quote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? het is heet, heter, tally! Hoe lang single? Ben je makkelijk?
Oooo lief van je!quote:Op woensdag 8 april 2009 13:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wilde even zeggen dat ik inderdaad een programma heb om muziekbestanden te bewerken, maar dat dat nummer net niet lukte. Het gaat me lukken, ben er mee bezig
Weer die woordenquote:Op woensdag 8 april 2009 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
jij haalt zovaak de woorden uit mijn mond
Informatie van de session ID is onschuldiger dan de meeste denken.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je er geen verstand van hebt praat er dan niet over
Doe jij eerst eens die OP!quote:
quote:
Je maakt jezelf alleen maar dommer zo hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 13:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Informatie van de session ID is onschuldiger dan de meeste denken.
Vooral door de manier waarin het encrypted is...
Maar wie plannen er allemaal dates dan, want ik heb nog niemand
Ik ook niet hoorquote:
en weer!quote:Op woensdag 8 april 2009 13:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Je maakt jezelf alleen maar dommer zo hoor
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Maar wie plannen er allemaal dates dan, want ik heb nog niemand
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
daarom dus dit topic. nou hup beginnen!![]()
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:26 schreef Rauw. het volgende:
[..]
[..]
Als dat geen neuken word, thnx rival
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik date dit weekend met Murm en haar vrienden
Als je overal zo traag mee benquote:
quote:
Zeggen ze je gewoon geen gedag lieve verloofde?quote:
Je mag niet liegen!quote:Op woensdag 8 april 2009 13:29 schreef Nouk84 het volgende:
Ik plan ook geen dates. Ben helemaal klaar met daten
Loog ik maarquote:
En daar moest je van bijkomen toen je het las?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
TSSSS![]()
duurde lang omdat er een verstopt lief berichtje in staat
Nu lees ik het pasquote:Op woensdag 8 april 2009 13:31 schreef Tally het volgende:
[..]
En daar moest je van bijkomen toen je het las?
heb het zelf geschreven!quote:Op woensdag 8 april 2009 13:31 schreef Tally het volgende:
[..]
En daar moest je van bijkomen toen je het las?
ehhh oja...vrijdag dan maar. ook zo lullig als jij beneden ligt hequote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeggen ze je gewoon geen gedag lieve verloofde?
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 april 2009 12:56 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Het neuken moet geen pijn doen.Wacht ik PM je wel even.. gaat een beetje te open en te intiem worden anders.
sinds wanneer moet je het sessie id zelf encrypten? Das gewoon een referentie getal wat als je dat enigszins random genereerd komt dat het ook vast goed. Salt + hash voor de data om rainbow te voorkomen en je bent aardig onderwegquote:Op woensdag 8 april 2009 13:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En ik maar denken dat wij nog gingen datenquote:
*drama doet* Ja uhm *zenuwachtig word*quote:
Je hebt tot zaterdag middag de tijd.. dan maar mooi een stop tot zondag wanneer ik benquote:Op woensdag 8 april 2009 13:33 schreef Murmeli het volgende:
ehhh oja...vrijdag dan maar. ook zo lullig als jij beneden ligt he
maar we neuken wel zachtjes hoor
jij nerd...quote:Op woensdag 8 april 2009 13:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
[..]
sinds wanneer moet je het sessie id zelf encrypten? Das gewoon een referentie getal wat als je dat enigszins random genereerd komt dat het ook vast goed. Salt + hash voor de data om rainbow te voorkomen en je bent aardig onderweg
ik volg het verhaal niet meerquote:Op woensdag 8 april 2009 13:34 schreef Tally het volgende:
[..]
*drama doet* Ja uhm *zenuwachtig word*
Weet ik veel.. Ik lees die zooi toch niet..
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt tot zaterdag middag de tijd.. dan maar mooi een stop tot zondag wanneer ik ben
kwaak is er niet zaterdag. vrijgaavond dan maar neuken.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt tot zaterdag middag de tijd.. dan maar mooi een stop tot zondag wanneer ik ben
Dat zou ik me dus nooit laten zeggen in mijn eigen huisquote:Op woensdag 8 april 2009 13:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik ook niet... maar ik ga er gewoon niet op in. oja dat deed ik wel. ik bedoel ik laat haar gewoon in de waan dat we niet gaan neukenquote:Op woensdag 8 april 2009 13:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zou ik me dus nooit laten zeggen in mijn eigen huis
aldus de datequeenquote:Op woensdag 8 april 2009 13:29 schreef Nouk84 het volgende:
Wij gaan zeker nog daten! Wanneer?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En ik maar denken dat wij nog gingen daten
Uhm ergens midden in de middag?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:36 schreef Murmeli het volgende:
kwaak is er niet zaterdag. vrijgaavond dan maar neuken.
kwaak? neuken vrijdag?
ow cue hoe laat ben je er ongeveer? begin middag, eind middag?
Ik kom lang niet bij de troonquote:
Whoei!quote:
Natuurlijk heb ik er niks over te zeggenquote:Op woensdag 8 april 2009 13:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zou ik me dus nooit laten zeggen in mijn eigen huis
scherm stond nog open daar ongeveerquote:Op woensdag 8 april 2009 13:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij nerd...
zo jij leest wel ver terugkomen mijn onderonsjes met brox zomaar aan het licht
Ik ken er sinds kort ook wel een aantal waar jij het zeker niet bij haalt. En ik snap sowieso die titel bij jou niet.quote:
Ja, die oude man wist wel hoe dat ging met de kippetjesquote:
Wij willen namenquote:Op woensdag 8 april 2009 13:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ken er sinds kort ook wel een aantal waar jij het zeker niet bij haalt. En ik snap sowieso die titel bij jou niet.
quote:
Cuequote:
Ik ook niet...quote:Op woensdag 8 april 2009 13:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ken er sinds kort ook wel een aantal waar jij het zeker niet bij haalt. En ik snap sowieso die titel bij jou niet.
tuurlijk houden wij rekening met jouquote:Op woensdag 8 april 2009 13:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik er niks over te zeggen
al zou ik het wel zo uhm sociaal vinden als ze er rekening mee houden
beetje jammer hahahaquote:Op woensdag 8 april 2009 13:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
scherm stond nog open daar ongeveer
Je overkomt ze zeker gewoon, zo van "hey wat is dit gezellig, lijkt wel een date zo samen in het restaurant"quote:Op woensdag 8 april 2009 13:29 schreef Nouk84 het volgende:
Prima! Staat genoteerdquote:
Haha, neequote:Op woensdag 8 april 2009 13:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je overkomt ze zeker gewoon, zo van "hey wat is dit gezellig, lijkt wel een date zo samen in het restaurant"
DAt weet ik meisquote:Op woensdag 8 april 2009 13:44 schreef Murmeli het volgende:
tuurlijk houden wij rekening met jouwat denk jij? dat je wakker gaat worden van een squeezend bed en kreunende mensen? neeejjjj zo erg ben ik nou ook weer niet
Wij moeten binnekort eens effe kijken hoe we het gaan regelen met het stappen die dag ervoorquote:
Ik?quote:Cue![]()
ik heb van het weekend zeker zin om een biertje te doen, heb ik nu alquote:Op woensdag 8 april 2009 13:47 schreef zbbrox het volgende:
tvp
iemand die komend weekend zin heeft om een biertje ofzo te doen?
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:47 schreef zbbrox het volgende:
tvp
nee dan word ik meteen vastgebondenquote:Op woensdag 8 april 2009 13:47 schreef zbbrox het volgende:
tvp
Ik kom er zelf wel achterquote:Op woensdag 8 april 2009 13:42 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ja, die oude man wist wel hoe dat ging met de kippetjes
Ik heb 1 keer een loge gehad die wakker werd van het krakende bedquote:Op woensdag 8 april 2009 13:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
tuurlijk houden wij rekening met jouwat denk jij? dat je wakker gaat worden van een squeezend bed en kreunende mensen? neeejjjj zo erg ben ik nou ook weer niet
Ja hoi. ook met mij?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb van het weekend zeker zin om een biertje te doen, heb ik nu al
zin wel, tijd wat minderquote:Op woensdag 8 april 2009 13:47 schreef zbbrox het volgende:
tvp
Ja inderdaad..quote:Op woensdag 8 april 2009 13:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Wij moeten binnekort eens effe kijken hoe we het gaan regelen met het stappen die dag ervoor
Ik bedoelde dan ook de hoeveelheid mensen ontmoetquote:Ik?
Ik ken wel wat mensen, maar dat zijn gewoon echte meets geweest.. ik heb er meestal niet echt mee 'gedate' 1 op 1
oh, welke dag? waar? hoelang?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:50 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ja hoi. ook met mij?
Mag natuurlijk ook mannelijk zijn. Gaat om de gezelligheid.Duim erbij?
Hoe noemt hij het dan?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan ook de hoeveelheid mensen ontmoet
kan... maar dan breng ik mijn sushi setje meequote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe maar malibu
ben er weer vandoor mensen![]()
Waarom?!quote:
Mja anders had ik weer toestemming moeten vragen enzoquote:
Dan heb ik er wel meer dan jou, maargoed die zie ik dan 1x en nooit weer in de meeste gevallen..quote:Op woensdag 8 april 2009 13:50 schreef Nouk84 het volgende:
Ik bedoelde dan ook de hoeveelheid mensen ontmoet
Standaard een fles in huis, maar wat een ranzig spul is datquote:
waarvoor?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja anders had ik weer toestemming moeten vragen enzo
Neuh, ik ben discreetquote:Op woensdag 8 april 2009 13:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wij willen namen![]()
Maar goed; de mensen die aan groep-meets doen, die hebben er zo een aantal te pakken
- waar we willenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |