ga die gast... waarom ga je daar niet op in?quote:Op woensdag 8 april 2009 18:24 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee nee![]()
je hebt het allemaal aan jezelf te danken dat iedereen nu denkt dat je een fuckslut bent..![]()
die gast van gay.nl?
Dat is uit American Psycho. Het boek tenminste, van Bret Easton Ellisquote:Op woensdag 8 april 2009 18:26 schreef wonderer het volgende:
Zo'n beest dat geen kant meer opkan en zich dan maar een weg door je endeldarm gaat graven en bijten... brr.
ik moest nog aan je denken. Ik hoorde Halo vanmorgenquote:Op woensdag 8 april 2009 18:28 schreef Xiance het volgende:
treurig..
krijg ik net een telefoontje van iemand.. die loopt ergens te shoppen, en daar hoorde ze "i drove all night" en prompt wordt ik gebeld
omdat ik (_O_) ben..quote:Op woensdag 8 april 2009 18:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ga die gast... waarom ga je daar niet op in?![]()
je bent alleen bottom?quote:
precies!quote:Op woensdag 8 april 2009 18:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bent alleen bottom?Let him do all the work?
halo is een mooi nummer, maar IDAN blijft voor mij HET ultieme wakeup nummerquote:Op woensdag 8 april 2009 18:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik moest nog aan je denken. Ik hoorde Halo vanmorgen
asleep nog wel, dan doet ie toch iets niet goed.quote:
nouja.. een plu heb ik nog wel!quote:Op woensdag 8 april 2009 18:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou dan maar niet, want ik heb geen plu nu en zo
dan maar wachten op betere tijden
er zijn er tot nu toe maar weinig die me echt hebben laten genietenquote:Op woensdag 8 april 2009 18:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
asleep nog wel, dan doet ie toch iets niet goed.
oh nu al smoesjequote:Op woensdag 8 april 2009 17:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Niet veel, naar de glasbak en terug.
nee, ik loop nu 25 kilometer. Ik loop normaliter hard in het park. Maar gewoon lopen moest ik wel aanwennen, doe ik ook in het park en jij?
Xit nog met een dilemma. Madonna treedt op in Zaragoza op 25 julli. Ik ga voor Munich in augustus, maar ja..
Ik wilde net zeggen, leuke jongenquote:Op woensdag 8 april 2009 15:09 schreef Ang3l het volgende:
Eigenlijk is't meer iets voor MisterO. Blond & Braaf.
Maar ja, die is inmiddels al bezet
welja.. wat jij wil.. ik ben zo makkelijkquote:Op woensdag 8 april 2009 19:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
picknicken in het zonnetje is wel een aanlokkelijker idee ?
wellicht dan maar 1e pinksterdag ?
kom maar met een beter tegenvoorstelquote:Op woensdag 8 april 2009 21:05 schreef Xiance het volgende:
[..]
welja.. wat jij wil.. ik ben zo makkelijk
vind je het erg dat ik, gezien mijn prive problemen, nu even totaal geen voorstellen hebquote:Op woensdag 8 april 2009 21:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kom maar met een beter tegenvoorstel
zal wel aan hun liggenquote:Op woensdag 8 april 2009 18:42 schreef Xiance het volgende:
[..]
er zijn er tot nu toe maar weinig die me echt hebben laten genieten![]()
of dat nou aan hen ligt of mijn hoge verwachtingen....
nee nee, ik heb dit afgesproken met Maud. Anders wordt ze wel heel kwaad.quote:
he popjequote:
is in elk geval beter dan thuis op bank te gaan zitten sikkeneuren over b.v. het weerquote:Op woensdag 8 april 2009 21:30 schreef Xiance het volgende:
[..]
vind je het erg dat ik, gezien mijn prive problemen, nu even totaal geen voorstellen heb
ik ga in op andermans voorstellen, maar heb zelf even niet de inspiratie om zelf te bedenken
en langs de rijn wandelen is helemaal zo slecht nog niet, zelfs niet als het regend
wat voor toetsen?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:46 schreef Cahir het volgende:
kijk, een homo!
* Cahir heeft 2 toetsen morgen + nog niet geleerd
DAT bedoel ik.. dus wij zien elkaar zondag?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is in elk geval beter dan thuis op bank te gaan zitten sikkeneuren over b.v. het weer
Geef ze de volgende keer aanwijzingen. Hoe je het wilt hebben.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:54 schreef Xiance het volgende:
[..]
DAT bedoel ik.. dus wij zien elkaar zondag?
gezellig
En Mike:
ik denk ook dat het altijd aan anderen ligt ja!!
bonnie?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he popje
![]()
ja lekker. And constructive. Tevens gingen er twee flessen wijn doorheen.![]()
Rustig hier!
bonnie?quote:
volgens mij doe jij al flink jolig zonder dat er 1 fles in zitquote:Op woensdag 8 april 2009 22:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bonnie?nee, twee flessen met 3 personen is niets. Maar doe wel jolig
Newsflash, sunday, the meeting of the lamme en de blindequote:Op woensdag 8 april 2009 21:54 schreef Xiance het volgende:
[..]
DAT bedoel ik.. dus wij zien elkaar zondag?
gezellig
En Mike:
ik denk ook dat het altijd aan anderen ligt ja!!
vind jijquote:Op woensdag 8 april 2009 22:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bonnie?nee, twee flessen met 3 personen is niets. Maar doe wel jolig
gezellig, ik zal je morgen even bellenquote:Op woensdag 8 april 2009 22:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Newsflash, sunday, the meeting of the lamme en de blinde![]()
ik ben niet lazarus ofzoquote:
niet doen, bitchquote:Op woensdag 8 april 2009 22:33 schreef wonderer het volgende:
't Is altijd stom dat je nadat je gegeten hebt nog steeds honger hebt omdat je hersenen nog niet doorhebben dat je maag weer vol zitNu heb ik zin in nog meer eten.
En dan zit je hier?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:46 schreef Cahir het volgende:
kijk, een homo!
* Cahir heeft 2 toetsen morgen + nog niet geleerd
quote:
quote:
als het om het even is mag het ook vrijdag dan?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:33 schreef Xiance het volgende:
[..]
gezellig, ik zal je morgen even bellen
ik zit nu in mijn PCD fase!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |