bwehhehequote:Op woensdag 8 april 2009 13:33 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik bbq zelf dan ook niet mee ;')
ik eet alleen stokbrood
Ik zei "AAN het water" niet "alleen met water"quote:Op woensdag 8 april 2009 13:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Stokbrood en water, nu wordt 'ie helemaal mooi
wáárom water?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Stokbrood en water, nu wordt 'ie helemaal mooi
Dat lieg je.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je komt ook niet alleen om te BBQen, maar om alle leuke SC maatjes eens in het eggie te ontmoeten.Maar goed, het is al duidelijk, we willen je er niet eens meer bij hebben. 13.gif
en dat allemaal om jou te pestenquote:Op woensdag 8 april 2009 13:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Normaal met deeltijd vakken zit je tussen lelijke oude paarden en opgeschoten HBO verkopers, maar met tentamens plaatsen ze je in een hok met geil spul
Wat een schijtpost, Ananas.quote:
hahah, echt hequote:Op woensdag 8 april 2009 13:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
bwehhehe
[..]
Ik zei "AAN het water" niet "alleen met water"
Er is niks anders dan kraanwater, dacht je dat liiszle bier ging kopen voor jequote:Op woensdag 8 april 2009 13:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
bwehhehe
[..]
Ik zei "AAN het water" niet "alleen met water"
Nee.quote:
Waarschijnlijk omdat ze verkeerd leest. Gister dacht ze ook niet dat ik niet meer in de SC kwamquote:
Ik lust niet eens bier.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er is niks anders dan kraanwater, dacht je dat liiszle bier ging kopen voor je
Sterf. Ik ga.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Waarschijnlijk omdat ze verkeerd leest. Gister dacht ze ook niet dat ik niet meer in de SC kwam
Hulk Hogan gaat zo alle FHM's kopen zodat de buren zijn dochter niet kunnen zienquote:
Doodverwensing, ban!quote:
Ik vermoed het wel, universitair niveau hadden een aantal niet: die moesten via de index hun wettenbundel gebruiken, nou dan weet je genoegquote:
quote:
Dat weet ik niet, weet niet eens hoe een wettenbundel eruit zietquote:Op woensdag 8 april 2009 13:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vermoed het wel, universitair niveau hadden een aantal niet: die moesten via de index hun wettenbundel gebruiken, nou dan weet je genoeg![]()
Staat Hulk Hogan z'n dochter in de FHM?!quote:Op woensdag 8 april 2009 13:36 schreef De_Ananas het volgende:
Hulk Hogan gaat zo alle FHM's kopen zodat de buren zijn dochter niet kunnen zien!
En hij pakt in de winkel een FHM af van een kerel die het zit te lezen en noemt hem pervert
Ja.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:38 schreef Cybey het volgende:
[..]
Staat Hulk Hogan z'n dochter in de FHM?!
Wattes?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hulk Hogan gaat zo alle FHM's kopen zodat de buren zijn dochter niet kunnen zien!
En hij pakt in de winkel een FHM af van een kerel die het zit te lezen en noemt hem pervert
Pics?quote:
?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:39 schreef jitzzzze het volgende:
Dat jullie allemaal lekker gaan verven.
Maar dan geen V, maar ST
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |