quote:Klinsmann mist Lahm en degradeert Rensing
De voorbereiding van Bayern München op het eerste kwartfinaleduel met Barcelona in de Champions League is verre van ideaal. Philipp Lahm heeft op het laatste moment moeten afhaken, terwijl ook duidelijk is geworden dat coach Jürgen Klinsmann een keeperswissel doorvoert.
Hans-Jörg Butt zal in Camp Nou het doel verdedigen van Bayern. De 34-jarige keeper stond sinds zijn komst van Benfica afgelopen zomer pas een keer eerder onder de lat bij de club uit München. Dat was op 10 maart toen Bayern met liefst 7-1 te sterk was voor Sporting Lissabon.
De basisplaats voor Butt betekent dat het vertrouwen van Klinsmann in Michael Rensing tot het nulpunt is gedaald. De 24-jarige sluitpost wist dit seizoen nog niet te overtuigen en moest afgelopen zaterdag tegen VfL Wolfsburg liefst vijf treffers incasseren.
De 5-1 nederlaag in de Bundesliga in combinatie met de personele problemen waar Klinsmann mee kampt maken dat de Duitse club niet onbezorgd naar Barcelona is afgereisd.
Het was al duidelijk dat de centrale verdedigers Daniël Van Buyten en Lucio niet zouden kunnen spelen en linksback Lahm moest woensdag afhaken vanwege een kuitblessure. Christian Lell zal zijn plaats innemen en wordt met de zware taak belast Barcelona-ster Lionel Messi in bedwang te houden.
VII
Idd. Bayern gaat stunten!quote:Op woensdag 8 april 2009 17:02 schreef TheSeeker_NL het volgende:
damn, stream zoeken
waarom chelski liverpool op de tv... dit wordt een mooiere wedstrijd
Waar op te zien? edit: sport 1 dusquote:Op woensdag 8 april 2009 17:24 schreef Dos37 het volgende:
Als de wedstrijd op de NOS niets aan is zap ik hierheen
Ik heb gehoord dat het een beetje een asshole is.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Nooit gehoord van die keeper van Munich
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het een beetje een asshole is.
zat eerst bij Leverkusen, je weet wel die altijd penatys neemt. volgens mij ooit nog een komische situatie opgeleverd.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Nooit gehoord van die keeper van Munich
Sat eins moet je zijnquote:Op woensdag 8 april 2009 20:06 schreef Tallie1982 het volgende:
Komt het niet op 1 van de duitse zenders in het digitale pakket van ziggo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |