quote:Op donderdag 9 april 2009 16:44 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ajax moet die vent gewoon kopen. Hij is de gok wel waard. Quincy heb ik het over.
quote:Quincy genoot zijn opleiding bij Ajax, maar na enkele conflicten met jeugdtrainers werd geconcludeerd dat zijn karakter niet bij Ajax paste en mocht hij vertrekken.
De komende weken vind ik eigenlijk een perfecte test om te zien hoe Ajax er voor staat voor volgend seizoen. Het middenveld lijkt zijn draai te hebben gevonden. Laat de sterkere tegenstanders maar komen. Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:38 schreef Schanulleke het volgende:
Komend weekend normaal gesproken 3 punten voor zowel Ajax als Twente. De twee weken erna worden cruciaal voor beide ploegen.
Deed het bij Silva en Suarez ookquote:Op donderdag 9 april 2009 16:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik vraag me af of zo'n clausule überhaupt standhoudt in de rechtzaal...
Benieuwd of Vertonghen erin staat.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
De komende weken vind ik eigenlijk een perfecte test om te zien hoe Ajax er voor staat voor volgend seizoen. Het middenveld lijkt zijn draai te hebben gevonden. Laat de sterkere tegenstanders maar komen. Ik ben benieuwd.
Ik hoop het.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Benieuwd of Vertonghen erin staat.
Zal wel linksback staan aangezien Vermaelen 1 wedstrijd geschorst is.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 april 2009 18:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zal wel linksback staan aangezien Vermaelen 1 wedstrijd geschorst is.
Vertonghen, held!quote:Op donderdag 9 april 2009 18:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Seb.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:10 schreef N.i.c.k het volgende:
Klaas jan heeft zijn zoon vernoemd naar mijn stamkroeg![]()
Mooi gebaar.
Lees even deze zin nog een keer en denk aan de eerste wedstrijd van het seizoenquote:Op donderdag 9 april 2009 19:40 schreef thewishmaster het volgende:
alhoewel dat ook niet zoveel uitmaakt tegen Willem II natuurlijk.
Het verschil tussen uit en thuis is enorm bij Ajax, dus ik blijf achter mijn stelling staanquote:Op donderdag 9 april 2009 19:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Lees even deze zin nog een keer en denk aan de eerste wedstrijd van het seizoen.
Tuurlijkquote:Op donderdag 9 april 2009 19:48 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Het verschil tussen uit en thuis is enorm bij Ajax, dus ik blijf achter mijn stelling staan.
Ja dat lieten we tegen Heracles en Volendam wel zienquote:Op donderdag 9 april 2009 19:48 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Het verschil tussen uit en thuis is enorm bij Ajax, dus ik blijf achter mijn stelling staan.
De thuistabel over het gehele seizoen gezien ziet er wel degelijk veel beter uit dan de uittabel.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:55 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja dat lieten we tegen Heracles en Volendam wel zien
Helemaal geen punten verspelen in een thuiswedstrijd is natuurlijk een utopie. Zo'n wedstrijd als Utrecht-thuis zit er ieder jaar wel een keertje tussen. Sowieso omdat je ieder jaar tegen Utrecht speelt, maar ik bedoel meer de manier waarop die wedstrijd zich ontvouwde.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:55 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja dat lieten we tegen Heracles en Volendam wel zien
Het is geen grond recht en als je daarvanaf ziet bewust tegen een vergoeding dan Maak je weinig kans.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik vraag me af of zo'n clausule überhaupt standhoudt in de rechtzaal...
Fok van Gaal , Ajax heeft hem de kans geboden en dan krijg je dat als dank.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
En Van Gaal vergeet ook voor het gemak even de supporters die hem altijd hebben gesteund.
Las vandaag een stuk over Stevens die ook al zo makkelijk zegt dat de liefde tussen hem en PSV bekoeld is.
Alsof supporters het altijd goed vinden dat een speler of de leiding iets doet.
Hij is wel behoorlijk in de steek gelaten door de club toen hij technisch directeur was.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:13 schreef Chadi het volgende:
[..]
Fok van Gaal , Ajax heeft hem de kans geboden en dan krijg je dat als dank.
Zo in de steek gelaten dat hij weer terugwilde. En nu maar lopen janken dat Ajax z'n club niet meer is.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:15 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Hij is wel behoorlijk in de steek gelaten door de club toen hij technisch directeur was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |