Slaap lekker!quote:
nee hoor ik vraag je pincode nietquote:Op donderdag 9 april 2009 00:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat pleeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeee lijkt me toch ene beetje op smeken hoor
Wat tis toch zo je kan er gewoon niet tegen dat ik gelijk hebquote:Op donderdag 9 april 2009 00:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee hoor ik vraag je pincode niet![]()
like i said, i'm done
dat je gelijk hebt??? met wat??quote:Op donderdag 9 april 2009 00:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat tis toch zo je kan er gewoon niet tegen dat ik gelijk heb
nee dat heet overdrijven...hahahaquote:Op donderdag 9 april 2009 00:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat jij wel smeekte en ik niet
if you cant win, leavequote:Op donderdag 9 april 2009 00:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee dat heet overdrijven...hahaha
maar als je nu al raar doet .being so evasive... daar ga ik mijn tijd niet aan verprutsen haha
i'm done
Als het een beetje meezit dan ben ik voor de zomervakantie nog leerkracht basisonderwijsquote:Op woensdag 8 april 2009 23:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
doe je een lerarenopleiding?![]()
ik ben ook leraar geweest
Que?!quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 00:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als het een beetje meezit dan ben ik voor de zomervakantie nog leerkracht basisonderwijs
i mean dat de PCD zijn ondergewaardeerd hahahquote:
Klinkt bekendquote:Op donderdag 9 april 2009 00:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als ik gelijk heb dan moet ik het ook duidelijk makenvraag maar aan mn moeder
Nja... dat tekort zal niet dankzij mij "opgelost" zijn ik ga namelijk niet voor de klas. Of in ieder geval niet voor de basisschoolquote:Op donderdag 9 april 2009 00:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
er schijnt een tekort te zijn..
ga je er wel mee door? doe je de PABO?
Is het laatste album niet zo onwijs geflopt dat ze nu een nieuwe versie hebben opgenomen?quote:Op donderdag 9 april 2009 00:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
i mean dat de PCD zijn ondergewaardeerd hahah![]()
ik was er na 4 jaar ook klaar mee hahahahquote:Op donderdag 9 april 2009 00:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja... dat tekort zal niet dankzij mij "opgelost" zijn ik ga namelijk niet voor de klas. Of in ieder geval niet voor de basisschool
das waar! vind het eerste album nog steeds het bestequote:Op donderdag 9 april 2009 00:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is het laatste album niet zo onwijs geflopt dat ze nu een nieuwe versie hebben opgenomen?
Wie word er dan ook leraarquote:Op donderdag 9 april 2009 00:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik was er na 4 jaar ook klaar mee hahahah
Als ik kinderen niet zo zou haten, zou ik dat best willen worden. Lekker alles beter wetenquote:
ik gaf 1 jaar VMBO les en de rest HBO onderbouw gelukkig waren dat geen kutkinderen hahahah maar uiteindelijk was ik er toch klaar meehahahahahahquote:Op donderdag 9 april 2009 01:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ik kinderen niet zo zou haten, zou ik dat best willen worden. Lekker alles beter weten
kan niet er zitten altijd kut kinderen bijquote:Op donderdag 9 april 2009 01:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik gaf 1 jaar VMBO les en de rest HBO onderbouw gelukkig waren dat geen kutkinderen hahahah maar uiteindelijk was ik er toch klaar meehahahahahah
quote:
die staat er gewoon hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 01:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
waar is je avatar?
ik heb je in tijden al niet gezien hahah
echt waar? er staat niets bij mij. zelfde bij MisterOquote:
vreemd ik zie gewoon allesquote:Op donderdag 9 april 2009 01:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
echt waar? er staat niets bij mij. zelfde bij MisterO
Xie Kylie nietquote:Op donderdag 9 april 2009 01:41 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik ook bij mij doet kylie het gewoon nog hoor!?
haha ja dat zie je wel, doe het niet met mijn mobieltje....quote:Op donderdag 9 april 2009 01:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Xie Kylie niet![]()
ben je nu aan het werk? kan je wel internetten?
Ga naar een parkeer plaats aan de snelweg neem een hamer mee en je kan beide krijgenquote:Op donderdag 9 april 2009 01:52 schreef hierissieweer het volgende:
ik heb zin in seks en een nieuwe auto...
'quote:Op donderdag 9 april 2009 01:50 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
haha ja dat zie je wel, doe het niet met mijn mobieltje....
Ik heb had een nieuwe auto waar ik sex in hebquote:Op donderdag 9 april 2009 01:52 schreef hierissieweer het volgende:
ik heb zin in seks en een nieuwe auto...
Een vriendinnetje van mij heeft die ook. Maar denk niet dat ze er seks in heeft. Is zwaar christelijk (vanuit Urk) en zal als maagd het huwelijk in gaan....quote:Op donderdag 9 april 2009 02:00 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Ik heb had een nieuwe auto waar ik sex in heb
[ afbeelding ]
dat doe ik straks well, die kerel stopt allerlei dinge in zijn reet... hahahahahahahahaquote:Op donderdag 9 april 2009 02:14 schreef wonderer het volgende:
Pompom.
Mike, check je instellingen van fok of je webicons ziet of upload icons.
ben je weer aan het cammen?quote:Op donderdag 9 april 2009 02:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat doe ik straks well, die kerel stopt allerlei dinge in zijn reet... hahahahahahahaha
nee de rest zie ik wel qua avator......alleen die twee nietquote:Op donderdag 9 april 2009 02:14 schreef wonderer het volgende:
Pompom.
Mike, check je instellingen van fok of je webicons ziet of upload icons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |