abonnement Unibet Coolblue
pi_77698860
Ik begin me toch echt zorgen te maken dat onze jaarlijkse derby in gevaar komt. Ga er eens wat aan doen kerels !! Ik had er echt mee kunnen leven als jullie gister een punt hadden gepakt van ons .. Helaas hebben jullie Aerts, die lijkt een fobie voor NAC te hebben.

Toch was het leuk om er gister weer een keertje te zijn. Jullie hebben heerlijke broodjes gehaktstaaf ..

Succes mannen !
pi_77699327
tja. klopt... maar die Bruma liet hem weer lekker schieten zeg...echt een zwakte op rechts, en nu maar de vraag hoe lang Struijk weg is...
  zondag 21 februari 2010 @ 17:01:53 #253
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_78268728
6 februari....stilburg
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zondag 21 februari 2010 @ 17:07:27 #254
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_78268904
Pff, wat wil je als we zo kut spelen. Al was het vandaag wel redelijk hoorde ik, maarja weer geen punten..
pi_78275872
Ik hoopte er stiekem op dat Schenning zelf in de spits zou gaan lopen
  zondag 21 februari 2010 @ 20:47:45 #256
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_78276486
Ik heb wel vertrouwen in de thuiswedstrijd tegen VVV. De afgelopen twee wedstrijden heeft Willem II aardig gevoetbald.
[b]@RemiLehmann[/b]
  zondag 21 februari 2010 @ 22:19:32 #257
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_78281762
Dat zou je wel zeggen inderdaad, maar je weet het nooit met Willem II..
pi_78285693
Vind Willem II behoorlijk voetballen in vergelijking met wat ik in Den Haag zag. Uiteindelijk zullen ook jullie weer punten gaan pakken.
  maandag 22 februari 2010 @ 17:11:35 #259
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_78310269
Laat Wetzel maar komen!
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  maandag 22 februari 2010 @ 20:04:03 #260
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_78316559
Wetzel lijkt me inderdaad het best haalbare op dit moment!
pi_79652024
Oosterburen, graag jullie mening naar de op hand zijnde samenwerking tussen NAC en Willem II/RKC. Mijn mening als NAC supporter, BELACHELIJK !!
  zaterdag 27 maart 2010 @ 20:35:13 #262
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_79653311
Ze zullen het niet doen omdat ze elkaar zo lief vinden he
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_79656538
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:57 schreef DutchieBre het volgende:
Oosterburen, graag jullie mening naar de op hand zijnde samenwerking tussen NAC en Willem II/RKC. Mijn mening als NAC supporter, BELACHELIJK !!
Voor supporters is het inderdaad een moeilijk verhaal, maar ik geloof dat de samenwerking slechts beperkt wordt tot de jeugdopleiding?

Punt is dat de clubs het liever ook niet willen, maar we leven in een financiële tijd waarin je slechts met een Arabische sheikh als suikeroom iets te willen hebt, ben ik bang. Kortom dit is uiteindelijk het beste voor de clubs, tot er iets aan de salarissen gedaan wordt.
pi_79656985
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 22:37 schreef Herr_Munk het volgende:

[..]

Voor supporters is het inderdaad een moeilijk verhaal, maar ik geloof dat de samenwerking slechts beperkt wordt tot de jeugdopleiding?

Punt is dat de clubs het liever ook niet willen, maar we leven in een financiële tijd waarin je slechts met een Arabische sheikh als suikeroom iets te willen hebt, ben ik bang. Kortom dit is uiteindelijk het beste voor de clubs, tot er iets aan de salarissen gedaan wordt.
Het lijkt (met nadruk, het lijkt !!) dat NAC momenteel financieel in rustiger vaarwater terecht is gekomen. Willem II en RKC daarentegen hebben torenhoge schulden. In deze constructie ben ik bang dat NAC dus de grote financier moet gaan worden van dit project. Hoe hebben Willem II en RKC dit kunnen verkopen in Breda ?

Ik begrijp dat uiteindelijk, de jeugdspeler zelf is die bepaalt waar hij uiteindelijk wil gaan spelen, maar hoe kan een minder team (momenteel Willem II en RKC) dan profiteren van zo'n constructie ? Iedere jeugdspeler wil toch zo hoog mogelijk voetballen ? Nu wil ik deze opmerking absoluut niet denigrerend maken hoor, want ook ik snap dat het over een jaar of 2 weer precies andersom kan zijn.

Ik zie er geen heil in, zo'n samenwerking zou ik eerder aangaan met een leuke en fatsoenlijke Belgische/Duitse/Engelse club waar geen sentiment ligt bij de supporters. Erg jammer dat de clubs, zonder enige inspraak van de supporters dit via de achterdeur probeert te regelen. Het is dat de technisch directeur van Willem II het toegaf, anders wisten wij supporters nog van niets.

De clubs weten ook wel dat de supporters hier tegen in actie komen, dus liever stilzwijgend de deal sluiten dan een boze supportersschare achter je broek lijkt het devies.

Worden er in Tilburg ook acties geplanned ?
  zondag 28 maart 2010 @ 21:12:08 #265
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_79683730
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 22:54 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Het lijkt (met nadruk, het lijkt !!) dat NAC momenteel financieel in rustiger vaarwater terecht is gekomen. Willem II en RKC daarentegen hebben torenhoge schulden. In deze constructie ben ik bang dat NAC dus de grote financier moet gaan worden van dit project. Hoe hebben Willem II en RKC dit kunnen verkopen in Breda ?

Ik begrijp dat uiteindelijk, de jeugdspeler zelf is die bepaalt waar hij uiteindelijk wil gaan spelen, maar hoe kan een minder team (momenteel Willem II en RKC) dan profiteren van zo'n constructie ? Iedere jeugdspeler wil toch zo hoog mogelijk voetballen ? Nu wil ik deze opmerking absoluut niet denigrerend maken hoor, want ook ik snap dat het over een jaar of 2 weer precies andersom kan zijn.

Ik zie er geen heil in, zo'n samenwerking zou ik eerder aangaan met een leuke en fatsoenlijke Belgische/Duitse/Engelse club waar geen sentiment ligt bij de supporters. Erg jammer dat de clubs, zonder enige inspraak van de supporters dit via de achterdeur probeert te regelen. Het is dat de technisch directeur van Willem II het toegaf, anders wisten wij supporters nog van niets.

De clubs weten ook wel dat de supporters hier tegen in actie komen, dus liever stilzwijgend de deal sluiten dan een boze supportersschare achter je broek lijkt het devies.

Worden er in Tilburg ook acties geplanned ?
Ben het inderdaad eens met je standpunt en als het inderdaad zo geregeld zal worden is het erg laf van de besturen richting de supporters.

Ik heb nog niets meegekregen van een actie tegen de fusie in ieder geval. Maar ik sta zelf ook niet zo dicht bij de supportersverening.
  zondag 28 maart 2010 @ 21:31:55 #266
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_79685237
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 22:54 schreef DutchieBre het volgende:

[..]
Willem II heeft een behoorlijke jeugdopleding met aardig wat spelers die in de loop van de jaren doorgebroken zijn. NAC heeft dat eigenlijk nauwelijks, dus dát kan de winst voor NAC worden: goede jeugdspelers. Dan kan je gerust investeren in de jeugdopleiding, is nog altijd goedkoper dan spelers kópen.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  zondag 28 maart 2010 @ 21:47:17 #267
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_79686316
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 22:54 schreef DutchieBre het volgende:


De clubs weten ook wel dat de supporters hier tegen in actie komen, dus liever stilzwijgend de deal sluiten dan een boze supportersschare achter je broek lijkt het devies.

Worden er in Tilburg ook acties geplanned ?
Denk je echt dat ze dit allemaal geheim wilden houden?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_79686719
quote:
Op zondag 28 maart 2010 21:47 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Denk je echt dat ze dit allemaal geheim wilden houden?
Waarom weten we dit pas als alles al bijna beklonken is dan ? Dus ja, lijkt alsof dit werd stilgehouden ..
pi_79686867
quote:
Op zondag 28 maart 2010 21:31 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Willem II heeft een behoorlijke jeugdopleding met aardig wat spelers die in de loop van de jaren doorgebroken zijn. NAC heeft dat eigenlijk nauwelijks, dus dát kan de winst voor NAC worden: goede jeugdspelers. Dan kan je gerust investeren in de jeugdopleiding, is nog altijd goedkoper dan spelers kópen.

Dit ben ik het wel met je eens, we hebben vrijwel geen talenten opgeleid. De laatste jongens waren Sergio en Christiano. Nouja, we weten allemaal hoe het daarmee is afgelopen .
  zondag 28 maart 2010 @ 21:57:26 #270
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_79686996
quote:
Op zondag 28 maart 2010 21:54 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Waarom weten we dit pas als alles al bijna beklonken is dan ?
Ja maar dat is altijd.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_79702934
quote:
Op zondag 28 maart 2010 21:57 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Ja maar dat is altijd.
Volgende stukje van www.derat.nl
quote:
De Breda Loco's zijn fel tegen de vergevorderde plannen van NAC om de eigen jeugdopleiding te laten fuseren met de reeds gecombineerde jeugdopleidingen van Willem 2 en RKC. Door voor een samenvoeging met de jeugdopleiding van aartsrivaal Willem 2 te kiezen hebben de directie en het bestuur van NAC zich de woede van de supporters op de hals gehaald. Hiermee toont het bestuur totaal geen gevoel te hebben voor de historie en cultuur van de club, en gooit het de eigen identiteit overboord.

De Breda Loco's zijn ook van mening dat door de directie van NAC een zeer smerig spelletje is gespeeld door de onderhandeling stil te houden en daarmee de supporters voor een voldongen feit te stellen. Met deze manier van handelen lijkt NAC bewust een enorm gat te hebben geslagen tussen de bestuurders en de supporters van de club. De gekozen manier van handelen is een volksclub onwaardig. Ook blijkt uit deze manier van handelen dat de directie zich altijd bewust is geweest van de gevoeligheid van de samenvoeging van de jeugdopleiding met Willem 2, en er bewust voor heeft gekozen zich niks aan te trekken van de clubcultuur en de mening van de supporters. Ook de door de bestuurders zelf gekozen kernwaarden 'saamhorig' en 'zelfbewust' zijn hiermee overboord gegooid.

Op dit moment beraad het bestuur van de Stichting Breda Loco's zich nog op de te nemen acties. Gezien het vergevorderd stadium van de onderhandelingen zullen deze niet lang op zich laten wachten. Van de directie van NAC wordt in elk geval verwacht dat zij de onderhandelingen met de jeugdopleiding van RKC en Willem 2 per direct, al dan niet voorlopig, zullen staken en eerst het gesprek aan zullen gaan met de eigen supporters. Van het bestuur wordt geëist dat zij nooit in zullen stemmen met de huidige plannen. Enige tekst en uitleg over zowel de fusieplannen als de handelswijze van zowel de directie als het bestuur lijkt op zijn plaats te zijn.
Uiteraard wordt dat aan de laars gelapt door het bestuur, maar je ziet dat het in Breda wel enorm leeft.
pi_79708736
quote:
Op zondag 28 maart 2010 21:56 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Dit ben ik het wel met je eens, we hebben vrijwel geen talenten opgeleid. De laatste jongens waren Sergio en Christiano. Nouja, we weten allemaal hoe het daarmee is afgelopen .
Spelers in Brazilië op een vliegtuig zetten is niet mijn visie van talenten uit eigen jeugdopleiding. Daar ligt dus een enorme leerkans voor jullie.

Maar ik geloof niet dat er in Tilburg een grote actiebereidheid is. Bij wie moeten we aankloppen? De voorzitter hebben we immers al weg gekregen.

en ik lees er trouwens ook weinig over op tilbo.com Dat zijn altijd de grote aanjagers van acties.
  maandag 29 maart 2010 @ 15:56:18 #273
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_79709649
Er stond wel een artikel over op Tilbo, maar ik geloof dat de timing voor de W2 supporters compleet verkeerd is. Ik maak me persoonlijk meer druk over degradatie. Als we dadelijk in de Eerste Divisie spelen is er - nergens - meer geld voor.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_79714241
quote:
Op maandag 29 maart 2010 15:34 schreef Herr_Munk het volgende:

[..]

Spelers in Brazilië op een vliegtuig zetten is niet mijn visie van talenten uit eigen jeugdopleiding. Daar ligt dus een enorme leerkans voor jullie.

Maar ik geloof niet dat er in Tilburg een grote actiebereidheid is. Bij wie moeten we aankloppen? De voorzitter hebben we immers al weg gekregen.

en ik lees er trouwens ook weinig over op tilbo.com Dat zijn altijd de grote aanjagers van acties.
Niet helemaal mee eens. Die jongens zijn al van klein af aan (lees 15/16 jaar) in Breda gekomen. Dus daar zit toch een redelijk opledingstraject achter. Het is natuurlijk niet alleen de regio waar talenten vandaan kunnen komen die je kunt vormen tot een selectiespeler.

Over degradatie zou ik me geen zorgen maken. Nacompetitie zal er waarschijnlijk wel volgen, maar jullie zijn sterker dan een gemiddeld eerste divisie clubje, dus, korte metten ermee. Ik wil volgend jaar namelijk ook weer een broodje gehaktstaaf komen eten . (aan de andere kant, wij dachten ook dat we toch niet konden degraderen )
  maandag 29 maart 2010 @ 18:25:50 #275
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_79715480
Ach het is inderdaad wel zo dat Willem II met de zowel sportieve als financiele wat grotere zorgen heeft als de fusie met NAC. De supporters zijn er wel op tegen in ieder geval aangezien het om de aartsrivaal gaat, maar buiten dat heeft het toch een flink aantal voordelen voor de 3 clubs.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')