Quincy was 100 keer beter, wat een held. Iedereen dacht dat hij een wereldtopper ging worden, helaasch.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Eensch, maar... Suarez vertrekt nog altijd niet... Elia is net zo n hype als bijv. Quincy ooit was...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tja, ik hoop gewoon dat ze Elia voor veel te veel geld gaan halen om dan Ajax hier weer uit te komen lachen om de zoveelste miskoop, logisch toch?quote:Op donderdag 9 april 2009 13:21 schreef Nashje het volgende:
Rots ben je verliefd op Elia ofzo? Op elke pagina verkondig je minimaal 1 keer dat Ajax hem voor veel te veel wil/wilde/gaat halen.
![]()
Offtopic: Jij bent de dwaas hier. Je bent hier namelijk enkel en alleen om te trollen, net als een tal van kakkerlakken die door de mods worden toegestaan om dit topic te komen vervuilen.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:58 schreef Rots het volgende:
[..]
Gast, dus jij zegt dat AZ dit jaar niet fenomenaal was? Serieus, dwaas.
Je moet wat als je eigen club geen cent te makken heeft he.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:25 schreef Rots het volgende:
[..]
[..]
Tja, ik hoop gewoon dat ze Elia voor veel te veel geld gaan halen om dan Ajax hier weer uit te komen lachen om de zoveelste miskoop, logisch toch?
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:25 schreef Rots het volgende:
[..]
Quincy was 100 keer beter, wat een held. Iedereen dacht dat hij een wereldtopper ging worden, helaasch.Ga je druk maken over een Landzaat ofzo, dat is pas een miskoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Tja, ik hoop gewoon dat ze Elia voor veel te veel geld gaan halen om dan Ajax hier weer uit te komen lachen om de zoveelste miskoop, logisch toch?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
Serieus, kun je nou niet gewoon weer terug gaan naar je Feyenoord topic. Je kaapt zo een beetje het halve topic hier met je overloze gezwetsquote:Op donderdag 9 april 2009 14:34 schreef Rots het volgende:
had ook niet anders verwacht van een jood.
Zeker met de stoomboot van Ad Sint Nicolaas.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:34 schreef Rots het volgende:
Maar jongens maak je geen zorgen over Feyenoord, de investeerders komen eraan!
[..]
Quincy was 100 keer beter, wat een held. Iedereen dacht dat hij een wereldtopper ging worden, helaasch.Van welke club ben jij eigenlijk supporter?:')SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Feyenoorder natuurlijkquote:Op donderdag 9 april 2009 14:44 schreef lighted het volgende:
[..]
Van welke club ben jij eigenlijk supporter?:')
Ja en nu ga je lekker ergens anders semi-trollen.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:50 schreef Rots het volgende:
Ajax is helemaal geen concurrent van AZ, te zwak om ook maar in de buurt te komen van het niveau van AZ.
Volgend jaar nieuwe kansen jongens, gewoon een paar spelers voor teveel geld kopen en het komt allemaal goed.
Precies, volgend jaar hebben wij inderdaad weer kansen. Wanneer gaan jullie weer eens kans maken dan? Tot in het linkerrijtje volgend jaar?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:50 schreef Rots het volgende:
Ajax is helemaal geen concurrent van AZ, te zwak om ook maar in de buurt te komen van het niveau van AZ.
Volgend jaar nieuwe kansen jongens, gewoon een paar spelers voor teveel geld kopen en het komt allemaal goed.
Laat Martens en Fellaini ook maar komenquote:
Martens hoef ik nietquote:Op donderdag 9 april 2009 15:25 schreef Sethje het volgende:
[..]
Laat Martens en Fellaini ook maar komen
Wat is het hier stilquote:Ajax zal sleutelspelers moeten binden als het opnieuw succes wil vieren. Relevant hierin is een recent bezoek van zaakwaarnemer Daniel Fonseca naar aanleiding van de kritische noten van Marco van Basten richting zijn sterspeler Luis Suarez, schrijft VI in haar nieuwste uitgave.
Ajax zoekt grenzen
Te egoïstisch. Van Basten legde het nog eens uit. In het Italiaans werd de toekomst besproken. En, daar komt het, aldus VI. Uiteindelijk spraken de partijen de intentie uit dat Suarez nog een seizoen langer blijft. Een eerste winstpunt.
Algemeen directeur Rik van den Boog: "Dat is precies wat wij willen, spelers een of twee jaar langer hier houden. Wij proberen volgend jaar kampioen te worden mét Luis." Mooie woorden, maar werden die ook niet gesproken over Wesley Sneijder en Klaas-Jan Huntelaar?
"Stel dat een club gigantisch wil betalen, dan zeggen wij: Liever niet. Maar aan dat Liever niet zit wel een grens en die ligt bij de speler zelf. Als die speler zich enorm kan verbeteren, is hij qua wetgeving altijd vrij om te gaan. Wij kunnen alleen vroegtijdig verlengen."
Van den Boog vervolgt: "Duidelijkheid geven over positie en spel. Een ontwikkelingsplan maken. Investeren in die spelers. Ons standpunt is: contract is contract. Maar er zal zo af en toe wel een kikker uit de kruiwagen springen."
Overigens hoopt Ajax in de toekomst in contracten van spelers vast te leggen dat zij afzien van hun grondrechten (Bosmanarrest, Webster-arrest) waardoor ze geen vertrek kunnen forceren bij sportieve en financiële positieverbetering. Duidelijk is dat Ajax de grenzen zoekt om spelers vast te houden. Tekst: AjaxLife.nl
Een normale spits of Bodul moet een kans krijgen. Vind toch dat je wat fysieke body mist en een balvaste spits. Alhoewel Dario nog weinig kans heeft gekregenquote:Op donderdag 9 april 2009 16:38 schreef Schanulleke het volgende:
Ik vind dat er voor komende zomer in principe alleen een goed alternatief voor Aisatti gehaald moet worden. Verder aanvullen wat eventueel weggaat en een beetje middelmaat uit de selectie laten afvloeien. Verder proberen compleet te houden.
Maar goed, we zullen wel zien wat het wordt.
Komend weekend normaal gesproken 3 punten voor zowel Ajax als Twente. De twee weken erna worden cruciaal voor beide ploegen.
Ik vraag me af of zo'n clausule überhaupt standhoudt in de rechtzaal...quote:
[..]
Quincy was 100 keer beter, wat een held. Iedereen dacht dat hij een wereldtopper ging worden, helaasch.Ajax moet die vent gewoon kopen. Hij is de gok wel waard. Quincy heb ik het over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Lijkt me een vrij kansloos idee.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik vraag me af of zo'n clausule überhaupt standhoudt in de rechtzaal...
quote:Op donderdag 9 april 2009 16:44 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ajax moet die vent gewoon kopen. Hij is de gok wel waard. Quincy heb ik het over.
quote:Quincy genoot zijn opleiding bij Ajax, maar na enkele conflicten met jeugdtrainers werd geconcludeerd dat zijn karakter niet bij Ajax paste en mocht hij vertrekken.
De komende weken vind ik eigenlijk een perfecte test om te zien hoe Ajax er voor staat voor volgend seizoen. Het middenveld lijkt zijn draai te hebben gevonden. Laat de sterkere tegenstanders maar komen. Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:38 schreef Schanulleke het volgende:
Komend weekend normaal gesproken 3 punten voor zowel Ajax als Twente. De twee weken erna worden cruciaal voor beide ploegen.
Deed het bij Silva en Suarez ookquote:Op donderdag 9 april 2009 16:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik vraag me af of zo'n clausule überhaupt standhoudt in de rechtzaal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |