Waarom zou dat niet zo kunnen zijn?quote:
jaquote:Op woensdag 29 april 2009 09:19 schreef larry_flynt het volgende:
Die Scooter is toch nog super jong? Maar wel leuk dat alle vriendjes/vriendinnetjes een cameo krijgen in de serie.
De bednekers spelen zeker de ambulance broeders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet echt een spoiler aangezien het uitgezonden is, maar voor de zekerheid in tags.
Omdat ze het op het einde van episode 22 zeggen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:20 schreef BlackSheep het volgende:
Is dat al zeker dan? Het is een belangrijke stap in de richting van het ontmoeten van de moeder van zijn kinderen, maar hoe weet je dat het ook echt de moeder zelf is?
Idd, dit wordt d'r toch niet, zij zal 'm wel koppelen met een andere milf ofzo. Bovendien weten Bays en Thomas toch wel dat iedereen een hekel aan d'r heeft.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:20 schreef BlackSheep het volgende:
Hoe zeggen ze het dan? Ik heb de episode gekeken maar er wordt nergens expliciet gezegd dat ze de moeder is of mis ik nu iets van de episode?
Ja daarom, kdacht al bijna dat ik iets gemist had. Maar dit is toch gewoon typisch de werkwijze van how i met your mother. Ze blijven je op het verkeerde been zetten met subtiele toespelingen en dat zal deze keer echt niet anders zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:32 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Idd, dit wordt d'r toch niet, zij zal 'm wel koppelen met een andere milf ofzo. Bovendien weten Bays en Thomas toch wel dat iedereen een hekel aan d'r heeft.
En die zwerver was natuurlijk Homer, en we zag Ted's kinderen weer eens, maar dat was natuurlijk archive footage.
Eens en eensquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:
NEEEEEEEE niet Stella![]()
![]()
![]()
![]()
Hopelijk is dit weer een goede afleidingsmanoeuvre.
Aflevering was weer mooi. Vooral die opbouw met steeds terug gaan om uit te leggen waarom Ted iets deed, was ouderwets HIMYM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |