quote:
quote:Van Gaal: "Ajax is mijn club niet meer"
De gebeurtenissen van enkele jaren geleden hebben littekens achtergelaten bij Van Gaal. "Nee, mijn leven is Ajax niet meer. Mijn leven is voetbal en privé," zegt de coach in Het Parool. "In voetbal participeert Ajax nog wel, maar ook Barcelona, Sparta en andere clubs."
"Ajax is mijn club niet meer. Er zijn zoveel dingen voorgevallen waarvan ik denk dat het niet had gemoeten. Ik vind de sfeer bij AZ leuker. Maar om wat te winnen kun je – nu nog – beter bij Ajax zitten," aldus Van Gaal.
Dat is gewoon omgekeerde psychologie, hoe harder hij dat roept hoe meer je weet dat hij Ajax mist.quote:
Goh, een paar Ajacieden op fok die je niet mogen, wat een drama..quote:
Iddquote:Op donderdag 9 april 2009 00:40 schreef Frasier het volgende:
[..]
Goh, een paar Ajacieden op fok die je niet mogen, wat een drama..
Die DuvelDuvelquote:
Hij verdient super dik, traint met de beste en valt af en toe in. Prima baan tochquote:Op donderdag 9 april 2009 00:13 schreef Rots het volgende:
Evenveel als Dirkie, en kijk is wat er nu van beiden terecht is gekomen.![]()
Serieus, voor Babel zn ontwikkeling moet hij als de donder weg bij Liverpool en naar een middenmotor gaan.
En Van Gaal vergeet ook voor het gemak even de supporters die hem altijd hebben gesteund.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:38 schreef Frasier het volgende:
[..]
Meneer Van Gaal verward denk ik het woordje sfeer met die van geld.
Inderdaad. Ik las laatst in een interview dat Ryan het wel tof vind om vaak op de bank te zitten. Heeft 'ie alle tijd om aan zijn lyrics te werken.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:48 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Hij verdient super dik, traint met de beste en valt af en toe in. Prima baan toch
Is ook wel nodig ook. Ik ben de B A tot de B E Lquote:Op donderdag 9 april 2009 00:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik las laatst in een interview dat Ryan het wel tof vind om vaak op de bank te zitten. Heeft 'ie alle tijd om aan zijn lyrics te werken.
Rio bedoel je?quote:Op donderdag 9 april 2009 00:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik las laatst in een interview dat Ryan het wel tof vind om vaak op de bank te zitten. Heeft 'ie alle tijd om aan zijn lyrics te werken.
Wie heeft het dan beter gedaan? Ajax die een knuppel verkoopt voor 17 miljoen of Feyenoord die de allerbeste speler die de club de afgelopen 30 jaar heeft gekend verkoopt voor hetzelfde geld?quote:Op donderdag 9 april 2009 00:13 schreef Rots het volgende:
Evenveel als Dirkie, en kijk is wat er nu van beiden terecht is gekomen.![]()
Oh, een paar fokkers die me niet mogen..quote:
Nee hoor. Ook nog dat stukkie waarin ie verteld dat ie het best ziet zitten om trainer van feyenoord te worden.quote:
Nu kan AZ het mooi ondervinden. Ben benieuwd of ze na de zomer nog net zo goed kunnen presteren.quote:
Hoezo, de Zeeuw blijft gewoon nog een jaar hoor.quote:Op donderdag 9 april 2009 01:27 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Nu kan AZ het mooi ondervinden. Ben benieuwd of ze na de zomer nog net zo goed kunnen presteren.
Ik denk dat hij nu wel naar HSV zal gaan... Niet dat De Zeeuw onvervangbaar is, maar het is wel een belangrijke schakel.quote:Op donderdag 9 april 2009 01:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hoezo, de Zeeuw blijft gewoon nog een jaar hoor.
Denk het ook. Ze zullen wel een goede speler terugkopen aangezien ze bij AZ vrij aardig kunnen scouten.quote:Op donderdag 9 april 2009 08:10 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nu wel naar HSV zal gaan... Niet dat De Zeeuw onvervangbaar is, maar het is wel een belangrijke schakel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |