De OP: FokWiki/Singlesquote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
quote:2009 21:38[/url] schreef MNR het volgende:[/b]
[..]
Ja en ellenlange gesprekken, kliks, lekkere seks en lol en ... zo veel meeeeeer
Ik hoop t ook voor je, slecht nieuws vreet aan je...quote:
Oostblokhoeren?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:42 schreef Q. het volgende:
Grappig hoe vaak je dezelfde vrouwen tegenkomt op datingsites.
Grappig dat jij laatst vertelde dat jij maar op één datingsite actief bent en dat je het nu toch over meerdere sites hebt.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:42 schreef Q. het volgende:
Dank jequote:
Je woont te dicht bij de Europalaan!quote:
Drie. Ik heb altijd drie gezegd.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Grappig dat jij laatst vertelde dat jij maar op één datingsite actief bent en dat je het nu toch over meerdere sites hebt.
Tuurlijk twijfel je, maar komt dat omdat je daadwerkelijk twijfelt aan het uiterlijke aspect of omdat zij toch een relatie met hem heeft dus wel iets erg leuks moet hebben. Bovendien is ie erg gespierd :p.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er zijn wel mensen bij wie je jezelf kan vergelijken, al we het daar dan toch over hebben.
Maar het blijft lastig inschatten wat het overgrote deel van de mensen daarvan zou vinden. Net als dat jij twijfeld of je knapper bent dan die vriend van die ene meid.
Volgens mij hang ik ook nog hier en daar rond, alle wachtwoorden ben ik kwijt, evenals die van mijn stocksites ... géén idee meer ....quote:Op woensdag 8 april 2009 21:42 schreef Q. het volgende:
Wat heeft het gespierd zijn met mooi of aantrekkelijk te maken?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tuurlijk twijfel je, maar komt dat omdat je daadwerkelijk twijfelt aan het uiterlijke aspect of omdat zij toch een relatie met hem heeft dus wel iets erg leuks moet hebben. Bovendien is ie erg gespierd :p.
Uiteraard niet. Net zoals je je nu bij een volgende date weer niet binnen één week in een relatie gaat storten!quote:Op woensdag 8 april 2009 21:46 schreef Q. het volgende:
Oh ja. Actief. Eentje weer gereactiveerd. Nu Paiq en E-matching. Maar ik ben niet op zoek hoor.
Blijf dat maar zeggen tegen jezelf inderdaadquote:Op woensdag 8 april 2009 21:46 schreef Q. het volgende:
Oh ja. Actief. Eentje weer gereactiveerd. Nu Paiq en E-matching. Maar ik ben niet op zoek hoor.
je naam doet vermoeden dat je dol bent op cockjuice, is that so?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Je woont te dicht bij de Europalaan!
Achterop!quote:Op woensdag 8 april 2009 21:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Praktisch oogpunt! Ik heb alleen een fiets.
Dat klopt.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:42 schreef Q. het volgende:
Wie wel dan?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:46 schreef elcastel het volgende:
[..]
Volgens mij hang ik ook nog hier en daar rond, alle wachtwoorden ben ik kwijt, evenals die van mijn stocksites ... géén idee meer .....
Maar mailen kan ook gewoon dus (jij niet Q).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |