Lily was eerder zwanger (bevalling tijdens de opnames, vandaar het verlof nu), Robin kwam daarna (en nog op tijd om het te 'verbergen' in de laatste aflevering).quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:13 schreef AngryNerd het volgende:
Huh? Robin was toch de zwangere (in real life?)
is die Yellow Umbrella niet ergens tijdens St. Patricksday in een eerder aflevering nachtclub blijven staan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:15 schreef Breuls het volgende:
Ik dacht dat degene die hem op zijn schouder tikte de eigenaresse van de yellow umbrella was. Omdat ze daar eerder ook al naar gehint hadden.![]()
Blijkbaar niet dus. Of alsnog wel.
Kun je je die scenes herinneren dat ze mee had gedaan een hotdogvreetwedstrij (ging over hun CV's en de onzin die erop stond) daar in is ze best zwangerquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:13 schreef AngryNerd het volgende:
Huh? Robin was toch de zwangere (in real life?) Zijn ze beiden zwanger? Lily zag er in ieder geval niet zwanger uit.
Hoe duf eigenlijk dat dat helemaal geen issue voor Marshall isquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ze is met zwangerschapsverlof. Of, in de serie: ze is boos vanwege een grap van Barney ('and we didn't see her for four weeks')
Marshall heeft natuurlijk nog wel gewoon contact met haar he, ze wonen samen weet je nogquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:05 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Hoe duf eigenlijk dat dat helemaal geen issue voor Marshall isHet is net alsof ie nooit een relatie met dr gehad heeft
Misschien een vriendin van Stella die hij later ontmoetquote:Op woensdag 6 mei 2009 00:15 schreef AngryNerd het volgende:
Ted laat aan het einde van S04E06 wel heel expliciet weten dat Stella niet "the one" is. Het zou heel vreemd zijn als het nu wel zo blijkt te zijn.
Ze zijn beide zwanger. Je hebt het heel duidelijk bij Lily gezien toen ze meedeed aan die hotdog wedstrijd! Bij Robin zie je het niet omdat ze meestal achter de anchor desk zit, of bij het tafeltje in de bar!quote:Op woensdag 6 mei 2009 00:13 schreef AngryNerd het volgende:
Huh? Robin was toch de zwangere (in real life?) Zijn ze beiden zwanger? Lily zag er in ieder geval niet zwanger uit.
Huh? Wat? Waar? Oh! Ik had geen idee dat er twee topics liepen over HIMYM johquote:
How I Met Your Mother NL #1 | Vanaf 1 januari om 18:30, RTL5quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Huh? Wat? Waar? Oh! Ik had geen idee dat er twee topics liepen over HIMYM joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Schuine vloeren moeten eerst gemaakt worden en dat zou een tijdje duren.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:35 schreef larry_flynt het volgende:
Ik zit seizoen 3 te kijken nu en daar hebben Marshall net een huis gekocht, maar in die andere afleveringen zitten ze weer bij Ted? Hebben ze het toch niet gedaan ofzo? Je hoort alleen dat er een riool verwerkings bedrijf bij zit maar verder hoor je niets er over....
ben je het in niet-chronologische volgorde aan het kijkenquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:35 schreef larry_flynt het volgende:
Ik zit seizoen 3 te kijken nu en daar hebben Marshall net een huis gekocht, maar in die andere afleveringen zitten ze weer bij Ted? Hebben ze het toch niet gedaan ofzo? Je hoort alleen dat er een riool verwerkings bedrijf bij zit maar verder hoor je niets er over....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Begin van seizoen 4 (ik geloof episode 4) zie wat er gebeurt.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:35 schreef larry_flynt het volgende:
Jawel, heb ze een paar afleveringen geleden nog gezien aan de keukentafel, geloof ik.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:44 schreef Ceehaa het volgende:
Volgens mij gingen ze een tijdje weer bij Ted wonen omdat er nog wat verbouwingen gedaan moesten worden in hun nieuwe huis (de scheve vloer). Later wonen ze er wel, alleen zien we ze nooit in dat huis.
Ja dat viel me ook al op, dat de keuken ineens aan de andere kant zat, vond het al zo vreemdquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:02 schreef IQM het volgende:
Was die aflevering waarin de gang zou kijken naar Robin op tv trouwens ook niet bij Marshall en Lily thuis?
Welnee.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:27 schreef Ceehaa het volgende:
Ow echt? Jeetje, dan lijken die twee huizen wel erg veel op elkaar.. Helemaal gemist!
volgens mij besteden ze er een halve aflevering aan het feit dat het huis schuin isquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:49 schreef larry_flynt het volgende:
Mmm ik kijk het chronologisch, maar heb dat met de schuine wanden gemist.... Laatste van die aflevering was dat ze van de taxi chauffeur hoorde dat er een rioolbedrijf zat. Toen was de aflevering afgelopen. Daarna kwam volgens mij een aflevering over thanksgiving (slapgivingday)
Had het al eens eerder gelezen, maar nu valt me dat laatste stukje pas echt op...quote:Her last name is a reference to one of the main female characters of Leo Tolstoy's novel Anna Karenina. Ekaterina Alexandrovna Shcherbatskaya (Kitty) is pursued by Konstantin Dmitrievitch Levin (Kostya) through the early stages of the novel, before she finally accepts his proposal of marriage.
Why not?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:43 schreef Breuls het volgende:
Het is altijd 'your aunt Robin' in Saget-Teds verhalen, dus ik ga er eigenlijk vanuit van niet.
Hoe weet jij dat nou. Wat mij betreft is Barney alleen maar grappiger geworden dit seizoen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Liever dan Barney en Robin. Dat is gewoon triest. Ze maken Barney kapot!
Dat heet karakterontwikkeling. Barney zou niets meer dan een karikatuur zijn als-ie zich vier seizoenen lang hetzelfde gedraagt zonder dat we de ware Barney leren kennen. En verdomde hard gaan vervelen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Liever dan Barney en Robin. Dat is gewoon triest. Ze maken Barney kapot!
Dat zou echt de meest slappe plottwist sinds de laatste M. Night Shymalan film zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Why not?
Ted krijgt kinderen met andere vrouw ('The Mother') en trouwt uiteindelijk met Robin...
Dan blijft het nog steeds 'aunt Robin' voor die kids.
Maar het zou op zich niet ontdenkbaar zijn als de makers in de loop der jaren merk(t)en hoeveel bijval Ted en Robin als koppel krijgen van kijkers.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat zou echt de meest slappe plottwist sinds de laatste M. Night Shymalan film zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |