
De muziek is goed maar de tekst is kut.
RIP Captain Jackquote:Op donderdag 9 april 2009 09:49 schreef Pieter-utd het volgende:
ik word nog altijd emotioneel van Captain Jack
quote:Op donderdag 9 april 2009 09:05 schreef TheClown1 het volgende:
heb je ook je haren eruit getrokken van de pijn in je oren. wat een schijtmuziek zeg
Klopt!quote:Op donderdag 9 april 2009 09:28 schreef fathank het volgende:
Coldplay, wat een suffe rukkertjesmuziek is dat zeg. Als je naar zo'n concert gaat kom je volgens mij alleen maar lui tegen met Lowlands-bandjes om hun pols en een skinnyjeans met Vans of All Stars gympen eronder.
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:28 schreef fathank het volgende:
Heel veel. Tof man om te laten zien hoevaak je op Lowlands bent geweest. Als ik alle bandjes van alle festivals waar ik geweest ben om m'n arm zou laten zitten hoef ik alleen nog maar truien met 1 mouw te kopenquote:
Ik heb er btw maar 1 om mijn pols, dus don't bash me.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Heel veel. Tof man om te laten zien hoevaak je op Lowlands bent geweest. Als ik alle bandjes van alle festivals waar ik geweest ben om m'n arm zou laten zitten hoef ik alleen nog maar truien met 1 mouw te kopen. Het is gewoon treurig om met zo'n vies vodje om je arm te lopen als het festival al afgelopen is.
Skinnyjeans can be so hawtquote:Op donderdag 9 april 2009 11:07 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
Boeiend als je Vans of Allstars draagt... Het zijn die smerige kraaien en emo's waar ik me aan erger![]()
P.s.
Lekkere emo/scene chicks
Iddquote:Op donderdag 9 april 2009 11:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Heel veel. Tof man om te laten zien hoevaak je op Lowlands bent geweest. Als ik alle bandjes van alle festivals waar ik geweest ben om m'n arm zou laten zitten hoef ik alleen nog maar truien met 1 mouw te kopen. Het is gewoon treurig om met zo'n vies vodje om je arm te lopen als het festival al afgelopen is.
Echt zo van "kijk mij eens lekker alternatief zijn en naar Lowlands gaan".
Maar helaas ben je toch niet zo alternatief aangezien nog 60.000 andere mensen bedachten om naar lowlands te gaan.
1 teveel.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:08 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik heb er btw maar 1 om mijn pols, dus don't bash me.
Zijn dat rappers ?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:56 schreef Florian_ het volgende:
Emotioneel worden doe je met Nick Drake, Jeff Buckley en Elliott Smith
Je bent een kerel man, wth.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:11 schreef Prism het volgende:
[..]
Klopt!![]()
En daar ben ik 1 van! Inclusief skinny en All stars!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |