Fenomenaal dit.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:35 schreef TheGeneral het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kent het schema?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:37 schreef jojomen4 het volgende:
Hoezo kan dat niet?
Kom op man. Heb je de loting nou gezien of niet?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:37 schreef jojomen4 het volgende:
Hoezo kan dat niet?
Valt me nog mee dat je weet hoe je moet posten hier.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:37 schreef jojomen4 het volgende:
Hoezo kan dat niet?
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:38 schreef WeebI het volgende:
Nu had ik een uitslag als deze wel verwacht, maar dan eerder als einduitslag.
Wat speelt Bayern onthutsend slecht. Je kan er toch vanuit gaan dat ze na zo'n oorwassing tegen Wolfsburg op z'n minst de defensie op orde hebben, maar dit is echt waardeloos. En kom nu niet aanzetten met jamaar Messi en dit en dat en zus en zo, want die loopt zijn dribbels negen van de tien keer vast, maar dan is er standaard een verdediger die hem zo even in de voeten van een Catalaan speelt (de 4-0 bijvoorbeeld).
Gelukkig moet ik ook niets van Bayern hebben dus is het nog wel enigzins te pruimen.
Yahoo, FIFA.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Waar haal je de foto's zo snel weg trouwens?
hahahahahahaha bedankt voor die leuke grap.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:40 schreef Palmboom313 het volgende:
zelfs feyenoord had nog beter gespeeld als bayern
Niet overdrijven hé.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:40 schreef Palmboom313 het volgende:
zelfs feyenoord had nog beter gespeeld als bayern
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:34 schreef _Mike_ het volgende:
Wehehheehehe, het lijkt wel alsof Barca tegen een bierteam speelt
FYPquote:Op woensdag 8 april 2009 21:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Niet overdrijven hé.
Messi ontwikkeld zich trouwens tot een behoorlijk aardige speler. is gewoon de beste van de wereld.
Je kijkt toch?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:48 schreef _Mike_ het volgende:
Waarom word er altijd gezegd dat Barca goed speelt en de tegenstander eigenlijk maar matig?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |