Ik mis wat hier aan vooraf ging/gaat.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:51 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Het is een klacht, of moet ik het samenvatten?
Jaaaaaaaaquote:Op woensdag 8 april 2009 19:51 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Het is een klacht, of moet ik het samenvatten?
Oh, natuurlijk. Even toevoegen dan.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik mis wat hier aan vooraf ging/gaat.
Pauw & Wittemanquote:Op woensdag 8 april 2009 19:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik mis wat hier aan vooraf ging/gaat.
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:40 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Nah, verschil met christenen en moslims op dit gebied is dat de christenen (in het algemeen) homoseksualiteit niet ''normaal'' vinden, God heeft het niet zo bedoeld, maar veroordelen ze niet.
Moslims daarentegen hebben over het algemeen een iets sterkere drang naar ''ies nie goed, dusch dood!''-mentaliteit...
Neen. Maar dat zijn wel mijn bevindingen zo langzamerhand.quote:
Volgens mij gaat het nu over Nederlandse christenen en moslims...quote:Op woensdag 8 april 2009 20:56 schreef boyv het volgende:
Amerika zit stampvol met homohaters en enge mensen die de bijbel letterlijk of op een 'extremistische' manier benaderen.
FOUTquote:Op woensdag 8 april 2009 20:47 schreef Prism het volgende:
Atheïsme is de oplossing en verdrijft haat.![]()
Lijkt me omdat die christenen al tijden in Nederland wonen en de wet respecteren, althans een beetje. Moslims daarentegen leven in een land waar geloof nog extreem aan de macht is en dan werkt dat ietsje anders. Moslims in Nederland zeggen ook niet dat alle homo's dood moeten hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 20:48 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Neen. Maar dat zijn wel mijn bevindingen zo langzamerhand.
Nee, 'mogen' op zn minst.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Moslims in Nederland zeggen ook niet dat alle homo's dood moeten hoor
Ahgut, nog zo iemand die álle moslims haat en vind dat daar geeneen goede tussenzit.quote:
EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 8 april 2009 22:27 schreef koningdavid het volgende:
Christenen haten geen homo's o.i.d. Ook vinden ze homo's niet minderwaardig. En ze vinden al helemaal niet dat homo's op zijn kop van een flatgebouw afgegooid moeten worden (hiermee zeg ik niet dat moslims dat wel vinden).
Homofilie is ook geen zonde, homoseksualiteit wordt gezien als een zonde. Net zoals seks voor het huwelijk gezien wordt als een zonde. Seks is bedoeld voor binnen een huwelijk. En een huwelijk is bedoeld als verbond tussen man en vrouw.
Dat is over het algemeen het christelijke standpunt. Maar van homohaat o.i.d. mag geen sprake zijn.
(Sorry dat ik jou quote, slaat eigenlijk op alle dergelijke opmerkingen)quote:Op woensdag 8 april 2009 21:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het nu over Nederlandse christenen en moslims...
Hahahahahaha zure atheistquote:Op woensdag 8 april 2009 22:50 schreef zyx1981 het volgende:
Terechte klacht. Rotgelovigen.. ze maken meer kapot dan hun niet-bestaande god ooit scheppen kan...
Ja, want gelovigen maken alleen maar dingen 'kapot'.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:50 schreef zyx1981 het volgende:
Terechte klacht. Rotgelovigen.. ze maken meer kapot dan hun niet-bestaande god ooit scheppen kan...
Dus jij wil mensen dwingen homo's te accepteren.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
(Sorry dat ik jou quote, slaat eigenlijk op alle dergelijke opmerkingen)
Lazer toch op allemaal, of het nou moslims zijn, christenen, of suffe jongeren op fora als Fok! Ik zie vaak genoeg hele foute opmerkingen over homo's. Moet je eens een random nieuwsbericht hier pakken over homo's. Dat zijn lang niet alleen maar moslims of christenen die daar tekeer gaan tegen homo's. En dat gaat van simpele (maar oh zo foute) opmerkingen als: ik vind het best, zolang ze maar niet laten merken dat ze het zijn als ik in de buurt ben tot veel ergere opmerkingen. En dan maakt het geen fuck uit wat voor een geloof zo'n iemand betuigt. Aan de homo emancipatie kan zelfs in Nederland nog heel wat gedaan worden. Er zijn nog veel te veel mensen bang dat ze spontaan in de kont worden geneukt door elke homo die ze tegen komen.
Ja, een beetje liberaal geloofsaanhanger zegt dat. Maar als je er over nadenkt, slaat die gedachte nergens op. Ik heb verschillende moslims wel eens horen zeggen dat het inderdaad best kan dat je gevoelens hebt voor mensen van je eigen geslacht, maar dat je je als moslim tegen deze verleidingen moet kunnen weerhouden, net als bijv seks voor het huwelijk, of iets in die geest.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:45 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
EINDELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit is ook in de Islam zo!!!
Homo zijn kan, maar aan homoseksualiteit doen niet.
Je doet je naam eer aan
Heb een keer een amerikaanse prediker horen zeggen: God created Adam and Eve, not Adam and Steve.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:56 schreef boyv het volgende:
Amerika zit stampvol met homohaters en enge mensen die de bijbel letterlijk of op een 'extremistische' manier benaderen.
Als dat toch eens zou kunnen... Helaas gaat dat niet.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:58 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
Dus jij wil mensen dwingen homo's te accepteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |