quote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? het is heet, heter, tally! Hoe lang single? Ben je makkelijk?
Oooo lief van je!quote:Op woensdag 8 april 2009 13:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wilde even zeggen dat ik inderdaad een programma heb om muziekbestanden te bewerken, maar dat dat nummer net niet lukte. Het gaat me lukken, ben er mee bezig
Weer die woordenquote:Op woensdag 8 april 2009 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
jij haalt zovaak de woorden uit mijn mond
Informatie van de session ID is onschuldiger dan de meeste denken.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je er geen verstand van hebt praat er dan niet over
Doe jij eerst eens die OP!quote:
quote:
Je maakt jezelf alleen maar dommer zo hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 13:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Informatie van de session ID is onschuldiger dan de meeste denken.
Vooral door de manier waarin het encrypted is...
Maar wie plannen er allemaal dates dan, want ik heb nog niemand
Ik ook niet hoorquote:
en weer!quote:Op woensdag 8 april 2009 13:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Je maakt jezelf alleen maar dommer zo hoor
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Maar wie plannen er allemaal dates dan, want ik heb nog niemand
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
daarom dus dit topic. nou hup beginnen!![]()
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:26 schreef Rauw. het volgende:
[..]
[..]
Als dat geen neuken word, thnx rival
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik date dit weekend met Murm en haar vrienden
Als je overal zo traag mee benquote:
quote:
Zeggen ze je gewoon geen gedag lieve verloofde?quote:
Je mag niet liegen!quote:Op woensdag 8 april 2009 13:29 schreef Nouk84 het volgende:
Ik plan ook geen dates. Ben helemaal klaar met daten
Loog ik maarquote:
En daar moest je van bijkomen toen je het las?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
TSSSS![]()
duurde lang omdat er een verstopt lief berichtje in staat
Nu lees ik het pasquote:Op woensdag 8 april 2009 13:31 schreef Tally het volgende:
[..]
En daar moest je van bijkomen toen je het las?
heb het zelf geschreven!quote:Op woensdag 8 april 2009 13:31 schreef Tally het volgende:
[..]
En daar moest je van bijkomen toen je het las?
ehhh oja...vrijdag dan maar. ook zo lullig als jij beneden ligt hequote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeggen ze je gewoon geen gedag lieve verloofde?
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 april 2009 12:56 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Het neuken moet geen pijn doen.Wacht ik PM je wel even.. gaat een beetje te open en te intiem worden anders.
sinds wanneer moet je het sessie id zelf encrypten? Das gewoon een referentie getal wat als je dat enigszins random genereerd komt dat het ook vast goed. Salt + hash voor de data om rainbow te voorkomen en je bent aardig onderwegquote:Op woensdag 8 april 2009 13:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En ik maar denken dat wij nog gingen datenquote:
*drama doet* Ja uhm *zenuwachtig word*quote:
Je hebt tot zaterdag middag de tijd.. dan maar mooi een stop tot zondag wanneer ik benquote:Op woensdag 8 april 2009 13:33 schreef Murmeli het volgende:
ehhh oja...vrijdag dan maar. ook zo lullig als jij beneden ligt he
maar we neuken wel zachtjes hoor
jij nerd...quote:Op woensdag 8 april 2009 13:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
[..]
sinds wanneer moet je het sessie id zelf encrypten? Das gewoon een referentie getal wat als je dat enigszins random genereerd komt dat het ook vast goed. Salt + hash voor de data om rainbow te voorkomen en je bent aardig onderweg
ik volg het verhaal niet meerquote:Op woensdag 8 april 2009 13:34 schreef Tally het volgende:
[..]
*drama doet* Ja uhm *zenuwachtig word*
Weet ik veel.. Ik lees die zooi toch niet..
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt tot zaterdag middag de tijd.. dan maar mooi een stop tot zondag wanneer ik ben
kwaak is er niet zaterdag. vrijgaavond dan maar neuken.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt tot zaterdag middag de tijd.. dan maar mooi een stop tot zondag wanneer ik ben
Dat zou ik me dus nooit laten zeggen in mijn eigen huisquote:Op woensdag 8 april 2009 13:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik ook niet... maar ik ga er gewoon niet op in. oja dat deed ik wel. ik bedoel ik laat haar gewoon in de waan dat we niet gaan neukenquote:Op woensdag 8 april 2009 13:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zou ik me dus nooit laten zeggen in mijn eigen huis
aldus de datequeenquote:Op woensdag 8 april 2009 13:29 schreef Nouk84 het volgende:
Wij gaan zeker nog daten! Wanneer?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En ik maar denken dat wij nog gingen daten
Uhm ergens midden in de middag?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:36 schreef Murmeli het volgende:
kwaak is er niet zaterdag. vrijgaavond dan maar neuken.
kwaak? neuken vrijdag?
ow cue hoe laat ben je er ongeveer? begin middag, eind middag?
Ik kom lang niet bij de troonquote:
Whoei!quote:
Natuurlijk heb ik er niks over te zeggenquote:Op woensdag 8 april 2009 13:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zou ik me dus nooit laten zeggen in mijn eigen huis
scherm stond nog open daar ongeveerquote:Op woensdag 8 april 2009 13:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij nerd...
zo jij leest wel ver terugkomen mijn onderonsjes met brox zomaar aan het licht
Ik ken er sinds kort ook wel een aantal waar jij het zeker niet bij haalt. En ik snap sowieso die titel bij jou niet.quote:
Ja, die oude man wist wel hoe dat ging met de kippetjesquote:
Wij willen namenquote:Op woensdag 8 april 2009 13:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ken er sinds kort ook wel een aantal waar jij het zeker niet bij haalt. En ik snap sowieso die titel bij jou niet.
quote:
Cuequote:
Ik ook niet...quote:Op woensdag 8 april 2009 13:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ken er sinds kort ook wel een aantal waar jij het zeker niet bij haalt. En ik snap sowieso die titel bij jou niet.
tuurlijk houden wij rekening met jouquote:Op woensdag 8 april 2009 13:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik er niks over te zeggen
al zou ik het wel zo uhm sociaal vinden als ze er rekening mee houden
beetje jammer hahahaquote:Op woensdag 8 april 2009 13:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
scherm stond nog open daar ongeveer
Je overkomt ze zeker gewoon, zo van "hey wat is dit gezellig, lijkt wel een date zo samen in het restaurant"quote:Op woensdag 8 april 2009 13:29 schreef Nouk84 het volgende:
Prima! Staat genoteerdquote:
Haha, neequote:Op woensdag 8 april 2009 13:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je overkomt ze zeker gewoon, zo van "hey wat is dit gezellig, lijkt wel een date zo samen in het restaurant"
DAt weet ik meisquote:Op woensdag 8 april 2009 13:44 schreef Murmeli het volgende:
tuurlijk houden wij rekening met jouwat denk jij? dat je wakker gaat worden van een squeezend bed en kreunende mensen? neeejjjj zo erg ben ik nou ook weer niet
Wij moeten binnekort eens effe kijken hoe we het gaan regelen met het stappen die dag ervoorquote:
Ik?quote:Cue![]()
ik heb van het weekend zeker zin om een biertje te doen, heb ik nu alquote:Op woensdag 8 april 2009 13:47 schreef zbbrox het volgende:
tvp
iemand die komend weekend zin heeft om een biertje ofzo te doen?
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:47 schreef zbbrox het volgende:
tvp
nee dan word ik meteen vastgebondenquote:Op woensdag 8 april 2009 13:47 schreef zbbrox het volgende:
tvp
Ik kom er zelf wel achterquote:Op woensdag 8 april 2009 13:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ja, die oude man wist wel hoe dat ging met de kippetjes
Ik heb 1 keer een loge gehad die wakker werd van het krakende bedquote:Op woensdag 8 april 2009 13:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
tuurlijk houden wij rekening met jouwat denk jij? dat je wakker gaat worden van een squeezend bed en kreunende mensen? neeejjjj zo erg ben ik nou ook weer niet
Ja hoi. ook met mij?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb van het weekend zeker zin om een biertje te doen, heb ik nu al
zin wel, tijd wat minderquote:Op woensdag 8 april 2009 13:47 schreef zbbrox het volgende:
tvp
Ja inderdaad..quote:Op woensdag 8 april 2009 13:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Wij moeten binnekort eens effe kijken hoe we het gaan regelen met het stappen die dag ervoor
Ik bedoelde dan ook de hoeveelheid mensen ontmoetquote:Ik?
Ik ken wel wat mensen, maar dat zijn gewoon echte meets geweest.. ik heb er meestal niet echt mee 'gedate' 1 op 1
oh, welke dag? waar? hoelang?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:50 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ja hoi. ook met mij?
Mag natuurlijk ook mannelijk zijn. Gaat om de gezelligheid.Duim erbij?
Hoe noemt hij het dan?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan ook de hoeveelheid mensen ontmoet
kan... maar dan breng ik mijn sushi setje meequote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe maar malibu
ben er weer vandoor mensen![]()
Waarom?!quote:
Mja anders had ik weer toestemming moeten vragen enzoquote:
Dan heb ik er wel meer dan jou, maargoed die zie ik dan 1x en nooit weer in de meeste gevallen..quote:Op woensdag 8 april 2009 13:50 schreef Nouk84 het volgende:
Ik bedoelde dan ook de hoeveelheid mensen ontmoet
Standaard een fles in huis, maar wat een ranzig spul is datquote:
waarvoor?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja anders had ik weer toestemming moeten vragen enzo
Neuh, ik ben discreetquote:Op woensdag 8 april 2009 13:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wij willen namen![]()
Maar goed; de mensen die aan groep-meets doen, die hebben er zo een aantal te pakken
- waar we willenquote:
quote:
Je had bijna een nieuwe date te pakken denk ikquote:
Ja dat is waar, haha. Maar we gaan bij jou stappen toch? Of gewoon op een vreemde plek? Amersfoort ofzo?!quote:Op woensdag 8 april 2009 13:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan heb ik er wel meer dan jou, maargoed die zie ik dan 1x en nooit weer in de meeste gevallen..
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je had bijna een nieuwe date te pakken denk ik
Nou zeg... Dat is ook niet liefquote:
Bij mij stappen vind ik wel goed (kan ik tenminste thuis komenquote:Op woensdag 8 april 2009 13:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja dat is waar, haha. Maar we gaan bij jou stappen toch? Of gewoon op een vreemde plek? Amersfoort ofzo?!Ik noem maar wat haha, maar daar is het leuk
niet met mijquote:
Haha, zo was het niet bedoeld! Ik moest gewoon lachen om jouw opmerkingquote:
druk druk drukquote:
Zeg antwoord je sms eensquote:Op woensdag 8 april 2009 13:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bij mij stappen vind ik wel goed (kan ik tenminste thuis komen)
Ben ov-gebonden, of je moet een slaapplek voor me hebben, dan boeit het me niet waar we gaan stappen
soms heeft een mens van die dagen. zou ik me maar gewoon bij neerleggen en morgen extra je best doenquote:Op woensdag 8 april 2009 13:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
kan... maar dan breng ik mijn sushi setje mee
Oh en mag ik melden dat ik beetje rare dag heb vandaag? Beetje vreemd gevoel in mijn hoofd, en er komt weinig nuttigs uit mijn vingers kwa werk. Is niet goed
hoor je mijn hart breken?quote:
Oh, Ik dacht al...quote:Op woensdag 8 april 2009 14:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, zo was het niet bedoeld! Ik moest gewoon lachen om jouw opmerking
Zo was het niet bedoeldquote:Op woensdag 8 april 2009 13:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je had bijna een nieuwe date te pakken denk ik
Hè... Balen! Komt je keuken nu bijna of niet?quote:
Slaapplek sowieso. Als we bij jou gaan stappen heb ik er ook één nodigquote:Op woensdag 8 april 2009 13:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bij mij stappen vind ik wel goed (kan ik tenminste thuis komen)
Ben ov-gebonden, of je moet een slaapplek voor me hebben, dan boeit het me niet waar we gaan stappen
Jaja! Zou ik ook zeggen...quote:
jaquote:Op woensdag 8 april 2009 14:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hè... Balen! Komt je keuken nu bijna of niet?
Een sms? heb jij daar tijd voor op het werk?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:56 schreef Tally het volgende:
[..]Never mind.. Ik zat nog met het smsje in mijn hoofd
Kijk, dat heb ik goed onthoudenquote:Op woensdag 8 april 2009 14:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jadinsdag beginnen ze met de huidige keuken en badkamer slopen...dan duurt het nog 3 weken
Tijd voor makenquote:Op woensdag 8 april 2009 14:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Een sms? heb jij daar tijd voor op het werk?
quote:
gij zijt geweldigquote:
laatste reactie niet neequote:
Wij gaan wel een ander keertje datenquote:
Haha nee, dat doen we later wel effe via pm/msn/sms/rooksignalenquote:Op woensdag 8 april 2009 14:02 schreef Nouk84 het volgende:
Slaapplek sowieso. Als we bij jou gaan stappen heb ik er ook één nodigNou ja, we kijken nog wel even, laten we dat niet in het topic bespreken
okquote:Op woensdag 8 april 2009 14:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
hij gaf een fout bij verzenden die ik niet had gezien![]()
Uhm ja dat is goed, want dan ben ik ook net op het station aangekomen
Ohquote:
Jij bent vaker niet-lief!quote:Op woensdag 8 april 2009 14:06 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Zie je jij bent degene die niet lief is
neuken?quote:
Jaa zeg het haar Jonkel !quote:Op woensdag 8 april 2009 14:08 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief
Waar zie je mij niet lief zijn?
quote:Op woensdag 8 april 2009 14:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wij gaan wel een ander keertje daten
Wat ze allemaal niet kunnen onder werktijd he.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik kan je er vanaf helpen als je wiltquote:Op woensdag 8 april 2009 13:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Standaard een fles in huis, maar wat een ranzig spul is datZoete bagger.
dan doe ik het wel buiten singles om...auto: sms!quote:Op woensdag 8 april 2009 14:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg gedraag je. Dat doet men niet in Singles.
Neuken?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg gedraag je. Dat doet men niet in Singles.
Bengelquote:Op woensdag 8 april 2009 14:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat ze allemaal niet kunnen onder werktijd he.
Gelukkigquote:
Als je nou ergens in amsterdam zaterdagmiddag of vroeg in de avond bier drinkt kom ik er ook eentje meepakkenquote:Op woensdag 8 april 2009 13:55 schreef zbbrox het volgende:
[..]
- waar we willen
- wanneer we willen
- hoe lang we willen
weet niet hoe jouw geografische ligging is..
Nee ik heb het rete drukquote:Op woensdag 8 april 2009 14:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Al die aandacht die ze ook krijgt, ff voorkomen dat ze ster allures krijgtquote:Op woensdag 8 april 2009 14:14 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja die gaan we even aanpakken he mrbox
Auto moet je aanpakkenquote:Op woensdag 8 april 2009 14:14 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat is prima, zolang IK er maar geen last van heb.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan doe ik het wel buiten singles om...auto: sms!
DH.quote:
Heb ik een sms?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan doe ik het wel buiten singles om...auto: sms!
Moet ik het op gaan zoeken?!quote:Op woensdag 8 april 2009 14:08 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief
Waar zie je mij niet lief zijn?
Nou nou...quote:Op woensdag 8 april 2009 14:14 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Niet zo overdrijvenquote:Op woensdag 8 april 2009 14:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Al die aandacht die ze ook krijgt, ff voorkomen dat ze ster allures krijgt
Dankje, met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 8 april 2009 14:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Auto moet je aanpakken, auto is lief
De kop inslaan die ster alluresquote:Op woensdag 8 april 2009 14:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Al die aandacht die ze ook krijgt, ff voorkomen dat ze ster allures krijgt
Mensen kan je ook op een lieve manier aanpakkenquote:Op woensdag 8 april 2009 14:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
niet van mij...ik ga weer aan de slag hierquote:Op woensdag 8 april 2009 14:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb ik een sms?
[..]
Moet ik het op gaan zoeken?!![]()
[..]
Nou nou...
[..]
Niet zo overdrijven
Helemaal mee eens dat we auto moeten aanpakkenquote:Op woensdag 8 april 2009 14:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat is het nou, niet aanpakken of wel..quote:Op woensdag 8 april 2009 14:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat zou ik nu ook wel willen zeg..quote:
ik gok op het eerste en dat het onder het mom van een typo valtquote:Op woensdag 8 april 2009 14:22 schreef Bengeltje het volgende:
Wat is het nou, niet aanpakken of wel..
En, kan jij dat?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:21 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Mensen kan je ook op een lieve manier aanpakken
Ik noem dit niet lief...quote:
Wel een flinke dan. Ze beschermt haar vriendinnetje slecht.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik gok op het eerste en dat het onder het mom van een typo valt
Maar wie weet is het een verborgen boodschap
Tuurlijk, ik ben lief zei ik tochquote:
Het is hardstikke lief, mrbox en ik voorkomen dat je ster allures steeds groter en groter wordenquote:[..]
Ik noem dit niet lief...
Is het dan nog wel haar vriendinnetje.. is het dan nog wel zo te noemen?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:25 schreef Bengeltje het volgende:
Wel een flinke dan. Ze beschermt haar vriendinnetje slecht.
Klopt en dat is eigenlijk heel lief van onsquote:Op woensdag 8 april 2009 14:26 schreef JonKeL het volgende:
Het is hardstikke lief, ik en mrbox voorkomen dat je ster allures steeds groter en groter worden
Is dat zo? Dan weet jij meer dan ikquote:
Hmm....quote:Op woensdag 8 april 2009 14:26 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Het is hardstikke lief, mrbox en ik voorkomen dat je ster allures steeds groter en groter worden
Niet dus, hahaquote:Op woensdag 8 april 2009 14:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat is het nou, niet aanpakken of wel..
Mja, ik ga ook bijna twijfelenquote:Op woensdag 8 april 2009 14:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Is het dan nog wel haar vriendinnetje.. is het dan nog wel zo te noemen?
In elkaar slaan is niet (persee) aanpakkenquote:Op woensdag 8 april 2009 14:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan weet jij meer dan ik
Ik ben vanavond in de buurt van Jonkel, dus het zou slimmer zijn als je Jonkel op mij af stuurt om mij in elkaar te![]()
Ik dacht zomaar dat jullie dat wilde doenquote:Op woensdag 8 april 2009 14:32 schreef mrbox het volgende:
[..]
In elkaar slaan is niet (persee) aanpakken
ik hoop het, ik ga iig echt mijn best doenquote:Op woensdag 8 april 2009 14:27 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Owja hij weer wel![]()
Doe je het wel goed
Nou hij heeft niet bepaald veel te sturen aan mijquote:Op woensdag 8 april 2009 14:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan weet jij meer dan ik
Ik ben vanavond in de buurt van Jonkel, dus het zou slimmer zijn als je Jonkel op mij af stuurt om mij in elkaar te![]()
Doe je nouk ook gelijk ff, hun spelen samen onder een hoedje.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
ik hoop het, ik ga iig echt mijn best doen
Hahaquote:
Moet ik al "help" roepen...?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
ik hoop het, ik ga iig echt mijn best doen
Ohquote:Op woensdag 8 april 2009 14:36 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nou hij heeft niet bepaald veel te sturen aan mij
Nah Nouk is nog wel liefquote:Op woensdag 8 april 2009 14:37 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Doe je nouk ook gelijk ff, hun spelen samen onder een hoedje.
quote:Op woensdag 8 april 2009 14:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nah Nouk is nog wel liefheeft nog geen sterallures
Verdorie.. Wéér een verschilquote:Op woensdag 8 april 2009 14:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nah Nouk is nog wel liefheeft nog geen sterallures
Waar doel je op?quote:
en wanneer komt je glazenwasser?quote:
Dat jij blijkbaar wel sterallures hebtquote:
Je kent me niet eensquote:Op woensdag 8 april 2009 14:47 schreef dawg het volgende:
[..]
De zogenaamde afwezigheid van je sterallures.
Nietus!quote:Op woensdag 8 april 2009 14:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat jij blijkbaar wel sterallures hebt
Blijkbaar kent hij je, volgens hem, welquote:
Nouk?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:37 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Doe je nouk ook gelijk ff, hun spelen samen onder een hoedje.
Oh je hebt haar ook al toegeëigend, gaat snel bij jouquote:Op woensdag 8 april 2009 14:49 schreef rival het volgende:
[..]
Nouk?
nee geen tijd voor, ben de hele avond wel bezig met mijn auto denk ik
ze staat op mijn naam zelfsquote:Op woensdag 8 april 2009 14:51 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oh je hebt haar ook al toegeëigend, gaat snel bij jou
Lezen blijft moeilijkquote:
Ojeetje...quote:Op woensdag 8 april 2009 14:49 schreef rival het volgende:
[..]
Nouk?
nee geen tijd voor, ben de hele avond wel bezig met mijn auto denk ik
Hahaquote:
KF, wil je niet uit je droom halen, maar de middag is nog niet voorbij.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:46 schreef KudFokker het volgende:
's Middags heb ik lekker weinig gefok!t!
Best netjes van mij
Ssssssssssssssst nu hadden we het bijna voor elkaar dat er niemand reageerdequote:Op woensdag 8 april 2009 14:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
KF, wil je niet uit je droom halen, maar de middag is nog niet voorbij.
hoi, copuleren?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
KF, wil je niet uit je droom halen, maar de middag is nog niet voorbij.
O wist niet dat er een nieuwe regel was.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ssssssssssssssst nu hadden we het bijna voor elkaar dat er niemand reageerde
Dat geldt in deze nietquote:
gaat niet goed hierquote:Op woensdag 8 april 2009 15:01 schreef ArTiC het volgende:
tsss...er zijn steeds minder singles in singles
Zorg eens dat ze voor jou vallen dan, dan verlaten ze hun vriendjes en zijn ze weer vogelvrij.quote:
quote:
waarom moet ik dat weer doen? is niet goed voor mijn reputatiequote:Op woensdag 8 april 2009 15:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Zorg eens dat ze voor jou vallen dan, dan verlaten ze hun vriendjes en zijn ze weer vogelvrij.
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Zorg eens dat ze voor jou vallen dan, dan verlaten ze hun vriendjes en zijn ze weer vogelvrij.
ik kom minder en mis meteen een heleboel?quote:Op woensdag 8 april 2009 15:01 schreef ArTiC het volgende:
tsss...er zijn steeds minder singles in singles
Wat voor reputatie heb je dan?quote:Op woensdag 8 april 2009 15:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
waarom moet ik dat weer doen? is niet goed voor mijn reputatie
ook dat!quote:Op woensdag 8 april 2009 15:05 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Volgens mij gaat auto een flinke smeerbeurt krijgen
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:
werkenquote:Op woensdag 8 april 2009 15:12 schreef KudFokker het volgende:
Me ogen beginnen de hele tijd dicht te vallen, mijn gedachten dwalen af..
Wat is hier tegen te doen?!
Gaan slapenquote:Op woensdag 8 april 2009 15:12 schreef KudFokker het volgende:
Me ogen beginnen de hele tijd dicht te vallen, mijn gedachten dwalen af..
Wat is hier tegen te doen?!
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhh nee, dat is niet mijn probleem.
Niet alleen Rip hoorquote:
gewoon denken ik ben niet moe, ik ben fit, mijn ogen vallen niet dicht ik zit vol energie!quote:Op woensdag 8 april 2009 15:14 schreef KudFokker het volgende:
Er is geen werk...
Ik heb al dextrose suiker gegeten, keihard muziek geluisterd en buiten rondje gelopen.
Werkt allemaal niet
brb, even een stukje in mijn boxer over de gang rennenquote:Op woensdag 8 april 2009 15:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gewoon denken ik ben niet moe, ik ben fit, mijn ogen vallen niet dicht ik zit vol energie!
blufquote:Op woensdag 8 april 2009 15:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Echt wel. Zou je zo een paar namen kunnen geven die mij wel lief vinden.
doe es dan!?quote:Op woensdag 8 april 2009 15:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Echt wel. Zou je zo een paar namen kunnen geven die mij wel lief vinden.
Rennen moet je, actief worden.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:14 schreef KudFokker het volgende:
Er is geen werk...
Ik heb al dextrose suiker gegeten, keihard muziek geluisterd en buiten rondje gelopen.
Werkt allemaal niet
FOTOOOOOOOquote:Op woensdag 8 april 2009 15:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
brb, even een stukje in mijn boxer over de gang rennen![]()
Alsjeblieft niet zegquote:
Hoe oud ben je eigenlijk P4Y?quote:
Rhu, back again!quote:
Inderdaadquote:
DH is een lange, lekkere slettenbakquote:Op woensdag 8 april 2009 15:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Right, vast niet.Dan zal ik het eens aan Rip vragen.
Alles is natuurlijk overdreven hè. Je kunt noooooit alles wetenquote:Op woensdag 8 april 2009 15:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij weet alles van velen hier, las ik gister ergens.
Er komt geen catfight.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:24 schreef Belsezar het volgende:
Hoewel een goede catfight niet weg is natuurlijk
Alles, genoeg, vliegtuig, helikopter.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Alles is natuurlijk overdreven hè. Je kunt noooooit alles weten
En nu verwacht je applaus en juichende mensen?quote:Op woensdag 8 april 2009 15:25 schreef KudFokker het volgende:
Ik wilde weer een KF-post posten, maar hield me in
en doet het alsnogquote:Op woensdag 8 april 2009 15:25 schreef KudFokker het volgende:
Ik wilde weer een KF-post posten, maar hield me in
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er komt geen catfight.Zij is jouw probleem.
Maar ik wil al niet meer, je kans is geweest.
Dan lijkt hij me juist de aangewezen persoon om alle gevangen diertjes weer te bevrijden uit hun benarde positie onder het bewind van hun mannelijke metgezellen.quote:
Oh... Niet liefquote:
Ik dacht even dat het aan mij lagquote:
Of juist te nemen in een benarde positie tochquote:Op woensdag 8 april 2009 15:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan lijkt hij me juist de aangewezen persoon om alle gevangen diertjes weer te bevrijden uit hun benarde positie onder het bewind van hun mannelijke metgezellen.
Hmm.. Jammer hoor..quote:Op woensdag 8 april 2009 15:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heb ik niet, ik ken alleen de reputatie
Met je kut fotoboekquote:
ken ook alleen maar de verhalen over jou uit de tweede lijnquote:Op woensdag 8 april 2009 15:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heb ik niet, ik ken alleen de reputatie
Mooie FoBo tekst heeft hij hè?quote:
Nou? Anders niet over beginnen!quote:Op woensdag 8 april 2009 15:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ken ook alleen maar de verhalen over jou uit de tweede lijn
Das ook het enigequote:
Eigenlijk een liefdesverklaring van jouquote:Op woensdag 8 april 2009 15:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En nu verwacht je applaus en juichende mensen?
Je bent al overgegaan op een ander?quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Eigenlijk een liefdesverklaring van jou
Wat bedoel je overgegaan op een ander.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je bent al overgegaan op een ander?
Of ben jij stiekem ook geen single?
B. is geen single.. Dat zag je toch net staan.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je bent al overgegaan op een ander?
Of ben jij stiekem ook geen single?
En privé is nog wel een topblad.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:42 schreef Tally het volgende:
[..]
B. is geen single.. Dat zag je toch net staan.
Je houdt je lijstje niet goed bij hoor Auto
Ripley is van het lijstje en bij mij zit het in mijn hoofd, maar blijkbaar had ik dat niet opgeslagenquote:Op woensdag 8 april 2009 15:42 schreef Tally het volgende:
[..]
B. is geen single.. Dat zag je toch net staan.
Je houdt je lijstje niet goed bij hoor Auto
Laat maar, Tally maakte het al duidelijkerquote:Op woensdag 8 april 2009 15:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat bedoel je overgegaan op een ander.
Waarom? Als ze het kwijt wilde had ze het hier wel gepost lijkt me.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:43 schreef automatic_ het volgende:
Nu is de jacht natuurlijk geopend met wie jij hebt...
Ja heel goed zelfsquote:
Je moet "jacht" niet zo serieus nemen,quote:Op woensdag 8 april 2009 15:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Waarom? Als ze het kwijt wilde had ze het hier wel gepost lijkt me.
Oh. My bad.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je moet "jacht" niet zo serieus nemen,
dawg dusquote:Op woensdag 8 april 2009 15:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Daarom.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:46 schreef dawg het volgende:
[..]
Anders ik wel.. Zin om ergens tegen aan te schoppen..quote:Op woensdag 8 april 2009 15:52 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb het echt helemaal gehad voor vandaag...
Ik kan hier tegen van alles aan schoppen, maar het helpt zo weinig, Bleghquote:Op woensdag 8 april 2009 15:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Anders ik wel.. Zin om ergens tegen aan te schoppen..
Maar hier gaat dan alles stuk
Het helpt ook geen kut.. Mjaquote:Op woensdag 8 april 2009 15:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kan hier tegen van alles aan schoppen, maar het helpt zo weinig, Blegh![]()
Ik heb zin om mijn bed in te duiken!
Wel lekker somsquote:
Friends kijken, vooral veel Friends kijkenquote:Op woensdag 8 april 2009 16:03 schreef KudFokker het volgende:
Wat doen jullie wanneer jullie een baaldag hebben ?
Ik ga wanneer ik thuis ben eerstmijn jogggingbroek + dikke trui aan doen
Daarna heeeerlijk op bed, muziek op, fles cola en een zak chips naast me, en dan op de PS3 of TV kijken
Ik op het moment nietquote:Op woensdag 8 april 2009 16:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Friends kijken, vooral veel Friends kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |