Peugeot 205quote:Op donderdag 9 april 2009 12:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, een eh franse auto. Klein dingetje. Ik weet alleen niet meer welke.
Oh, ik dacht dat we wachtten op een "Ohja die was het!" van jouw kantquote:Op donderdag 9 april 2009 12:53 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat Nem gewoon zeker weet dat het een Peugeot 205 is, omdat hij dat denk ik van Wiebel heeft gehoord.
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat we wachtten op een "Ohja die was het!" van jouw kant
Correctemundoquote:Op donderdag 9 april 2009 12:53 schreef Soempie het volgende:
Ik denk dat Nem gewoon zeker weet dat het een Peugeot 205 is, omdat hij dat denk ik van Wiebel heeft gehoord.
Die had mijn opa ook. Veel plezier van gehadquote:Op donderdag 9 april 2009 12:54 schreef LadyBlack het volgende:
Wij hadden vroeger zo'n Renault
[ afbeelding ]
En wat houdt je tegen?quote:Op donderdag 9 april 2009 13:17 schreef MaJo het volgende:
Meuningheb echt keihard liggen tukken
11 uur in totaal
alleen heb zin om nog heel even verder te tukken![]()
De verwachtingen van de buitenwereldquote:
OK...quote:
En daar trek je je dus niets van aanquote:ik ben nog even![]()
Ik heb recht op koffiepauzes, maar niet op een eetpauze van een half uur. Bij KPN was het zo dat je vanaf 6 uur werken recht had op een half uur, vandaar dat ze die optie eigenlijk niet gebruiktenquote:Op donderdag 9 april 2009 12:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe kun je met die uren nou geen recht hebben op een pauze?
Tsja, met 6 heb je recht op een half uur onbetaalde pauze, dus dan werk je uiteindelijk ook maar 5,5 uur. Dan snap ik het welquote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:53 schreef MaJo het volgende:
Wij krijgen bij 5 uur een half uur pauze, en na 7 uur werken een uur pauze
Yupquote:
Gewoon weer lekker onder de wol kruipen met een goed boek.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
YupMaar ben nog steeds hartstikke moe
Dat is wel een ideequote:Op donderdag 9 april 2009 15:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gewoon weer lekker onder de wol kruipen met een goed boek.
Da's minder. Daar ontkom je dan niet aan. Tenzij je extra geld wilt uitgeven en laat bezorgen.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel een ideeAlleen heb ik vet honger en geen eten in huis, dus moet me sowieso eerst aankleden en naar de winkel
Succes met speuren!quote:Op donderdag 9 april 2009 15:55 schreef Soempie het volgende:
Onee, die is ook enorm!![]()
Ik wil er gewoon wat boeken en m'n minilaptop in kwijt kunnen.
BEn JIJ NAAR DE HUISHOUDBEURS GEWEEST?!?!quote:Op donderdag 9 april 2009 16:56 schreef wyccie het volgende:
Soemp, gewoon bij tassen/lederwarenspeciaalzaken gaan neuzen.
Ik had bij de Huishoudbeurs ook een mooie leren tas gezien, een beetje kruising tussen wat jij laat zien en een dokterstas. Gewoon een nette leren tas dus. Maar die was ruim 80 euro. En dat kon ik gewoon echt niet betalen.
Zo heb je nooit vrij, zo heb je 2 dagen achter elkaarquote:Op donderdag 9 april 2009 16:59 schreef MaJo het volgende:
Zo, eindelijk een beetje wakkernet ontbeten en zometeen komt een vriendinnetje langs
werd net gebeld door Lush dat ik maandag ook moet werken dus heb nu vrij morgen van mijn ouders
Ja, ik had het ook IN DE KRANT GEZET. HAD JE DAT NIET GELEZEN?quote:Op donderdag 9 april 2009 17:01 schreef Nembrionic het volgende:
BEN JIJ NAAR DE HUISHOUDBEURS GEWEEST?!?!
quote:Op donderdag 9 april 2009 17:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, ik had het ook IN DE KRANT GEZET. HAD JE DAT NIET GELEZEN?
Inderdaadquote:Op donderdag 9 april 2009 17:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo heb je nooit vrij, zo heb je 2 dagen achter elkaar
Wat belet je?quote:Op donderdag 9 april 2009 17:02 schreef wyccie het volgende:
Jemig, had ik toch bij Lush moeten gaan werken.
Bij ons worden al maanden zieke collega's niet eens vervangen.
Er zouden meer feestdagen moeten zijnquote:Op donderdag 9 april 2009 17:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
en ik verdien echt lekker omdat het pasen iszaterdag 4 uur op 133%, zondag 4,5 uur op 200% en maandag 6 uur op 200% en misschien nog target erbij
Awwwh hoe oud is het beestje geworden?quote:Op donderdag 9 april 2009 17:09 schreef MaJo het volgende:
Ik werd net trouwens door mijn oude huisbaas uit londen gebeld dat zijn stiefzoon dit weekend in amsterdam isga dus na het werk met hem meeten
hij vertelde alleen ook iets naars, namelijk dat de hond is overledendolly was echt zijn maatje en een geweldig beest. Toen ik er woonde sliep ze altijd voor mijn deur
ze wilde pas eten als ik wakker was
wat soms wel zielig was als ik weer eens om 2 uur wakker werd
nadat ik weg was heeft ze nog weken voor mijn deur geslapen
arme dolly
Bij mij kun je niet aankomen met tijd tekort hequote:Op donderdag 9 april 2009 17:07 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nu al tijd tekort, omdat ik twee baantjes heb, een cursus volg en vrijwilligerswerk doe.
En trainen voor de Vierdaagse.
9 jaarquote:Op donderdag 9 april 2009 17:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Awwwh hoe oud is het beestje geworden?
Bij mij ook niet, maar dat komt omdat jullie er zelf voor kiezenquote:Op donderdag 9 april 2009 17:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij mij kun je niet aankomen met tijd tekort he![]()
Dat is niet echt oud. Wat voor ras was het?quote:
Uhuhquote:Op donderdag 9 april 2009 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zouden meer feestdagen moeten zijn
quote:Op donderdag 9 april 2009 17:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
BEn JIJ NAAR DE HUISHOUDBEURS GEWEEST?!?!
Maar een topic in LIF. Daar zitten genoeg fashionistas die je zo kunnen wie/wat/waar.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
En ik heb de tassenwinkels in Breda en Groningen al bekeken, helaas. Maargoed, ik houd m'n ogen open en mocht iemand van jullie zo'n tas zien...
quote:Op donderdag 9 april 2009 17:07 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nu al tijd tekort, omdat ik twee baantjes heb, een cursus volg en vrijwilligerswerk doe.
En trainen voor de Vierdaagse.
quote:
Ja, en zo gaat dat katje ook doodquote:
Ik heb toch veel liever de meeuw van Eddy Treijtel.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, en zo gaat dat katje ook dood
Dat is waarquote:Op donderdag 9 april 2009 17:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, maar dat komt omdat jullie er zelf voor kiezen
quote:Op donderdag 9 april 2009 19:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is waar
maar heb besloten om even te stoppen met jodendom en het misschien volgend jaar weer op te pakken. Dus dan heb ik weer even wat meer rust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |