Wat is nou precies je vraag?quote:maar nu staat op de achterkant weer van niet
Vorig jaar stond Goede Vrijdag namelijk ook op de achterkant.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:54 schreef ThomXs het volgende:
Is een ov studentenkaart voor doordeweeks nu wel of niet geldig op komende vrijdag?
Toen was het een gunst van de vervoerders dat de kaart wel geldig was, in principe is die niet geldig.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:56 schreef ThomXs het volgende:
[..]
Vorig jaar stond Goede Vrijdag namelijk ook op de achterkant.
Begrijpend lezen is zoooo moeilijk ...quote:Op woensdag 8 april 2009 14:54 schreef ThomXs het volgende:
Is een ov studentenkaart voor doordeweeks nu wel of niet geldig op komende vrijdag? Vorig jaar was dat wel zo, maar nu staat op de achterkant weer van niet. Weet iemand er meer van?
Dat dus.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:57 schreef Stephan1237 het volgende:
Wat zijn de regels voor het gebruik van de OV-kaart op Goede Vrijdag?
Goede Vrijdag wordt gelijkgesteld met een feestdag. Voor het gebruik van de OV-kaart op Goede Vrijdag gelden dus dezelfde regels als op feestdagen. Houders van een weekendkaart mogen vrij reizen vanaf donderdag 9 april, 12.00 uur. Houders van een weekkaart reizen op Goede Vrijdag met korting.
http://www.ib-groep.nl/pa(...)lgestelde_vragen.asp
Op Leiden werd dat ook de hele dag door omgeroepen.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:52 schreef Tochjo het volgende:
Vanochtend werd op station Arnhem duidelijk omgeroepen dat de weekkaart niet geldig is op Goede Vrijdag en dat je dan een kaartje met korting moet kopen. Aangezien ik die omroep afgelopen jaren niet gehoord heb, denk ik dat ze er nu een stuk strenger in zullen zijn dan vorig jaar.
Denk niet dat de NS het door de vingers gaat zien, vorig jaar was er nogal ophef over geloof ik en werd uiteindelijk besloten om het niet te bekeuren. Dit jaar heb ik daar nog niets van gehoord en staat het ook gewoon op de NS site dat de kaart niet geldig is.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:29 schreef Palmboom313 het volgende:
Niet geldig zouden ze morgen in de treinen ook wel zeggen. Maar goed NS zal het wel door de vingers zien.
Ik heb het gisteren (woensdag dus) al in de trein gehoord, speciaal omroepbericht bestemd voor OV-weekkaarthouders.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:29 schreef Palmboom313 het volgende:
Niet geldig zouden ze morgen in de treinen ook wel zeggen. Maar goed NS zal het wel door de vingers zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |