Tiet, het meest veelzijdige stukje vleisch, decolleté!
Ja, dat is een goede uitspraak, want lieve mannen en vrouwen van FOK!, wij weten allemaal dat het fijn is om borsten te masseren. Vaak kijk ik met tranende oogjes naar leuke jongedames die graag over hun borsten heen wrijven als ze al in een enigszins naakte toestand zijn.
Veel jongemannen krijgen hier een druipende pompaggregaat van, al het voorvocht stroomt dan met geleidelijke kracht uit De Kier des Plezier. Die chickies van tegenwoordig ook! Vooral in deze tijden desch vreugdigheidsch mogen we ons gaan opmaken op laag uitgesneden topjes! Echte mannen zoeken dan ook naar de tepels, als een jongedame weer eens te ver voorover hangt.
Echter, hoe lief en zacht ik de meeste borsten ook vind, en hoe hard ik mijn hoofd of ander lichaamsdeel ertussenin zou willen stoppen als een kind dat in 2 kipfiletjes verstoppertje speelt, soms is het mijn bedoeling niet.
Zo was deze meidenjager bezig om een jongedame te begroeten!

Met zo'n figuurtje waar ik donders veel van hou! Echte spelers van de club weten waar ik het over heb, 1 meter 68 lang, maar met een lichaam van een 15 jarige
Oh waarde Heer Rickokun, hoe zit zoen lichaam eruit? Nou jeweetwel, een klein rond bipsje waar je zoetsappige gevoelens bij krijgt, en borsten die nét klaar met groeien zijn, of in hun optimale toestand zijn!
Maar fuck man, broeders, ik dwaal weer af!
Okay hier komt de echte klacht dus he?
Ik zo dus die petite meisje begroeten, wou ik haar zo een schouderklopomhelzing geven hé? Maar ineens voelde mijn hand het tedere zachte borstweefsel in mijn hand. Neen, het is niet mijn faphand, dat is de linker namelijk. Weet je wat? Denk maar eens na, als je je arm om iemand heen slaat, welke arm is dat?
Anyways, om mijn gretige verhaal verder te laten borduren. Ze vroeg zo aan mij: "Ohhh was het de bedoeling dat je je arm om me heen sloeg, of om mijn tiet te voelen

"
Ik vertelde haar dat het eigenlijk een omhelzing moest zijn, maar dat haar leuke appeltiet mijn hand aantrok, zoals mijn penis mijn linkerhand aantrok.
Goed, misschien is dit laatste enigszins gedramatiseerd maar het komt op hetzelfde neer
Ze lachtte en we gingen weer verder praten. Als onderwerpen hadden we het over swap.avi, 1guy1cup en natuurlijk over die beruchte plaatjes met die man die zijn eigen penis fileert met een scheermesje. Dit laatste wond mij natuurlijk niet zo heel erg op, ik denk dat dit laatste meer iets is voor Lakitu of Chriz2k.
De paint staat in de spoiler!!!!
NIET SAFE FOR WORK!!!!!! JULLIE WETEN!!!SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat jullie newbies nooit zin hebben om alles te lezen:
Klacht: Per ongeluk tiet aanraken, waarvan ze ook nog eensch even meld dat ik aan haar tietje zat! Anti klacht: Ik heb haar tiet aangeraakt en ze vond het wel prima!Klacht: Ze heeft wel een vriend
Maken jullie dit ook wel es mee? En dan met de bips ofzo?
[ Bericht 0% gewijzigd door Rickocum op 08-04-2009 15:04:18 (Ik ben terug) ]