Niet in de buurt.quote:Op donderdag 9 april 2009 01:03 schreef MaJo het volgende:
Een dikke vette ohja
Schrijver? Dat komt in me op...
Primadonna. Yuri +1quote:
Jeejquote:Op donderdag 9 april 2009 01:20 schreef erkel het volgende:
Yuri +1
nee.quote:Op donderdag 9 april 2009 01:35 schreef Harmonica het volgende:
jonge Silvio Berlusconi?
quote:Op donderdag 9 april 2009 01:38 schreef Harmonica het volgende:
met die aanhalingstekens komt er een iemand in me op, Mengele?
De laatste was dat ze maar moesten genieten van hun tentenkamp en net doen alsof ze op vakantie zijn.quote:Op donderdag 9 april 2009 01:54 schreef MaJo het volgende:
En wat was nou de lompe opmerking van Berlusconi?
Pijnlijkquote:Op donderdag 9 april 2009 01:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
De laatste was dat ze maar moesten genieten van hun tentenkamp en net doen alsof ze op vakantie zijn.
Da's Nynke Lavermanquote:Op donderdag 9 april 2009 01:04 schreef erkel het volgende:
Ok, ik geef haar voornaam. Nynke...
Nog 5 minuten dan doe ik wel een nieuwe vraag.
quote:
mia gommers?quote:Op donderdag 9 april 2009 02:39 schreef tong80 het volgende:
Zou kunnen. Maar ik bedoel een naturelle nederlandse
Het was indoor op de 1500 meter.
neequote:Op donderdag 9 april 2009 13:21 schreef ASroma het volgende:
oekrainse president, yuzignev ofzo iets?
Nee, maar tong is waarschijnlijk de hele dag niet aanwezig. Dus heb ik maar een nieuwe vraag gesteld zodat het spel kan doorgaan. Gebeurt regelmatig. Tong kan later zijn eigen vraag beoordelen.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:33 schreef ASroma het volgende:
ja blijkbaar was mia gommers niet goed, toch wordt er een nieuwe vraag gestelt![]()
ik denk dat ik weer iets mis van de etiquette.....
ASroma +1quote:
Cobra4 +1quote:Op donderdag 9 april 2009 13:50 schreef Cobra4 het volgende:
Alfred Jodokus Kwak?
lubje25 +1quote:Op donderdag 9 april 2009 13:59 schreef lubje25 het volgende:
winston churchill
Wat nou tsss. Je zult zelf wel tijdens het googlen naar het antwoord hebben gezien dat er meerder bekende Churchills zijn.quote:
Tuurlijkquote:Op donderdag 9 april 2009 14:08 schreef ASroma het volgende:
jij bent hier de verdachte hoor met 4 weggekaapte antwoorden
Normaal hebben we hier geen verdachten. Je hebt als ik terug lees al een groot aantal vrienden gemaakt in de korte tijd dat je hier mee doet. Petje af!!!quote:Op donderdag 9 april 2009 14:08 schreef ASroma het volgende:
jij bent hier de verdachte hoor met 4 weggekaapte antwoorden
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:13 schreef Berkery het volgende:
James Caan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee ik weet het niet![]()
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:30 schreef ASroma het volgende:
iedereen kent zijn gezicht, niemand kent de naam... daarvoor ben je b-acteur.
Stand AKQ #1486:quote:Op donderdag 9 april 2009 14:35 schreef Schanulleke het volgende:
Robert Duvall
muahahahaquote:Op donderdag 9 april 2009 14:35 schreef Schanulleke het volgende:
Schoot me gelukkig toch te binnen.
's nakijken waarvoor hij dan die oscar won...
Je zit in de goede richting voor wat betreft computers.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:41 schreef steekbal het volgende:
de opslagcapaciteit van een harde schijf verdubbelt ieder jaar ?
Dat weet je niet eens? Die man speelde een briljante rol in The Godfather, als Tom Hagen.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:35 schreef Schanulleke het volgende:
Schoot me gelukkig toch te binnen.
's nakijken waarvoor hij dan die oscar won...
Dat is niet waarvoor hij de Oscar won lees ik net. hij kwam niet verder dan een nominatie voor die rol...quote:Op donderdag 9 april 2009 14:44 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat weet je niet eens? Die man speelde een briljante rol in The Godfather, als Tom Hagen.
Ok, maar dat beweerde ik ook niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:46 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat is niet waarvoor hij de Oscar won lees ik net. hij kwam niet verder dan een nominatie voor die rol...
Je suggereerde het wel...quote:Op donderdag 9 april 2009 14:48 schreef laforest het volgende:
[..]
Ok, maar dat beweerde ik ook niet.
Dat deed ik niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:50 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Je suggereerde het wel...
@ Cobra4: je zit al warmer maar het is nog niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |