abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_69504889
Is toch nog niet uitverkocht , vreemd eigenlijk nu Bayern heeft gezegd met grote namen te zullen aantreden.

Al komt het ook op L1.
pi_69518775
quote:
Ben Haverkort toont sympathie en leidt Fortuna-FC Bayern

Fortuna Sittard - FC Bayern wordt aanstaande zondag geleid door scheidsrechter Ben Haverkort. Ook Haverkort toont in deze fase zijn sympathie voor Fortuna Sittard en ziet, geheel in stijl van de wedstrijd, af van de vergoeding die scheidsrechters standaard ontvangen voor het leiden van een wedstrijd.

Fortuna Sittard dankt Haverkort voor zijn zeer sympathieke gebaar en wenst hem een prettige wedstrijd toe. Fortuna nodigt ook haar supporters uit om Haverkort aanstaande zondag luidkeels te bedanken voor zijn gebaar.
pi_69519412
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:35 schreef Rucebo het volgende:

[..]


Dat bedanken valt ook op verschillende manieren uit te leggen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zondag 31 mei 2009 @ 19:47:12 #79
97934 ASroma
Flamboyant
pi_69582175
quote:
Verloren oefenduel levert Fortuna twee ton op
Geschreven op zondag, 31 mei om 18:24

Fortuna Sittard heeft de oefenwedstrijd tegen Bayern München met 0-2 verloren. Het oefenduel heeft op Pinksterzondag naar schatting ongeveer 200.000 euro opgebracht. Ruim 7500 mensen kwamen af op het oefenduel waarin Mark van Bommel door een lichte blessure niet in actie kwam. De middenvelder wilde geen onnodig risico nemen. Danny Schreurs en Charly van den Ouweland misten goede mogelijkheden in het eerste bedrijf. Pas in de tweede helft maakte de Duitse topclub het verschil. De jonge aanvaller Thomas Müller scoorde na een uur spelen. Vier minuten voor het einde besliste de Argentijnse middenvelder José Ernesto Sosa het vriendschappelijk treffen.

Het oefenduel tegen de Duitse recordkampioen is mogelijk de laatste wedstrijd in de historie van Fortuna als profclub. De rechter beslist komende maand of het intrekken van de licentie terecht is. Volgens de KNVB heeft de club geen bestaansrecht.
samenvatting en interview mark van bommel @ http://www.jupilerleague.nl/video
pi_69582310
Wel klasse van van Bommel en Bayern.
- verwijderd door admin -
pi_69586498
Leuke middag gehad, hopelijk niet voor de laatste keer .
  zondag 31 mei 2009 @ 22:23:34 #82
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_69586593
quote:
Op zondag 31 mei 2009 22:20 schreef Rucebo het volgende:
Leuke middag gehad, hopelijk niet voor de laatste keer .
Lekker aan het rellen geweest ?

stonden toch nog een paar leuke namen in het veld.
Heb me ook wel vermaakt
pi_69586796
quote:
Op zondag 31 mei 2009 22:23 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Lekker aan het rellen geweest ?

stonden toch nog een paar leuke namen in het veld.
Heb me ook wel vermaakt
Doe ik sowieso nooit, maar ook niks van gemerkt.

Er was veel onderling respect binnen en ook buiten het veld. Hoorde inderdaad dat er wat relletjes waren, maar over het algemeen een erg gezellig middag...

Waar zat jij dan? Uit Arnhem (of omgeving) gekomen hiervoor of op TV gekeken?
  zondag 31 mei 2009 @ 22:44:01 #84
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_69587208
quote:
Op zondag 31 mei 2009 22:30 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Doe ik sowieso nooit, maar ook niks van gemerkt.

Er was veel onderling respect binnen en ook buiten het veld. Hoorde inderdaad dat er wat relletjes waren, maar over het algemeen een erg gezellig middag...

Waar zat jij dan? Uit Arnhem (of omgeving) gekomen hiervoor of op TV gekeken?
Dat laatste , het was dat of een dagje meerder wedstrijden kjiken ,of van het weer genieten , had gehoopt dat er nog wat andere namen hadden gestaan maar kan ook goed begrijpen dat de meeste rust krijgen.

Was ook meer als grapje bedoeld maar dat begrijp je hopelijk
Waar zat je dan ? , zat zelf vlak bij het uitvak en daar was het goed te merken , al was er niks van te horen.
Na de tijd moest ik ook nog het hele stadion rond voor die sjaal maar ze waren alweer weg , hopelijk bellen ze nog maar gelukkig heeft de media het nog niet overgenomen anders was de club in een negatief daglicht gestaan en dat kunnen ze nu niet gebruiken.

En idd hopelijk is het niet de laatste keer geweest voor ze.
Die 2 ton die ze vandaag hebben verdiend is leuk meegenomen omdat ze als een sponser hadden maar dan moet de licentie er al wel komen.

Dan zie je nog eens 2 nummers 4 in het veld
pi_69587409
quote:
Op zondag 31 mei 2009 22:44 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Dat laatste , het was dat of een dagje meerder wedstrijden kjiken ,of van het weer genieten , had gehoopt dat er nog wat andere namen hadden gestaan maar kan ook goed begrijpen dat de meeste rust krijgen.

Was ook meer als grapje bedoeld maar dat begrijp je hopelijk
Waar zat je dan ? , zat zelf vlak bij het uitvak en daar was het goed te merken , al was er niks van te horen.
Na de tijd moest ik ook nog het hele stadion rond voor die sjaal maar ze waren alweer weg , hopelijk bellen ze nog maar gelukkig heeft de media het nog niet overgenomen anders was de club in een negatief daglicht gestaan en dat kunnen ze nu niet gebruiken.

En idd hopelijk is het niet de laatste keer geweest voor ze.
Die 2 ton die ze vandaag hebben verdiend is leuk meegenomen omdat ze als een sponser hadden maar dan moet de licentie er al wel komen.

Dan zie je nog eens 2 nummers 4 in het veld
Waren ook interlandverplichtingen bij, maar viel wel te verwachten dat niet alle toppers zouden komen of spelen. Vond het wel netjes zo.

Had wel door dat je een grapje maakte ja . Ik zat zelf in vak C, dat is vrijwel aan de andere kant van het stadion. Was zelf ook te laat voor de sjaal, heb maar eens gemaild ervoor...

Die shirtjes is typisch, ze hadden er zeker niet genoeg .

Wel leuk dat je uit Arnhem ofzo hiervoor komt .
  zondag 31 mei 2009 @ 23:23:19 #86
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_69588815
klopt dat is ook weer zo , en zo vaak zie je Klose , Van Buyten,Ottl,Sosa, Borowski ook weer niet.

heb men gegevens achter gelaten dus hopelijk komt ie nog , die shirt vond ik dan niet echt mooi en zou ik toch niet dragen

en bedankt al kwamen die mensen die in het uitvak zaten van iets verder
pi_69595595
Gelukkig al een sjaal geregeld bij een oefenpot eerder deze week

Relletjes vind ik toch weer een smet op het hele geheel. Ze kunnen zich nota bene tijdens een benefietwedstrijd weer eens niet inhouden. Belachelijk. Wordt het supphome natuurlijk ook weer gesloten. In het grootste roddelblad van Duitsland 'Bild' stond het alweer vernoemd

Wedstrijd op zich vond ik niet zo bijzonder. Sfeer vanuit onze kant natuurlijk dramatisch Wel mooi om te zien dat die Bayern supp. 90 min lang met die vlagen bleven zwaaien
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
  zaterdag 13 juni 2009 @ 11:57:25 #88
231633 Xummon
of toch niet?
pi_69997329
quote:
KNVB neemt Fortuna Sittard niet op in competitieschema

13/06/2009 10:54

De KNVB heeft een competitieprogramma voor de Jupiler League opgesteld met negentien clubs. Fortuna Sittard is niet opgenomen in het conceptprogramma voor komend seizoen.

Vorige maand liet de KNVB weten dat de licentie van de Limburgse club werd ingetrokken. Fortuna is het daar niet mee eens en kondigde een beroep aan tegen deze beslissing.

De KNVB gaat er echter vanuit dat de nieuwe competitie start zónder de club uit Sittard en nam Fortuna niet op in het Jupiler League-programma voor komend seizoen.

hoezo arrogant????
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:19:55 #89
231633 Xummon
of toch niet?
pi_70093517
quote:
Fortuna Sittard is nog altijd in het bezit van een proflicentie. De Limburgse club won het kort geding dat zij had aangespannen tegen de KNVB en moet worden toegelaten tot de Jupiler League.

Fortuna betoogde vorige week voor de rechtbank dat de KNVB procedurefouten had gemaakt bij het intrekken van de licentie. De rechter stelde de eerstedivisionist in het gelijk. Fortuna was niet in de gelegenheid gesteld beroep aan te tekenen tegen de afkeuring van het plan van aanpak. Later in het proces was de KNVB in de fout gegaan door een beroepscommissie van drie in plaats van vijf personen samen te stellen.

Gevolg van de uitspraak van de rechter is dat de KNVB een geheel nieuwe procedure moet starten om de licentie van Fortuna af te nemen. Tot die tijd heeft de Limburgse club het recht in het betaalde voetbal uit te komen. Dat betekent dat de KNVB tot een nieuw competitieprogramma voor de Jupiler League zal moeten komen. Fortuna was niet opgenomen in het schema zoals dat dinsdag werd gepresenteerd.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  woensdag 17 juni 2009 @ 13:28:37 #90
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_70093855
Congrats.

Heb ik mijn handtekening voor jullie licentie bij TOF op de braderie in Hoensbroek niet voor niks gezet (merendeel van de handtekeningen daar scheen trouwens van Roda aanhang te komen).
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_70093931
Gefeliciteerd jongens
een mooie overwinning
pi_70098022
Mooi.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 10:41:47 #93
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_70282449
Wat ik me afvraag; Overal staat dat Fortuna op zoek moet naar spelers, wat is er gebeurt met de mensen die tehn Bayern speelde en hoe staat het er verder voor?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_70282580
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 10:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat ik me afvraag; Overal staat dat Fortuna op zoek moet naar spelers, wat is er gebeurt met de mensen die tehn Bayern speelde en hoe staat het er verder voor?
Schreurs, Linssen en Meul zijn weg. Mayele (a-junior) is vertrokken en Boymans ook, maar die zou sowieso al weggaan. Verder heeft nog niemand ergens anders getekend. Er zijn wel pas twee contractspelers voor volgens seizoen: Facenna en Simone. Maar de komende dagen zullen wel enkele spelers die vorig jaar ook voor Fortuna speelden worden vastgelegd lijkt me...
  woensdag 24 juni 2009 @ 11:24:40 #95
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70317450
quote:
Fortuna ook volgend seizoen actief in Jupiler League
Geschreven op woensdag, 24 juni om 11:22

Fortuna Sittard heeft woensdag te horen gekregen dat de club haar bestaansrecht in het profvoetbal behoudt. De Limburgers waren de voorbije maanden in een langdurige procedure verwikkeld met de KNVB, die Fortuna de proflicentie wilde ontnemen. Woensdag liet de bond echter weten niet meer in beroep te gaan tegen de uitspraak die de voorzieningenrechter afgelopen week deed. De voorzieningenrechter in Utrecht oordeelde vorige week dat de KNVB de proflicentie van Fortuna nooit had mogen afpakken. De bond was het niet eens met deze uitspraak en liet direct weten dat zij een hoger beroep zou overwegen. Woensdag maakte de voetbalbond echter bekend daar vanaf te zien, waardoor Fortuna alsnog zal worden toegevoegd aan het speelschema van de Jupiler League.

De club uit het zuiden van Limburg opent de competitie nu op 7 augustus met een thuiswedstrijd tegen Helmond Sport. De KNVB zal later op woensdag ook het overige gedeelte van het conceptprogramma voor het seizoen 2009/10 presenteren. In totaal zullen er evenals vorig jaar twintig clubs deelnemen aan de competitie
VZ
pi_70317533
Mooizo.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_70317567
De KNVB had zichzelf ook (nog meer) belachelijk gemaakt door voor een tweede keer een rechtszaak te verliezen. Wat er dik in zat.
pi_70317982
Mooi. Kunnen jullie mooi Rene Bot een contract geven!
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_70319697
Gefeliciteerd. Ik had het gezicht van die keSSler wel willen zien. Zowel Eindhoven als Fortuna hebben hem het nakijken gegeven.
pi_70364701
quote:
Grootaers, Grabovac en Facenna tekenen bij

Doelman Tom Grootaers en de verdedigers Zarko Grabovac en Gino Facenna hebben donderdagmiddag hun handtekening onder een nieuw contract bij Fortuna Sittard gezet. Het drietal bleef, ondanks interesse van andere clubs, Fortuna trouw in de afgelopen onzekere periode. "Wij zijn erg blij dat deze jongens bereid zijn om door te groeien met Fortuna Sittard", aldus coach Roger Reijners.


Grabovac heeft een contract voor twee seizoenen, met een optie voor nog één jaar, ondertekend. Facenna en Grootaers verlengden hun contract met Fortuna Sittard allebei voor één seizoen, met een optie voor nog één seizoen.

Na het vertrek van Meul slaagde Fortuna er dus in die andere Belgische doelman langer in Sittard te houden. "Prima dat ie blijft", vertelt Reijners. "Tom heeft de laatste vijf duels al gespeeld als vervanger van (de geblesseerde) Meul. In die wedstrijden heeft hij aangetoond het niveau in de Jupiler League aan te kunnen. Hij heeft zijn eerste contract in het betaald voetbal meer dan verdiend. Overigens wil ik benadrukken dat Tom ook een concurrent voor Meul zou zijn geweest als die niet naar Cambuur was vertrokken."

Reijners toonde zich ook verheugd met het aanblijven van aanvoerder Zarko Grabovac. "Zarko kwam hier een paar jaar geleden binnen als spits, maar als centrale verdediger heeft hij aangetoond allround te zijn. Bovendien ligt hij ook goed bij de supporters. Er zit echter nog voldoende rek in deze jongen. Het is goed dat ook hij wil meegroeien met Fortuna Sittard."

Ook 'ras-Fortunees' Gino Facenna tekende donderdag bij. "Gino's grootste winst is dat hij één heel seizoen fit is geweest. Rondom de winterstop kende hij een goede periode, maar Gino is sowieso een jongen op wie je kan bouwen. Hij heeft hier de jeugdopleiding doorlopen en heeft ook een echt Fortuna-hart. Door bij ons bij te tekenen is hij net als ons overtuigd dat hij z'n volgende stap in zijn carrière bij Fortuna maken kan."
4 spelers binnen...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')