Jawel, heb ze een paar afleveringen geleden nog gezien aan de keukentafel, geloof ik.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:44 schreef Ceehaa het volgende:
Volgens mij gingen ze een tijdje weer bij Ted wonen omdat er nog wat verbouwingen gedaan moesten worden in hun nieuwe huis (de scheve vloer). Later wonen ze er wel, alleen zien we ze nooit in dat huis.
Ja dat viel me ook al op, dat de keuken ineens aan de andere kant zat, vond het al zo vreemdquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:02 schreef IQM het volgende:
Was die aflevering waarin de gang zou kijken naar Robin op tv trouwens ook niet bij Marshall en Lily thuis?
Welnee.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:27 schreef Ceehaa het volgende:
Ow echt? Jeetje, dan lijken die twee huizen wel erg veel op elkaar.. Helemaal gemist!
volgens mij besteden ze er een halve aflevering aan het feit dat het huis schuin isquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:49 schreef larry_flynt het volgende:
Mmm ik kijk het chronologisch, maar heb dat met de schuine wanden gemist.... Laatste van die aflevering was dat ze van de taxi chauffeur hoorde dat er een rioolbedrijf zat. Toen was de aflevering afgelopen. Daarna kwam volgens mij een aflevering over thanksgiving (slapgivingday)
Had het al eens eerder gelezen, maar nu valt me dat laatste stukje pas echt op...quote:Her last name is a reference to one of the main female characters of Leo Tolstoy's novel Anna Karenina. Ekaterina Alexandrovna Shcherbatskaya (Kitty) is pursued by Konstantin Dmitrievitch Levin (Kostya) through the early stages of the novel, before she finally accepts his proposal of marriage.
Why not?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:43 schreef Breuls het volgende:
Het is altijd 'your aunt Robin' in Saget-Teds verhalen, dus ik ga er eigenlijk vanuit van niet.
Hoe weet jij dat nou. Wat mij betreft is Barney alleen maar grappiger geworden dit seizoen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Liever dan Barney en Robin. Dat is gewoon triest. Ze maken Barney kapot!
Dat heet karakterontwikkeling. Barney zou niets meer dan een karikatuur zijn als-ie zich vier seizoenen lang hetzelfde gedraagt zonder dat we de ware Barney leren kennen. En verdomde hard gaan vervelen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Liever dan Barney en Robin. Dat is gewoon triest. Ze maken Barney kapot!
Dat zou echt de meest slappe plottwist sinds de laatste M. Night Shymalan film zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Why not?
Ted krijgt kinderen met andere vrouw ('The Mother') en trouwt uiteindelijk met Robin...
Dan blijft het nog steeds 'aunt Robin' voor die kids.
Maar het zou op zich niet ontdenkbaar zijn als de makers in de loop der jaren merk(t)en hoeveel bijval Ted en Robin als koppel krijgen van kijkers.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat zou echt de meest slappe plottwist sinds de laatste M. Night Shymalan film zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |