Sorry, hoor mijn vader heeft al 40 jaar zijn rijbewijs en hij heeft nooit een ongeluk gehad dus dit argument acht ik waarschijnlijk voor niet waarquote:Op woensdag 8 april 2009 19:59 schreef PeZu het volgende:
geen bewijzen maar toch vage insinuaties uiten naar iemand anders ipv te bedenken dat je vader niet kan inparkeren_!
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:59 schreef PeZu het volgende:
geen bewijzen maar toch vage insinuaties uiten naar iemand anders ipv te bedenken dat je vader niet kan inparkeren_!
nee als je 40 jaar je rijbewijs hebt betekent idd dat je de koning van de weg bentquote:Op woensdag 8 april 2009 20:01 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Sorry, hoor mijn vader heeft al 40 jaar zijn rijbewijs en hij heeft nooit een ongeluk gehad dus dit argument acht ik waarschijnlijk voor niet waar
Maar waarom ga je een trommelrem vervangen op zondagquote:Op woensdag 8 april 2009 20:03 schreef DutchErrorist het volgende:
Wat valt er nu te zeuren dan![]()
Racist
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:03 schreef DutchErrorist het volgende:
Racist
Omdat het kan!quote:Op woensdag 8 april 2009 20:06 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Maar waarom ga je een trommelrem vervangen op zondag.
Ik wil hun gewoon bedanken hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 20:06 schreef Biogarde het volgende:
Ik vind het verkapte reclame. Wat jullie?
Dat jouw vader al 40 jaar zijn rijbewijs heeft betekend dat hij rond de 60 jaar zal moeten zijn, misschien wel ouder. Hij komt daarmee toch al wel aardig richting de bejaardenleeftijd en dus de risico's op een inparkeerongelukje worden ook groterquote:Op woensdag 8 april 2009 20:01 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Sorry, hoor mijn vader heeft al 40 jaar zijn rijbewijs en hij heeft nooit een ongeluk gehad dus dit argument acht ik waarschijnlijk voor niet waar
is daar een speciale toegewijde dag voor dan ?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:06 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja het kan, maar het kan ook dat hij onze trommelrem eruit wilde halen. Trouwens, ik vind het al raar dat ze 's nachts de auto vol laden met zakjes en dan de hele nacht weg zijnquote:
Brood wat ze verkopen op Beverwijk. Niet zo lastig toch?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:08 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja het kan, maar het kan ook dat hij onze trommelrem eruit wilde halen. Trouwens, ik vind het al raar dat ze 's nachts de auto vol laden met zakjes en dan de hele nacht weg zijn
Waarom mag ik niet klagen stel dat dit niet gratis gerepareerd werd. Moeten wij weer voor de koste opdraaien voor vandalen/criminelenquote:Op woensdag 8 april 2009 20:08 schreef Adelante het volgende:
Je hebt geen schade dus geen poot om op te staan of om ook maar te klagen.
In roermond is altijd de 3e donderdag van de maand speciaal bestempeld als trommelrem vervang dag.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
is daar een speciale toegewijde dag voor dan ?
Denk eerder iets andersquote:Op woensdag 8 april 2009 20:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Brood wat ze verkopen op Beverwijk. Niet zo lastig toch?
en ja hoor de leuke moslim buurjongen is nu plots een trommelrem stelende dealerquote:Op woensdag 8 april 2009 20:08 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja het kan, maar het kan ook dat hij onze trommelrem eruit wilde halen. Trouwens, ik vind het al raar dat ze 's nachts de auto vol laden met zakjes en dan de hele nacht weg zijn
Een pauper wijk is best fijn de Nederlandse mensen in zo'n wijk tonen nog respect tegen elkaar. De meeste mensen zeggen nog gedag tegen je als je door de wijk loopt.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:09 schreef ASroma het volgende:
deukje in het kenteken, de wereld vergaatga dan niet in een pauperwijk wonen
QFT. Goed bezig PeZu.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
en ja hoor de leuke moslim buurjongen is nu plots een trommelrem stelende dealer_!
bekrompen droeftoeter
Waarom ben ik een droeftoeter?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
en ja hoor de leuke moslim buurjongen is nu plots een trommelrem stelende dealer_!
bekrompen droeftoeter
Als het niet gratis zou zijn gerepareerd, had je het op het waarborgfonds of je verzekering kunnen verhalen.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:10 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Waarom mag ik niet klagen stel dat dit niet gratis gerepareerd werd. Moeten wij weer voor de koste opdraaien voor vandalen/criminelen
Voor mijn part is iedereen het eens met Pezu. Maar ik vind het raar dat hij mensenschuw is, een Belgisch kenteken heeft en 's nachts op pad is.quote:
Ik neem voor het gemak aan dat je het weer over die jihadistische buurtgenoot hebt?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:15 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Voor mijn part is iedereen het eens met Pezu. Maar ik vind het raar dat hij mensenschuw is, een Belgisch kenteken heeft en 's nachts op pad is.
En dan een verhogende premie?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als het niet gratis zou zijn gerepareerd, had je het op het waarborgfonds of je verzekering kunnen verhalen.
het feit dat je dat al niet snapt maakt je al een droeftoeterquote:
Ja. Maar mag je eigenlijk een wagen met Belgisch kenteken meer dan 4 maanden voor de deur laten staan?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:16 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik neem voor het gemak aan dat je het weer over die jihadistische buurtgenoot hebt?
2 kwartjes schadequote:Op woensdag 8 april 2009 20:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als het niet gratis zou zijn gerepareerd, had je het op het waarborgfonds of je verzekering kunnen verhalen.
Dan wil ik ook wel een belgisch kenteken voerenquote:Op woensdag 8 april 2009 20:18 schreef LordNemephis het volgende:
je zult maar zo'n kutleven als TS hebben...
.. Mijn vader heeft zo onderhand al 43 jaar zijn rijbewijs en rijdt zo'n 160K km per jaar. Ook hij maakt wel eens een stuur- of inschattingsfout.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:01 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Wat een argument, tevens het feit dat je het geloof van je buurjongen erbij vermeldt is alquote:Op woensdag 8 april 2009 20:01 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Omdat het kan? Is dat erg?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:06 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Toe sluiten danquote:Op woensdag 8 april 2009 20:06 schreef Biogarde het volgende:
Ik vind het verkapte reclame. Wat jullie?
Uhuh.. Halfje wit en zo.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Brood wat ze verkopen op Beverwijk. Niet zo lastig toch?
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:03 schreef DutchErrorist het volgende:
Racist
Om op maandag weer fatsoenlijk te kunnen remmen.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:06 schreef ManianMan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:08 schreef Adelante het volgende:
Je hebt geen schade dus geen poot om op te staan of om ook maar te klagen.
Kostenbesparing, zie je in het huidige economisch klimaat bij alle ondernemers.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:45 schreef Biels het volgende:
TS, wat een sneuhaas. Waarom je trommelrem vervangen op zondag?
!!!!
En als hij drugskoerier is, waarom zou hij dan in godsnaam jouw trommelrem proberen te stelen.
Ik doe een gokje, donderberg, en dan de planetenbuurt.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:54 schreef sinadO het volgende:
Welke buurt hebben we het over TS? Of wacht, ben jij niet ook de TS van het 'pijpen in het park' topic?
Je zou het wel denken als je de OP leest. Of misschien bij de muziekflats, ook zo gezellig.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:03 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik doe een gokje, donderberg, en dan de planetenbuurt.
De kempquote:Op woensdag 8 april 2009 20:54 schreef sinadO het volgende:
Welke buurt hebben we het over TS? Of wacht, ben jij niet ook de TS van het 'pijpen in het park' topic?
Feest!quote:
Waar woon jij dan richting de Lidlquote:Op woensdag 8 april 2009 21:14 schreef sinadO het volgende:
[..]
Feest!
Gelukkig woon ik dan niet in jouw buurt...
Lees het topic nog eens doorquote:
Omgquote:Op woensdag 8 april 2009 21:19 schreef sinadO het volgende:
Richting de Lidl die buiten de bebouwde kom ligt ja.
Ho wacht, zijn er meer Lidls buiten de bebouwde kom? Want de Lidl die ik bedoel ligt aan de weg richting Echt...quote:
ohe en laak?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:25 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ho wacht, zijn er meer Lidls buiten de bebouwde kom? Want de Lidl die ik bedoel ligt aan de weg richting Echt...
Trommelrem zal wel van je pa zijn trabant zijn afgevallen...quote:Op woensdag 8 april 2009 19:57 schreef ManianMan het volgende:
Op de grond voor hem lag een trommelrem, waarschijnlijk was deze van zijn auto.
Kerel je ziet er zelf uit als een halve marokkaan. Meestal heb ik 't niet zo op de nieuwe Nederlanders maar deze jongen was gewoon aan zijn auto aan het sleutelen en dus moet hij wel de persoon zijn die de boel vernield?quote:
wasdat voor een mislukt paint experimentquote:Op woensdag 8 april 2009 23:32 schreef afdak het volgende:
[..]
Kerel je ziet er zelf uit als een halve marokkaan. Meestal heb ik 't niet zo op de nieuwe Nederlanders maar deze jongen was gewoon aan zijn auto aan het sleutelen en dus moet hij wel de persoon zijn die de boel vernield?
[ afbeelding ]
quote:
Hé die jongen is van GeenStijlquote:Op woensdag 8 april 2009 23:32 schreef afdak het volgende:
[..]
Kerel je ziet er zelf uit als een halve marokkaan. Meestal heb ik 't niet zo op de nieuwe Nederlanders maar deze jongen was gewoon aan zijn auto aan het sleutelen en dus moet hij wel de persoon zijn die de boel vernield?
[ afbeelding ]
Verkapte spamquote:Op woensdag 8 april 2009 19:57 schreef ManianMan het volgende:
Anti-klacht: Goede service Nedam Roermond
Godsamme is na al die jaren die wijk nog steeds niet compleet weg gesaneerd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |