Wie immerquote:
Glittertind nooit van gehoordquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:21 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wie immer
Om nog een beetje ontopic te blijven gooi ik maar even een cdtje van Glittertind in de cd speler
is leukquote:
Aangezien de meeste Folk raakvlakken heeft met andere genres. Die genres. Dus: Blackmetal, Deathmetal, Rock, Punk etc.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:49 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Leuke muziekstijl. Ik ben niet zo bekend met het publiek, dus bij deze een vraag: van wat voor muziek houden jullie nog meer?
Zo'n beetje alles tussen Nick Drake en Merzbow will do.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:49 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Leuke muziekstijl. Ik ben niet zo bekend met het publiek, dus bij deze een vraag: van wat voor muziek houden jullie nog meer?
Ga ik ook heenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:16 schreef Sjoerd200 het volgende:
2 oktober ga ik Ensiferum live zien in Leeuwarden![]()
ABBA (serieus, dat vind ik de beste band allertijdenquote:Op zondag 31 mei 2009 18:49 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Zo'n beetje alles behalve wat de reguliere radiozenders ons voeren.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:49 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
zeeeer jammer beste Arcturusquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:23 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Echt jammer dat Quorthon dood isHij was net weer op de weg terug...
Bathory
Rocky Road? je hebt een hekel aan je geld?quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:06 schreef Paul.Kersey het volgende:
Zag ook in de "Aardschok" nr 6 van dit jaar een recensie staan dat Skyclad een nieuwe cd heeft uitgebracht "In The... All Together".
Binnenkort ff naar Rocky road om deze aan te schaffen.
Merzbowquote:Op zondag 31 mei 2009 20:17 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles tussen Nick Drake en Merzbow will do.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |