Ik baseer het op de geruchten van Barcelona kant, als ze hem een contract aanbieden gaat hij 100% zeker weg.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:35 schreef _Mike_ het volgende:
Rots jij verwacht het niet, jij hoopt het vooral... Want waar baseer je het eigenlijk op?
Suarez is echt nog niet goed genoeg voor de absolute top.
Daar dachten ze in de winterstop wel anders over bij Ajax hoor. En het zou een logische opvolger zijn mocht Suarez vertrekken. AZ zie ik de UEFA cup nog wel winnen volgend jaar, mocht het team behouden blijven, en ze hun niveau kunnen blijven vasthouden.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:38 schreef Cheiron het volgende:
Ik denk dat je AZ echt overschat als je zegt dat ze ver kunnen komen in de CL. De laatste tijd spelen ze al erg matig. Daarmee ga je het zelfs tegen het Bayern van gisteren niet redden.
Verder nogmaals; Elia is nergens voor nodig. Als je die gast koopt kun je net zo makkelijk een koffer cash in de grachten mikken.
Precies. Overal wordt nu geroepen dat AZ een hele goede ploeg heeft maar daar slaat nergens op. Er wordt nergens meer gesproken over het vorige rampzalige seizoen. Wanneer Ajax/Fey/PSV kampioen wordt, wordt er zelden geroepen dat het een hele goede ploeg is. Zoals Ronald Koeman laatst in Studio Voetbal heel goed zei, vooraf lijkt het vrij onrealistisch dat Ajax, PSV én Feyenoord een slecht jaar hebben, maar dat is nu toch het geval. En AZ profiteert daarvan.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:38 schreef Cheiron het volgende:
Ik denk dat je AZ echt overschat als je zegt dat ze ver kunnen komen in de CL. De laatste tijd spelen ze al erg matig. Daarmee ga je het zelfs tegen het Bayern van gisteren niet redden.
Verder nogmaals; Elia is nergens voor nodig. Als je die gast koopt kun je net zo makkelijk een koffer cash in de grachten mikken.
Dus doordat Ajax, PSV en Feyenoord een slecht jaar hebben wordt AZ nu kampioen?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:49 schreef lighted het volgende:
[..]
Precies. Overal wordt nu geroepen dat AZ een hele goede ploeg heeft maar daar slaat nergens op. Er wordt nergens meer gesproken over het vorige rampzalige seizoen. Wanneer Ajax/Fey/PSV kampioen wordt, wordt er zelden geroepen dat het een hele goede ploeg is. Zoals Ronald Koeman laatst in Studio Voetbal heel goed zei, vooraf lijkt het vrij onrealistisch dat Ajax, PSV én Feyenoord een slecht jaar hebben, maar dat is nu toch het geval. En AZ profiteert daarvan.
Jij snapt weinig van mijn toelichting. Ik zeg dat ze er van profiteren, ik zeg niet dat ze erdoor kampioen worden.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:51 schreef Rots het volgende:
[..]
Dus doordat Ajax, PSV en Feyenoord een slecht jaar hebben wordt AZ nu kampioen?
Wat een onzin zeg, jij snapt er echt vrij weinig van.
Komop man, ze mogen blij zijn als de de kwartfinale reddenquote:Op donderdag 9 april 2009 12:43 schreef Rots het volgende:
[..]
Daar dachten ze in de winterstop wel anders over bij Ajax hoor. En het zou een logische opvolger zijn mocht Suarez vertrekken. AZ zie ik de UEFA cup nog wel winnen volgend jaar, mocht het team behouden blijven, en ze hun niveau kunnen blijven vasthouden.
Ze profiteren er helemaal niet van, ze spelen gewoon zelf fenomenaal, 2 wedstrijden verloren en 4 gelijk heeft niks meer met profiteren te maken hoor.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:53 schreef lighted het volgende:
[..]
Jij snapt weinig van mijn toelichting. Ik zeg dat ze er van profiteren, ik zeg niet dat ze erdoor kampioen worden.
Fenomenaal!?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:55 schreef Rots het volgende:
[..]
Ze profiteren er helemaal niet van, ze spelen gewoon zelf fenomenaal, 2 wedstrijden verloren en 4 gelijk heeft niks meer met profiteren te maken hoor.
Maargoed nu dwaalt het onderwerp wel af naar AZ, praat maar weer over Ajax anders wordt sjimz boos en mag ik nooit meer posten in het Ajax-topic.
Ja en die geruchten van Barcelona kwamen vanaf voetbalzone.nl zeker?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:41 schreef Rots het volgende:
[..]
Ik baseer het op de geruchten van Barcelona kant, als ze hem een contract aanbieden gaat hij 100% zeker weg.
Gast, dus jij zegt dat AZ dit jaar niet fenomenaal was? Serieus, dwaas.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:57 schreef lighted het volgende:
[..]
Fenomenaal!?
En jij zegt dat ik er niks van snap, whaha. Je kan inderdaad beter ophouden.
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:50 schreef Rots het volgende:
Hoofdonderwerp is Ajax hoor, ik weet niet hoe jij leest. Ga verder sjimz afzeiken in FB ofzo om niks.
Gaat lekker over Ajax dit, jaquote:Op donderdag 9 april 2009 12:58 schreef Rots het volgende:
[..]
Gast, dus jij zegt dat AZ dit jaar niet fenomenaal was? Serieus, dwaas.
De weeldequote:Op donderdag 9 april 2009 12:55 schreef Rots het volgende:
mag ik nooit meer posten in het Ajax-topic.
Ja, als mensen toch zulke stomme dingen zeggen over AZ en er zelf over doorgaan mag ik er toch zeker wel op reageren.quote:
Dat zeg ik inderdaad, als je kijjkt naar het hele seizoen. Tuurlijk hebben ze goede wedstrijden gespeeld maar om te zeggen dat ze dit seizoen fenomenaal waren.. Ajax 1995, dat was fenomenaal.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:58 schreef Rots het volgende:
[..]
Zullen we kijken wat ze volgend jaar CL doen? Ik denk dat ze er he-le-maal niks van bakken.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:00 schreef Rots het volgende:
[..]
Ja, als mensen toch zulke stomme dingen zeggen over AZ en er zelf over doorgaan mag ik er toch zeker wel op reageren.
Isgoed nu stop ik met AZ en ben ik weg, zorg je ervoor dat je vriendjes niet meer worden geband?
Ik doe m'n bestquote:Op donderdag 9 april 2009 13:00 schreef Rots het volgende:
[..]
Ja, als mensen toch zulke stomme dingen zeggen over AZ en er zelf over doorgaan mag ik er toch zeker wel op reageren.
Isgoed nu stop ik met AZ en ben ik weg, zorg je ervoor dat je vriendjes niet meer worden geband?
AZ fenomenaal? Ze speelde degelijk, meer nietquote:Op donderdag 9 april 2009 12:58 schreef Rots het volgende:
[..]
Eensch, maar... Suarez vertrekt nog altijd niet... Elia is net zo n hype als bijv. Quincy ooit was...quote:Op donderdag 9 april 2009 12:43 schreef Rots het volgende:
[..]
Daar dachten ze in de winterstop wel anders over bij Ajax hoor. En het zou een logische opvolger zijn mocht Suarez vertrekken. AZ zie ik de UEFA cup nog wel winnen volgend jaar, mocht het team behouden blijven, en ze hun niveau kunnen blijven vasthouden.
Rots is stiekem ook verliefd op ons aller Ajaxquote:Op donderdag 9 april 2009 13:21 schreef Nashje het volgende:
Rots ben je verliefd op Elia ofzo? Op elke pagina verkondig je minimaal 1 keer dat Ajax hem voor veel te veel wil/wilde/gaat halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |