quote:Op woensdag 8 april 2009 23:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik zit nu in mijn PCD fase!!
bitches zijn toch best wel geweldig!!![]()
Ik ben helemaal verslaafd aan dit nieuwe nummer van zequote:Op woensdag 8 april 2009 23:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik zit nu in mijn PCD fase!!
bitches zijn toch best wel geweldig!!![]()
doe je een lerarenopleiding?quote:Op woensdag 8 april 2009 23:04 schreef Bartjebart het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb eindelijk een basisschool gevonden die mij wil en kan begeleiden in mijn afstudeeronderzoek.
Joehoe... bijna afstuderen?
handtas?? u fucking bitch hahaahahahquote:
jaaaaaaaaaaaa klinkt lekkerquote:Op woensdag 8 april 2009 23:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben helemaal verslaafd aan dit nieuwe nummer van ze![]()
ik gelukkig welquote:
ja Yuri tis geen Alice Cooper.quote:
iemand leren hoe je je anus moet ontspannen tijdens het neuken hardly qualifies you as a teacher...quote:Op woensdag 8 april 2009 23:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
doe je een lerarenopleiding?![]()
ik ben ook leraar geweest
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:16 schreef Xiance het volgende:
[..]
iemand leren hoe je je anus moet ontspannen tijdens het neuken hardly qualifies you as a teacher...
nopequote:Op woensdag 8 april 2009 23:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja Yuri tis geen Alice Cooper.
Is Yuri je echte naam?
discipline schat..quote:Op woensdag 8 april 2009 23:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
u bitch
ik ben leraar Engels geweest.
Do i need to discpline u?![]()
wat is je echte naam dan?quote:
Sorry, ik ben iets te rozig en ben met 2 anderen aan het msnen.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
discipline schat..
you cant even get THAT right
en DAT was leraar engels?
oh lordy.. geen wonder dat half amerika verneukt is
Oh, give the guy a break. Een typo is wat anders dan die tenenkrommende taalfouten die jij constant maakt.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
discipline schat..
ik geloof niet dat ik veel engelse spelfouten maakquote:Op woensdag 8 april 2009 23:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Sorry, ik ben iets te rozig en ben met 2 anderen aan het msnen.
what's ur excuse for ur grammar mistakes?
Voor jou een vraag en voor mij een weetquote:Op woensdag 8 april 2009 23:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat is je echte naam dan?
don't be evasive, bitch
Je hebt ook altijd wel een excuus klaar he, tis altijd drank en msn bij jouquote:Op woensdag 8 april 2009 23:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Sorry, ik ben iets te rozig en ben met 2 anderen aan het msnen.
what's ur excuse for ur grammar mistakes?
ze zijn wel okequote:Op woensdag 8 april 2009 23:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
handtas?? u fucking bitch hahaahahah
das heul niet waar!!![]()
je zijn ondergewaardeerd...
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, give the guy a break. Een typo is wat anders dan die tenenkrommende taalfouten die jij constant maakt.
misschien leraar Engels op basisschool?quote:Op woensdag 8 april 2009 23:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
discipline schat..
bitch!!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Voor jou een vraag en voor mij een weet
tis soms net een man.. hij kan echt maar 1 ding tegelijk!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je hebt ook altijd wel een excuus klaar he, tis altijd drank en msn bij jou
niemand verplicht je om mijn posts te lezen hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 23:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, give the guy a break. Een typo is wat anders dan die tenenkrommende taalfouten die jij constant maakt.
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je hebt ook altijd wel een excuus klaar he, tis altijd drank en msn bij jou
tss smekenquote:Op woensdag 8 april 2009 23:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bitch!!
pleaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ik zei toch dat ik een nephomo benquote:Op woensdag 8 april 2009 23:32 schreef Xiance het volgende:
[..]
tis soms net een man.. hij kan echt maar 1 ding tegelijk!
of hier posten, of 1 msn gesprek, of 1 smsje versturen...
dus we gaa helemaal niet ass up face down, als je weer in NL bent?quote:Op woensdag 8 april 2009 23:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik zei toch dat ik een nephomo ben
wanneer is het in novotel ?quote:Op woensdag 8 april 2009 23:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
Festen wordt heeeeeeeeeeeeel mooi
maar wel vragen of ik me hier naakt wil posten..quote:
je was toch klaar met mij?quote:Op woensdag 8 april 2009 23:41 schreef Xiance het volgende:
[..]
dus we gaa helemaal niet ass up face down, als je weer in NL bent?
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
Festen wordt heeeeeeeeeeeeel mooi
er was weinig nep aan de telefoonquote:Op woensdag 8 april 2009 23:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik zei toch dat ik een nephomo ben
16 en 17 mei, maar je moet in Nuenen komen daar wordt het mooier hoorquote:
ik zei dat je ze mag posten dat is wat anders dan iemand smekenquote:Op woensdag 8 april 2009 23:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar wel vragen of ik me hier naakt wil posten..![]()
i'm done with u.
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er was weinig nep aan de telefoongewoon een echte homo
\quote:
en cava komende zomerquote:Op woensdag 8 april 2009 23:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
we gaan nog wel aan de port samen, toch?
nee nee nee... jij riep maanden geleden al dat ik te high maintenance wasquote:Op woensdag 8 april 2009 23:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
\
Nee dat zei jij.....
en toen gaf je aan dat je high maintenance was...
please bitch!! iedereen vraagt de shirt of my back. dus als ik vraag hoe iemand echt heet , is niet smeken..quote:Op woensdag 8 april 2009 23:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik zei dat je ze mag posten dat is wat anders dan iemand smeken
Danku!quote:
dat pleeeeeeeeeeeeeeeseeeeeeeeee lijkt me toch ene beetje op smeken hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 00:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
please bitch!! iedereen vraagt de shirt of my back. dus als ik vraag hoe iemand echt heet , is niet smeken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |