Nou, inderdaad! Dat ze nog in de uitzending durft te komen....quote:Op woensdag 8 april 2009 23:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Onder welke steen heeft Nienke gelegen?
"En een hoop stevigere bandjes. Die ik dan weer niet ken."quote:Op woensdag 8 april 2009 23:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
cobain en Tokyo Hotel in een adem noemen
Ik heb in ieder geval gehoord:quote:Op woensdag 8 april 2009 23:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hehe, is 'ie weer op dreef? Ik luister maar half, maar wat zei hij precies?
Hehe!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:24 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval gehoord:
* "geprobeerd om een kogel te koppen, wat jammerlijk mislukte"
* "zichzelf met lood volpompte" (of iets dergelijks)
En nog wel één of twee geloof ik
0-niveau is al aardig bereikt , zou het knap vinden om hier onder te duiken, maar het gaat ze vast lukken.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:28 schreef TheZapster het volgende:
Benieuwd welke MH we krijgen komende week, het kan alleen maar slechter
quote:Henk Westbroek wil je toevoegen als vriend op Hyves!
Hai jochie, wat hoor ik nou?Ga je werken in België? Daar heb ik ooit eens een liedje over gezongen, wist je dat?
Groetjes Henk
Ik en Hyves?!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Fijne dagafsluiter
![]()
.
Wie zit achter dat account? Zap
Inderdaadquote:Op donderdag 9 april 2009 00:06 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nee, da's echt, maar dan ook écht, onmogelijk!!
's Nachts is hij op zijn best, flikker die andere nachtjocks eruit en geef Bert lekker 4 nachten op 3FMquote:Op donderdag 9 april 2009 01:19 schreef cheese. het volgende:
geef deze man gewoon een plaats in de dagprogrammering;)
Nou nou je kunt ook overdrijvenquote:Op donderdag 9 april 2009 01:19 schreef cheese. het volgende:
geef deze man gewoon een plaats in de dagprogrammering;)
net een nacht van hem afgepakt. :squote:Op donderdag 9 april 2009 01:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
's Nachts is hij op zijn best, flikker die andere nachtjocks eruit en geef Bert lekker 4 nachten op 3FM
Ja, ik heb dat mens wat voor hem in de plaats gekomen is nog niet gehoord, maar ik mag haar nu al nietquote:
Inderdaad. Elke nacht Bert, dat zou geweldig zijnquote:Op donderdag 9 april 2009 01:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
's Nachts is hij op zijn best, flikker die andere nachtjocks eruit en geef Bert lekker 4 nachten op 3FM
offline.quote:Op donderdag 9 april 2009 01:27 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Inderdaad. Elke nacht Bert, dat zou geweldig zijn!
Heb je dit al gelezen? pEp op de frontpage!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |