Graveland had ik vroeger een black metal cd van. The Celtic Winter ofzo. Ik heb gelezen dat die latere Viking albums wel goed zijn. Ik ga toch binnenkort maar effe checken of de metalwinkel er wat van verkoopt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:19 schreef Nachtraaf het volgende:
Ensiferum en Graveland zijn vooral erg goed imo.
Waar koop jij je stuff?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:30 schreef Gewas het volgende:
Enslaved - Eld vind ik echt een geweldige cd. Ik heb ergens gelezen dat dat drumgeluid gemaakt is met sommige drumgedoe toestellen (weet ik veel hoe het heet, ben geen drummer) die ze hebben vervangen met houten platen ofzo. Vroeger had ik ook het album Frost maar die heb ik met me domme kop verkocht terwijl ik hem nu heel gaaf vind.
[..]
Graveland had ik vroeger een black metal cd van. The Celtic Winter ofzo. Ik heb gelezen dat die latere Viking albums wel goed zijn. Ik ga toch binnenkort maar effe checken of de metalwinkel er wat van verkoopt.
Dawn of the iron blades kan ik je erg aanraden.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:30 schreef Gewas het volgende:
Enslaved - Eld vind ik echt een geweldige cd. Ik heb ergens gelezen dat dat drumgeluid gemaakt is met sommige drumgedoe toestellen (weet ik veel hoe het heet, ben geen drummer) die ze hebben vervangen met houten platen ofzo. Vroeger had ik ook het album Frost maar die heb ik met me domme kop verkocht terwijl ik hem nu heel gaaf vind.
[..]
Graveland had ik vroeger een black metal cd van. The Celtic Winter ofzo. Ik heb gelezen dat die latere Viking albums wel goed zijn. Ik ga toch binnenkort maar effe checken of de metalwinkel er wat van verkoopt.
Zo, helemaal niet bombastisch of zoquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:21 schreef Nachtraaf het volgende:
Geen Metal noch Viking.
Wel gave Neo-Folk:
Ik pis altijd zowat in mijn broek als ik windir hoorquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:38 schreef MPrimitive het volgende:
tot mijn grote verbazing zag ik dat er nog geen Windir gepost was hier ! schande!!
één van de beste liedjes van Windir, zeker het luisteren waard.
Totaal ontschoten, al helemaal hoe true die man dood is gegaan.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:38 schreef MPrimitive het volgende:
tot mijn grote verbazing zag ik dat er nog geen Windir gepost was hier ! schande!!
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:24 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Het gaat zwaar onweren vandaag, hier in Limburg is de hel net even losgebarsten!
bij deze een ode aan Thor
en Bathory![]()
Gods of Thunder of Wind and of Rain
![]()
"Tor of thunder way up high
Swing your Hammer that cracks the sky"
Ik heb hier nog een aantal Viking metal albums van Bathory liggen. Klinkt toch best goed eigenlijk. Vroeger heb ik ze helemaal grijsgedraaid.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:24 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Het gaat zwaar onweren vandaag, hier in Limburg is de hel net even losgebarsten!
bij deze een ode aan Thor
en Bathory![]()
Gods of Thunder of Wind and of Rain
![]()
"Tor of thunder way up high
Swing your Hammer that cracks the sky"
Vergeet dat ik dit gezegd heb.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:59 schreef Gewas het volgende:
Ik luister niet veel Viking metal meer. Ik vind dat sommige bands het hele Wikinggevoel toch niet goed over weten te brengen. Je kan wel teksten maken over de Wikingen, maar als de muziek verder als Black Metal klinkt vind ik er weinig Viking aan. Als ik Folk-achtige muziek wil horen luister ik toch liever The Wolfe Tones die ik eerder genoemd had, of andere Ierse volksmuziek.
Ik lees trouwens nog steeds Germanen boeken en heb er pasgeleden weer een aantal gekocht. Ik ben nu bezig met een boek over de Wikingen.
Ik heb alle cd s, ook allemaal grijsgedraaidquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:00 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een aantal Viking metal albums van Bathory liggen. Klinkt toch best goed eigenlijk. Vroeger heb ik ze helemaal grijsgedraaid.
Dit was een van mijn lievelingsliederen, van de cd Twilight of the Gods:
Inderdaad heel mooi lied! Die intro op de akoestische gitaar is echt mooi, ik wou dat ik zo gitaar kon spelen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:50 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Ik heb alle cd s, ook allemaal grijsgedraaid![]()
Under the Ruins is zeker een tof nummer
Maar van de cd Twilight of the Gods is Blood and Iron absoluut mijn favoriet..
Van de 1184 cd vind ik dance of mortal lust mooier.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:38 schreef MPrimitive het volgende:
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:33 schreef Gewas het volgende:
[..]
Rocky Road in Den Haag. En als die het niet heeft Dis-order.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |