Slaap lekker!quote:
nee hoor ik vraag je pincode nietquote:Op donderdag 9 april 2009 00:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat pleeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeee lijkt me toch ene beetje op smeken hoor
Wat tis toch zo je kan er gewoon niet tegen dat ik gelijk hebquote:Op donderdag 9 april 2009 00:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee hoor ik vraag je pincode niet![]()
like i said, i'm done
dat je gelijk hebt??? met wat??quote:Op donderdag 9 april 2009 00:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat tis toch zo je kan er gewoon niet tegen dat ik gelijk heb
nee dat heet overdrijven...hahahaquote:Op donderdag 9 april 2009 00:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat jij wel smeekte en ik niet
if you cant win, leavequote:Op donderdag 9 april 2009 00:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee dat heet overdrijven...hahaha
maar als je nu al raar doet .being so evasive... daar ga ik mijn tijd niet aan verprutsen haha
i'm done
Als het een beetje meezit dan ben ik voor de zomervakantie nog leerkracht basisonderwijsquote:Op woensdag 8 april 2009 23:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
doe je een lerarenopleiding?![]()
ik ben ook leraar geweest
Que?!quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 00:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als het een beetje meezit dan ben ik voor de zomervakantie nog leerkracht basisonderwijs
i mean dat de PCD zijn ondergewaardeerd hahahquote:
Klinkt bekendquote:Op donderdag 9 april 2009 00:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als ik gelijk heb dan moet ik het ook duidelijk makenvraag maar aan mn moeder
Nja... dat tekort zal niet dankzij mij "opgelost" zijn ik ga namelijk niet voor de klas. Of in ieder geval niet voor de basisschoolquote:Op donderdag 9 april 2009 00:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
er schijnt een tekort te zijn..
ga je er wel mee door? doe je de PABO?
Is het laatste album niet zo onwijs geflopt dat ze nu een nieuwe versie hebben opgenomen?quote:Op donderdag 9 april 2009 00:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
i mean dat de PCD zijn ondergewaardeerd hahah![]()
ik was er na 4 jaar ook klaar mee hahahahquote:Op donderdag 9 april 2009 00:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja... dat tekort zal niet dankzij mij "opgelost" zijn ik ga namelijk niet voor de klas. Of in ieder geval niet voor de basisschool
das waar! vind het eerste album nog steeds het bestequote:Op donderdag 9 april 2009 00:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is het laatste album niet zo onwijs geflopt dat ze nu een nieuwe versie hebben opgenomen?
Wie word er dan ook leraarquote:Op donderdag 9 april 2009 00:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik was er na 4 jaar ook klaar mee hahahah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |