SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht 1: Al mijn DS spellen zijn weg
Klacht 2: Vanmiddag nog deed ik stoer tegen een anti downloader, hoe moet ik die nog onder ogen komen.![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door sweetlady-o op 09-04-2009 00:41:04 ]Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
Ja, want downloaden maakt je kaartje kapotquote:Op donderdag 9 april 2009 00:37 schreef GGMM het volgende:
Moet je maar niet downloaden. Eigenlijk schuld.
Dat niet, ongelooflijke gladiool, maar áls het kapot gaat ben je wel ál je spellen kwijt, dus.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:39 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, want downloaden maakt je kaartje kapoten het pest je kat én maakt ruzie met de buren
quote:Op donderdag 9 april 2009 00:36 schreef sweetlady-o het volgende:
Dat vind ik wel een topic waard. Vanmiddag zei nog ik tegen een vriend dat piraten altijd winnen, maar nu mijn kaartje stuk is ben ik in één klap mijn hele spelletjes collectie kwijt![]()
* Weg mijn uber stoere Mario cart score, ik moest ( van die stem in mijn hoofd) voor nog maar 3 levels 3 sterren halen en ik had het spel perfect uitgespeeld.
* Weg al mijn hard getrainde pokeys in pokemon platinum en daimond.
* Weg mijn uitgespeelde mario party.
* Weg alle uitgespeelde recepten in cooking mama
* Weg elite beat agents waar ik met bloed, zweet en tranen steeds verder kwam
* weg alle andere spellen waar ik moeite in gestoken heb.
Voor de mensen die niet weten wat een R4 is:
Weet je ook hoe ik me voelde toen ik 2 maand terug bij bezoek aan mijn ouders, hun hond aan mijn nds zag kauwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht 1: Al mijn DS spellen zijn weg
Klacht 2: Vanmiddag nog deed ik stoer tegen een anti downloader, hoe moet ik die nog onder ogen komen.![]()
Edit: hij doet het trouwens nog maar heeft wat extra versiersels.Met vriendelijke groet,
Gewoonik
Ja, je kunt ook zeggen dat je nu juist een back-up van je spellen en saved games kan makenquote:Op donderdag 9 april 2009 00:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat niet, ongelooflijke gladiool, maar áls het kapot gaat ben je wel ál je spellen kwijt, dus.
Dat had gekunt ja, maar dat deed ik dus niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:44 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, je kunt ook zeggen dat je nu juist een back-up van je spellen en saved games kan maken
quote:Op donderdag 9 april 2009 00:44 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Ehm je zegt dat je R4 kaart kapot is maar even later heb je het over dat je spellen weg zijn. Dit heeft meer te maken met je SD kaart.
Je bent gewoon geen echte piraatjequote:Op donderdag 9 april 2009 00:36 schreef sweetlady-o het volgende:
Vanmiddag zei nog ik tegen een vriend dat piraten altijd winnen
Precies. En probeer dat maar eens bij een orgineel spelquote:Op donderdag 9 april 2009 00:44 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, je kunt ook zeggen dat je nu juist een back-up van je spellen en saved games kan maken
piraatjes slaan slaatjes, en slagen erin om zo de slagerij te enterenquote:
jammer, ik hoopte op een virus die je ds had gemoldquote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 00:45 schreef sweetlady-o het volgende:
SD/TF card errror.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |