abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67860076
quote:
Op donderdag 9 april 2009 12:35 schreef _Mike_ het volgende:
Rots jij verwacht het niet, jij hoopt het vooral... Want waar baseer je het eigenlijk op?

Suarez is echt nog niet goed genoeg voor de absolute top.
Ik baseer het op de geruchten van Barcelona kant, als ze hem een contract aanbieden gaat hij 100% zeker weg.
pi_67860132
quote:
Op donderdag 9 april 2009 12:38 schreef Cheiron het volgende:
Ik denk dat je AZ echt overschat als je zegt dat ze ver kunnen komen in de CL. De laatste tijd spelen ze al erg matig. Daarmee ga je het zelfs tegen het Bayern van gisteren niet redden.

Verder nogmaals; Elia is nergens voor nodig. Als je die gast koopt kun je net zo makkelijk een koffer cash in de grachten mikken.
Daar dachten ze in de winterstop wel anders over bij Ajax hoor. En het zou een logische opvolger zijn mocht Suarez vertrekken. AZ zie ik de UEFA cup nog wel winnen volgend jaar, mocht het team behouden blijven, en ze hun niveau kunnen blijven vasthouden.
pi_67860225
AZ topique is een deurtje verder.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_67860274
quote:
Op donderdag 9 april 2009 12:38 schreef Cheiron het volgende:
Ik denk dat je AZ echt overschat als je zegt dat ze ver kunnen komen in de CL. De laatste tijd spelen ze al erg matig. Daarmee ga je het zelfs tegen het Bayern van gisteren niet redden.

Verder nogmaals; Elia is nergens voor nodig. Als je die gast koopt kun je net zo makkelijk een koffer cash in de grachten mikken.
Precies. Overal wordt nu geroepen dat AZ een hele goede ploeg heeft maar daar slaat nergens op. Er wordt nergens meer gesproken over het vorige rampzalige seizoen. Wanneer Ajax/Fey/PSV kampioen wordt, wordt er zelden geroepen dat het een hele goede ploeg is. Zoals Ronald Koeman laatst in Studio Voetbal heel goed zei, vooraf lijkt het vrij onrealistisch dat Ajax, PSV én Feyenoord een slecht jaar hebben, maar dat is nu toch het geval. En AZ profiteert daarvan.
pi_67860307
Hoofdonderwerp is Ajax hoor, ik weet niet hoe jij leest. Ga verder sjimz afzeiken in FB ofzo om niks.
pi_67860340
quote:
Op donderdag 9 april 2009 12:49 schreef lighted het volgende:

[..]

Precies. Overal wordt nu geroepen dat AZ een hele goede ploeg heeft maar daar slaat nergens op. Er wordt nergens meer gesproken over het vorige rampzalige seizoen. Wanneer Ajax/Fey/PSV kampioen wordt, wordt er zelden geroepen dat het een hele goede ploeg is. Zoals Ronald Koeman laatst in Studio Voetbal heel goed zei, vooraf lijkt het vrij onrealistisch dat Ajax, PSV én Feyenoord een slecht jaar hebben, maar dat is nu toch het geval. En AZ profiteert daarvan.
Dus doordat Ajax, PSV en Feyenoord een slecht jaar hebben wordt AZ nu kampioen?

Wat een onzin zeg, jij snapt er echt vrij weinig van.
pi_67860390
quote:
Op donderdag 9 april 2009 12:51 schreef Rots het volgende:

[..]

Dus doordat Ajax, PSV en Feyenoord een slecht jaar hebben wordt AZ nu kampioen?

Wat een onzin zeg, jij snapt er echt vrij weinig van.
Jij snapt weinig van mijn toelichting. Ik zeg dat ze er van profiteren, ik zeg niet dat ze erdoor kampioen worden.
Na 1 goed jaar van AZ roepen dat je ze de UEFA cup ziet winnen, .
  donderdag 9 april 2009 @ 12:54:22 #133
131603 Afwazig
Serious business
pi_67860412
quote:
Op donderdag 9 april 2009 12:43 schreef Rots het volgende:

[..]

Daar dachten ze in de winterstop wel anders over bij Ajax hoor. En het zou een logische opvolger zijn mocht Suarez vertrekken. AZ zie ik de UEFA cup nog wel winnen volgend jaar, mocht het team behouden blijven, en ze hun niveau kunnen blijven vasthouden.
Komop man, ze mogen blij zijn als de de kwartfinale redden .
pi_67860455
quote:
Op donderdag 9 april 2009 12:53 schreef lighted het volgende:

[..]

Jij snapt weinig van mijn toelichting. Ik zeg dat ze er van profiteren, ik zeg niet dat ze erdoor kampioen worden.
Ze profiteren er helemaal niet van, ze spelen gewoon zelf fenomenaal, 2 wedstrijden verloren en 4 gelijk heeft niks meer met profiteren te maken hoor.

Maargoed nu dwaalt het onderwerp wel af naar AZ, praat maar weer over Ajax anders wordt sjimz boos en mag ik nooit meer posten in het Ajax-topic.
pi_67860494
quote:
Op donderdag 9 april 2009 12:55 schreef Rots het volgende:

[..]

Ze profiteren er helemaal niet van, ze spelen gewoon zelf fenomenaal, 2 wedstrijden verloren en 4 gelijk heeft niks meer met profiteren te maken hoor.

Maargoed nu dwaalt het onderwerp wel af naar AZ, praat maar weer over Ajax anders wordt sjimz boos en mag ik nooit meer posten in het Ajax-topic.
Fenomenaal!?
En jij zegt dat ik er niks van snap, whaha. Je kan inderdaad beter ophouden.
  donderdag 9 april 2009 @ 12:57:24 #136
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_67860499
Als Barcelona komt voor Suarez is het hem van harte gegund en wens ik hem veel succes. Maar eerlijk gezegd verwacht ik niet dat ze hem nu al willen halen. En dat snapt hij zelf heel erg goed.
Life is what you make it.
pi_67860510
quote:
Op donderdag 9 april 2009 12:41 schreef Rots het volgende:

[..]

Ik baseer het op de geruchten van Barcelona kant, als ze hem een contract aanbieden gaat hij 100% zeker weg.
Ja en die geruchten van Barcelona kwamen vanaf voetbalzone.nl zeker?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_67860516
quote:
Op donderdag 9 april 2009 12:57 schreef lighted het volgende:

[..]

Fenomenaal!?
En jij zegt dat ik er niks van snap, whaha. Je kan inderdaad beter ophouden.
Gast, dus jij zegt dat AZ dit jaar niet fenomenaal was? Serieus, dwaas.
pi_67860525
quote:
Op donderdag 9 april 2009 12:50 schreef Rots het volgende:
Hoofdonderwerp is Ajax hoor, ik weet niet hoe jij leest. Ga verder sjimz afzeiken in FB ofzo om niks.
, , .
In Southern Sun
pi_67860533
quote:
Op donderdag 9 april 2009 12:58 schreef Rots het volgende:

[..]

Gaat lekker over Ajax dit, ja .
In Southern Sun
pi_67860551
quote:
Op donderdag 9 april 2009 12:55 schreef Rots het volgende:
mag ik nooit meer posten in het Ajax-topic.
De weelde .
In Southern Sun
pi_67860576
quote:
Op donderdag 9 april 2009 12:58 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Gaat lekker over Ajax dit, ja .
Ja, als mensen toch zulke stomme dingen zeggen over AZ en er zelf over doorgaan mag ik er toch zeker wel op reageren.

Isgoed nu stop ik met AZ en ben ik weg, zorg je ervoor dat je vriendjes niet meer worden geband?
pi_67860583
quote:

[..]

Dat zeg ik inderdaad, als je kijjkt naar het hele seizoen. Tuurlijk hebben ze goede wedstrijden gespeeld maar om te zeggen dat ze dit seizoen fenomenaal waren.. Ajax 1995, dat was fenomenaal.
pi_67860619
quote:
Op donderdag 9 april 2009 13:00 schreef Rots het volgende:

[..]

Ja, als mensen toch zulke stomme dingen zeggen over AZ en er zelf over doorgaan mag ik er toch zeker wel op reageren.

Isgoed nu stop ik met AZ en ben ik weg, zorg je ervoor dat je vriendjes niet meer worden geband?
Zullen we kijken wat ze volgend jaar CL doen? Ik denk dat ze er he-le-maal niks van bakken.
pi_67860633
quote:
Op donderdag 9 april 2009 13:00 schreef Rots het volgende:

[..]

Ik doe m'n best .
In Southern Sun
pi_67860944
quote:

[..]

AZ fenomenaal? Ze speelde degelijk, meer niet
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_67861223
Rots ben je verliefd op Elia ofzo? Op elke pagina verkondig je minimaal 1 keer dat Ajax hem voor veel te veel wil/wilde/gaat halen.
pi_67861396
quote:
Op donderdag 9 april 2009 12:43 schreef Rots het volgende:

[..]

Eensch, maar... Suarez vertrekt nog altijd niet... Elia is net zo n hype als bijv. Quincy ooit was...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_67861548
quote:
Op donderdag 9 april 2009 13:21 schreef Nashje het volgende:
Rots ben je verliefd op Elia ofzo? Op elke pagina verkondig je minimaal 1 keer dat Ajax hem voor veel te veel wil/wilde/gaat halen.
Rots is stiekem ook verliefd op ons aller Ajax .
In Southern Sun
  donderdag 9 april 2009 @ 13:54:33 #150
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_67862304
Fenomenaal is als je met 100+ doelpunten voor en een stuk of 15 tegen kampioen wordt. Niet je potjes laf uitcounteren.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')