Precies. Barney is zo'n baas omdat hij die geniale acties heeft, voornamelijk als het aankomt op vrouwen scoren.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:51 schreef IQM het volgende:
Barney is mede awesome vanwege zijn versierpogingen en observaties over het single bestaan. Dingen die hij niet meer kan doen als hij een relatie heeft, hè.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en je leest alleen de laatste post voor jou?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:00 schreef CrustyClown het volgende:
Uhmm ik dacht dat dit het US topic was. Ik krijg het idee dat er meer over S3 en de eerste afleveringen van S4 worden gepraat dan de laatste aflvering E22..
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:02 schreef Tegan het volgende:
Ik las hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:In the season one Thanksgiving episode Ted was talking to one of the dancers and she said that her name was Tracy. Ted then said to the kids "And that's how I met your mother", but then said he was kidding but it still implies the kids mom's name is Tracy. [BRON]
quote:# It has been speculated by the show's fans that the mother's name is Tracy, because that's the real name of the stripper who introduces herself to Ted at the end of this show (who Future Ted subsequently claims is the mother). [BRON]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:24 schreef IQM het volgende:
De laatste drie afleveringen van dit seizoen ().
Nog een nieuw, onthullend zinnetje over de finale-uitzending:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij werd dat eerste halverwege mei beslist.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:11 schreef OldJeller het volgende:
Komt er een nieuw seizoen / is al bekend wanneer men met de serie stopt?
Dat is dus behoorlijk lang..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Volgens mij werd dat eerste halverwege mei beslist.
Zelf dachten de makers aan zo'n zeven seizoenen en dat de moeder dus in 2012 onthuld zal worden.
quote:"He did reveal that more than two years ago ... With only the two kids who play Ted's future children ... they shot a scene that directly relates to the identity of the mother. That scene will be included in the show's series finale, which Thomas said he hopes "people will see in 2012."" BRON]
Ja, maar dat is (haast) met elke serie. Ze zijn niet alleen afhankelijk van de acteurs, maar ook/vooral van wat de omroepbazen willen...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:19 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dus dat is wat de maker hoopt, maar of 't werkelijk tot 2012 zal komen, moet men nog zien?
Ik had het idee dat pagina 3 (zit nu op 4 hier) voor de helft toch wel over redelijk oude afleveringen gingen hoor. Maar goed, het verhaal gaat nu weer lekker over S4 dus ik klaag verder niet meer hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:04 schreef Californium het volgende:
[..]
en je leest alleen de laatste post voor jou?iemand hier is bij seizoen 3 en vraagt daar wat over... als je goed teug leest gaat het duidelijk over ep 22... stella enzo
Let's hunt them down and torture 'em for information.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:25 schreef IQM het volgende:
Wel stoer dat die acteurs die Teds kinderen spelen het gewoon weten.
Inderdaadquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:46 schreef IQM het volgende:
Ik ben van het Ted-hoort-bij-Robin-kamp.
Barney moet (uiteindelijk) gewoon single blijven. Daar is hij het beste in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |