thunderdome in de darmenquote:
Ik ben altijd bang dat knappe mannen heel slecht in bed zijn, ik bedoel.. ze moeten érgens imperfect zijnquote:Op woensdag 8 april 2009 21:46 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soms vraag ik me wel eens of hoe hij in bed zou zijn.
Ik heb 1 per paginaquote:
Ik zie hem niet, zij denk ik ook nietquote:
je hebt een beeldscherm van 5 meter om alle 300 pagina knopjes te laten zienquote:
Ik klikte weer op de link en meteen liep mijn computer vastquote:
Voor lekkere wijven geldt dat vaak wel, die liggen alleen maar mooi te zijnquote:Op woensdag 8 april 2009 21:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat knappe mannen heel slecht in bed zijn, ik bedoel.. ze moeten érgens imperfect zijn
Ja, maar bij hem kan ik me dat echt niet voorstellen! Hij is zo'n rijpe woeste manquote:Op woensdag 8 april 2009 21:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat knappe mannen heel slecht in bed zijn, ik bedoel.. ze moeten érgens imperfect zijn
Ik weet niet hoe groot jou knopjes zijn, maar die van mij zijn gewoon klein en ze zitten op 4 rijen ofzo. Nu ben ik weer beneden voetbal kijken, want mijn thee wordt koudquote:Op woensdag 8 april 2009 21:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je hebt een beeldscherm van 5 meter om alle 300 pagina knopjes te laten zien?
Bullshit.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Voor lekkere wijven geldt dat vaak wel, die liggen alleen maar mooi te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |