Eensch!quote:Op maandag 13 april 2009 17:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Een soort van "praatjesmakers" maar dan voor volwassenen. Maar die vond ik nog leuk en vertederend, nu had ik vooral plaatsvervangende schaamte.
Ik heb Huub nooit horen zeggen of van hem gelezen dat ie alleen koffieboy is..Iemand anders probeert dat in anderen hun strot te duwen dat hij dat wel zal zijn..quote:
Misschien mag hij ook wel de broodjes rondbrengen.quote:Op woensdag 15 april 2009 01:25 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb Huub nooit horen zeggen of van hem gelezen dat ie alleen koffieboy is..Iemand anders probeert dat in anderen hun strot te duwen dat hij dat wel zal zijn..ra ra wie is dat ..
Even sparen, dan kan je echte kopen.quote:Ik heb een hekel aan nepparels btw
Dat ze er beter uitziet dan Amanda in elk geval!quote:Op woensdag 15 april 2009 09:13 schreef beequeen het volgende:
Tsja, wat moet je hier nu van zeggen.......
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 april 2009 09:11 schreef beequeen het volgende:
Je bent me net voor Cc. Nog even en ze is naakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die putten !!!!quote:Op woensdag 15 april 2009 09:01 schreef Copycat het volgende:
Amanda heeft steeds minder aan, al 'paaldansend'.
[ afbeelding ]
Ik denk dat Kim Holland die taak binnenkort wel op zich gaat nemen.quote:Op woensdag 15 april 2009 13:28 schreef Suikeroom het volgende:
oh my god wat is dit ontzettend zielig, waarom neemt niemand haar in bescherming
ach Amanda is amanda, en dit past gewoon bij haar, hebben we ooit iets anders van haar gezien in de kooi, dus ik vind het wel true to her style....quote:Op woensdag 15 april 2009 13:28 schreef Suikeroom het volgende:
oh my god wat is dit ontzettend zielig, waarom neemt niemand haar in bescherming
wat moet Brian blij zijn dat ie van dit kind af is
Mwoah, ze wilde toch pertinent niet halfnaakt in/aan/tegen zo'n paal hangen?quote:Op woensdag 15 april 2009 13:34 schreef ditisHuub het volgende:
ach Amanda is amanda, en dit past gewoon bij haar, hebben we ooit iets anders van haar gezien in de kooi, dus ik vind het wel true to her style....
als je haar een lelijke dikke paaldanseres noemt kan ze niks zeggen want ze is een lelijke dikke paaldanseresquote:Op woensdag 15 april 2009 13:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ach Amanda is amanda, en dit past gewoon bij haar, hebben we ooit iets anders van haar gezien in de kooi, dus ik vind het wel true to her style....
Over die foto van Lieke.....ligt het nou aan mij of WIL ze gewoon heel erg graag op Amanda lijken?
heb tijden gehad dat ik haar veel mooier vond...laat ik het zo zeggen, veel meer dames like...
(Claire waarschuwt mij nu al voor de voorspelbare reacties van pearlbitches)
oh ja even totaal of topic, www.talpa.tv iemand al gezien?
Hier is ze te zien.quote:Op woensdag 15 april 2009 14:36 schreef Suikeroom het volgende:
whaha dealer bij lords of poker? leuk programma is dat
Huub nooit gevraagd voor poker op tv? ik zie je vriend Rolf Slotboom regelmatig voorbij komen
Talpa en Endemol zijn twee verschillende bedrijven met één eigenaar?quote:Op woensdag 15 april 2009 13:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Over die foto van Lieke.....ligt het nou aan mij of WIL ze gewoon heel erg graag op Amanda lijken?
heb tijden gehad dat ik haar veel mooier vond...laat ik het zo zeggen, veel meer dames like...
(Claire waarschuwt mij nu al voor de voorspelbare reacties van pearlbitches)
oh ja even totaal of topic, www.talpa.tv iemand al gezien?
Rachel!quote:Op woensdag 15 april 2009 09:13 schreef beequeen het volgende:
Tsja, wat moet je hier nu van zeggen.......
[ afbeelding ]
Fiona gaf op 25 maart nog een zoen aan Joost op z'n hyvesquote:Op woensdag 15 april 2009 14:31 schreef spapaars het volgende:
Vraagje.
Zijn Fiona en Joost nog een stelletje?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |