die is goed denk ik, worden gemaakt in een supernovaquote:Op donderdag 9 april 2009 16:48 schreef ASroma het volgende:
zilver, goud, platina?
Ik had verwacht dat het een moeilijke zou zijn maar ASroma +1quote:
Stand AKQ #1486:quote:Alleen goud, platina en zilver komen als zuivere metalen voor in de natuur. Alle andere reageren met stoffen uit hun omgeving. De meeste metalen op aarde komen voor in verbindingen met andere elementen (vaak zuurstof of zwavel). Bijv. Roest of kopersulfide.
Gaat erom of ze ongebonden gevonden kunnen worden in de natuur. Zilver komt het 'minst' ongebonden voor, daarna platina, daarna goud (vrijwel altijd ongebonden).quote:Op donderdag 9 april 2009 16:54 schreef BasOne het volgende:
Goud en zilver zijn toch ook ertsen?
Ik heb iig geen idee
Bij nader inzien heb ik de vraag ook slecht geformuleerd. Gelukkig toch snel geraden. Ik beloof beterschap.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:59 schreef ASroma het volgende:
goud en zilver zijn ook ertsen, toch? daarom vond ik de vraagstelling ook wat vaag....
in ieder geval een doordenkertje: welk orgaan is onuitstaanbaar?
je zit in het goede denkpatroonquote:Op donderdag 9 april 2009 17:15 schreef tomtomaat het volgende:
(wijs)neus?
Shit ja... wel een leuke vraag...quote:Op donderdag 9 april 2009 17:22 schreef ASroma het volgende:
mwah mwah goeie pogingen tom, het was de klier.
Misschien kan ik het beter bij feiten houden, daarom andere vraag: Wie huwde in 1952 met de actrice Nancy Davis en werd later president van de Verenigde Staten van Amerika?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |