Zit ik met 9 dokters op safe? heb natuurlijk maar 3 updates;)quote:Op maandag 13 april 2009 00:11 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat voor +1 het is. Ook hier zit verschil in. Als hij vandaag geblesseerd geraakt is kun je morgen met de blessure tool van HAG uitrekenen wat voor blessure het is en hoeveel doktoren je nodig hebt om hem op tijd fit te krijgen.
Vandaag weer eens gewonnenHelaas wel een gele kaart die me een schorsing oplevert voor mijn beste mid
Ik durf het niet te zeggen. Het lijkt me dat een +1 bij een 19 jarige heel snel een pleister kan worden. Maar garanderen dat het voor woensdag zover is kan ik niet. Dat kun je morgen pas weten aan de hand van zijn verlies in TSI...quote:Op maandag 13 april 2009 00:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zit ik met 9 dokters op safe? heb natuurlijk maar 3 updates;)
Sorryquote:Op maandag 13 april 2009 00:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
offtopic!
winnen is altijd fijn trouwens
als jullie dan weer eens boos zijn mogen jullie hier wel komen..quote:Op maandag 13 april 2009 00:07 schreef GotC het volgende:
Ok nico, wat is grappiger?
Het feit dat we tegenover elkaar op de bank aan t Hattrick/fokken zijn?
Of t feit dat we gaan schoonmaken als we boos zijn op elkaar?
Maar de kans is natuurlijk nog kleiner als ik nu geen dokters neem en hij blijkt drie updates met 9 dokters wel te redden maar twee niet. Ik neem 9 dokters aan voor de zekerheid, meer kan ik niet doen.quote:Op maandag 13 april 2009 00:25 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen. Het lijkt me dat een +1 bij een 19 jarige heel snel een pleister kan worden. Maar garanderen dat het voor woensdag zover is kan ik niet. Dat kun je morgen pas weten aan de hand van zijn verlies in TSI...
Werkt alleen in ons eigen huisquote:Op maandag 13 april 2009 00:25 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als jullie dan weer eens boos zijn mogen jullie hier wel komen..
Dat klopt, maar dan zou ik er 10 nemen. Meer zou verwarring oid opleveren en dat wil je ook nietquote:Op maandag 13 april 2009 00:27 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Maar de kans is natuurlijk nog kleiner als ik nu geen dokters neem en hij blijkt drie updates met 9 dokters wel te redden maar twee niet. Ik neem 9 dokters aan voor de zekerheid, meer kan ik niet doen.
quote:Op maandag 13 april 2009 00:31 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan zou ik er 10 nemen. Meer zou verwarring oid opleveren en dat wil je ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ScudRaket op 13-04-2009 01:26:36 ]If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
Met wat?quote:Op maandag 13 april 2009 12:30 schreef Psychonikeo het volgende:
fucking chill.. komende zaterdag mag ik verslag doen van AZ-Vitesse..
Bijna zeker de kampioenswedstrijd (al hoop ik van niet natuurlijk)
Nou ja.. in Alkmaar dusquote:
Werkt primaquote:Op maandag 13 april 2009 12:31 schreef Lyzio het volgende:
Dat hele MOTS-gebeuren werkt ook voor geen flikker zegHattrick
Probleem was niet je middenveld, die was behoorlijk sterker door je MOTS. Probleem was zijn def waar je niet doorheen komt. Je keeper die geblesseerd raakt is ook niet relaxed (ook al gebeurd het bij 0-3quote:Op maandag 13 april 2009 12:31 schreef Lyzio het volgende:
Dat hele MOTS-gebeuren werkt ook voor geen flikker zegHattrick
Klopt natuurlijk ookquote:Op maandag 13 april 2009 12:50 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Probleem was niet je middenveld, die was behoorlijk sterker door je MOTS. Probleem was zijn def waar je niet doorheen komt. Je keeper die geblesseerd raakt is ook niet relaxed (ook al gebeurd het bij 0-3)
Oja, breid je stadion eens uitZit al paar weken vol..
Je keeper heeft wel weer een pleister als je zondag moet spelen, no worries. Gewoon genoeg doktoren inhuren (ergens op deze pagina staat een link volgens mij...)quote:Op maandag 13 april 2009 13:08 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Klopt natuurlijk ookFrustratie is het. Maar eigenlijk mag ik helemaal niet klagen. Bij aanvang van dit seizoen had ik er nooit rekening mee gehouden om überhaupt mee te mogen doen om het kampioenschap. Al is de 4-0 enigszins geflatteerd.
Mijn stadion is onlangs verbouwdEn het zit alweer vol. Ik groei gewoon te snel in verhouding tot mijn budget
En die keeper wordt echt een probleem aangezien ik geen reserve-keeper heb (jaja, stom!).
Mijn verdediging is sowieso altijd zwakker omdat ik er maar met drie speel. Mijn wingers zijn echt wel op niveau, maar halen niet de sterren die ik verwacht. Mijn centrale verdediger is eigenlijk nog veel te jong om iedere wedstrijd in de basis te staan, maar dat is noodzaak.quote:Op maandag 13 april 2009 13:11 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Je keeper heeft wel weer een pleister als je zondag moet spelen, no worries. Gewoon genoeg doktoren inhuren (ergens op deze pagina staat een link volgens mij...)
In onze klasses winnen mensen met de hoogste def, heb er ook 1 in mijn competitie!..
Als je de resterende 3 wedstrijden wint, moet je wel rechtstreeks kunnen promoveren lijkt me..quote:Op maandag 13 april 2009 10:51 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb zowaar nog kans op rechtstreekse promotie naar V
Ik loop iedere week een punt in op de grens, en momenteel sta ik daar nog 1 punt op achter. Dus als ik alles volgens plan blijf winnen....wie weet
Het ligt eraan welke V je terecht komt. In V.1 heb je idd niets te zoeken, maar bijvoorbeeld in V.135 kan je een flink eind komen.quote:Op maandag 13 april 2009 13:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
In V heb ik echter gewoon niets te zoeken met m'n +- 200 HatStats gemiddeld (iets lager op Alltid ivm 2x een 'bot'). Ik wilde me dit seizoen eigenlijk gewoon handhaven en m'n team verjongen. In plaats daarvan heb ik nog geen positie verjongd en speel ik mee om het kampioenschap.. Goed bezig dus
Ach, eerst maar eens kampioen zien te worden. Zou al een hele stunt zijnquote:Op maandag 13 april 2009 14:15 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Het ligt eraan welke V je terecht komt. In V.1 heb je idd niets te zoeken, maar bijvoorbeeld in V.135 kan je een flink eind komen.
Mwehehe, veel kans hier dat ik de titel binnenhaal, sta al wekenlang 1e, 9 wedstrijden ongeslagen waarvan de laatste 3 gewonnen. De nummer 2 staat 2 punten achter op mij. In de V heb ik ook niks te zoeken met m'n 200 Hatstatsquote:Op maandag 13 april 2009 13:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Als je de resterende 3 wedstrijden wint, moet je wel rechtstreeks kunnen promoveren lijkt me..
Ik ben daar zelf eigenlijk een beetje bang voor.. Loop nu (als nr2) 2 punten 'achter' op rechtstreekse promotie, maar m'n doelsaldo is meer dan prima. Daarnaast win ik zeker 2 van de 3 resterende wedstrijden (2 'makkies' thuis+derby tegen koploper uit), terwijl de koploper 3 loodzware wedstrijden heeft. Uit bij nr3, dan mij thuis ontvangen (derby) en dan uit bij nr5 (eigenaarloos team, maar uitstekend (zeer hoog) middenveld). Mocht ik 3x winnen, kom ik op 34 punten en een doelsaldo van ca. +40..
In V heb ik echter gewoon niets te zoeken met m'n +- 200 HatStats gemiddeld (iets lager op Alltid ivm 2x een 'bot'). Ik wilde me dit seizoen eigenlijk gewoon handhaven en m'n team verjongen. In plaats daarvan heb ik nog geen positie verjongd en speel ik mee om het kampioenschap.. Goed bezig dus
of V.102 daar sta ik nu 4e met 173 hatstats in de afgelopen wedstrijdquote:Op maandag 13 april 2009 14:15 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Het ligt eraan welke V je terecht komt. In V.1 heb je idd niets te zoeken, maar bijvoorbeeld in V.135 kan je een flink eind komen.
quote:Op maandag 13 april 2009 15:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
of V.102 daar sta ik nu 4e met 173 hatstats in de afgelopen wedstrijd
bij mij 241 en 1 puntquote:Op maandag 13 april 2009 15:35 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
De nummer laatst hier haalde wel al 264 hatstats, maar geen punten.
Wisselen van league? Dan kan ik tenminste wel kampioen wordenquote:
zullen we het niet doen? Nu kan ik er tenminste nog proberen in te blijven met mijn jonkies in de verdedigingquote:Op maandag 13 april 2009 15:40 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Wisselen van league? Dan kan ik tenminste wel kampioen worden
Alsof die van mij oud en goed zijnquote:Op maandag 13 april 2009 15:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zullen we het niet doen? Nu kan ik er tenminste nog proberen in te blijven met mijn jonkies in de verdediging
i dunnoquote:Op maandag 13 april 2009 15:45 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Alsof die van mij oud en goed zijn
Foxtrick of Alltid...quote:Op maandag 13 april 2009 17:27 schreef Lyzio het volgende:
Waar kan ik die hatstats eigenlijk zien bij het wedstrijdverslag?
Kampioen is een medaille/beker extraquote:Op maandag 13 april 2009 17:43 schreef pekel het volgende:
Heel globaal, maar zouden jullie voor kiezen? Nu even in het rood om een goede spits aan te trekken en het kampioenschap binnenhalen, of geen gekke dingen doen, en gewoon promoveren en dus geen kampioen in de IX?
Dat, en het levert meer geld op.quote:Op maandag 13 april 2009 17:58 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Kampioen is een medaille/beker extraAls je tweewekelijks positief draait, kun je nu best even rood staan.
Na toch bijna elke week wel één wedstrijd gespeeld te hebben, nu toch de laan uitgestuurd. Snik, doei B verdediger van me uit mn begin team.quote:Team events
13-04-2009 (12/38) You sacked a player from your team.
Dat schijnt een bug te zijn, wel vaker last van. Zag het nu ook bij jou staan.quote:Op maandag 13 april 2009 21:52 schreef GeneraalUli het volgende:
Er staat 14-04 bij je...
Ik ben wel uitdaagbaar:
Twello FC A1 (36424)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |