Niet Fortuna. Hans Erkens, Jacques Opgenoord, Cor Njpels en Jules Coenen zijn de hoofdschuldigen. De gemeente wil ik ook nog wel met de vinger naar wijzen, stadion had allang moeten zijn afgebouwd.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:39 schreef Kopbal het volgende:
Sterkte. Hoewel Fortuna het er in mijn ogen zelf naar heeft gemaakt wens je dit uiteindelijk niemand toe.
Fortuna had gewoon nooit uit de Baanderd moeten vertrekken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:42 schreef Evertje het volgende:
[..]
Niet Fortuna. Hans Erkens, Jacques Opgenoord, Cor Njpels en Jules Coenen zijn de hoofdschuldigen. De gemeente wil ik ook nog wel met de vinger naar wijzen, stadion had allang moeten zijn afgebouwd.
Daar zat de gemeente dan ook achter. Toen ze daar eenmaal weg waren heeft de gemeente echter nooit meer geholpen...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:47 schreef Xummon het volgende:
[..]
Fortuna had gewoon nooit uit de Baanderd moeten vertrekken.
sindsdien is de ellende begonnen
Eerste Klasse, als ze willen...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gaat Fortuna nou Hoofdklasse spelen of moeten ze weer in de 6de klasse beginnen?
quote:19/05 Fortuna had schuld en Begroting geheel sluitend
19 May 2009
Op 6 mei heeft Fortuna Sittard wel degelijk een sluitende begroting, een afgeronde schuldsanering en de finale oplossing voor het exploitatie tekort bij de KNVB ingediend. Een externe financierder heeft zich garant gesteld om de schuldsanering (samen met TOF) te realiseren en om het exploitatie tekort (samen met de inkomsten van Bayern) te dichten. De begroting was ook sluitend, waarbij er voor alle duidelijkheid gezegd moet worden dat nog niet alle begrote onderdelen al gerealiseerd zijn c.q. in geld zijn omgezet. Zo moesten er nog enkele honderden business seats verkocht worden. Het gat was echter minimaal en gezien de tijd die er nog resten was dit makkelijk haalbaar. Het KNVB argument dat "een faillissement reėel is" wordt dan door Fortuna Sittard en TOF niet herkend!
De KNVB heeft dus in haar geheel geen rekening gehouden met het werk dat het nieuwe bestuur van Fortuna Sittard heeft verzet. Men heeft alleen het oude bestuur (Erkens & co) afgestraft. Fortuna Sittard beraadt op dit moment of zij een (dure) advocaat zal inzetten om via de burgerrechter alsnog de beslissing om te draaien.
Bron: Fortunahome.com
quote:Bayern komt met sterren naar Sittard
Bayern München reist zondag met de sterkst mogelijke selectie af naar Sittard, waar het vriendschappelijke duel met Fortuna Sittard op het programma staat.
Volgens L1 zijn mannen als Luca Toni en Franck Ribéry van de partij. Enkel Philipp Lahm, Bastian Schweinsteiger en Lukas Podolski ontbreken bij Bayern vanwege een trainingsstage met het Duitse nationale team in China. Ook Mark van Bommel zal als initiator van de wedstrijd deelnemen aan het treffen met de eerstedivisionist, die mogelijk een verkapte afscheidswedstrijd speelt tegen de club uit München.
Immers kreeg Fortuna onlangs te horen dat de proflicentie wordt ingetrokken door de KNVB. Via een rechtzaak of een schikking met de voetbalbond hopen de Limburgers het noodlot nog te ontlopen.
Ik kan met een gerust hart tussen de Fortunezen gaan zitten met een VVV sjaal?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:04 schreef Rucebo het volgende:
Ik heb de kaartjes al een tijdje binnen...
Waarom zou je die VVV sjaal om doen? Dan doe je het om te provoceren lijkt mequote:Op donderdag 28 mei 2009 13:49 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ik kan met een gerust hart tussen de Fortunezen gaan zitten met een VVV sjaal?
Ziehier:quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat moet je met een VVV sjaal bij Fortuna-Bayern
quote:
Tja. Er zullen vast mensen zijn die er niks van zeggen. Er zullen er ook genoeg zijn die je wel duidelijk zullen maken dat ze er niet van gediend zijn. Ligt er aan waar je gaat zitten.quote:
Ik zie daar het nut niet van in. Kom dan gewoon zonder sjaal. Er zater ook MVV'ers rondom mij bij de derby, maar die komen niet met sjaal en shirtquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:49 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Ik kan met een gerust hart tussen de Fortunezen gaan zitten met een VVV sjaal?
Voor MVVers is dat natuurlijk riskanter.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:10 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik zie daar het nut niet van in. Kom dan gewoon zonder sjaal. Er zater ook MVV'ers rondom mij bij de derby, maar die komen niet met sjaal en shirt.
Maar goed, moet je zelf weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |