RELLLUHHHquote:Op woensdag 8 april 2009 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ZH heeft nu een tondeuse -kapsel.
Dan doen we het samen op een andere dag.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:50 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Donderdag moet ik werken penis, waarom nou geen andere dag
Wat is dit nou weer voor multi-culti plaatjequote:
Ik vind dit wel een mooie post voor als RL weer eens iemand heeft gebanned.quote:
De excuusmoslimterroristen. 14.gifquote:Op woensdag 8 april 2009 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor multi-culti plaatje
DANK JE WEL DAGDAG!quote:
FagzOrsz to the bone.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan doen we het samen op een andere dag.
Jij gaat als oude, wijze, saaie, dikke indiaanquote:Op woensdag 8 april 2009 11:55 schreef dagdag het volgende:
gaat sc trouwens nog een keer larpen???????
Goed idee zet jij het even op?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:55 schreef dagdag het volgende:
LEES HET TOPIC DAN DOOR!!!11quote:Op woensdag 8 april 2009 11:55 schreef dagdag het volgende:
In het Vondelpark met een gitaar!quote:
okquote:
Wollahquote:Op woensdag 8 april 2009 11:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
De excuusmoslimterroristen. 14.gif
[..]
Deventermaffia?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
LEES HET TOPIC DAN DOOR!!!11
[..]
In het Vondelpark met een gitaar!
En een heeeeeele dikke jonko!
[ afbeelding ]
Wtf.![]()
Lijkt me ook een goed ideequote:Op woensdag 8 april 2009 11:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
LEES HET TOPIC DAN DOOR!!!11
[..]
In het Vondelpark met een gitaar!
En een heeeeeele dikke jonko!
[ afbeelding ]
Wtf.![]()
JWZ!!11 Dat zien m'n vrienden van de 070kliek!quote:
Hij spaced hem zwaar had gek, fucking vet!quote:Op woensdag 8 april 2009 12:00 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Deventermaffia?
En vooruit, dan laat ik je wel ff kennis maken met mijn skills
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |