Ik eigenlijk ook niet, ook op mijn werk niet. Wat een oznin.quote:
te vinden op de ict afdelingquote:Op woensdag 8 april 2009 21:36 schreef Ritmo het volgende:
Als puber ok, maar van die 25-jarige metalslaven die hun haar lang hebben en nog in een demonen-shirt gaan lopen.
Zoiets. Mag ook wat meer plaatje zijn met wat kleur. Een enkele kleur dan, of misschien twee. Ik zag eens een zwart Opeth shirt met een groot gouden logo erop. Die gast droeg dat ook onder een colbert, dat zag er wel 'hip' uit.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:48 schreef J0ttem het volgende:
Mijn Aphex Twin Shirt![]()
[ afbeelding ]
(nouja die t plaatje is niet van mij, maar ik heb precies de zelfde)
nee, maar jij zegt dat het niet moeilijk is om een winkel in te lopen. Ik kan ook een KLB topic openen: mensen die ondergoed dragen.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:46 schreef Biels het volgende:
[..]
Anderen bepalen wat je moet dragen? Je koopt toch zelf kleren? Of word je in kledingwinkels gedwongen om een bepaald shirt te kopen?
Echt, sommige alto's.
Het is ook niet moeilijk een winkel in te lopen. En je kan zo'n topic openen, maar de relevantie met dit topic zou compleet zoek zijn. Serieus, ik begrijp je punt niet. Volgens mij ben je gewoon weer de zoveelste puberende nepalto die zich wil afzetten tegen de mensen die wel chicks scoren door "alternatieve kleding" te dragen. Je argumenten raken kant nog wal, dus veel meer kan ik er niet van maken. Maar je groeit er wel uit hoor, daar niet van.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:51 schreef stroke het volgende:
[..]
nee, maar jij zegt dat het niet moeilijk is om een winkel in te lopen. Ik kan ook een KLB topic openen: mensen die ondergoed dragen.
Metalheads zullen altijd denken alto te zijn terwijl ze met kuddes erbij lopen.
Hier ben ik het trouwens best wel mee eens!quote:Op donderdag 9 april 2009 02:30 schreef AryaMehr het volgende:
Er zijn mensen die met hun kleding willen laten zien naar welke muziek ze luisteren. Er zijn mensen die met hun kleding willen laten zien dat ze geld hebben en er zijn mensen die met hun kleding willen laten zien dat kleding niet belangrijk is. Wat is je punt? Niemand is origineel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |