of: Zouden meiden dit vrijwillig graag doen?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:01 schreef Koskesh het volgende:
Fucking triest dit, wat ik me afvraag is: zijn er ook meisjes die zo erg graag een kamer willen dat ze het zullen doen? Ik denk van wel.
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:03 schreef La_Vita het volgende:
Verstuurd. Alleen dat kutkamernet gebruikt alsnog mijn gewone emailadresterwijl ik 'm veranderd had.
Vergeet: "DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!" nietquote:Op woensdag 8 april 2009 21:46 schreef Koskesh het volgende:
Ok nu we toch Alberto stegeman gaan spelen hier op Fok!: Dan moeten we ook iemand aanwijzen die m gaat confronteren. En zinnen gaat zeggen als: "Dit kan echt niet he." "Weet je wel wat je aan het doen bent?"
En als we bij hem gaan inbreken dan dit: "OnGeLooflijk, NIEMAND die me ziet!" "Hoe kan ik hier onopgemerkt binnenkomen, OnGELOOflijk" etc
Kankerquote:
Je houdt wel zo 300-400 euro per maand overquote:Op woensdag 8 april 2009 21:51 schreef Smart_ass het volgende:
Zullen vast wel meiden zijn die dat doen.
Incl hele slechte rasta dread vermomming van de carnavalsshopquote:Op woensdag 8 april 2009 21:46 schreef Koskesh het volgende:
Ok nu we toch Alberto stegeman gaan spelen hier op Fok!: Dan moeten we ook iemand aanwijzen die m gaat confronteren. En zinnen gaat zeggen als: "Dit kan echt niet he." "Weet je wel wat je aan het doen bent?"
En als we bij hem gaan inbreken dan dit: "OnGeLooflijk, NIEMAND die me ziet!" "Hoe kan ik hier onopgemerkt binnenkomen, OnGELOOflijk" etc
Ik zeg, buitenkansje TSquote:Op woensdag 8 april 2009 20:17 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
Geen toelichting, klik maar gewoon even op het plaatje
?want?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
TS moet niet zeiken, die moet al blij zijn dat ze uberhaupt een kamer kan vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |